Μετάβαση στο περιεχόμενο

cosmote, cyta, wind, vodfone


Arche

Recommended Posts

και η Cosmote πάντως είναι μέλι-γάλα μέχρι να δημιουργηθεί το πρώτο πρόβλημα. Όταν προκύψει δυσκολία μπλέκεις σε έναν απίστευτο κυκεώνα γραφειοκρατίας και απομάκρυνσης ευθυνών. Είχα πριν από 6 μήνες περίπου ένα πρόβλημα με Cosmote κινητή και ταλαιπωρήθηκα απίστευτα πολύ, πολλές φορές είχα την εντύπωση ότι η γραφειοκρατία τους είναι χειρότερη και από του ελληνικού δημοσίου. Από το ένα τμήμα στο άλλο και 'δε έχουμε αρμοδιότητα εμείς' και να σε παραπέμπουν σε άλλο τμήμα και ξανά-μανά τα ίδια. Κοινώς απ'ότι έχω καταλάβει αυτές οι μεγάλες εταιρείες φαίνονται εντάξει μέχρι να είναι όλα στην εντέλεια, η εξυπηρέτηση πελατών είναι συνήθως για ερωτήσεις του τύπου 'Πώς θα κάνω sign up στην τάδε υπηρεσία?'. Στο πρώτο σοβαρό πρόβλημα ανακαλύπτεις το χάος που υπάρχει από πίσω.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 23
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

ξέρω γω, αν ο στόχος τους είναι να δημιουργούν δυσκολίες για να σε αποθαρρύνουν να τους παίρνεις τηλέφωνο, έχεις δίκιο. Από την άλλη με αυτόν τον τρόπο δημιουργούν έντονα δυσαρεστημένους πελάτες που στη συνέχεια βγαίνουν στο διαδίκτυο (βλ. εμένα στο michanikos.gr) και δηλώνουν την αγανάκτηση τους για το απαράδεκτο επίπεδο εξυπηρέτησης.

Link to comment
Share on other sites

κι εγώ με την cosmote ευχαριστημένος ήμουν σε σταθερή, Internet, κινητή, αλλά είπαμε είναι μέχρι να παρουσιαστεί το πρόβλημα, μετά την πάτησες, θα πρέπει να παρατήσεις δουλειά και να ασχολείσαι 2-3 ώρες τη μέρα να στο λύσουν, απαράδεκτοι και με διαλόγους του τύπου:

- το τμήμα μας δεν είναι αρμόδιο, μιλήστε με το τμήμα Χ

- μα από το τμήμα Χ μου είπαν ότι εσείς είστε αρμόδιοι

- τότε μήπως θα πρέπει να μιλήσετε με το τμήμα Υ

- μα και από το τμήμα Υ δήλωσαν αναρμόδιοι και μου είπαν να μιλήσω μαζί σας

- τι να σας πω, μιλήστε με το κεντρική γραμμή εξυπηρέτησης για να σας κατευθύνουν

- μα έχω μιλήσει 15 φορές μαζί τους και δεν έχουν ιδέα με ποιον θα πρέπει να μιλήσω

- τι να σας πω, εμείς δεν πάντως δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Αυτό για 3 μήνες! όλες οι επικοινωνίες καταγράφονταν σε χαρτί (7 σελίδες Α4 με ιστορικό επικοινωνίας) και ακολουθούσαν αποστολές μέσω φόρμας επικοινωνίας και fax, αποτέλεσμα κανένα!! Είπαμε η εξυπηρέτηση τους είναι μόνο να ρωτήσει κάποιος: "Τι συσκευές έχετε για επιδότηση?" ή 'Πώς βρίσκω τις επαφές στο κινητό μου?" μέχρι εκεί._

Edited by Roy_Hobbs
Link to comment
Share on other sites

κι εγώ με την cosmote ευχαριστημένος ήμουν σε σταθερή, Internet, κινητή, αλλά είπαμε είναι μέχρι να παρουσιαστεί το πρόβλημα, μετά την πάτησες, θα πρέπει να παρατήσεις δουλειά και να ασχολείσαι 2-3 ώρες τη μέρα να στο λύσουν, απαράδεκτοι και με διαλόγους του τύπου:

- το τμήμα μας δεν είναι αρμόδιο, μιλήστε με το τμήμα Χ

- μα από το τμήμα Χ μου είπαν ότι εσείς είστε αρμόδιοι

- τότε μήπως θα πρέπει να μιλήσετε με το τμήμα Υ

- μα και από το τμήμα Υ δήλωσαν αναρμόδιοι και μου είπαν να μιλήσω μαζί σας

- τι να σας πω, μιλήστε με το κεντρική γραμμή εξυπηρέτησης για να σας κατευθύνουν

- μα έχω μιλήσει 15 φορές μαζί τους και δεν έχουν ιδέα με ποιον θα πρέπει να μιλήσω

- τι να σας πω, εμείς δεν πάντως δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε

Αυτό για 3 μήνες! όλες οι επικοινωνίες καταγράφονταν σε χαρτί (7 σελίδες Α4 με ιστορικό επικοινωνίας) και ακολουθούσαν αποστολές μέσω φόρμας επικοινωνίας και fax, αποτέλεσμα κανένα!! Είπαμε η εξυπηρέτηση τους είναι μόνο να ρωτήσει κάποιος: "Τι συσκευές έχετε για επιδότηση?" ή 'Πώς βρίσκω τις επαφές στο κινητό μου?" μέχρι εκεί._

 

Σας έχω νέα. Πλέον χρεώνουν κλήσεις (στη wind τουλάχ. δεν είναι δωρεάν) & σε σπρώχνουν για επίλυση στο κατάστημα, όπου εκεί σου λένε "γιατί δεν κάνετε και ένα τηλέφωνο;".

Φαύλος κύκλος παίδες, δεν ξέρω τι να κάνω. Με σταθερό + Internet (cosmote) και καρτοκινητό φθάνω μόνο το Triple Play της Wind (σταθ. + Internet + κινητό 650' / 65sms / 2GB, γι' αυτό & το παλεύω μέχρι στιγμής.

Link to comment
Share on other sites

Με την Wind είχα κάνει μόνο μια φορά διετές συμβόλαιο το 1996 και μου έδωσαν την μοναδική επιδοτούμενη συσκευή που έχω πάρει έως σήμερα ένα motorola atlas με κεραία που ξεδίπλωνε σαν τον ασύρματο του λοχία Σώντερς στην "Μάχη".

Δεν θυμάμαι πως έλεγαν το αρχικό πρόγραμμα. Κάποια στιγμή το ονόμασαν Wind 60. Είχα 60 λεπτά ομιλίας κάθε μήνα και τυχόν υπόλοιπο λεπτών ομιλίας μεταφέρονταν στον επόμενο μήνα. Είμαι όλη μέρα στο γραφείο και το κινητό για μένα ήταν - και είναι - ένα περιττό έξοδο εκτός από τον μήνα Αύγουστο και πάλι για ώρα ανάγκης. Μου έστελναν το λογαριασμό, τον πλήρωνα και έτσι πέρασαν 21 χρόνια. Η σχέση ξεκίνησε στις ~5000δρχ/μήνα, μετά 15€, μετά μπήκε το τέλος συνδρομητών κινητής, μετά ανέβηκε 6 μονάδες το ΦΠΑ φτάνοντας τον Φεβρουάριο/2017, άλλοτε μια δεκάρα κάτω και άλλοτε μια δεκάρα πάνω, στα 20€ !!!!

Σε όλων των ειδών τις σχέσεις όπου ο ένας στέλνει κάποιον λογαριασμό και κάποιος άλλος τον πληρώνει όλα βαίνουν καλώς. Τα προβλήματα ξεκινούν όταν είτε αυτός που πληρώνει σταματά για κάποιο λόγο να πληρώνει, είτε όταν αυτός που στέλνει τον λογαριασμό - αντί να κοιτάει και τον Θεό σαν την κότα όταν πίνει νερό - γίνεται άπληστος. 

Πέρυσι τον Φεβρουάριο λοιπόν λαμβάνω μια τηλεφωνική κλήση η οποία με ενημέρωσε πως επειδή το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ δεν θα υποστηρίζεται εμπορικά !!!! πλέον με κατατάσουν σε κάποιο άλλο εμπορικό πρόγραμμα το οποίο υποτίθεται πως θα ήταν ίδιο με το προηγούμενο ... εκτός από το γενικό σύνολο του λογαριασμού που θα ήταν πλέον 25€ !!! και θα έπρεπε να αποφασίσω στα επόμενα 12 δευτερόλεπτα λέγοντας "Yes, I do" καθότι η συνομιλία καταγράφεται ως γνωστόν. 

Απάντησα ... Θα το σκεφτώ.

Τον Μάρτιο πάλι δέχτηκα κλήση ίδιου περιεχομένου. Απάντησα ... Θα το σκεφτώ.

Τον Απρίλιο πάλι δέχτηκα κλήση ίδιου περιεχομένου. Απάντησα ... Θα το σκεφτώ.

Τον Μάϊο πάλι δέχτηκα κλήση ίδιου περιεχομένου. Απάντησα ... Θα το σκεφτώ.

Τον Ιούνιο πάλι δέχτηκα κλήση ίδιου περιεχομένου. Απάντησα ... Θα το σκεφτώ.

Τον Ιούλιο πάλι δέχτηκα κλήση ίδιου περιεχομένου. Παρόλο που απάντησα πως θα σκεφτώ την πρότασή τους πάλι, αυτοί δεν φάνηκαν να συμμερίζονται την επιθυμία μου και μου ανακοίνωσαν πως ο επόμενος λογαριασμός θα είναι στο νέο εμπορικό πρόγραμμα και φυσικά θα έχει την νέα χρέωση.

Κράτησαν όντως τον λόγο τους και ο επόμενος λογαριασμός ήρθε στα 25€. 

Τότε άρχισα την έρευνά μου. Αναρωτιόμουν πως είναι δυνατόν χωρίς χρήση του κινητού να πρέπει να πληρώσω 25€ την στιγμή που έβλεπα πολλούς άλλους στα όρια της ένδειας να έχουν ατελείωτα λεπτά ομιλίας !!!

Πραγματικά η Wind έχει τα φτηνότερα πακέτα στην ... καρτοκινητή. Με 7€ έχεις 200' ομιλίας και 200mb internet. Υπάρχουν διάφορα πακετάκια για όλες τις ανάγκες.

Το μόνο αρνητικό είναι ότι για την ανανέωση έπρεπε να επισκέφτομαι ένα κατάστημά τους ωστόσο λύθηκε και αυτό καθώς τον Νοέμβριο αναγκάστηκα να αποκτήσω χρεωστική κάρτα και πλέον μπορώ και αυτό να το κάνω μέσω internet αν και πιστεύω πως θα συνεχίσω να πηγαίνω στο κατάστημα.

Τα προβλήματα όμως δεν λύθηκαν. Τώρα δέχομαι κάθε μήνα κλήση και μου προσφέρουν περισσότερα από τα παραπάνω στην προνομιακή τιμή των 13,5€ !!! με συμβόλαιο 2 ετών. Η μεγάλη πλάκα είναι όταν τους ρωτάς τι γίνεται μετά τα 2 έτη. Τους ζητώ επίτηδες δεκαετές συμβόλαιο και δεν δέχονται.

Η μετατροπή από καρτοσυμβόλαιο σε καρτοκινητή χρεώνεται 30€ άμα είσαι στην ... ίδια εταιρεία. Η μετατροπή που προέρχεται από άλλη εταιρεία είναι δωρεάν!!! 

Η απληστία από την μεριά της εταιρείας κλόνισε την επιστοσύνη που τους έδειχνα τόσα χρόνια. Tο κορόϊδο ξύπνησε.

Αυτά. Ελπίζω να μην κούρασα.

Edited by COSTAS T
Link to comment
Share on other sites

 

Η μετατροπή από καρτοσυμβόλαιο σε καρτοκινητή χρεώνεται 30€ άμα είσαι στην ... ίδια εταιρεία. Η μετατροπή που προέρχεται από άλλη εταιρεία είναι δωρεάν!!! 

 

 

για γέλια και για κλάματα η κατάσταση. Επίσης είναι τσεκαρισμένο ότι όποιος κάνει αίτηση να φύγει από μια εταιρεία για να πάει σε άλλη, εντός ολίγων ημερών δέχεται από την παλιά του εταιρεία την καλύτερη προσφορά που υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

...

Αυτά. Ελπίζω να μην κούρασα.

 

Προσωπικά δε με κούρασες, ωραία ιστορία.

 

για γέλια και για κλάματα η κατάσταση. Επίσης είναι τσεκαρισμένο ότι όποιος κάνει αίτηση να φύγει από μια εταιρεία για να πάει σε άλλη, εντός ολίγων ημερών δέχεται από την παλιά του εταιρεία την καλύτερη προσφορά που υπάρχει.

 

Κρατάω αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Με την Wind ...

...

Η μετατροπή από καρτοσυμβόλαιο σε καρτοκινητή χρεώνεται 30€ άμα είσαι στην ... ίδια εταιρεία. Η μετατροπή που προέρχεται από άλλη εταιρεία είναι δωρεάν!!!

...

 

Σε επίσκεψη που έκανα εντός Δεκεμβρίου σε κατάστημα Wind για να μεταφέρω αριθμό από Cosmote σε καρτοκινητό Wind με ενημέρωσαν ότι υπάρχει ένα κόστος 30€ !

 

Άσχετο με το παραπάνω αλλά έχει να κάνει με το πως αντιμετωπίζουν τους σταθερούς πελάτες, αναφέρω ότι έχω τον ίδιο αριθμό Wind από τότε που ξεκινούσε η κινητή στην Ελλάδα ( το πρώτο τρίμηνο για την ακρίβεια ) και η εταιρεία λεγόταν Telestet. Επιπλέον έχω Wind στο σταθερό του σπιτιού και στο κινητό της συζύγου. Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι ήμουν από τους πρώτους εξωτερικούς συνεργάτες της Telestet και πουλούσα συμβόλαια Telestet μαζί με τα Nokia 1011 αν θυμάμαι καλά κάπου στις 350.000δρχ έκαστο ( ούτε το σημερινό iPhone X δεν κοστίζει τόσο ! ) :):):) Περαστικά μου !

 

Τελικά πήγα τον αριθμό σε καρτοκινητό Cyta με κόστος 0€ για τη μεταφορά και με κάρτες ανανέωσης (από περίπτερο) που ξεκινάνε από 5€ έναντι όλων των υπολοίπων που εκτός καταστήματος ή της on-line αγοράς ξεκινούν από 10€. Κατά τα λοιπά οι προσφορές τους ( λεπτά ομιλίας, data ) είναι πάνω-κάτω στα ίδια επίπεδα με τους λοιπούς. Σημαντικό μειονέκτημα ( επί του παρόντος ) είναι ότι δεν έχουν αναβαθμίσει τα μηχανάκια έκδοσης καρτών όλα τα περίπτερα για να συμπεριλάβουν και την Cyta.

Edited by CybEng
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.