Μετάβαση στο περιεχόμενο

Περίσφιξη κολονοσίδερων σε κολώνα 50 Χ 50 και στρώσεις συνδετήρων (ερώτημα ιδιώτη)


mikelam

Recommended Posts

(Mεταφέρθηκε στην ενότητα ιδιωτών. Pavlos 33)

Καλησπέρα σε όλους,

είμαι ιδιώτης (όχι μηχανικός) και κατασκευάζω μια μονοκατοικία με υπόγειο για εμένα. Έχω διαβάσει αρκετά αυτό το φόρουμ και έχω βρει χρήσιμα πράγματα.

Βγάζω φωτογραφίες κατά την κατασκευή για να τις έχω στο αρχείο μου.

Υπάρχει μία κολώνα 50cm*50cm (12Φ18 και 12Φ16) στο κέντρο της κάτοψης περίπου η οποία με προβληματίζει λίγο. Είναι στο ισόγειο. Από κάτω υπάρχει υπόγειο με ραντιέ και από πάνω άλλος ένας όροφος με πρόβλεψη για άλλους δύο. Η φωτογραφίες είναι από το πάτωμα του 1ου ορόφου πριν πέσει η πλάκα. Η κολώνα είναι σκυροδετημένη όπως φαίνεται.

Οι συνδετήρες στην μία πλευρά δεν είναι τεντωμένοι (επισυνάπτω και δύο εικόνες), τα σίδερα φαίνονται δεμένα. Το μπετόν είναι 30/37.

Ο μηχανικός μου (αρχιτέκτονας) μαζί με τον συνεργάτη του (πολιτικός) μου λένε να μην ανησυχώ. Μπορείτε να μου πείτε την άποψη σας? Είμαι υπερβολικός?

Σας ευχαριστώ πολύ.

20211022_153504.jpg

20211022_153525.jpg

Edited by Pavlos33
έγινε αλλαγή τίτλου για καλύτερη κατανόηση του θέματος
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι να το αφήσω έτσι, ή πρέπει να κάνω κάτι? Ο μηχανικός λέει ότι πηγαίνει.

Edited by mikelam
Link to comment
Share on other sites

Μια απορία, επειδή δεν βλέπω καλά.

Στην πρώτη φωτογραφία το σίδερο είναι έξω από το εσωτερικό τσέρκι?

1.jpg

Edited by pirsogiannis
Link to comment
Share on other sites

Όχι όλα τα σίδερα είναι από μέσα. Υπάρχει σίδερο στο εσωτερικό τσέρκι. Αυτό που βλέπεις είναι στο εξωτερικό τσέρκι διπλα από το σημείο που ακουμπάει με το εσωτερικό. Δεν φαίνεται καλά στην φωτογραφία.

Edited by mikelam
Link to comment
Share on other sites