Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM

Recommended Posts

Πώς μπορεί κανείς να μάθει ποιοί είναι οι υφιστάμενοι (στην Ελλάδα) ερευνητικοί τομείς και σε ποιό τμήμα να τους αναζητήσει; απο το research output

Επίσης πώς ελέγχεται η συμβατότητα του διδακτορικού διπλώματος που έχεις ή πρόκειται να πάρεις με τα επαγγελματικά προσόντα που ζητώνται στις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ? μην μου μιλάς για ΑΣΕΠ διότι με σκοτώνεις. PhD και ΑΣΕΠ είναι 2 έννοιες ασύμβατες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πώς μπορεί κανείς να μάθει ποιοί είναι οι υφιστάμενοι (στην Ελλάδα) ερευνητικοί τομείς και σε ποιό τμήμα να τους αναζητήσει;

Επίσης πώς ελέγχεται η συμβατότητα του διδακτορικού διπλώματος που έχεις ή πρόκειται να πάρεις με τα επαγγελματικά προσόντα που ζητώνται στις προκηρύξεις του ΑΣΕΠ?

Υποτιθεται οτι εχοντας ενα μεταπτυχιακο εισαι σε θεση μαζι με συμβουλες να δεις τι γινεται κ τι μπορει να γινει ερευνητικα. Για αυτο τον λογο κανεις μια βιβλιογραφικη αναφορα σε ενα τομεα που σε απασχολει-ενδιαφερει. Μετα το συζητας με ειδικους (επιβλεποντα) που εχει μεγαλυτερη γνωση απο εσενα για να σε καθοδηγησει ερευνητικα. Συνηθως καποια κομματια μπορουν να επωφεληθουν απο υπαρχοντα ή μελλοντικα projects.

 

Τωρα οσο για το δευτερο, εαν ειναι να κανει καποιος διδακτορικο για ΑΣΕΠ καλυτερα να ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.

 

Το διδακτορικο σου προσφερει πραγματα, τεχνικες και τροπο σκεψης που δεν μπορει οποιοσδηποτε ΑΣΕΠ να ποσοστικοποιησει. Εαν θελετε να το κανετε για ΑΣΕΠ, σας προτεινω να πατε για κανα καφε στην παραλια γιατι οταν θα αρχισουν οι πραγματικες δυσκολιες θα τα παρατησετε.

Edited by george_RES
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υποτιθεται οτι εχοντας ενα μεταπτυχιακο εισαι σε θεση μαζι με συμβουλες να δεις τι γινεται κ τι μπορει να γινει ερευνητικα. Για αυτο τον λογο κανεις μια βιβλιογραφικη αναφορα σε ενα τομεα που σε απασχολει-ενδιαφερει. Μετα το συζητας με ειδικους (επιβλεποντα) που εχει μεγαλυτερη γνωση απο εσενα για να σε καθοδηγησει ερευνητικα. Συνηθως καποια κομματια μπορουν να επωφεληθουν απο υπαρχοντα ή μελλοντικα projects. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ. Η ερευνα ξεπερνάει κατα πολύ αυτό που θα βρείς σε επίπεδο μεταπτυχιακού. Βασική προϋπόθεση είναι να καψουρευτείς το θέμα μέχρι αηδίας και να είσαι έτοιμος/έτοιμη να πέσεις πολύ χαμηλά απο πλευράς γνώσεων που μπορεί να νομίζεις οτι είναι σωστές πριν αρχίσεις να ανεβαίνεις πάλι.  Ειναι καθαρά θέμα ψυχολογίας και ταύτισης του δικό σου ΕΓΩ με αυτό του επιβλέποντα. Αν δεν έχεις το σαράκι να πεις θα γίνω ο γαμάω μην το κάνεις.

 

Τωρα οσο για το δευτερο, εαν ειναι να κανει καποιος διδακτορικο για ΑΣΕΠ καλυτερα να ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ. +100000

 

Το διδακτορικο σου προσφερει πραγματα, τεχνικες και τροπο σκεψης που δεν μπορει οποιοσδηποτε ΑΣΕΠ να ποσοστικοποιησει. Εαν θελετε να το κανετε για ΑΣΕΠ, σας προτεινω να πατε για κανα καφε στην παραλια γιατι οταν θα αρχισουν οι πραγματικες δυσκολιες θα τα παρατησετε. +10000000000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά όλα αυτά αλλά δεν απαντούν στο ερώτημά μου που είναι κυρίως πρακτικό - διαδικαστικό, ώστε η όλη προσπάθεια που θα γίνει με μεράκι κλπ κλπ να είναι συμβατή και με τον τρόπο που λειτουργεί ο κόσμος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά όλα αυτά αλλά δεν απαντούν στο ερώτημά μου που είναι κυρίως πρακτικό - διαδικαστικό, ώστε η όλη προσπάθεια που θα γίνει με μεράκι κλπ κλπ να είναι συμβατή και με τον τρόπο που λειτουργεί ο κόσμος.

 

georgios_m το διδακτορικο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ/ΔΙΠΛΩΜΑ για να ειναι κατι πρακτικο-διαδικαστικο. Ειναι αυτο που λεει ο Ροδοπουλος, πρεπει να θες να πιασεις "πατο" σε θεμα γνωσεων, να θες να γινεις ο γ@@@@ της ειδικοτητας σου. 

 

Εαν ενδιαφερεται καποιος για ΑΣΕΠ και τετοιες μπουρδες τοτε κανε κανα 2-3 μεταπτυχιακα ή κανα δευτερο πτυχιο, μην το πλησιασετε το PhD.

 

Για να καταλαβεις τι εννοω, μπορεις να εχεις πτυχιο ηλεκτρολογου, μεταπτυχιακου control engineering και να κανεις PhD στο πως να διακρινεις τον καρκινο με bio-engineering (αυτο ειναι πραγματικη περιπτωση).

Τι θα πει ο ΑΣΕΠ εκει (?), πρωτα απο ολα οι περισσοτεροι ανθρωποι δεν καταλαβαινουν καν τι transferable προσοντα εχει ο υποψηφιος αυτος κ τι ευρος γνωσεων.

 

Στην Ελλαδα η ερευνα ποτε δεν υπηρχε σε σοβαρο επιπεδο ( μερικοι ανθρωποι με μερακι κατι εχουν κανει) αλλα η πλειοψηφια των ακαδημαικων ερευνητικων που βγαινουν ειναι κατω του μεσου ορου. Οι λογοι πολλοι και τους ανεφεραν σε προηγουμενα post ο Ροδοπουλος & ο dimamp, για να καταλαβει κανεις ομως τι λεμε πρεπει να εχει περασει την διαδικασια του διδακτορικου (οπως καταλαβαινετε φαυλος κυκλος).

 

Το PhD δεν θα σας δωσει περισσοτερες ευκαιριες για δουλεια, αντιθετα μικραινει ο τομεας που κανετε αιτησεις. Αυτο που αλλαζει ειναι το prospect, και το χωρος.

 

Εαν ενδιαφερεστε για δουλεια καντε ενα βαρβατο μεταπτυχιακο (πληρωστε πολλα) σε ενα πανεπιστημιο με πολυ καλη φημη, και παρτε σβαρνα τα career day που κανουνε και ερχονται εταιριες για απευθειας recruitment. 

 

Τωρα ψυχολογικα, ο καθενας εχει διαφορετικα ορια, απλα σκεφτειτε το εξης θα μπειτε σε ενα χωρο που ολοι μα ολοι θελουν να ειναι οι καλυτεροι, και πολλες φορες θα ξερετε τα λιγοτερα και θα νιωθεις μειονεκτικα. Και αντε ο επιβλεποντας σου τυχαινει κ ειναι καλος κ υποστηρικτος τι γινετε ομως με τους υπολοιπους που σε κρινουν (?), ειστε ετοιμοι να φατε κριτικη που θα σας κανει να "κλαψετε" εχετε το ΕΓΩ να δεχτειτε επιθεσεις για την δουλεια σας (?). 

 

Εαν νομιζετε οτι η ακαδημια ειναι ενα παραμυθενιος κοσμος, εισαστε γελασμενοι, εαν οι βιομηχανια ειναι σκληρη εκει ειμαστε ακομη σκληροτεροι με την διαφορα οτι οι περισσοτεροι στην ακαδημια εχουν κ τις γνωσεις και πολλες φορες θελουν να σε μειωσουν.

 

Τωρα οσο αφορα το μερακι κ αυτα δεν υπαρχουν, ολα εχουν να κανουν με το ποσο το θες εσυ, δεν πρεπει να σε νοιαζει να ειναι συμβατο με τον κοσμο. Γιατι ξεχνας το βασικο μεσα απο ενα διδακτορικο φτιαχνεται νεος κοσμος, βασισμενος σε νεες τεχνικες και νεα αποτελεσματα

Edited by george_RES
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να καταλαβεις τι εννοω, μπορεις να εχεις πτυχιο ηλεκτρολογου, μεταπτυχιακου control engineering και να κανεις PhD στο πως να διακρινεις τον καρκινο με bio-engineering (αυτο ειναι πραγματικη περιπτωση).

Τι θα πει ο ΑΣΕΠ εκει (?), πρωτα απο ολα οι περισσοτεροι ανθρωποι δεν καταλαβαινουν καν τι transferable προσοντα εχει ο υποψηφιος αυτος κ τι ευρος γνωσεων.

 

Για να καταλάβεις κι εσύ τι εννοώ, αυτή την περίπτωση προσπαθούμε να αποφύγουμε!

 

Ας πούμε, έχεις δύο πανεπιστημιακά πτυχία το ένα πολυτεχνικό και το άλλο θετικών επιστημών και η επαγγελματική σου ενασχόληση είναι ούτως ή άλλως ερευνητικής φύσεως πάνω σε κάτι που το διδάσκουν και τα δύο τμήματα και αφού γίνεται που γίνεται η δουλειά (και μάλιστα επαγγελματικότερα από όπως την κάνει ο μέσος υποψήφιος διδάκτορας) γιατί να μη πάρεις κι εσύ ένα διδακτορικό (ή αν το προτιμάτε γιατί να μη γίνεις πραγματικά καλός σ' αυτό που κάνεις)? Και αναρωτιέσαι πού πρέπει να απευθυνθείς ώστε να μεγιστοποιήσεις το αποτέλεσμα. Στο ένα τμήμα ή στο άλλο; Και σε ποιά περιοχή; Τι κερδίζεις και τι χάνεις με κάθε επιλογή?

 

Το να ρωτάς καθηγητές δε ξέρω πόσο ασφαλές είναι, άσε που συνήθως απλά δε ξέρουν τι τους γίνεται και επίσης γιατί να μη γνωρίζεις κι ο ίδιος τη διαδικασία και να σε κατευθύνουν ερήμην σου?

 

@κ. Ροδόπουλε υπάρχει κανένα ελληνικό link για αυτό το research output?

Edited by georgios_m

Share this post


Link to post
Share on other sites

george_m δεν υπαρχει η περιπτωση που λες "γιατί να μη πάρεις κι εσύ ένα διδακτορικό ? ", δεν τα μοιραζουνε στα ψιλικατζιδικα.

 

Δεν καταλαβαινω τι εννοεις μεγαλυτερη μεγιστοποιηση αποτελεσματος (?). Το οτι θα καταφερεις κατι που λιγοτερο του 0.5-1% πληθυσμου κατεφερνει δεν σε εξιταρει, το οτι θα εχεις ενα μεγαλο expertise δεν σε εξιταρει, το οτι θα μπορεις να φτιαχνεις νεες μεθοδους δεν σε εξιταρει και τοσα αλλα..

 

Οποτε εαν θες μεγιστοποιηση αποτελεσματος σε σχεση με χρηματα, ειπαμε πληρωνεις ενα γ@@@@ μεταπτυχιακο και career day recruitment

 

Ο ΑΣΕΠ και ο καθε ΑΣΕΠ δεν μπορει να κρινει ενα διδακτορικο, οταν παρεις τον τιτλο λεγεσαι Doctor of Philosophy, η γνωση σου ειναι η μηχανικη και η παραγωγη νεας γνωσης.

 

Πες μου τωρα τι δικαιωματα πρεπει να παρει ενας που ξερει μηχανικη, οικονομικα και πολλα αλλα καλυτερα απο τον μεσα κατοχο μεταπτυχιακου αλλα και πολλων με προυπηρεσια ετων? Οταν αυτο που παραγεις μπορουν να το παραξουν πολυ λιγοι, και οταν εχεις interdisciplinary γνωσεις

Edited by george_RES

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να καταλάβεις κι εσύ τι εννοώ, αυτή την περίπτωση προσπαθούμε να αποφύγουμε!

 

Ας πούμε, έχεις δύο πανεπιστημιακά πτυχία το ένα πολυτεχνικό και το άλλο θετικών επιστημών και η επαγγελματική σου ενασχόληση είναι ούτως ή άλλως ερευνητικής φύσεως πάνω σε κάτι που το διδάσκουν και τα δύο τμήματα και αφού γίνεται που γίνεται η δουλειά (και μάλιστα επαγγελματικότερα από όπως την κάνει ο μέσος υποψήφιος διδάκτορας) γιατί να μη πάρεις κι εσύ ένα διδακτορικό (ή αν το προτιμάτε γιατί να μη γίνεις πραγματικά καλός σ' αυτό που κάνεις)? Και αναρωτιέσαι πού πρέπει να απευθυνθείς ώστε να μεγιστοποιήσεις το αποτέλεσμα. Στο ένα τμήμα ή στο άλλο; Και σε ποιά περιοχή; Τι κερδίζεις και τι χάνεις με κάθε επιλογή?

 

Το να ρωτάς καθηγητές δε ξέρω πόσο ασφαλές είναι, άσε που συνήθως απλά δε ξέρουν τι τους γίνεται και επίσης γιατί να μη γνωρίζεις κι ο ίδιος τη διαδικασία και να σε κατευθύνουν ερήμην σου?

 

@κ. Ροδόπουλε υπάρχει κανένα ελληνικό link για αυτό το research output?

 

Το ότι κάνεις διδακτορικό δεν σημαίνει οτι γίνεσαι και καλός στην δουλειά σου. Το διδακτορικό σου δείχνει το φως....αν το ακολουθήσεις ή όχι είναι δικό σου θέμα. Δεν υπάρχει καμία αυτόματη μεγιστοποίηση. Δεν υπάρχει χάνω και κερδίζω!!! Αν πιστεύεις "Το να ρωτάς καθηγητές δε ξέρω πόσο ασφαλές είναι, άσε που συνήθως απλά δε ξέρουν τι τους γίνεται και επίσης γιατί να μη γνωρίζεις κι ο ίδιος τη διαδικασία και να σε κατευθύνουν ερήμην σου?" ....τότε άστο διότι έχεις την λάθος ιδέα για το πανεπιστήμιο. Sorry !!!

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Πες μου τωρα τι δικαιωματα πρεπει να παρει ενας που ξερει μηχανικη, οικονομικα και πολλα αλλα καλυτερα απο τον μεσα κατοχο μεταπτυχιακου αλλα και πολλων με προυπηρεσια ετων? Οταν αυτο που παραγεις μπορουν να το παραξουν πολυ λιγοι, και οταν εχεις interdisciplinary γνωσεις

 

"its not about knowledge ..its about touching the feeling of creation" Δικό μου!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεγιστοποίηση του αποτελέσματος έχεις όταν γνωρίζεις ποιά εξειδίκευση πιστοποιεί ο εκάστοτε τίτλος σπουδών από το εκάστοτε τμήμα και ποιά όχι.

 

Πχ ενα διδακτορικό στη μηχανική των υλικών ή των ρευστών που το παίρνεις από το Μαθηματικό ή το Φυσικό είναι ισοδύναμο με ένα διδακτορικό στη δομοστατική ή την υδραυλική του Πολυτεχνείου? Αλλά και εντός του Πολυτεχνείου στατική και υδραυλική μπορεί να διδάσκεται και να ερευνάται σε περισσότερες από μία σχολές. Γνωρίζω τη διαφορά από επιστημονικής απόψεως, αλλά θα ήθελα να μάθω και τι ακριβώς ορίζεται από τη νομοθεσία για την ισχύ του κάθε τίτλου.

 

Αυτός που έχει διδακτορικό στον "συναφή" με την προκήρυξη τομέα απλά θα πάρει τη θέση ενώ ο άλλος δε θα την πάρει. είναι τόσο απλό.

 

Δε διαφωνώ με τίποτα από όσα γράφεις, απλά ζητώ κάτι εντελώς πιο πρακτικό και ίσως πεζό από αυτό που μου εξηγείς: Πόσα και ποιά είναι τα γνωστικά αντικείμενα στα οποία μπορεί να κάνει κανείς διδακτορικό, ποιά τμήματα έχουν τη δικαιοδοσία να τα προσφέρουν και αν υπάρχει αλληλοεπικάλυψη.

 

Ζητώ μια συγκεκριμένη πληροφορία, όχι μια γνώμη ή μια συμβουλή για τα διδακτορικά.

 

Νομίζω πως δεν είναι κακό να ξέρουμε.

Edited by georgios_m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.