Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαδικασία Ε.Π.Α.Ε


Recommended Posts

Δεν είμαι μηχανικός και έχω μερικές απορίες για την διαδικασία της ΕΠΑΕ,διότι έχω καταθέσει τις μελέτες για οικοδομή εκτός σχεδίου από 15/11/08 και ακόμα περιμένω.

- Υπάρχει ανώτατο χρονικό διάστημα για να περάσει μια άδεια από ΕΠΑΕ ?

- Σε κάθε νομό υπάρχει μια ΕΠΑΕ ?

- Οι μελέτες πρέπει να περνάνε ΕΠΑΕ με βάση τον αριθμό πρωτοκόλλου ?

- Αν ο νομός έχει 2-3 πολεοδομίες οι συνεδριάσεις της ΕΠΑΕ είναι για όλο το νομό , και οι μελέτες που έχουν κατατεθεί στις διάφορες πολεοδομίες εξετάζονται στην ίδια συνεδρίαση ανάλογα με τον αριθμό πρωτοκόλλου τους ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 28
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δεν είμαι μηχανικός
έχω καταθέσει τις μελέτες για οικοδομή εκτός σχεδίου

 

Πώς γίνεται αυτό;

Τις μελέτες ποιός τις εκπόνησε;

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτό το (τεράστιο) χρονικό διάστημα δεν ρωτήσατε τί γίνεται? Είναι υποχρέωση του μηχανικού να παρακολουθεί την πορεία μιας οικοδομικής άδειας. Η αργοπορία είναι αδικαιολόγητη και υποψιάζομαι ότι ο φάκελος γεμίζει σκόνη ξεχασμένος σε μια γωνιά. Αλλά και πάλι...

 

Όσον αφορά στα ερωτήματα:

- Είχανε κάποτε ανακοινωθεί γενικότερα χρονικά όρια από το ΥΠΕΧΩΔΕ (νομίζω) αλλά οι Πολεοδομίες αντέδρασαν θεωρώντας τα ανέφικτα. Δεν ξέρω αν καταργήθηκαν ή ισχύουν.

- Νομίζω ότι ναι, κάθε νομός έχει και μια ΕΠΑΕ - στην περιφέρεια συνήθως συνεδριάζουν στις Νομαρχίες.

- Προφανώς βάσει πρωτοκόλλου. Εννοείται ότι ο μηχανικός πρέπει να την παραλάβει ώστε να του πουν τις διορθώσεις - μάλιστα μαθαίνουμε τις ημερομηνίες της συνεδρίασης και πολύ συχνά έχουμε φάει ολόκληρα πρωινά περιμένοντας να δουν το δικό μας φάκελο. Ο μηχανικός σας τί έκανε?