Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ - σπουδές και δικαιώματα


chrisch

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι τριτοετής φοιτητής της Α.Σ.Παι.Τ.Ε. στο τμήμα των Εκπαιδευτικών Πολιτικών Έργων Υποδομής. Θα ήθελα να ρωτήσω αν το πτυχίο της σχολής είναι Π.Ε. ή Τ.Ε. και τι συνεπάγεται κάθε περίπτωση; Δυστυχώς απ' τη σχολή δεν πήρα σαφή απάντηση, γι' αυτό και απευθύνομαι σ' εσάς!

 

Θα ήθελα επίσης να ρωτήσω, αν ένας μεταπτυχιακός τίτλος οδηγεί σε αλλαγή των επαγγελματικών δικαιωμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή; ΠΕ ή ΤΕ, και τι συνεπάγεται αυτό;

 

Όσο για το δεύτερο ερώτημά μου, αν κάνω και μεταπτυχιακό (π.χ. στο Πανεπιστήμιο Πατρών) θα έχω τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα που θα έχω και ως πτυχιούχος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.;

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν chrisch σου γράφω στις 2 το πρωί. Άρα αυτό που θα σου πω είναι σημαντικό.