Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μελετητικό γραφείο ψάχνει για θύματα...


vkoumoul

Recommended Posts

Είμαι νέος μηχανικός (ΤΕΕ 2006) και εργάζομαι σαν μηχανικώς έργου σε έναν εργολήπτη δημόσιων έργων από το Νοέμβριο 2008 και μέχρι τα τέλη του οκτώβρη 2009, οπου τελείωνει η σύμβαση έργου.

Ταυτόχρονα διατηρώ και ένα μελετητικό γραφείο όπου κυρίως ασχολούμε με άδειες μικρής κλίμακας, άδειες επισκευών, στατικά και μελετές ενισχύσεων φέροντα οργανισμού.

Λόγω ότι τελείωνει η σύμβαση έργου έχω αρχίσει και κοιτάω αγγελίες για την περαιτέρω πορεία μου.

Βλέποντας μία αγγελία μελετητικού γραφείου που αναφερόταν σε συνεργασία με πολιτικό μηχανικό σκέφτηκα οτι κανένα στατικό έτσι για το απόγευμα καλό θα ήταν.

Συναντήθηκα λοιπόν με τον δήθεν συνάδελφο (έτσι με προσφόνησε) ο οποίος αναλαμβάνει άδειες από κατασκευαστές, τις συντάζει το γραφείο του (και τα στατικά) και το μόνο που ζητάει είναι πολιτικούς μηχανικούς που να εχουν περιθώριο στην εφορία για να υπογράψουν 4-5 στατικές μελέτες το χρόνο έναντι της αμοιβής 12% της νόμιμης και ΦΠΑ ολόκληρο.

Νομικά παρανομεί κάπου και θα μπορούσα να τον παγιδέψω?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 79
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Τα χρήματα θα μπαίνουν στο λογαριασμό σου στην ΕΤΕ και μετά του τα επιστρέφεις.

 

Είναι ξεφτίλα να πουλάς την υπογραφή σου τόσο φτηνά. Σκέψου πόσο κόπιασες και γράψτον ξέρεις που (τον γύφτουλα).

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μπορεί να σου προταθεί να κάνεις στατικά "με το κιλό", για 0,5-5 ευρώ/τμ (ανάλογα την ποιότητα, από στατικά "για να γεμίσει ο φάκελος" μέχρι πραγματικά/εφαρμογής κι ανάλογα την πολυπλοκότητα του θέματος), χωρίς να τίθεται θέμα υπογραφής και νόμιμης αμοιβής (όλα μαύρα).

 

Ξέρω 2-3 κοπέλες που δεν είχαν τα κότσια για το επάγγελμα, έκαναν και 2-3 παιδιά μαζεμένα και δουλεύουν έτσι από το σπίτι, για να συμπληρώνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

 

Υπάρχουν όλα αυτά στην πιάτσα.

Link to comment
Share on other sites