Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΙΧΟΥ ΣΕ ΠΥΛΩΤΗ ΓΙΑ ΓΚΑΡΑΖ


Recommended Posts

(Έγινε μεταφορά στην ενότητα ιδιωτών. Didonis)

Θα ηθελα  συμβουλευτική βοηθεια παρακαλώ

Ιδιοκτησία γκαραζ κλειστό,  σε πυλωτη δεν έχει ολοκληρωθει ο 5μ εσωτερικός τοίχος που το διαχωρίζει από την υπολοιπη πυλωτη,

Η άδεια έχει λήξει πέρασε 20ετία. Μπορώ να το κατασκευάσω με μικρής κλίμακας για να προστατευσω την ιδιοκτησία;

Στην περίπτωση που δεν γίνεται μπορώ να το κλείσω με μεταλική κατασκευή για να οριοθετήσω την ιδιοκτησία η οποία είναι 12τμ με ποσοστο στο οικόπεδο;

PA161143.JPG

Edited by Didonis
Link to comment
Share on other sites

Λόγω του ότι δεν έχουν υλοποιηθεί τα σχέδια της άδειας, υπάρχει αυθαίρετη κατασκευή. Άρα μπορείτε να νομιμοποιήσετε και να επαναφέρετε την αρχική κατάσταση. Θα χρειαστεί όμως μία άδεια / έγκριση...

Συμβουλευτικά όμως, μην το κλείσετε, θα δημιουργήσετε πρόβλημα στον εαυτό σας. Δεν μπορεί να στρίψει αυτοκίνητο εκεί...

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, jbosdas said:

Λόγω του ότι δεν έχουν υλοποιηθεί τα σχέδια της άδειας, υπάρχει αυθαίρετη κατασκευή. Άρα μπορείτε να νομιμοποιήσετε και να επαναφέρετε την αρχική κατάσταση. Θα χρειαστεί όμως μία άδεια / έγκριση...

Συμβουλευτικά όμως, μην το κλείσετε, θα δημιουργήσετε πρόβλημα στον εαυτό σας. Δεν μπορεί να στρίψει αυτοκίνητο εκεί...

Θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιησουμε για αποθήκη η για σταθμευση μηχανης

 

Η χρήση κεφαλαίων σε κείμενο δημοσίευσης και τίτλου δεν επιτρέπεται. Επίλεξε «επεξεργασία» (3 τελείες άνω δεξιά) και διόρθωσε το κείμενο της δημοσίευσής σου. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. - akis73

Edited by ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ Σ
Link to comment
Share on other sites

δυστυχώς, αποθήκη δεν μπορεί να γίνει... Είναι θέση στάθμευσης. Τότε θα μιλάμε και για αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. 

Άδεια νομιμοποίησης, πιθανόν να ικανοποιεί τις απαιτήσεις.  Θα σας ενημερώσει σχετικά ο μηχανικός σας αφού του προσκομίσετε μια σειρά εγγράφων και τον ενημερώσετε για το ιστορικό της ιδιοκτησίας. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική με τις ιδιαιτερότητες της.

Θα ακολουθήσει μια ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου με τις αλλαγές και εν συνεχεία αφού όλα ολοκληρωθούν θα πρέπει να πέσουν στην λήθη έννοιες τύπου "καλά...." και για κάθε καρφί που βάζετε να απευθύνεστε (όπως όλοι μας άλλωστε) σε μηχανικό ώστε να μην μπλέξετε πάλι με αυθαίρετες κατασκευές που θα σας κοστίσουν αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, jbosdas said:

δυστυχώς, αποθήκη δεν μπορεί να γίνει... Είναι θέση στάθμευσης. Τότε θα μιλάμε και για αυθαίρετη αλλαγή χρήσης. 

Άδεια νομιμοποίησης, πιθανόν να ικανοποιεί τις απαιτήσεις.  Θα σας ενημερώσει σχετικά ο μηχανικός σας αφού του προσκομίσετε μια σειρά εγγράφων και τον ενημερώσετε για το ιστορικό της ιδιοκτησίας. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική με τις ιδιαιτερότητες της.

Θα ακολουθήσει μια ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου με τις αλλαγές και εν συνεχεία αφού όλα ολοκληρωθούν θα πρέπει να πέσουν στην λήθη έννοιες τύπου "καλά...." και για κάθε καρφί που βάζετε να απευθύνεστε (όπως όλοι μας άλλωστε) σε μηχανικό ώστε να μην μπλέξετε πάλι με αυθαίρετες κατασκευές που θα σας κοστίσουν αρκετά.

Σας ευχαριστω. Το ίδιο ισχύει εάν κάνω το διαχωριστικό τοίχο με κάγκελο? Η ακόμα μηπως θα μπορούσα να το οριοθετήσω με τοιχάκι 30εκ ύψος για να μην παρκάρουν και έχω θέμα με χρησικτησία? χωρίς άδεια... Γιατί εσκεμένα κάποιοι παρκάρουν εκεί μόνιμα

Edited by ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ Σ
Link to comment
Share on other sites

Με κανα-δύο πτυσσόμενες μπάρες στάθμευσης θα μπορέσετε να αποτρέψετε την είσοδο στην ιδιοκτησία. Αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να φοβόσαστε χρησικτησία αν έχετε τίτλο. 
Εν τέλει μπορείτε να το δείτε και λίγο διαφορετικά αφού εσείς δεν χρησιμοποιείτε το χώρο. Κάνετε ένα ιδιωτικό συμφωνητικό με καθέναν από τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων που κάνουν χρήση του χώρου σας, και αν θέλετε ζητήστε ακόμα και κάποιο μίσθωμα. Ρωτήστε και το λογιστή σας.
 

20211207165026_32e34bfa.jpeg

Edited by jbosdas
Link to comment
Share on other sites

χωρίς άδεια δεν γίνεται! Αν σας πιάσουν αν σας καταγγείλουν ή τύχει να περάσει έλεγχος, πολεοδομία, αστυνομία, γείτονας που θα τον ενοχλήστε και θα καλέσει την αστυνομία θα έχετε μεγάλο πρόβλημα και εσείς και οι εργάτες που θα δουλέψουν εκεί κάτω. Αδεια συνιστώ να βγει, θα δούμε το πως γιατί στην άδεια φαίνεται και απλή διαδικασία θα είναι να φτιάξετε κάτι που επιτρέπεται με την αρχική μεγάλη άδεια, για κάποιο λόγο άγνωστο μας όμως δεν χτίστηκε παλιά.
Τώρα στο θέμα μας εγώ διαφωνώ ότι ένα μικρό αυτοκίνητο δεν μπορεί να μπαίνει εκεί και επίσης αποθήκη γίνεται!
Δηλαδή αν ήταν δικό μου, μου απαγορεύει κάποιος ότι μπορώ να βάλω το ποδήλατο μου, ένα μηχανάκι και μια βαλίτσα και να τα έχω αποθηκευμένα εκεί?

Link to comment
Share on other sites

Βασικά όποια κατασκευή (μεταλλική/τούβλο) και να κάνετε (πλην της μπάρας), θα πρέπει να γίνει με ΟΑ και να επιτρέπει την είσοδο αυτοκινήτου..... τουτέστιν γκαραζόπορτα ή ελεύθερη είσοδο...

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Arche said:

...για κάποιο λόγο άγνωστο μας όμως δεν χτίστηκε παλιά.
Τώρα στο θέμα μας εγώ διαφωνώ ότι ένα μικρό αυτοκίνητο δεν μπορεί να μπαίνει εκεί και επίσης αποθήκη γίνεται!
Δηλαδή αν ήταν δικό μου, μου απαγορεύει κάποιος ότι μπορώ να βάλω το ποδήλατο μου, ένα μηχανάκι και μια βαλίτσα και να τα έχω αποθηκευμένα εκεί?

1.  Από τη στιγμή που δεν αντιστοιχεί στα σχέδια έχουμε αυθαίρετη κατασκευή. Καμία άδεια χωρίς την βεβαίωση του αρθ83/4495.  Υπαγωγή / Πρόστιμο / Νομιμοποίηση (άρα ανέγερση).

2. Αυτοκίνητο εκεί ούτε παρκαδόρος δεν το βάζει. Μόνο με όπισθεν και πολλούς ελιγμούς. Άσε που δεν πληροί καμία από τις προδιαγραφές της αποφ7722/93 (ελαχ. ακτίνες στροφής/διαστάσεις χώρου κλπ).

3. Η αποθήκη είναι άλλη χρήση, αρα ΒΧ σε ΒΧ όπως άλλωστε αναφέρεται στις περιπτώσεις της παρ7,αρθ100/4495, μονο που θα είναι > 28/7/11, άρα μπλέξαμε.

Άρα μόνο για αποθήκευση του αυτοκινήτου και των "συμπαραμαρτούντων" του υπάρχει δυνατότητα και όχι να γεμίσει ντέξιον ο χώρος (=επικρατούσα χρήση)

Παράθεση

Ενδεικτικά βρήκα το αντίστροφο... απο ΑΠΘ σε ΘΣ..

ΔΕφΠειρ 2807/2015:

"Την 25-07-08 ο υπάλληλος της Διευθύνσεως Πολεοδομίας Πειραιώς διενήργησε αυτοψία στην εν λόγω αποθήκη, όπου και διαπίστωσε ότι έγινε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης τμήματος υπογείου από αποθήκη σε χώρο στάθμευσης μοτοποδηλάτων. Και συγκεκριμένα ότι στην είσοδο του ανωτέρω χώρου η αιτούσα είχε τοποθετήσει μεταλλική ράμπα για τη διευκόλυνση των μοτοποδηλάτων και για το λόγο τούτο συνέταξε την υπ' αριθμ. …/08 Έκθεση αυτοψίας. Για την παράβαση αυτή με την ως άνω Έκθεση αυτοψίας, της επεβλήθη πρόστιμο ανέγερσης ύψους 17.157,50€ και πρόστιμο διατήρησης 8.578,75€.Ευθύς μόλις έλαβε γνώση της ανωτέρω Έκθεσης αυτοψίας και ε...

Πιο ωφέλιμη θεωρώ την λύση της εκμίσθωσης σε αυτούς που ήδη εξυπηρετούνται, αφού και οικονομικό όφελος προκύπτει, και βολεύονται δύο αυτοκίνητα αντί για ένα, και αδειάζει μία θέση στάθμευσης στο δρόμο..

Edited by jbosdas
Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.