Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στροφή της Αυτοκινητοβιομηχανίας Προς τα Ηλεκτροκίνητα Οχήματα


Engineer

Recommended Posts

Με το μέλλον του ντίζελ ως καυσίμου κίνησης να αμφισβητείται στον απόηχο του σκανδάλου που έχει ρίξει τη Volkswagen σε βαθιά κρίση, τα ηλεκτρικά οχήματα που για καιρό δυσκολεύονταν να βρουν αγοραστές στην Ευρώπη τελικά επιδοκιμάζονται από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

 

Κατά τη διάρκεια του Geneva International Motor Show αυτή την εβδομάδα, αυτοκινητοβιομηχανίες από την Peugeot Citroen μέχρι τη Mercedes-Benz της Daimler, υποσχέθηκαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με δυνατότητα μεγαλύτερης αυτονομίας και πιο προσιτές τιμές, σε σχέση με την αμερικανική Tesla.

 

Αφού αγνοούσαν την τεχνολογία για χρόνια εν μέσω ασθενούς ζήτησης, το ανανεωμένο ενδιαφέρων των κατασκευαστών για αυτοκίνητα που κινούνται με μπαταρία είναι απαραίτητη ώστε οι εταιρίες να ανταποκριθούν στους αυστηρότερους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, οι οποίοι θα εφαρμοστούν από το 2020.

 

Το σκάνδαλο της VW ώθησε τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες «προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα», επιβεβαίωσε ο Karl-Thomas Neumann, επικεφαλής της μονάδας Opel της General Motors, σε συνέντευξή του. Η εταιρεία σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το Ampera-e τον επόμενο χρόνο, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Opel μετά το υβρίδιο Ampera του 2011, το οποίο πάλευε να προσελκύσει αγοραστές λόγω της υψηλής τιμής του.

Οι κινητήρες ντίζελ έχουν συνήθως 25% υψηλότερη απόδοση σε σχέση με τη βενζίνη, συνεπώς έχουν σημαντικό ρόλο να παίξουν στη μείωση των εκπομπών. Ωστόσο, η αποκάλυψη του σκανδάλου της VW, τον περασμένο Σεπτέμβριο, έχει πυροδοτήσει μια αύξηση στους εξονυχιστικούς ελέγχους,. Αυτό έχει καταστήσει αναπόφευκτη επιλογή για τους κατασκευαστές τα αυτοκίνητα που κάποτε απέφευγαν.

 

Πηγή: http://www.energia.g...p?art_id=102940

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

''Οι κινητήρες ντίζελ έχουν συνήθως 25% υψηλότερη απόδοση σε σχέση με τη βενζίνη...''

 

Ποιος τα γράφει αυτά τα άρθρα ρε παιδιά; 

Link to comment
Share on other sites

Αυτά ήταν πριν τουρμπιστούν οι βενζίνες , μια και τα ντίζελ έχουν τουρμπιστεί εδώ και δεκαετίες . 

 

Τώρα που ωριμάζουν και οι τουρμπάτοι βενζίνης και είναι και μικρότερου κυβισμού , οι διαφορές κατανάλωσης είναι μικρές , ισχύος και ροπών ελάχιστες .

 

Μπορούμε να το δούμε στους νέους τρικύλινδρους κινητήρες της PSA σε σχέση με τους πολύ καλούς ντίζελ της ίδιας εταιρείας .

Link to comment
Share on other sites

της  renault  το πετρέλαιο είναι άψογο εως τώρα

τον κινητήρα τον αγόρασε και η μερσεντες για σειρά  A και GLA

 

η πλάκα είναι  το captur με 19κ   και με τον ίδιο κινητήρα το gla  κάνει 30κ +

Link to comment
Share on other sites

Το αστέρι ποιός θα το πληρώσει ? Ξέρεις πόσο κάνει ? 

 

 

 

 

 

 

 

 

Υ.Γ.  Οι Γαλλόφιλοι σκίζουμε .....

Edited by BAS
Link to comment
Share on other sites

εγώ ήμουν του γερμανικού

πήγα με τιμή βιβλίου Α3 21,5  και βγηκα με 29  (με το καλημέρα σουλεγαν ότι το φερνουν με ηχοσυστημα και κλιμα  +3κ)

 

αυτά τέλειωσαν...έχω γίνει της γαλλικής

1.5χρ το captur 36,000 χλμ, που να μπορουσα να το παρω κάθε μέρα που το χρησιμοποιεί η γυναίκα μου  

βλέπω λίγο νανοίξουν οι δουλειες να κάνω την αλλαγή να τσιμπαω το kadjar  γιατί άλλο εκτός έδρας κάθε βδομάδα με 80ευρω βενζίνη και άλλο 30 πετρέλαιο

Edited by akius
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.