georgios_m Δημοσιεύτηκε May 25, 2015 at 07:21 πμ Δημοσιεύτηκε May 25, 2015 at 07:21 πμ Θα μπορούσε να γίνεται ήδη αν η γραμμή που ξεκινά από τον Πειραιά σε πήγαινε απευθείας αεροδρόμιο χωρίς μετεπιβίβαση. Ο κεντρικός κλάδος του προαστιακού Πειραιάς - ΣΚΑ χρειάζεται και μια πολεοδομική αναβάθμιση, ώστε κατά μήκος του να εγκατασταθούν δραστηριότητες που θα προσελκύσουν επιβάτες.
nik Δημοσιεύτηκε May 25, 2015 at 09:25 πμ Δημοσιεύτηκε May 25, 2015 at 09:25 πμ Με τι ασχολούμαστε..... Μια χαρά πας και τώρα Πειραιά - Αεροδρόμιο με μία απλή μετεπιβίβαση στο Μοναστηράκι. Θέμα το έχουμε κάνει. 1
georgios_m Δημοσιεύτηκε May 25, 2015 at 10:22 πμ Δημοσιεύτηκε May 25, 2015 at 10:22 πμ Είναι όμως μια πρόσθετη ταλαιπωρία αυτή η μετεπιβίβαση. Μια τόσο στάνταρ διαδρομή δε θα έπρεπε να είναι 2 σταδίων.
Arche Δημοσιεύτηκε May 25, 2015 at 10:43 πμ Δημοσιεύτηκε May 25, 2015 at 10:43 πμ πασ ακομα απο την κρητη στην πρωτευουσα με το παπορι της γραμμης? Θα απαντήσω όταν διαβάσω το αρχικό κείμενο. Ειναι καλα στην ιαπωνια? Θα απαντήσω όταν διαβάσω το αρχικό κείμενο.
nik Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 03:29 μμ Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 03:29 μμ Είναι όμως μια πρόσθετη ταλαιπωρία αυτή η μετεπιβίβαση. Μια τόσο στάνταρ διαδρομή δε θα έπρεπε να είναι 2 σταδίων. Έλεος...σιγά την ταλαιπωρία. Δηλαδή στο Λονδίνο πας από το αεροδρόμιο (χίθροου το μόνο με μετρό) όπου γουστάρεις ? Και αυτό στο κέντρο σε πάει. Καμία ταλαιπωρία δεν είναι με κυλιόμενες σκάλες, ασανσέρ κ.τ.λ. Απλά φαγώθηκαν οι εργολάβοι να γίνει αυτή η γραμμή άμεσα. Αυτό που είναι "Ουγκάντα" είναι τα ΚΤΕΛ ! Τα οποία ΚΤΕΛ είναι ένα πολύ σημαντικό μέσο για να πάνε οι τουρίστες σε άλλα μέρη (Αρχαία Ολυμπία, Δελφοί, ηπειρωτική Ελλάδα, Μάνη, οπουδήποτε) και είναι όπου να ναι ! 2015 και ακόμη τα ΚΤΕΛ είναι χωμένα σε κάτι στενά για να βγάζουν λεφτά οι ταξιτζήδες....
Arche Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 03:43 μμ Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 03:43 μμ όπως το βλέπω πάλι λέω πως δεν θα το διαβάσω...
georgios_m Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 04:59 μμ Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 04:59 μμ Δε θα το κάναμε θέμα αν η υποδομή δεν υπήρχε ήδη. Εγώ δε πρότεινα νέες γραμμές αλλά χρησιμοποίηση των υπαρχουσών. Τα κτελ θα πρέπει να μεταφερθούν κι αυτά στο ΣΚΑ. Κι από κει ο κόσμος θα παίρνει τον προαστιακό για να πάει αεροδρόμιο, λιμάνι ή κέντρο.
azisi Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 05:23 μμ Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 05:23 μμ (edited) Δε θα το κάναμε θέμα αν η υποδομή δεν υπήρχε ήδη. Εγώ δε πρότεινα νέες γραμμές αλλά χρησιμοποίηση των υπαρχουσών. Τα κτελ θα πρέπει να μεταφερθούν κι αυτά στο ΣΚΑ. Κι από κει ο κόσμος θα παίρνει τον προαστιακό για να πάει αεροδρόμιο, λιμάνι ή κέντρο. Το σχέδιο είναι να μεταφερθούν τα κτελ στον Βοτανικό, στην ομώνυμη στάση μετρό. http://www.tovima.gr/society/article/?aid=628270 Edited May 26, 2015 at 05:23 μμ by azisi
nik Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 05:30 μμ Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 05:30 μμ Μακάρι να γίνει και αυτό που λέει στο τέλος το άρθρο. Δηλαδή πέρα από τα υπεραστικά λεωφορεία να μαζευτούν και όλα τα προαστιακά που σταθμεύουν εδώ και εκεί. Να υπάρχει ένα κέντρο δηλαδή για λεωφορεία με συχνά δρομολόγια προς όλο το υπόλοιπο Αττικής που δεν συνδέεται με προαστιακό ή τραίνο. Π.χ. Ραφήνα, Μέγαρα κ.τ.λ.....Απορώ γιατί δεν το κάνουν τόσο καιρό. Μιλάμε για πάρα πολλούς επιβάτες. Μέχρι και μολ μπορούν να κάνουν με τέτοια κίνηση.
azisi Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 05:37 μμ Δημοσιεύτηκε May 26, 2015 at 05:37 μμ Δεν μιλάει πάντως για υπόλοιπο Αττικής, αλλά για ΚΤΕΛ Κηφισού και Λιοσίων και διεθνή λεωφορεία.
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα