Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κόστος βάσης για προκάτ


vagelp

Recommended Posts

Καλησπέρα. Δεν είμαι μηχανικός και μόνο εσείς θα μπορούσατε να με βοηθείσετε σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω. Θα σας παρακαλούσα αν είναι δυνατόν να με βοηθείσετε με τις γνώσεις σας και με την εμπειρία σας. Θα ήθελα να ρωτήσω πόσο είναι περίπου το κόστος για μια βάση υπερυψωμένη περίπου 80-100 cm,χωρίς υπόγειο για να τοποθετήθει ενα προκατ σπίτι περίπου 120 τ.μ. Κατανοώ οτι χωρίς την στατική μελέτη δεν είναι εφικτό αλλα θα ήθελα στο περίπου μια τιμή για να υπολογίσω πάνω κάτω το τελικό κόστος της οικίας μιας και οι κατασκευαστές προκατ σπιτιών δίνουν τιμή χωρίς την βάση και την άδεια. Ευχαριστώ εκ τον προτέρον.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μίλα με τους κατασκευαστές του προκάτ και να απαιτήσεις μελέτη θεμελίωσης. Τί είναι δηλαδή; "Η βάση θα είναι "τόσο" περίπου" ;;;; Αυτό σου είπαν; Και γιατί όχι λιγότερο ή περισσότερο; 80-100εκ κάνουμε σε 5όροφα και για κάτοψη 120τμ είναι 120κυβικά!!! Γιατί να μην κάνεις κανονικό σπίτι;;;

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όχι. Αρκεί να είναι σαφής ότι "κοίταξε εγώ σου πουλώ την ανωδομή, η θεμελίωση είναι δικό σου πρόβλημα".

Link to comment
Share on other sites

Αυτή είναι και η πάγια τακτική των περισσοτέρων εταιριών κατασκευης προκάτ.

Η βάση και η άδεια είναι του αγοραστή. Δε βλέπω κάποιο πρόβλημα .

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα, πλάκα έχουν οι προκατατζήδες.

80-100εκ....

120μ3 είναι θεμελίωση και υπόγειο για κάλυψη 120μ² ισόγειο κτίριο!!!!!!!

Δηλαδή κάνουν ένα κουτί 120μ² με 100εκ ύψος και εκεί επάνω βάζουν το κτίριο?

Με Φ12/15 πάνω και κάτω?

Αχ... γηράσκω αεί διδασκόμενος!!!!

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε παιδια.. Ενα λεπτο.. Δε νομιζω οτι ο ανθρωπος λεει οτι του ζητησανε βαση 1μ υψος.. Αυτο που καταλαβαινω εγω, ειναι οτι θελει το σπιτι να ειναι 1μ υπερυψωμενο.. Να μην ειναι ενα και χωμα..

Link to comment