Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αν η γεωμετρία του γηπέδου που εξετάζεις πληρει όλες τις προϋποθέσεις ,που απαιτούνται , για την αρτιότητα του γηπέδου αυτού, ο δρόμος δεν θα είναι το πρόβλημα.

ακομη και τα γήπεδα με πρόσωπο σε δρόμους με 2.50 m πλάτος (στους κλήρους υπάρχουν πολλοί τέτοιοι δρόμοι) δεν έχουν πρόβλημα. 
Έχω υπογράψει αρκετές Δηλώσεις το ν. 651/77 ακόμη και για τέτοια γήπεδα με δρόμο 2.50m (οι περισσότεροι δρόμοι ήταν πάντως χορταριασμένοι).

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

 Καλημέρα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Δε θα διαφωνήσω,αλλά όταν και η πολεοδομία δεν είναι σίγουρη και δεν σου δίνει μια απάντηση τεκμηριωμένη και το παίρνεις πάνω σου τι κάνεις?

Στη πολεοδομία δεν ξέρανε με σιγουριά να απαντήσουν,και μου είπαν οτι σε περίπτωση καταγγελίας θα υπάρχει πρόβλημα.

Επίσης για να θεωρηθεί ένας δρόμους κοινόχρηστος θα πρέπει να έχει διανοιχθεί με κάθε νόμιμο τρόπο.(εδω δέν έχει διανοιχθεί ποτέ,εχει μέσα ελιές και δέντρα)

Προβληματίζομαι ακόμα και δέν εχω αποφασίσει τι θα κάνω, γιατί πάει για μεταβίβαση όπως σας είπα.

 

Δημοσιεύτηκε

Ως προς το δρόμο, δύο εκδοχές υπάρχουν:

- Είτε δεν διανοίχθηκε ποτέ, οπότε δεν υπάρχει πρόσωπο.

- Είτε διανοίχθηκε αλλά καταπατήθηκε από όμορους. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει πρόσωπο διότι δεν υφίσταται χρησικτησία εις βάρος του Δημοσίου

Συνεπώς, θα πρέπει να πάρεις κάποιο έγγραφο από την αρμόδια Υπηρεσία περί διάνοιξης ή μη. 

Δημοσιεύτηκε

Μάλλον ισχύει το πρώτο,γιατί σε παλιές αεροφωτογραφίες ο δρόμος δε φαίνεται πουθενά.Άρα όπως σωστά αναφέρεις δεν υπάρχει πρόσωπο.Άρα μη άρτιο.

Ευχαριστώ!

Δημοσιεύτηκε

Ωραία.

Εξετάζεται εδώ ένα χωράφι (γηπεδο) σε περιοχή που είναι απο κλήρο της Τ. Υ. Σ’ αυτό το χωράφι δεν πήγε ποτε κανείς , έστω και με ένα καρο για να πατηθεί ο δρόμος;;

 

Ένας δρόμος, που δίνεται με τον σχεδιασμό ενός κλήρου , παραμένει για πάντα δρόμος. Αυτός είναι πάντα το προϊόν των υπολογισμών των συντεταγμένων των ορόσημων!!

Στους υπολογισμούς που κάνουμε πρώτα σχεδιάζονται οι δρόμοι και μετά τα κλήρο -τεμάχια.

Νομίζω και ο Δημήτρης μετά κατεβατά που παρουσίασε στην αρχή αυτό εννοούσε.

Παντως αυτά που διαβάζω εδώ, σ’ αυτο το θέμα, σε ‘μένα ακούγονται ξένα.

Δεν έχω να γράψω κάτι παραπάνω.

καλες διακοπές. 

Δημοσιεύτηκε (edited)

ν. 4235/14 αρθρο 37

8. α) Οι δρόμοι που απεικονίζονται στα κυρωμένα στοιχεία των διανομών αγροκτημάτων και συνοικισμών, καθώς και κυρωμένων αναδασμών, περιέρχονται κατά κυριότητα στους οικείους Δήμους, εφόσον σήμερα υφίστανται. Αν έχουν αλλάξει χρήση ή κατέχονται αυθαίρετα, η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της οικείας Περιφέρειας, μετά από αυτοψία, αποφαίνεται για τη σκοπιμότητα επαναφοράς των πραγμάτων στην προηγούμενη κατάσταση. Αν δεν είναι αναγκαία η επαναφορά των πραγμάτων στην προηγούμενη κατάσταση, η αίτηση του κατόχου για την εξαγορά ακινήτου εξετάζεται από την οικεία Επιτροπή Θεμάτων Γης και Επίλυσης Διαφορών σύμφωνα με το άρθρο 23

 

   Συμφωνωντας με τον νβρ,

Διατηρω αμφιβολιες, διοτι, το ανω αρθρο μιλαει για "κυρωμενους" δρομους...οχι για διανοιγμενους.

Πλην αυτων εχεις δρομο με δικο του ΚΑΕΚ.

Πώς θα τον "καταργησεις";;;;

Κανε ενα σχεδιακι της περιοχης, με βαση το ΕΚ.

 

Δες τους διπλανους και τους απεναντι τι δηλωσαν στο κτηματολογιο και τι εγραψαν σε τυχον συμβολαια μεταβιβασης/αποδοχης κλπ..

 

 

 

 

Edited by dimitris GM
Δημοσιεύτηκε

Δηλαδή συνάδελφε αν πήγαινε κάποιος με ένα κάρο για να πατηθεί ο δρόμος θα θεωρούνταν κοινόχρηστος αναγνωρισμένος?

Για να θεωρηθεί ενας δρόμος κοινόχρηστος θα πρέπει να έχει διανοιχθεί με νόμιμο τρόπο, εδώ έχουμε εναν δρόμο που φαίνεται μόνο στους χάρτες της διανομής.Πουθενά αλλου.

Αυτο που ενέβασε ο δημήτρης μιλάει για δρόμους που σήμερα υφίστανται.

Εγω πάντως δεν παίρνω την ευθύνη να υπογράψω ενα τοπογραφικό ( ας είναι και κλήρος) απο την στιγμή που δρόμος δεν υφίσταται και δεν εχει διανοιχθεί ποτέ.

Ειδικά και μετά την απόφαση του ΣΤΕ

Καλές διακοπές σε όλους.

Δημοσιεύτηκε
On 8/9/2025 at 2:46 PM, ΓΡΗΓΟΡΗΣ7 said:

Για να θεωρηθεί ενας δρόμος κοινόχρηστος θα πρέπει να έχει διανοιχθεί με νόμιμο τρόπο, εδώ έχουμε εναν δρόμο που φαίνεται μόνο στους χάρτες της διανομής.Πουθενά αλλου.

Αυτο που ενέβασε ο δημήτρης μιλάει για δρόμους που σήμερα υφίστανται.

Εγω πάντως δεν παίρνω την ευθύνη να υπογράψω ενα τοπογραφικό ( ας είναι και κλήρος) απο την στιγμή που δρόμος δεν υφίσταται και δεν εχει διανοιχθεί ποτέ.

γράφεις στην δήλωση σου ότι " θα είναι άρτιο και οικοδομήσιμο όταν και εφόσον γίνει διάνοιξη της οδού".

Δες το σαν να εκκρεμεί πολεοδομική τακτοποίηση σε εντός σχεδίου πόλεως. 

το να το γράψεις μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο είναι και αυτό λάθος. 

 

 

  • Thanks 1
Δημοσιεύτηκε

Καταρχήν σας ευχαριστώ όλους που μπήκατε στον κόπο να απαντήσετε!

Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές και τις δέχομαι φυσικά.

Αλλά ο κάθε ένας έχει το δικό του σκεπτικό που το εφαρμόζει στα τοπογραφικά που κάνει.

Η δική μου γνώμη είναι οτι σε ένα τοπογραφικό ο μηχανικός που το έχει αναλάβει θα πρέπει να έχει καταλήξει σε ένα συμπέρασμα (εφόσων είναι δυνατόν αυτό) και να γράψει την δήλωση του.

Εγω προσωπικά αποφεύγω να γράψω εάν και εφόσον ..........

Αυτό που με ενδιαφέρει είναι σήμερα,με βάση τον έλεγχο που έχω κάνει (εχω ψάξει,εχω διαβάσει και έχω ρωτήσει) τι ισχύει.

Το αν θα διανοιχθεί ένας δρόμος σε 10, 20,50 χρόνια και αν διανοιχθεί και ποτέ,δεν με απασχολεί ιδιαίτερα.

Με απασχολεί σήμερα που μεταβιβάζεται αν είναι άρτιο ή μη.

Εάν διανοιχθεί σε 20 χρόνια ας κάνει ενα νέο τοπογραφικό ο νέος ιδιοκτήτης του ακινήτου που θα λέει οτι είναι άρτιο και οικοδιμήσιμο.

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους

Δημοσιεύτηκε

Δεν ήθελα να ξαναγράψω…..

δικαιωμα σου να υπογράψεις…

Οι δρόμοι παντως που σχεδιάστηκαν από την τ.υ. και με τις «τεχνικες» που εφάρμοζε τότε η υπηρεσία αυτή του υπουργείου γεωργιασ σε περιοχές με κλήρους η αναδασμούς, ειναι παραχωρημένοι (με παραχωρητήρια) στις κοινότητες και σαν τέτοιες θεωρούνται κοινόχρηστοι δρόμοι. Αυτό ενισχύεται σήμερα, όπως λες, από το ξεχωριστό ΚΑΕΚ που πήραν οι δρόμοι αυτοί από το Κτηματολόγιο.

Και για να έχουμε καλό ‘ρώτημα: Ποιος πρέπει να διανοίξει κάποιον δρόμο σε περιοχή με κλήρο;;;;

μηπως η κοινότητα ;;(για χωριά μιλάμε)

για να «διαμορφωθεί» ο κάθε δρόμος (αν δεν υπάρχουν κάρα) θα πρέπει να ορισθει πρώτα στη σωστη του θέση , δηλαδή ο δρομοσ Πρώτα να πασσαλωθει. Ποιος θα πασσάλωσει; Η κοινότητα; Πως;

……………….,

διανοιγμένους δρόμους θελουμε σε περιοχές που υπάρχουν Ρ.Σ. η τελος Πάντων σε εντός σχέδιου περιοχές. Αυτό είναι σε άλλο θέμα.

Και εγώ έχω γράψει για τέτοιους Δρόμους σε αυτές τις περιπτώσεις.

 

Υγρ. Καλό θα ήταν όλοι οι νέοι συνάδελφοι να πάτε, μια φορά, σε μια οργανωμένη τ.υ. και να δείτε τον φάκελο ενος αγροκτήματος . Με ποιο τρόπο δίνονται, από τα βιβλία με τους κτηματολογικούς πίνακες , τα παραχωρητήρια των αγρών, κοινόχρηστων χωρών , ρέματα, χερσολειβαδα κλπ κλπ.. 

Καθως επίσης και ο τρόπος της σχεδίασης ενός κλήρου που έχει ήδη εφαρμοστεί εκεί έξω με τα τριγωνομετρικά του, τα ορόσημα του κλπ.

Αν καποιοσ δεν έχει ψάξει σε μια τοπογραφική υπηρεσία τα στοιχεία ενός «κληροτεμαχιου», μέσα από τους φακέλους  του αγροκτήματος, είναι νομίζω λίγο δύσκολο να καταλάβει τον μηχανισμό μιας τέτοιας μελέτης (γιατί είναι μελέτη).

 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.