Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η αρχή του τέλους


stayros

Recommended Posts

ΥΓ Αυτός που παράτησε το τμήμα ΑΤΜ του πολυτεχνείου για να γίνει ...βιομηχανικός σχεδιαστής, ε! νομίζω ότι έκανε την πατάτα της ζωής του...

 

Γιάννη, κρίνοντας την τωρινή κατάσταση μπορεί και να κάνεις λάθος!!! Σε κάθε περίπτωση όμως κάνει αυτό που του αρέσει και αυτό είναι σημαντικό.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 243
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

@Χάρης

 

Διώρθωσέ με αν κάνω λάθος αλλά το ότι εγώ μπορεί να ξέρω και 5 πράγματα από το αντικείμενο των τοπογράφων ως απόφοιτος της σχολής μου +κάποιο σεμινάριο, δεν αποτελεί επιχείρημα για να προσληφθώ να συντάσω τοπογράφικα (και ας τα υπογράφει και κάποιος άλλος) σε ένα τεχνικό γραφείο. Θα κριθώ και από τα δικαιώματα που απορέουν από το δίπλωμά μου, δηλαδή τι μπορώ επίσημα και καθ' όλα νόμια να προσφέρω δηλαδή για την νομότυπη συμβολή μου στην κερδοφορία της επιχείρησης.

Όταν ένας μηχανικός ζει δουλεύοντας σε κάτι άλλο και κερδίζει έξτρα πουλώντας το σφραγιδάκι στην ουσία δεν πληρώνεται για τα επαγγελματικά του δικαιώματα και μόνο? (υποτίθεται ότι ξέρει που υπογράφει και δεν πουλάει όπου να 'ναι ώστε να είναι ήσυχος).

 

Το ότι μίλησα και για περηφάνια είναι γτ θέλω να μπορώ να κάνω ολοκληρωμένες δουλειές!8-)

 

Από την άλλη συμφωνώ πως είναι πολύ πιο σημαντικό να ξέρεις να κάνεις την μελέτη/επίβλεψη αλλά όχι στον βαθμό που γίνεται ασήμαντη η σφραγίδα/υπογραφή, τουλάχιστον από ότι βλέπω. Ωστόσο το ιδανικό για μένα είναι να είσαι υπεύθυνος για την δουλειά που μπορείς και ξέρεις να κάνεις σωστά και όχι για τον τίτλο του διπλώματος.

 

 

Στην ουσία κρατώ μια ενδιάμεση στάση (για αυτό και ίσως φανεί λίγο μπερδεμένη).

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω mred-akias ότι μπλέξαμε τα μπούτια μας.

Αυτό που είπα παραπάνω είναι ο καθένας να επιλέγει αυτό που αγαπά άσχετα αν δεν του δίνει επαγγελματικά δικαιώματα. Δηλαδή, αν θες να γίνεις Πολιτικός Μηχανικός-Δοκοστατικός και δεν περνάς σε κάποιο τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, να μην πας να γίνεις πχ Χημικός Μηχανικός επειδή περνάς στο τμήμα εκείνο αλλά να κυνηγήσεις το όνειρό σου και να σπουδάσεις Δομοστατικός είτε σε κάποιο πανεπιστήμιο του εξωτερικού, είτε σε κάποιο ΤΕΙ όπου πιάνεις τη βάση, είτε σε κάποιο κολλέγιο. Μπορεί αν πας σε κολλέγιο να μην έχεις, τουλάχιστον ακόμα επαγγελματικά δικαιώματα αλλά θα έχεις επιλέξει να ασχολείσαι με κάτι που σου αρέσει και έχεις περισσότερες πιθανότητες να προσληφθείς σε μια εταιρεία όπου δεν κοιτούν μόνο τα πτυχία αλλά το τι γνωρίζεις και την εν γένει προσωπικότητά σου. Μόνο σε κανέναν εργολάβο που δεν είναι μηχανικός και που θα σε θέλει για την υπογραφή σου δεν θα σε προσλάβει αν δεν έχει η σφραγίδα σου ισχύ, αν και γνώμη μου είναι να αποφύγεις τέτοιες δουλειές και μιλώ εκ προσωπικής πείρας.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Η εθνική νομοθεσία

 

11. Στην Ελληνική Δημοκρατία η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται, σύμφωνα με το άρθρο 16 του Συντάγματός της, αποκλειστικά από ιδρύματα που αποτελούν νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου.

12. Σύμφωνα με το Συμβούλιο της Επικρατείας, από τη διάταξη αυτή δεν συνάγεται εντούτοις ότι επιβάλλεται η παροχή της παιδείας αποκλειστικώς από το κράτος.

 

......

 

Το Συμβούλιο της Επικρατείας, υπακούει πάντοτε στο εκάστοτε πολιτικό σύστημα και κυβερνητικές απόψεις που επικρατούν.

Ποιος πιστεύει ακόμα στην ακεραιότητα και ανεξαρτησία της δικαιοσύνης μιας τέτοιας κοινωνίας?

Link to comment
Share on other sites

Το Συμβούλιο της Επικρατείας, υπακούει πάντοτε στο εκάστοτε πολιτικό σύστημα και κυβερνητικές απόψεις που επικρατούν.

Ποιος πιστεύει ακόμα στην ακεραιότητα και ανεξαρτησία της δικαιοσύνης μιας τέτοιας κοινωνίας?

 

 

Και στις απανταχού ισχυρές συντεχνίες επίσης ( να μην ξεχνιόμαστε 8-) ).

 

Παρ όλα αυτά, οι αποφάσεις του είναι αμετάκλητες, προβαλλόμενες μόνο στα Ευρ. Δικαστήριο και όντας πολίτες μιας συντεταγμένης κοινωνίας οφείλουμε να τις εφαρμόζουμε. Έτσι θα γίνει και με τα κολέγια. Εκεί μάλιστα ότι και να πει το ΣτΕ δεν θα έχει και πολύ σημασία, καθότι το Ευρ. Δικαστήριο, ανώτατο γαρ, είναι βέβαιο πως θα τα δικαιώσει. Μην έχουμε ψευδαισθήσεις. Αυτό που είπε ο stayros είναι πολύ σωστό. Η ανώτατη τεχνική εκπαίδευση μαστίζεται χρόνια από τον γνωστό εμφύλιο πόλεμο. Βρίσκεται λοιπόν σήμερα αθωράκιστη και απροετοίμαστη απέναντι στις εξελίξεις. Οι απόψεις μου στο θέμα είναι γνωστές και ειδικά για το ρόλο που έχει παίξει το ΤΕΕ το οποίο επιμένει, αγνοώντας την πραγματικότητα, να μάχεται ακόμα και σήμερα μανιωδώς σε βάρος ΜΟΝΟ των ΤΕΙ και κλείνει τα μάτια στα ιδιωτικά πανεπιστήμια και τις επερχόμενες εξελίξεις για τα κολέγια.

Link to comment
Share on other sites

Κατά την ταπεινή μου γνώμη, ούτε το τέλος είναι, ούτε η αρχή, ούτε η αρχή του τέλους. Απλώς η συνέχεια του μπάχαλου.

 

Υπερβάλλω βέβαια, αλλά έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι όλο το σύστημα στην Ελλάδα, μπορεί κάλιστα να δουλέψει χωρίς ... σύστημα (δηλαδή χωρίς νόμους, κανονισμούς, εγκυκλίους και διαταγές). Αυτό αποδεικνύεται καθημερινώς, καθώς ο χθεσινός νόμος ανατρέπεται από τον σημερινό που σύντομα (αν όχι αύριο) θα ανατραπεί από τον αυριανό, ενόψει του μεθαυριανού που (ίσως) επαναφέρει σε ισχύ τον προχθεσινό.

 

Η παιδεία και ειδικά η τεχνική εκπαίδευση είναι ένα συνεχές (τουλάχιστον τα τελευταία 30 χρόνια) πεδίο πειραματισμού, με τους εκάστοτε διοικούντες σε ρόλο μαθητευόμενου μάγου. Δεν με έπεισε κανείς από τους διοικούντες ότι ξέρει τι κάνει. Ισως να μην φταίνε μόνο οι διοικούντες, ίσως να φταίμε και οι πολίτες που ξεφτιλίζουμε κάθε μέτρο/πρόνοια/διάταξη εφευρίσκωντας σε χρόνο dt τα αντίμετρα (τα οποία ο δύστυχος νομοθέτης δεν μπορεί ούτε καν να τα φανταστεί) του μέτρου αυτού.

 

Το εκφρασμένο παράπονο των καθηγητών και αποφοίτων ΤΕΙ, είναι μόνο μία από τις πολλές συνέπειες της παραδοξότητας (πολυνομίας, αλληλοκαλύψεων, έλλειψης ορθολογισμού, σύνδεσης αναγκών της κοινωνίας με τον προγραμματισμό των σχολών, ελλειπούς αξιολόγησης, κομματισμού) που επικρατεί ιδίως στις τεχνικές σχολές.

Ερχεται τώρα και η αναγνώριση των κολεγίων. Ε, και; Τα είχαμε χύμα, τα πήραμε και τσουβαλάτα.

Link to comment
Share on other sites

@Xάρης

 

Συμφωνώ μαζί σου κατά 90%. Η διαφορά μας είναι ότι εγώ δίνω περισσότερη σημασία σε σχέση με την δικιά σου άποψη στα επαγγελματικα δικαιώματα, ίσως λόγω απειρίας. Αυτό είναι το 10%. Το 90% είναι ότι και εγώ δίνω μεγαλύτερη βάση σητν γνώση από το δικαίωμα. Το κακό είναι όταν έχεις την γνώση και όχι το δικαίωμα γτ στην αντίστροφη περίπτωση απλά δεν κάνεις (ορθολογική) χρήση του δικαιώματος:P

 

Καλημέρεςςςςς8-)

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ πόσο χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα με την αναγνώριση των πτυχίων των κολεγίων. Μήπως μέχρι τώρα η αγορά εργασίας σε όλους τους κλάδους και ακόμη περισσότερο σε αυτόν των μηχανικών δεν ήταν στρεβλή;

Μήπως ο εκπαιδευτικός τομέας (από την πρωτοβάθμια μέχρι και την τριτοβάθμια εκπαίδευση) λειτουργούσε όπως έπρεπε;

Ας αναγνωριστούν και τα κολέγια, ας αναβαθμιστούν και τα ΤΕΙ. Κανένα πρόβλημα. Η αγορά θα συνεχίσει να δουλέυει κανονικότατα όπως και τώρα. Ειπώθηκε και από προηγουμενους. Υπογραφές υπάρχουν πληθώρα. Θα υπάρχουν ακόμη περισσότερες τώρα.

 

Μόνο που αυτοί που επωφελούνται είναι είτε αυτοί οι οποίοι αποφασίζουν και εκμεταλλεύονται τον θεσμικό τους ρόλο για το δικό τους όφελος, είτε αυτοί που και τώρα βγάζουν το παντεσπάνι τους εις βάρος άλλων μηχανικών.

Πραγματικά πιστέυει κανείς ότι οι θεσμικές αποφάσεις στην Ελλάδα δημιουργούν και διαφορετικές καταστάσεις; Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν.

Το ζήτημα δεν είναι η επικύρωση οποιασδήποτε νομολογίας, αλλά η προετοιμασία του συστήματος για την ενσωμάτωσή της. Πως θα διασφαλίσουμε ότι αυτό το οποίο εκπαιδευτήκαμε θα το κάνουμε πράξη και αυτό για το οποίο δεν έχουμε τη γνώση και την εκπαίδευση δε θα μπορούμε ασχολούμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικό με το θέμα της συζήτησής μας.

 

 

 

 

Της ΕΛΕΝΑΣ ΒΑΡΙΝΟΥ (ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ)

 

 

 

Επισπεύδει το υπουργείο Παιδείας τον προβλεπόμενο, εκ νόμου, έλεγχο που απαιτείται για τη χορήγηση αδειών λειτουργίας στα κολέγια -με διπλές επιτόπιες επισκέψεις στις εγκαταστάσεις τους ακόμη και Σαββατοκύριακα- προκειμένου να μην χρειαστεί παράταση της σχετικής προθεσμίας που λήγει στις 31 Αυγούστου, ώστε να δρομολογηθεί, στον ενδεδειγμένο από την κυβέρνηση χρόνο, η έκδοση του επίμαχου Π.Δ. για τα επαγγελματικά δικαιώματα.

 

 

 

Από προχθές οι ιδιοκτήτες των «εκπαιδευτηρίων μεταλυκειακής εκπαίδευσης», που αναμένεται να αδειοδοτηθούν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ειδοποιούνται από την αρμόδια επιτροπή που συγκροτήθηκε στο ΥΠΕΠΘ, για τις ημερομηνίες των επιτόπιων ελέγχων αξιολόγησης (προηγήθηκε η εξέταση των δικαιολογητικών). Ξεκινούν το πρώτο Σαββατοκύριακο μετά τον Δεκαπενταύγουστο (22 και 23 του μηνός) από τη Θεσσαλονίκη -προγραμματίζονται και επισκέψεις σε δύο κολέγια την ίδια ημέρα- και θα συνεχιστούν σε Αθήνα, Πάτρα, Λάρισα, Κέρκυρα και Ηράκλειο.

 

 

 

Εκτιμάται πως από τα 33 κολλέγια (39 συνολικά, συμπεριλαμβανομένων παραρτημάτων τους), των οποίων η ίδρυση ανακοινώθηκε στις 29 Ιουλίου, δεν πρόκειται να εξασφαλίσουν την άδεια λειτουργίας περισσότερα από 25, καθώς από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων, που προς το παρόν θα μείνουν εκτός, διαπιστώθηκε εκ των προτέρων ανεπάρκεια υποδομών.

 

 

 

Πάντως, ακόμη και εάν καθυστερήσει κατά τι η ολοκλήρωση του τυπικού επιτόπιου ελέγχου, απευκταίο ενδεχόμενο για το ΥΠΕΠΘ, από τις διοικήσεις των κολεγίων εικάζεται πως θα λάβουν εγκαίρως τις άδειες λειτουργίας, ώστε να μην προκύψει πρόβλημα στις εγγραφές -η σχετική προθεσμία λήγει στα μέσα Οκτωβρίου ενώ στο δεύερο 15θήμερο του μήνα ξεκινούν και τα μαθήματα.

 

 

 

Στο μεταξύ, στις 21 Αυγούστου λήγει η προθεσμία για τις αιτήσεις αδειών ίδρυσης που αφορά στα Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών (υπολογίζονται σε 5.000), ωστόσο, οι σχετικές πληροφορίες αναφέρουν, πως παρά την ευνοϊκή τροποποίηση για την αδειοδότησή τους (μειώθηκε στις 10.000 ευρώ από 100.000, όπως προέβλεπε ο νόμος Στυλιανίδη, το ποσό της εγγυητικής επιστολής που οφείλουν να καταθέσουν) εκδήλωση ενδιαφέροντος προκύπτει μέχρι στιγμής από μικρό ποσοστό αντίστοιχων επιχειρήσεων.

 

Το κανονιστικό σχέδιο της κυβέρνησης στο θέμα των κολεγίων εισέρχεται στην κρίσιμη τροχιά του, αφού μετά την άδεια λειτουργίας που επίκειται να χορηγηθεί σε όσα «εκπαιδευτήρια μεταλυκειακής εκπαίδευσης» κριθεί πως ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές, ακολουθεί υποχρεωτικά, η έκδοση του επίμαχου Π.Δ. περί αναγνώρισης επαγγελματικών δικαιωμάτων.

 

* Πρακτικά, το εγχείρημα αφορά την ενσωμάτωση της σχετικής κοινοτικής οδηγίας (36/2005) στο εθνικό δίκαιο, στην οποία οφείλει η χώρα μας να προχωρήσει άμεσα, καθώς απειλείται με υψηλά πρόστιμα για την περαιτέρω καθυστέρηση, μετά την τελευταία καταδίκη της από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, στις αρχές του περασμένου Ιουλίου (για τρίτη φορά κατά τη διάρκεια των τελευταίου οκταμήνου μετά την παραπομπή της).

 

Δεδομένο, που αξιοποιείται τόσο από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας όσο και από έτερους κυβερνητικούς παράγοντες στη βάση του αναπόφευκτου, προς όφελος της επίσπευσης της διαδικασίας.

 

Υπενθυμίζεται πως το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με την αμέσως προηγούμενη απόφασή του (την εξέδωσε τον περασμένο Φεβρουάριο) διευκόλυνε οιονεί τους απαιτούμενους χειρισμούς, καθώς έκρινε πως τα διπλώματα μπορούν να αναγνωριστούν ακόμη και εάν τα κολέγια που τα χορηγούν -στη βάση της συμφωνίας δικαιόχρησης με πανεπιστήμια του εξωτερικού -θεωρούνται επιχειρήσεις και όχι εκπαιδευτήρια. Υπενθυμίζεται πως το Π.Δ. αφορά περισσότερους από 25.000 αποφοίτους κολεγίων και 4.000 σπουδαστές.

 

**Πολιτικά, άπτεται της ιδεολογικής τοποθέτησης της Νέας Δημοκρατίας υπέρ της εισαγωγής του ιδιωτικού μοντέλου Ανώτατης Εκπαίδευσης που προσκρούει στη συνταγματική απαγόρευση.

 

Μετά την ανεπιτυχή προσπάθεια αναθεώρησης του άρθρου 16 που στην ισχύουσα μορφή του δεν επιτρέπει την ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων στη χώρα μας, η μετάλλαξη του παραδοσιακού χάρτη της τριτοβάθμιας, εξελίσσεται σε κυβερνητικό στοίχημα έναντι των κομματικών και ακαδημαϊκών αντιδράσεων.

 

Στοίχημα που πριμοδοτείται από το σκεπτικό των αποφάσεων της Κομισιόν, αφού κατά το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, ο περιορισμός που υπαγορεύεται από το Σύνταγμα δεν εμποδίζει τη λειτουργία των κολεγίων στη χώρα μας, καθώς αυτά δεν θεωρούνται ελληνικές εκπαιδευτικές μονάδες, παρά ιδρύματα που εντάσσονται στο εκπαιδευτικό σύστημα των κρατών, στα οποία εδρεύουν τα Πανεπιστήμια, με τα οποία συνεργάζονται.

 

**Ρεαλιστικά, από το ΥΠΕΠΘ αναζητείται η πλέον ανώδυνη φόρμουλα εναρμόνισης του κοινοτικού και εθνικού Δικαίου στο πλαίσιο εφαρμογής της οδηγίας (το σχέδιο Π.Δ. ανασύρεται συχνά από το συρτάρι του Α. Σπηλιωτόπουλου, προκειμένου να διαμορφωθεί από το αρμόδιο επιτελείο στην τελική του μορφή), παράλληλα από την κυβέρνηση μελετάται προσεκτικά ο χρόνος των σχετικών ανακοινώσεων, καθώς δεν μπορεί να αγνοηθεί το πολιτικό κόστος που εγκυμονεί η έκδοση του προεδρικού διατάγματος.

 

Και αυτό διότι:

 

**Η αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων στους αποφοίτους των κολεγίων αποτελεί το οριστικό μέτρο, μετά τις άδειες ίδρυσης και λειτουργίας, νομιμοποίησής τους. Η μετατροπή δε, των συγκεκριμένων εκπαιδευτηρίων σε ιδιωτικά Πανεπιστήμια με όρους απελευθέρωσης της σχετικής δραστηριότητας -αφού όπως ορίζει η κοινοτική νομοθεσία η Πολιτεία διατηρεί μόνον το δικαίωμα ελέγχου της αντιστοίχησης σπουδών μεταξύ ελληνικού και ξένου ιδρύματος, χωρίς δυνατότητα παρέμβασης επί των ακαδημαϊκών χαρακτηριστικών (προγράμματα σπουδών, προσόντα διδασκόντων κ.ά.) - δημιουργεί εύφορο έδαφος αντιπολιτευτικής κριτικής. Πολλώ δε μάλλον, που οι πρωθυπουργικές αποφάσεις για τον χώρο των κολεγίων συμπίπτουν με τις προθέσεις αναβάθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος στις δύο πρώτες βαθμίδες (δημόσιος διάλογος).

 

**Η ισοτίμηση των διπλωμάτων των κολεγίων με τα πτυχία των ελληνικών ΑΕΙ προδιαγράφει θύελλα στα αμφιθέατρα, αφού παραδοσιακά και, όπως καταγράφηκε και στο πρόσφατο παρελθόν, η λειτουργία ιδιωτικού ΑΕΙ στην Ελλάδα και μάλιστα στη μεταμφιεσμένη του εκδοχή αποτελεί αιτία πολέμου για τον πανεπιστημιακό χώρο. Οι φοιτητές δηλώνουν σε θέση μάχης, πως δεν θα επιτρέψουν τον ευτελισμό των πτυχίων τους, αντίστοιχα οι ακαδημαϊκοί δάσκαλοι τον διεμβολισμό της Ανώτατης Εκπαίδευσης από αμφιλεγόμενες μονάδες πανεπιστημιακών σπουδών που θα την υποβαθμίσουν.

 

Οι διαθέσιμες πληροφορίες αναφέρουν πως ως κατάλληλο διάστημα για την έκδοση του προεδρικού διατάγματος υποδεικνύεται, προς το παρόν τουλάχιστον, από την κυβέρνηση το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου

 

1) διότι αναμένεται θετική ανταπόκριση από πλευράς κοινής γνώμης που υπολογίζεται πως θα ισοσκελίσει τις αντιδράσεις, αφού ακολούθως της ανακοίνωσης των βάσεων εισαγωγής (στα τέλη Αυγούστου), η «τακτοποιημένη» περιοχή των κολεγίων θα προσφέρει διέξοδο στους αποτυχόντες των πανελλαδικών,

 

2) η έναρξη της σχολικής χρονιάς που ξεκινά θορυβωδώς κάθε χρόνο λόγω των προβλημάτων σε διδακτικό προσωπικό και βιβλία ενδέχεται να μονοπωλήσει τα φώτα, προστιθέμενης της ανησυχίας των γονέων των μαθητών για τη νέα γρίπη,

 

3) η συνδικαλιστική δραστηριότητα φοιτητών και καθηγητών ΑΕΙ δεν οργανώνεται στις απειλητικές, για νόμους και υπουργικές αποφάσεις, διαστάσεις της πριν από τον Οκτώβριο, μετά δηλαδή την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές και το τέλος της εξεταστικής περιόδου του φθινοπώρου. *

Link to comment
Share on other sites

 

 

Οι διαθέσιμες πληροφορίες αναφέρουν πως ως κατάλληλο διάστημα για την έκδοση του προεδρικού διατάγματος υποδεικνύεται, προς το παρόν τουλάχιστον, από την κυβέρνηση το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου

 

1) διότι αναμένεται θετική ανταπόκριση από πλευράς κοινής γνώμης που υπολογίζεται πως θα ισοσκελίσει τις αντιδράσεις, αφού ακολούθως της ανακοίνωσης των βάσεων εισαγωγής (στα τέλη Αυγούστου), η «τακτοποιημένη» περιοχή των κολεγίων θα προσφέρει διέξοδο στους αποτυχόντες των πανελλαδικών,

 

2) η έναρξη της σχολικής χρονιάς που ξεκινά θορυβωδώς κάθε χρόνο λόγω των προβλημάτων σε διδακτικό προσωπικό και βιβλία ενδέχεται να μονοπωλήσει τα φώτα, προστιθέμενης της ανησυχίας των γονέων των μαθητών για τη νέα γρίπη,

 

3) η συνδικαλιστική δραστηριότητα φοιτητών και καθηγητών ΑΕΙ δεν οργανώνεται στις απειλητικές, για νόμους και υπουργικές αποφάσεις, διαστάσεις της πριν από τον Οκτώβριο, μετά δηλαδή την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές και το τέλος της εξεταστικής περιόδου του φθινοπώρου. *

 

 

Είμαστε μπου@#$*%& και το ξέρουν. κοιμόμαστε...και φυσικά η ΔΑΠ θα το στηρίξει με το να μην οργανώσει τπτ. Αφου γμτ μέσα στις σχολές είμαστε όλοι πρωτίστως φοιτητές και χαμένοι γτ δεν συμφωνούμε ποτέ για τα συμφεροντά μας σε πέντε απλά πράγματα?:???:

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.