Μετάβαση στο περιεχόμενο

Times: Καλύτερο ελληνικό ΑΕΙ το Πανεπιστήμιο Κρήτης


Engineer

Recommended Posts

#28:

 

Υποθέτουμε ότι παρέχονται τα μέσα στους αντίστοιχους επιστήμονες για να φέρουν εις πέρας το έργο τους, τους στόχους, νόρμες κλπ.

 

 

Και ποιος ορίζει τα παρπαάνω που σωστά αναφέρεις, το κράτος? ή τοπική κοινωνία ή η παγκόσμια κοινωνία?

Link to comment
Share on other sites

Ας κάνουμε μια ανασκόπηση

 

α) Αποδείξαμε οτι τα πανεπιστήμια δεν είναι αυτοδιοικούμενα

β) Αποδείξαμε οτι άλλο η επαγγελματική και άλλο η γενική επιστημονική εκπαίδευση και τον διαχωρισμό τον κάνει το κράτος

γ) Αποδείξαμε οτι το κράτος στα δημόσια πανεπιστήμια ελέγχει επι της αρχής την ποιότητα των αποφοίτων μέσω των πόρων, στόχους, νόρμες , κλπ 

δ) Αποδείξαμε οτι οταν πληρώνεις σπουδάζει οτι θέλεις. 

 

Συμφωνούμε? 

Link to comment
Share on other sites

Πάμε τώρα να δούμε το καλύτερα κρατικά πανεπιστήμια στην Ευρώπη σε σχέση με την κατάταξη στην Ευρώπη και στον κόσμο

 

http://www.topuniversities.com/where-to-study/region/europe/top-universities-europe

 

Τα καλύτερα είναι το

 

University of Cambridge 3ο καλύτερο στον κόσμο

University of Oxford  6ο καλύτερο στον κόσμο

ETH Zurich - Swiss Federal Institute of Technology που είναι 9ο καλύτερο στον κόσμο

 

Ας δούμε λίγο τα στατιστικά τους

 

http://www.topuniversities.com/universities/university-cambridge

 

http://www.topuniversities.com/universities/eth-zurich-swiss-federal-institute-technology

 

http://www.topuniversities.com/universities/university-oxford

 

Τι κοινό έχουν τα παραπάνω Πανεπιστήμια?

 

Κοιτάξτε τώρα το Aristotle University of Thessaloniki που είναι διαχρονικά καλύτερο

 

http://www.topuniversities.com/universities/aristotle-university-thessaloniki#wur

 

τι διαφορές παρατηρούμε?

Link to comment
Share on other sites

κ. καθηγητά, ξεφύγαμε.

 

Γίνεται να ξαναπάμε στο #16?

 

Δεν ξεφύγαμε καθόλου απλά θα πρέπει να δημιουργήσουμε πρώτα μια σφαιρική άποψη του τι σημαίνει πανεπιστήμιο και μετά να δούμε επι μέρους θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρήκα κάτι αξιοπερίεργο στα 4 αυτά ιδρύματα ΑΕΙ.

Για τα 3 ξένα θα έλεγα ότι η δουλειά τους είναι να παράγουν Nobel Laureates αλλά είμαι off topic.

 

Δεν ήξερα ότι το Aristotle University of Thessaloniki είναι Private.
Κάποιος απόφοιτος ΑΠΘ ας μας φωτίσει.

Είναι μειονέκτημα ένα πανεπιστήμιο να μην έχει πολλούς international students and staff?
Το 51,874 φοιτητές είναι ΙΜΟ ουδέτερο.

 

edit: ελπίζω να πρόλαβα, το staff to students ratio είναι τεχνικό.

Edited by AMHxaNos
Link to comment
Share on other sites

Δεν βρήκα κάτι αξιοπερίεργο στα 4 αυτά ιδρύματα ΑΕΙ.

Για τα 3 ξένα θα έλεγα ότι η δουλειά τους είναι να παράγουν Nobel Laureates αλλά είμαι off topic.

 

Δεν ήξερα ότι το Aristotle University of Thessaloniki είναι Private.

Κάποιος απόφοιτος ΑΠΘ ας μας φωτίσει.

 

Είναι μειονέκτημα ένα πανεπιστήμιο να μην έχει πολλούς international students and staff?

Το 51,874 φοιτητές είναι ΙΜΟ ουδέτερο.

 

Ολα τα παραπάνω είναι κρατικά πανεπιστήμια και το ΑΠΘ.

 

Κάποιες διαφορές, 

 

α) Ο αριθμός των μεταπτυχιακών προς προ-πτυχιακούς

β) Ο αριθμός των ξένων μελών ΔΕΠ

γ) Academic Reputation

δ) Employer Reputation

ε) Citation per Faculty

Link to comment
Share on other sites

Είναι μειονέκτημα ένα πανεπιστήμιο να μην έχει πολλούς international students and staff?

 

 

edit: ελπίζω να πρόλαβα, το staff to students ratio είναι τεχνικό.

 

Είναι μειονέκτημα ένα πανεπιστήμιο να μην έχει πολλούς international students and staff? Οταν έχεις θέσει την παγκόσμια κοινωνία (γνώση) σαν σημαντικό κομμάτι της αξιολόγησης τότε ΝΑΙ είναι πολύ κακό.

staff to students ratio. Καθόλου τεχνικό. Χαμηλό ποσοστό ορίζει την πιθανή ποιότητα. Υψηλό ποσοστό ορίζει υψηλό κόστος λειτουργίας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι η γλώσσα διότι πχ Στην Ελβετία, Ιταλία, Νορβηγία, Ολλανδία, Γερμανία κλπ τα μεταπτυχιακά είναι συνηθως στα Αγγλικά. 

 

Που θέλω να καταλήξω όσον αφορά το πλαίσιο

 

Τα Ελληνικά πανεπιστήμια

 

α) Δεν είναι αυτοδιοικούμενα

β) Δεν έχουν περιορισμούς στην επαγγελματική και στην γενική επιστημονική εκπαίδευση

γ) Το κράτος μέσω χιλιάδων νόμων ελέγχει επι της αρχής την ποιότητα των αποφοίτων μέσω των πόρων, στόχους, νόρμες , κλπ 

δ) Το ότι ένα πανεπιστήμιο είναι κρατικό δεν σημαίνει οτι επι της αρχής είναι και κακό εφόσον πληρεί διεθνείς προϋποθέσεις και απαιτήσεις. 

ε) Δεν έχουν εξωστρέφεια αλλα υπέρμετρη κρατική εσωστρέφεια

 

 

Συμφωνούμε με τα παραπάνω?

 

Αν ΝΑΙ τότε θα πρέπει να αποδεχτούμε την θέση των Ελληνικών πανεπιστημίων στις διεθνείς λίστες

Αν ΟΧΙ τότε έχουμε εμμονές που δεν μπορώ να λύσω.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.