Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μπαταρίες ΑΑ & ΑΑΑ κλασικές vs επαναφορτιζόμενες


ilias

Recommended Posts

είναι τύπου LSD όπως και οι eneloop, οι NiMh γενικά δεν έχουν φαινόμενα μνήμης όπως οι NiCd πάντως μπορείς να κάνεις πλήρεις κύκλους για καλύτερη συμπεριφορά

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 31
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Στις οδηγίες του φορτιστή MAHA (έγραψα γι αυτόν παραπάνω), προτείνεται η λειτουργία REFRESH εφόσον οι μπαταρίες έχουν μείνει ανενεργές για αρκετούς μήνες. Η λειτουργία REFRESH κάνει έναν ή περισσότερους πλήρεις κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης σε προρυθμισμένα ρεύματα (συνήθως φόρτιση 0.5C και εκφόρτιση 0.25C). 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά ο φορτιστής της φωτογραφίας σε πόση ώρα οφείλει να φορτίσει και τις τέσσερις μπαταρίες που δέχεται πάνω του, συγχρονως, με τα χαρακτηριστικά που έχουν και φαίνονται επίσης στις συνημμένες φωτογραφίες;;;;

 

Τις φορτιζω ήδη 24 ώρες και τα λαμπάκια δεν έχουν σβήσει ακόμα.

Δεν ξέρω βέβαια εάν δεν έχουν ρύθμιση να σβήνουν και μένουν συνεχώς αναμμένα όση ώρα είναι στο ρεύμα, ανεξάρτητα εάν ολοκληρώθηκε ή όχι η φόρτιση.

tmp_10627-IMG_20170803_113154590541382.jpg

tmp_10627-IMG_20170803_113249374669199.jpg

tmp_10627-IMG_20170803_1132441682491941.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον έχεις βάλει μια φορτισμένη και μία αφόρτιστη και έχεις μπερδέψει τον charger και δεν ξέρει πότε να σταματήσει την φόρτιση.

Αν έχουν περάσει 12h τότε βγάλτο από την πρίζα. manual από δώ

.

Σε chargers που τις φορτίζουν ανά 2 πριν τις βάλεις για φόρτιση ζευγάρωσέ τες έτσι ώστε να έχουν (σχεδόν) τα ίδια mV.
Αν δεν θες να πάρεις το μπαταριόμετρο-charger του slammer στο #19 (πολλά €€€, αλμυρό) τότε καλύτερα πάρε charger που τις φορτίζει ανεξάρτητα, έτσι γλυτώνεις το μέτρημα και το ταίριασμα και το σημάδεμα στις μπαταρίες, πχ A B C D κλπ.

.

Η εξυπνάδα που έχει ο Ni-MH charger και ξέρει πότε να σταματήσει είναι να παρακολουθεί την τάση, όταν αρχίσει και πέφτει, νομίζω από ~10mV/στοιχείο* ή κάπου τόσο, σύνολο ~20mV για 2, τότε σταματάει.

.

Περίεργο που δεν έχει διακόψει ακόμα την φόρτιση, το χαρτί λέει για χρονοδιακόπτη προστασίας.

 

 

 

* μπορεί να κάνω λάθος ή το 10 να είναι για Ni-Cd, θα το τσεκάρω.

 

 

edit: οι 850mAh θέλουν περίπου 7-10h, ακρίβεια και λεπτομέρειες στα specs του VARTA. Στο manual έχει χρόνους, 6.5h για ΑΑΑ και 4h για ΑΑ στις 800mAh, ενδεικτικές τιμές.

Edited by AMHxaNos
Link to comment
Share on other sites

Εδώ πολύ πράμα για μπαταρίες και χημείες και chargers και supercapacitors και αυτοκινήτου-UPS και Fuel cell και τα πάντα όλα:

Battery University.
.

Ni-Cd και Ni-MH chemistry.
Ni-MH charger.

Edited by AMHxaNos
Link to comment
Share on other sites

Όχι οι μπαταρίες παιδιά είναι όλες ξεφορτιστες, μιας και μπαίνουν τετράδα.

 

Σήμερα συνελαβα το φόρτιση σβηστό και μετά από λίγο άναψε, άρα πρέπει να σβήνει και να ανάβει και εγώ τυχαίνει να τον βλέπω πάντα αναμμένο......

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.