Μετάβαση στο περιεχόμενο

PHD


Dimitris_81

Recommended Posts

Εχει απαντηθει, αιτηση κανεις μεσω του findaphd, το πως βρισκεις θεμα παλι απαντηθηκε (βλ. Ροδοπουλος, και δικο μου ποστ, κανεις ερευνητικη προταση κλπ.). Αυτα για εξωτερικο 

 

Εαν αναφερεσαι για Ελληνικο πανεπιστημιο, τοτε την απαντηση την ξερεις ηδη, πας σε καθηγητη δικο σου ή κομματικα. Δεν εχει αλλο

 

Την θεματολογια την προτεινεις εσυ, το διδακτορικο δεν ειναι σαν να διαλεγεις διπλωματικη. Αλλα για να προτεινεις θεμα καλυτερα επιστημονικα κ τεχνικα να σκιζεις 

 

την θεματολογία δεν την προτείνει ο φοιτητής ...διότι δεν γνωρίζει. Το γενικό αντικείμενο ΟΚ αλλά εξαρχής πας στο σωστό εργαστήριο. Το θέμα θα βγει ξεκάθαρα μετά το πρώτο έτος.

Link to comment
Share on other sites

Για να πας στο σωστο εργαστηριο πρεπει πανω απο ολα να ξερεις τι θες να κανεις, δεν ειναι αιντε παρε την λιστα με τα εργαστηρια και κανε αιτηση. Πρεπει να εχεις καλες γνωσεις να διαλεξεις τομεα, και να εχεις μια ιδεα το τι θες να ερευνησεις.

Link to comment
Share on other sites

Για να πας στο σωστο εργαστηριο πρεπει πανω απο ολα να ξερεις τι θες να κανεις, δεν ειναι αιντε παρε την λιστα με τα εργαστηρια και κανε αιτηση. Πρεπει να εχεις καλες γνωσεις να διαλεξεις τομεα, και να εχεις μια ιδεα το τι θες να ερευνησεις.

 

προφανώς αλλα κάθε εργαστήριο έχει τις δικές του δυνατότητες τόσο απο πλευράς γνώσεων όσο και εξοπλισμού.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Υπενθυμίζω ότι το ερώτημα του thread είναι το πώς κάνεις αίτηση και ποιά η διαθέσιμη θεματολογία.

 

Είναι σα να ρωτάμε πώς βγαίνει μια οικοδομική άδεια και να σου απαντάει ο άλλος μη μου μιλάς για άδειες, δεν είναι αυτός ο προορισμός του μηχανικού, φύγε καλύτερα από τη χώρα να αποφύγεις την πολεοδομία.

 

 

Νομίζω ότι ο συνάδελφος μας μίλησε για διδακτορικό στην Ελλάδα και του δώσαμε μία λεπτομερη καταγραφή του τί συμβαίνει, για να μην τον κάψουμε. Οι πιθανότητες ενός δυνατού διδακτορικού είναι λιγοστές αλλά μπορεί να το ψάξει κάνοντας συγκεκριμένες ενέργειες. Τώρα στο εξωτερικό έχει επίσης απαντηθεί ενδελεχώς. Τώρα, του δώσαμε ένα περίγραμμα το τί θα συναντήσει εν Ελλάδι.

 

 

Και επειδή είμαστε άνθρωποι, του εκθέσαμε κάποιες βιωματικές καταστάσεις που ζήσαμε, χωρίς να λέμε ότι είμαστε οι Νίκοι Ξανθόπουλοι-Μαρθες Βούρτσηδες...Απλά του είπαμε για τον μοναχικό δρόμο.

 

 

Επιπλέον, του δώσαμε και μία απάντηση το τί είναι πρακτικά το διδακτορικό. Μία άσκηση πνεύματος και σώματος που αυτό που σου δίνει είναι ο τρόπος αντιμετώπισης προβλημάτων. Δεν νομίζω κανέναν σώφρων άνθρωπος που κανει διδακτορικό να νομίζει ότι είναι ο Γκάους. Τέλος, μιλήσαμε και για την κατάντια του να κάνεις διδακτορικό για να διοριστείς στο δημόσιο (ως αυτοσκοπός).

 

Είδες πουθενά να φεύγουμε από το θέμα;

Link to comment
Share on other sites

προφανώς αλλα κάθε εργαστήριο έχει τις δικές του δυνατότητες τόσο απο πλευράς γνώσεων όσο και εξοπλισμού.

 

αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα ειδικά όταν με ένα θέμα ασχολούνται περισσότερα του ενός ιδρύματα, εργαστήρια ή καθηγητές αλλά δεν είναι ξεκάθαρο ποιός είναι ο πιο αρμόδιος για το κάθε τι και πού θα καταλήξει η συνεργασία σου με τον καθένα από αυτούς.

 

αυτό που με απασχολεί εμένα είναι το πώς τα βασικά συστατικά της εργασίας (τίτλος, θεματική περιοχή, ίδρυμα, ιδιότητα εισηγητή και σύνθεση επιτροπής) επηρεάζουν τη μετέπειτα πορεία σου. δηλαδή το πόσο δεσμεύουν (τυπικά κυρίως) την εξειδίκευσή σου σε κάτι. γι' αυτό ρώτησα τόσες φορές για το πώς γίνεται η ταξινόμηση.

Link to comment
Share on other sites

 

αυτό που με απασχολεί εμένα είναι το πώς τα βασικά συστατικά της εργασίας (τίτλος, θεματική περιοχή, ίδρυμα, ιδιότητα εισηγητή και σύνθεση επιτροπής) επηρεάζουν τη μετέπειτα πορεία σου. δηλαδή το πόσο δεσμεύουν (τυπικά κυρίως) την εξειδίκευσή σου σε κάτι. γι' αυτό ρώτησα τόσες φορές για το πώς γίνεται η ταξινόμηση.

 

Με απλα συντομα λογια δεν την επηρεαζουν, το τι κανεις με τα προσοντα σου ειναι δικο σου θεμα. Εαν θες μετα το διδακτορικο γινεσαι αστροναυτης (και ναι για να γινεις αστροναυτης θες PhD :mrgreen:  :mrgreen: ) , ειτε πας να δουλεψεις σε JP Morgan και τετοιους, ειτε πας να γινεις καθηγητης, ειτε πας σε R& D εταιριων, ειτε προσφερεις συμβουλευτικες υπηρεσιες εξαιρετικα εξειδικευμενων προσοντων (χρεωνοντας αναλογα), κλπ.

 

Το μετα ειναι δικη σου υποθεση....

 

Η Εξειδικευση σου ειναι οτι εισαι Διδακτωρ στον τομεα σου με οτι αυτο συμπεριλαμβανει (mechanical, chemical, statistics etc.), the end

Edited by george_RES
Link to comment
Share on other sites

αυτό είναι ένα σημαντικό ζήτημα ειδικά όταν με ένα θέμα ασχολούνται περισσότερα του ενός ιδρύματα, εργαστήρια ή καθηγητές αλλά δεν είναι ξεκάθαρο ποιός είναι ο πιο αρμόδιος για το κάθε τι και πού θα καταλήξει η συνεργασία σου με τον καθένα από αυτούς.

 

αυτό που με απασχολεί εμένα είναι το πώς τα βασικά συστατικά της εργασίας (τίτλος, θεματική περιοχή, ίδρυμα, ιδιότητα εισηγητή και σύνθεση επιτροπής) επηρεάζουν τη μετέπειτα πορεία σου. δηλαδή το πόσο δεσμεύουν (τυπικά κυρίως) την εξειδίκευσή σου σε κάτι. γι' αυτό ρώτησα τόσες φορές για το πώς γίνεται η ταξινόμηση.

 

κοίταξε αν κάνεις κάτι που θες πχ ώρες σε AFM και δεν έχεις τότε πολύ απλά δεν το κάνεις. Αν θέλεις πχ να κάνεις πειράματα σε κόπωση μεγάλων δοκών και χρειάζεσαι μηχανή των 500000KN και δεν έχεις απλά δεν το κάνεις. Πλέον πολλά ερευνητικά έχουν απαιτήσεις σε εξοπλισμό εργαστηρίου που κοστίζει και δεν είναι διαθέσιμος παντού. Για τον λόγο αυτό στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες φτωχές χώρες το έχουμε ρίξει στα πεπερασμένα. Γενικά προσπάθησε να πάρεις θέμα που θα σου δώσει πρόσβαση στην χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού διότι για τα πρώτα χρόνια μετά το διδακτορικό θα πρέπει να δουλέψεις λίγο στο εργαστήριο. Γενικά δεν υπάρχει κάποια δέσμευση και σπάνια κόβονται υποψήφιοι.

Link to comment
Share on other sites

Με απλα συντομα λογια δεν την επηρεαζουν, το τι κανεις με τα προσοντα σου ειναι δικο σου θεμα. Εαν θες μετα το διδακτορικο γινεσαι αστροναυτης (και ναι για να γινεις αστροναυτης θες PhD :mrgreen:  :mrgreen: ) , ειτε πας να δουλεψεις σε JP Morgan και τετοιους, ειτε πας να γινεις καθηγητης, ειτε πας σε R& D εταιριων, ειτε προσφερεις συμβουλευτικες υπηρεσιες εξαιρετικα εξειδικευμενων προσοντων (χρεωνοντας αναλογα), κλπ.

 

Το μετα ειναι δικη σου υποθεση....

 

Η Εξειδικευση σου ειναι οτι εισαι Διδακτωρ στον τομεα σου με οτι αυτο συμπεριλαμβανει (mechanical, chemical, statistics etc.), the end

 

Στην JP μεγάλο αφεντικό είναι μαθηματικός που ξέρει απο οικονομικά. Οι άλλοι ξέρουν απλά να βγάζουν λεφτά. :mrgreen: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

@Ροδόπουλος, ας μην εστιάσουμε τόσο στον εξοπλισμό ενός εργαστηρίου αλλά στο αν τίθεται θέμα αρμοδιότητας του να δώσει διδακτορικό στην περιοχή αυτή.

 

@george_res από όσα λες το μόνο που έχει πρακτική αξία είναι το

"είσαι διδάκτωρ στον τομέα σου με οτι αυτο συμπεριλαμβανει (mechanical, chemical, statistics etc.)" το ερώτημα είναι τι περιλαμβάνει και τι δεν περιλαμβάνει κάθε τομέας!

 

κάποια θέματα δεν ανήκουν ξεκάθαρα σε κάποιο τομέα: πχ ασχολείσαι με ανάλυση ποιότητας ύδατος και υπάρχουν διδάκτορες από χημικό, γεωλογικό, γεωπονικό, χημικών μηχανικών, πολιτικών μηχανικών, μεταλλειολόγων μηχανικών και ίσως κι άλλοι. σε ποιόν τομέα εντάσσεται το διδακτορικό του καθενός; χημεία; γεωλογία; γεωπονία; βιομηχανία; τεχνολογία περιβάλλοντος; όλα μαζί; τίποτα από τα παραπάνω;

 

η τα πεπερασμένα που ανέφερε ο κ. ροδόπουλος μπορεί να τα δεις σε πολλά εργαστήρια μηχανικής πολλών τμημάτων. το σχετικό διδακτορικό είναι ίσης ισχύος; μπορεί να τεκμηριώσει εξειδίκευση σε κάθε ειδικότητα που κάνει χρήση πεπερασμένων στοιχείων ή μόνο σε αυτή που το έκανες; και σε αυτή που το έκανες τεκμηριώνει την εξειδίκευση μόνο στα πεπερασμένα στοιχεία ή σε ολόκληρη την επιστήμη του σχετικού τμήματος; (πχ μηχανολογία αν το έκανες σε τμήμα μηχανολόγων)? πώς λειτουργούν (αν λειτουργούν κάπως) αυτά τα πράγματα;

Link to comment
Share on other sites

george_m ακομα σκεφτεσαι σε επιπεδο η σχολη αυτη ειναι μηχανολογια, ειναι ηλεκτρολογια, ειναι γεωλογια.....Ενας διδακτορας που εχει ερευνα πανω σε (γεωτρησεις ας πουμε) τοτε εχει εξειδικευση σε μηχανολογικο εξοπλισμο, γεωφυσικη, υδροφορους οριζοντες κλπ.

 

Το διδακτορικο το κανεις σε τομεα (πχ τομεας ενεργειας, υδατικων πορων, κλιματος κλπ.) ΚΑΙ οχι σε σχολη, για αυτο συνηθως ειναι απολυτως φυσιολογικο μηχανολογοι να κανουν material science, και μαθηματικοι να κανουν chemical processes 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.