Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αμοιβή πολιτικού μηχανικού σε εταιρεία-έμμισθοι υπάλληλοι


tsitsikos

Recommended Posts

Θα ήθελα να επισημάνω ότι η ερώτηση που έκανα δεν αφορά εμένα προσωπικά. Μιλάω με πολλούς συναδέλφους που ασχολούντο είτε με το ελεύθερο επάγγελμα είτε στον ιδιωτικό τομέα και πάνω στις συζητήσεις , είχα την απορία πόσο μας κοστολογούμε.:idea:

Το σίγουρο είναι πάντως ότι αν είσαι τυχερός και ξέρεις να πλασάρεις καλά τον εαυτό σου, μπορείς να κλήσεις μια καλή συμφωνία.

Link to comment
Share on other sites

Δεν δηλώνετε κάτοχοι αυτοκινήτου.

εδώ συμπληρώνω

 

ούτε γράφουμε στο βιογραφικό μας οτι έχουμε διπλωμα αυτοκινήτου!!!!!

 

τί σχέση έχει με την επιστήμη μας

αυτό ενδιαφέρει μόνο τον εργοδότη που μας θέλει για delivery

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με το silent bob 100%.

 

Μία αντίρρηση με το ΄να μην γράφουμε οτι έχουμε δίπλωμα αυτοκινήτου. Τοι σκεφτόμουν και εγώ όταν έστελνα βιογραφικά, και κατέληξα ότι δεν είναι ντροπή να το γράψουμε. Δεν θα το βάλουμε και πρώτο-πρώτο, αλλά η δυαντότητα μετακίνησης με ΙΧ είναι μέσα στην καθημερινότητα ενός μηχανικού, και θα πρέπει να το δηλώνουμε αν μπορούμε ή όχι, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις αργότερα.

 

Φυσικά δεν συμφωνώ με το να γίνεται ο μηχανικός, παιδί για θελήματα. Αλλά το να μην γράψεις ότι έχεις δίπλωμα οδηγού, δεν θα πρέπει να είναι η λύση στο πρόβλημα.

 

Τώρα ένα άλλο θέμα. Αν είχατε να διαλέξετε ανάμεσα σρ δύο τρόπους πληρωμής , εννοείται στην ίδια την εταιρεία , ποιόν από τους δύο θα διαλέγατε;

Α: ετήσιο εισόδημα 30.000 ευρώ μικτά (συν 19% ΦΠΑ). Με πληρωμή 2500 ανά μήνα, χωρίς να προστίθενται τυχόν υπερωρίες.

Β: ωρομίσθιο 17 ευρώ (=30000/230/8 όπου το 230 ημέρες ανά έτος) μικτά (συν 19% ΦΠΑ). Θα καταγράφονται οι ώρες με κάρτα και θα βγαίνει ο λογαριασμός κάθε μήνα.

 

Δεν θα απέρριπτα την Β. Ειδικά αν ήμουν σε Αθήνα-Θεσσλονίκη. Αν ήμουν σε επαρχία μάλλον η Α είναι καλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

εγώ τώρα θα επέλγα το ωρομίσθιο

όταν κάθεσαι συστημαικά 2 ώρες περισσότρερο από το προκαθορισμένο

καταλήγεις στο συμπέρασμα οτι καλύτερα να πληρώνεσαι με την ώρα

 

επίσης όταν η εταιρία νοιώθει οτι το κοντέρ γράφει

δε σε βάζει να ασχολείσαι με χαμαλοδουλειές

και δεν σε κρατά επίτηδες περισσότερη ώρα από όσο χρειάζεται

 

μπορεί να σε τρέχει λίγο, αλλά αυτό θα το έκανε έστι και αλλιώς

Link to comment
Share on other sites

Τα πάντα εξαρτώνται από το αντικείμενο της εργασίας. Αν ζητείται μηχανικός για εξωτερικές δουλειές (π.χ. επιβλέψεις) τότε σαφώς θα υπάρξει αναπροσαρμογή της αμοιβής για έξοδα μεταφοράς, συντήρηση αυτοκινήτου κ.τ.λ. Αν όμως είναι να δουλέψεις σε γραφείο και ήμουν ο εργοδότης και σε άκουγα να μου ζητάς να σου πληρώσω ''τις βενζίνες'' για να έρχεσαι θα σε διαολόστελνα. Και με το δίκιο μου. Δεν είναι υποχρέωση του εργοδότη η μεταφορά (εντός πόλεως εννοείται) των υπαλλήλων, πόσω μάλλον όταν υπάρχουν τα ΜΜΜ. Και αν έχει δρόμο ή μετακομίζεις ή ξυπνάς μισή ώρα νωρίτερα ή ψάχνεις δουλειά κοντά στο απίτι σου.

 

Για να μη χάνεις το δίκιο σου πρέπει να ζητάς και αυτά που πρέπει.

 

Που έχουμε μάθει κι εμείς να πηγαίνουμε στο περίπτερο με το αυτοκίνητο :evil: !

Link to comment
Share on other sites

CostasV το 2500 πιστευω οτι είναι λιγό μεγάλο νουμερο.

Αν ζητάμε 2500 το μήνα τι τιμολόγιο θα κόψουμε?

1890 + ΦΠΑ = 2250 + ΤΣΜΕΔΕ 250 = 2500

οπότε στο χέρι 1512 (το ΦΕΜ 378) το ΦΠΑ του ΑΠΥ και 250 για το ΤΣΜΕΔΕ.

Link to comment
Share on other sites

Το νόημα του διλήματος που βάζω είναι : Καλύτερα ετήσιος μισθός χωρίς υπερωρίες, ή καλύτερα ωρομίσθιο (=ετήσιο/230/8 ) με όσες ώρες παραπάνω (από τις 230*8 ανά έτος) επί το ωρομίσθιο;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δέν είναι μόνο στο δικό μας χέρι αλλά και του εργοδότη.

Αν πούμε ετησίος θέλω τόσα είναι εύκολο να κάνει την παραπάνω πράξη και να σου πεί ρε μάστορα πολλά ζήτάς.

Τι να πώ υπάρχει και το ΤΕΕ που λέει για προυπηρεσία 0-3 χρονια 1276 βασικός μισθός. τώρα αυτό τι είναι?

ΑΠΥ 1276 + ΦΠΑ και το ΤΣΜΕΔΕ εξτρά

Link to comment
Share on other sites

ξέρεις κάτι, δεν υπάρχει εργασία χωρίς υπερωρίες

όποτε για να το ανεχθείς πρέπει να πλρώνεσαι αντίστοιχα

 

ή ζητάς έναν μισθό που να καλύπτει και τα extra

ή

πληρώνεσαι με την ώρα

Link to comment
Share on other sites

Ωρομίσθιο δεν είναι κ πολύ πιθανό να πέσει στο τραπέζι.

Παρ'όλα αυτά αν υπάρχει ευκαιρία να συζητηθεί,τότε είναι καλή περίπτωση.

 

@tsitsikos

 

Δεν υπάρχει κοστολόγηση επίσημη όσον αφορά την παροχή υπηρεσιών.

 

Μέσα από τη συζήτηση με τον εργοδότη όσον αφορά το αντικείμενο της εργασίας σου υπολογίζεις το κόστος σου (ψυχικό+επαγγελματικό).Αν θέλεις να καταλάβεις πώς γίνεται η κοστολόγηση,αυτό είναι άλλο θέμα.Περιλαμβάνει αποφάσεις προσωπικές όσον αφορά το περιβάλλον εργασίας ,επενδυτικές όσον αφορά το βιογραφικό σου,επαγγελματικές όσον αφορά τη βελτίωση του γνωστικού σου αντικειμένου,οικονομικές όσον αφορά τις απολαβές σου και την προοπτική τους να αυξηθούν στο μέλλον, ρεαλιστικές όσον αφορά την κατάσταση της αγοράς που έχει τον πύχη λίγο κατεβασμένο (είναι κ δύσκολοι καιροί) και διάφορα άλλα,όπως πχ τις απολαβές σου στην περίπτωση που είχες δικό σου γραφέιο κλπ κλπ.

 

Γενικά οι μηχανικοί που δουλεύουμε στην πράξη με συνθήκες μισθωτού ενώ κόβουμε ΔΠΥ είμαστε οι κινητήριοι μοχλοί του τριτογενούς τομέα πραγωγής (παροχή υπηρεσιών),οπότε στην τελική αν νιώθετε ''ριγμένοι'' στη συμφωνία σας κ είστε αλτρουιστές,να νιώσετε υπερήφανοι που στηρίζετε έμπρακτα την Εθνική Οικονομία :lol:

Μην νιώθετε άσχημα γι' αυτό,έχετε καταφέρει να επιβιώσετε για άλλη μία δύσκολη μέρα! :lol: :roll: :???: :shock:

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.