Jump to content

cv01302

Members
  • Content Count

    185
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

58 Καλή

3 Followers

About cv01302

  • Rank
    Παλιό Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    /usr/src
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα και από εμένα! Πελάτης μου έχει χτίσει διώροφο κτίριο όπου το ισόγειο κατασκευάστηκε με άδεια, και ο Α' όροφος αυθαίρετα. Επιθυμεί να κατεδαφίσει πλήρως καί το παράνομο καί το νόμιμο τμήμα. Ποια είναι ακριβώς η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί? Το άρθρο 106 παρ. 1α : "Στην περίπτωση αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων για τις οποίες μπορεί να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης, εφόσον καταβληθεί το παράβολο της περίπτωσης ι του άρθρου 99 και εκδοθεί η σχετική οικοδομική άδεια νομιμοποίησης εντός δύο (2) ετών ή έγκριση εργασιών κατεδάφισης, εντός έξι (6) μηνών από την καταβολή του, δεν οφείλεται άλλο πρόστιμο." Άρα μιλάει για υπαγωγή αυθαιρέτων (Α' όροφος) εφ' όσον όμως θα μπορούσε να εκδοθεί άδεια νομιμοποίησης - δηλαδή να μην υπερβαίνουν το μέγιστο ύψος ή να είναι σε πρασιά κλπ- για τα οποία εκδίδεται άδεια κατεδάφισης μέσω πληρωμής παραβόλου μόνο και δεν οφείλεται άλλο πρόστιμο. Άρα θα πρέπει να είναι εν δυνάμει σύννομο το αυθαίρετο για να μπορέσει να υπαχθεί και να βγει άδεια. Δεν αναφέρει όμως για την εκτέλεση της κατεδάφισης κάτι.. .. όπου ερχόμαστε στο άρθρο 107 παρ 5β και ββ: "β) Στις περιπτώσεις αυθαίρετων κατασκευών, για τις οποίες έχει περαιωθεί η διαδικασία, σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 3775/2009 και 3843/2010, καθώς και όσες έχουν ενταχθεί στις ρυθμίσεις του ν.4014/2011, του ν.4178/2013 και του παρόντος, και έχει περαιωθεί η σχετική διαδικασία ή έχει εξοφληθεί ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) του συνολικού ποσού προστίμου, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, ή εμπίπτουν στην παράγραφο 2 του άρθρου 89, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση από κάθε ισχύουσα διάταξη η εκτέλεση: ββ) κατεδάφισης" ..και πλέον μπορείς να προχωρήσεις στην εκτέλεση κατεδάφισης, έχοντας πληρώσει το παράβολο που αναφέρεται στο προηγούμενο άρθρο. Επομένως: Θα κάνω έλεγχο να δω αν ο αυθαίρετος Α' όροφος ΘΑ μπορούσε να νομιμοποιηθεί, και αν ναι, τότε προχωράω σε έγκριση εργασιών κατεδάφισης πληρώνοντας το παράβολο μόνο και δίχως άλλο πρόστιμο, και φαντάζομαι η εκτέλεση εργασιών προφανώς θα μπορεί να γίνει δίχως αποπληρωμή προστίμου, ασχέτως που δεν το αναφέρει το 106. Σε αντίθεση περίπτωση όπου ο Α' όροφος ΔΕΝ είναι νομιμοποιήσιμος, αναγκαστικά θα πρέπει να αποπληρωθεί το πρόστιμο ή έστω 30% για να προχωρήσω στην εκτέλεση κατεδάφισης??? Τέλος, για το νόμιμο τμήμα, θα πρέπει να βγει ξεχωριστά άδεια κατεδάφισης και να τρέχουν παράλληλα δύο άδειες?
  2. Δίκιο έχεις Δημήτρη. Μου φαινόταν περίεργο να υπάρχει τέτοιο ή αντίστοιχο παραθυράκι..
  3. Πάντα η σύγκριση γίνεται με τα χιλιοστά. Σε περίπτωση οριζόντιας ιδιοκτησίας στην οποία υπάρχουν αυθαιρεσίες, με τα αντίστοιχα χιλιοστά της συγκεκριμένης ιδιοκτησίας. Εφ' όσον δεν αναφέρεται το διαμέρισμα στην σύσταση, θα πρέπει να γίνει με όλα τα χιλιοστά του οικοπέδου, δηλαδή σύγκριση με τα επιτρεπόμενα του οικοπέδου. ΠΡΟΣΟΧΗ θα πρέπει να γίνει έλεγχος (πέραν του αυθαίρετου διαμερίσματος στην Pilotis) σε όλα τα κοινόχρηστα τμήματα του οικοπέδου. Κατ' επέκταση σε αυτό που ρωτάει ο LESS, για ίδια περίπτωση και συγκεκριμένα διαμέρισμα που κατασκευάστηκε στην Pilotis, μεταγενέστερα από την ανέγερση του κτιρίου, πελάτης μου δεν μπορεί να μαζέψει τις απαραίτητες συναινέσεις του 51%. Σκέφτεται να προβεί σε καταγγελία του εαυτού του για να "ξεκλειδώσει" βάσει παρ. 4 άρθρου 98, όπως διαμορφώθηκε από τον 4546/18 και 4585/18 την επιλογή της υπαγωγής δίχως την σύμφωνη γνώμη των λοιπών εξ' αδιαιρέτου συγκυριών, ως πλέον "φερόμενος ως ιδιοκτήτης επί του οποίου έχουν καταλογιστεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης" (άρθρο 99, παρ. α) όταν υπάρχει έκθεση αυτοψίας από την πολεοδομία, αναλαμβάνοντας όλο το κόστος προστίμων και αμοιβής. Οι υπόλοιποι ιδιοκτήτες δεν μπορούν να προσφύγουν μελλοντικά στα δικαστήρια και να ζητήσουν όχι μόνο την ακύρωση της υπαγωγής αλλά και να απαιτήσουν την κατεδάφιση αυτού?
  4. Καλημέρα συνάδελφοι και καλή εβδομάδα! Έχω δήλωση όπου πληρώθηκε το παράβολο αρχές Οκτωβρίου, για περίπτωση που απαιτείται ΜΣΕ, και η υπαγωγή είναι ακόμα σε κατάσταση "αρχικής υπαγωγής". Ενώ ο ιδιοκτήτης είχε αναφέρει ότι επιθυμούσε πληρωμή 30% μέχρι τέλη Νοεμβρίου και τα υπόλοιπα σε δόσεις, με χρονοδιάγραμμα που του είχα δώσει για την εκπόνηση ΜΣΕ μέχρι μέσα Δεκεμβρίου (σ.σ είχα σκοπό να αιτηθώ από το ΤΕΕ υποβολή ΜΣΕ μέσα σε 6 μήνες από την υπαγωγή και νέο επαναϋπολογισμό των δόσεων με έκπτωση 10% επί του αρχικού ώστε τον Δεκέμβριο να άρχισε να πληρώνει τις μειωμένες δόσεις) τελικά έλυσε το οικονομικό κομμάτι και επιθυμεί να γίνει εφ' άπαξ πληρωμή για να επωφεληθεί 20% έκπτωσης λόγω πληρωμής. Η ερώτηση είναι η εξής: 1) Να μην πάω ακόμα σε κατάσταση υπαγωγής (δηλαδή να μην βγάλω καμμία εντολή πληρωμής) μέχρι να ετοιμαστεί η ΜΣΕ μέσα Δεκεμβρίου όπου τότε θα τικάρω την επιλογή ταυτόχρονη υποβολή και να βγάλω μία και καλή το υπόλοιπο ποσό με έκπτωση 20% (+10% από ΜΣΕ) , με ενδεχόμενη ρήτρα προστίμου 1% (σ.σ. νομίζω το ΤΕΕ δεν έχει ενσωματώσει ακόμα την επιβάρυνση αυτή για κάθε μήνα καθυστέρησης πληρωμής) ή -ερώτηση που με καίει περισσότερο- χάνω εντελώς την επιλογή για εφ' άπαξ πληρωμή (και ενδεχομένως και για το 30%) και πλέον μόνο δόσεις δίχως κάποια έκπτωση? 2) Να ανεβάσω μία νέα ΥΔ του ιδιοκτήτη που αναλαμβάνει οποιοδήποτε κόστος, επιβαρύνσεις και κυρώσεις επέρχονται με το ανέβασμα αυτής της ΥΔ αντί της ΜΣΕ, ώστε να ξεκλειδώσει η επιλογή για ταυτόχρονη υποβολή ΜΣΕ και να βγάλω μέχρι τέλος Νοεμβρίου το υπόλοιπο ποσό με έκπτωση 20% (+10% ΜΣΕ) και να ανεβάσω μέσα Δεκεμβρίου το σωστό αρχείο? Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο ή κλειδώνεται η επιλογή και στο σύστημα θα έχει καταχωρηθεί ένα λάθος αρχείο? Θα μπορώ ενδεχομένως να το σβήσω αργότερα και να κρατήσω ένα και μοναδικό αρχείο όπου θα είναι το σωστό?
  5. Καλημέρα συνάδελφοι! Πώς αντιμετωπίζουμε την περίπτωση ορόφου όπου Pilotis με στάθμη +0.00 και μεικτό ύψος 2.80μ , τελικά έγινε 3.00μ με διατήρηση της στάθμης, που σημαίνει ότι συμπαρέσυρε και όλη την υπόλοιπη οικοδομή προς τα πάνω κατά 20 εκ? Έχω περίπτωση Α' ορόφου όπου το μεικτό ύψος ορόφου είναι σωστό, αλλά από το +2.80 στάθμη δαπέδου τελικώς λόγω της Pilotis πήγε στο +3.00 και καλούμαι να τακτοποιήσω κλειστό Η/Χ σε οροφοδιαμέρισμα. Θα βάλω τελικά: α) ΥΔ (με ΥΚ) καί ΥΥ ( <20%) στον κλειστό Η/Χ και στο υπόλοιπο διαμέρισμα 1 λοιπή παράβαση, β) ΥΔ με ΥΚ (δίχως ΥΥ) για τον Η/Χ και 1 λοιπή παράβαση για το υπόλοιπο διαμέρισμα ή γ) μόνο ΥΔ με ΥΚ (δίχως ΥΥ) για τον Η/Χ και τίποτε άλλο για το υπόλοιπο διαμέρισμα?
  6. Γνωρίζει κάποιος τί γίνεται αν υπάρξει καθυστέρηση πληρωμής της μίας και μοναδικής δόσης για έκπτωση 20% (την λεγόμενη πληρωμή εφ' άπαξ) ? Το παράβολο πληρώθηκε τέλη Οκτωβρίου και πρέπει το υπόλοιπο ποσό να πληρωθεί το αργότερο μέχρι τέλη Νοεμβρίου. Ο πελάτης μου όμως τελικά θα έχει την δυνατότητα να εξοφλήσει τον Δεκέμβριο. 1) Παίρνει πρόστιμο 1% στο αρχικό ποσό, και βγάζω νέα εντολή πληρωμής τον Δεκέμβριο? 2) Θεωρητικά παίρνει πρόστιμο 1% στο αρχικό ποσό, το ηλεκτρονικό σύστημα όμως του ΤΕΕ δεν είναι τόσο ενημερωμένο (όπως δηλαδή συνέβαινε και με τον 4178 για καθυστερήσεις στις δόσεις), πληρώνει για εφ' άπαξ τελικά με την εντολή πληρωμής που ήδη έχει και κλείνει η δήλωση. Αγνοείται το 1% και μπαίνει στα αζήτητα - ίσως κάποια στιγμή αναδρομικά και αν.. 3) Χάνει την δυνατότητα για έκπτωση 20% λόγω εφ' άπαξ και πρέπει μετά να επιλεγεί άλλος τρόπος πληρωμής, ενδεχομένως μόνο δόσεις δίχως οποιαδήποτε έκπτωση? 4) Άλλο?
  7. Ελέγχεις με το επιτρεπόμενο της περιοχής, σε ποια στάθμη βρίσκεται η άνω ίνα της πλάκας οροφής του διαμερίσματος (πέραν από το μεικτό ύψος), άρα και τελικώς σε ποια στάθμη βρίσκεται το δάπεδό σου. Θεωρώντας ότι δεν έχει ΥΔ: 1) Αν συμπίπτει με αυτήν την αδείας, δεν έχεις -προφανώς- ΥΥ . 2) Αν υπερβαίνει σε σχέση με της αδείας, αλλά εντός επιτρεπομένου περιοχής, τότε ΛΠ . 3) Αν υπερβαίνει σε σχέση με της αδείας, αλλά εκτός επιτρεπομένου (άρα τα ρετιρέ πιο επιρρεπή), τότε ΥΥ με 0.2 (για μικρότερο του 20%) ή 0.4 (για μεγαλύτερο του 20%). Ο έλεγχος για το 20% γίνεται ως : υπέρβαση διαφοράς υψομέτρων / επιτρεπόμενο περιοχής Ερώτηση: Είπαμε τελικώς όταν έχουμε ΥΥ δίχως ΥΔ, και εντός επιτρεπόμενου περιοχής, πάει με αναλυτικό. Τί υπολογισμούς ακριβώς κάνουμε στον αναλυτικό? Ομαδοποιείται ενδεχομένως και με άλλη ΛΠ ή πάει επιπλέον ως αποκλειστικά ξεχωριστή παράβαση σε νέο φύλλο καταγραφής ?
  8. Επομένως για έλεγχο υψομέτρων σε τριώροφη οικοδομή με υπόγειο όπου υπάρχει πανωσήκωμα οικοδομής κατά ~1.50μ (ουσιαστικά το υπόγειο έγινε ισόγειο) , και μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος περιοχής 9.00μ το οποίο εξαντλήθηκε βάσει αδείας : 1) Το υπόγειο από ΒΧ σε ΚΧ, με ταυτόχρονη υπέρβαση ύψους ορόφου κατά 15εκ -> ΥΔ μειωτικό με ΥΥ (*1,2 μιας και < 20% του ορόφου). 2) Ισόγειο, Α' όροφος -> Τίποτα (ούτε καν πολεοδομική παράβαση) καθώς ναι μεν άλλαξε η στάθμη αλλά το εσωτερικό ύψος είναι αμετάβλητο + βρίσκεται κάτω από τα 9.00 επιτρεπόμενο περιοχής. 3) Β' όροφος -> Παίρνει όλη την υπέρβαση ύψους πάνω του (!!), ασχέτως που το εσωτερικό ύψος κρατήθηκε βάσει αδείας, καθώς εκτός από κλειστό ΗΧ (ΥΔ) θα πάρουν και την υπέρβαση πάνω από τα 9.00μ (με ΥΥ * 1.20 καθώς < 20% του ορόφου) και τα υπόλοιπα νόμιμα τμ θα πάρουν ΥΥ * 0.20 ( < 20% * 9.00μ). Σας φαίνεται σωστό όμως κάτι τέτοιο? Το ισόγειο και ο Α' όροφος να την "σκαπουλάρουν" αναίμακτα ασχέτως που ανέβηκε η στάθμη τους, το υπόγειο (που αν δεν είχε και την μικρή υπέρβαση στο ύψος ορόφου, δεν θα είχε καν ΥΥ !!) πληρώνει τα δέοντα, και ο τελευταίος όροφος να είναι τελικώς ο "υπεύθυνος" για την όλη κατάσταση? Ήμουν έτοιμος να βάλω το πανωσήκωμα της οικοδομής σε ξεχωριστό κοινόχρηστο φάκελο όπου θα έμπαινε η κάλυψη του κτιρίου με ΥΥ * 0,20 με το σκεπτικό ότι ο φέρων οργανισμός είναι κοινός οπότε συμπαρασύρονται από κοινού και οι ιδιοκτησίες (+ κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο), όπου κάτι τέτοιο τελικώς είναι και το δικαιότερο, και τώρα πρέπει να αναθεωρήσω το σκεπτικό μου..
  9. Το ΤΕΕ έβγαλε ανακοίνωση για "Κινητοποίηση εθελοντών μηχανικών για συνδρομή στην καταγραφή των ζημιών από τις πυρκαγιές, στις υπηρεσίες των ΟΤΑ και του κράτους" link εδώ
  10. Ναι, είναι εντός σχεδίου, η χρήση είναι βιοτεχνία και συγκεκριμένα είναι στο Μοσχάτο, όπου υπάρχουν παντού αντίστοιχες βιοτεχνίες (και με περισσότερους ορόφους ή/και με μεγαλύτερο εμβαδόν από την περίπτωσή μου). Όσο για το β, όντως μου πέρασε και εμένα από το μυαλό, είναι προγραμματισμένη επίσκεψη στην αντίστοιχη πολεοδομία για να μην βρεθώ προ εκπλήξεως - ειδάλλως η διαφορά πάει ως ΥΔ. Αλλά όπως είπα, αν κρίνω από τα αντίστοιχα κτίρια που βρίσκονται τριγύρω, δεν θα υπάρχει πρόβλημα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Edit: Με έναν έλεγχο που έκανα, το 1989 άλλαξε ο συντελεστής από 1.80 σε 1.00 . Θα το εξακριβώσω στην πολεοδομία, θα το πάω όμως με παλιούς όρους δόμησης μιας και από παλιά είναι η αυθαιρεσία
  11. Καλησπέρα, Μια γρήγορη ερώτηση και από εμένα, προς επιβεβαίωση: Οικοδομική άδεια του 1976 για ανέργεση ισόγειας αποθήκης (μόνο, δίχως κατοικίες ή οτιδήποτε άλλο σε όλο το οικόπεδο) που προφανώς μέτρησε στον σ.δ. , και μετέπειτα οικοδομική άδεια του 1977 για προσθήκη α' ορόφου και δώματος στο ήδη υπάρχον, ομοίως ως αποθήκη, με μέτρηση στον σ.δ. , στην πραγματικότητα μετετράπηκε σε επαγγελματική χρήση, άνευ αδείας αλλαγής χρήσης. Εκλαμβάνεται ως αλλαγή χρήσης από κύρια σε κύρια με μία πολεοδομική παράβαση, και όχι ως ΥΔ, σωστά? Για την απόδειξη της αλλαγής χρήσης θα χρησιμοποιηθεί το Ε9 που δείχνει όλα τα τμ με κωδικό "8" (επαγγελματική στέγη).
  12. Τελικά όσοι μηχανικοί έχουμε εταιρεία (νομικό πρόσωπο) με κλειστά προσωπικά βιβλία (φυσικού προσώπου), μπορούμε να εγγραφούμε στον ΕΦΚΑ - ΟΑΕΕ αντί για ΕΦΚΑ - Τομέας μηχανικών, μιας και αποσυνδέθηκε επιτέλους η ιδιότητα του μηχανικού από το ΤΣΜΕΔΕ? Το έχει ψάξει κανένας περαιτέρω? Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη (εισφορές 27,95% από 38%)...
  13. Λόγω επιστροφής, είχα επιλέξει από τον προηγούμενο μήνα συμψηφισμό και πλέον μου βγάζει 0 πληρωτέο στο site του ΕΦΚΑ. Και συνάμα ανασφάλιστο - προφανώς θα χρειαστεί και από εμένα μια επίσκεψη στον κ. Γιαννόπουλο. Έχω κλείσει τα προσωπικά μου βιβλία , πάνω από 5 χρόνια, καθώς ίδρυσα εταιρεία ΟΕ που ασχολείται κατά κόρον με εργολαβικά και μερικώς με τα του μηχανικού (εγγραφή στα μητρώα ΤΕΕ εταιρειών). Κάθε χρόνο χρειαζόταν να παίρνω την γνωστή εξαίρεση ασφάλισης από τον ΟΑΕΕ καθώς ως μηχανικός η ιδιότητα ασφάλισης ήταν άρρηκτα συνδεδεμένη με το επάγγελμα που σήμαινε ότι το (πρώην) ΤΣΜΕΔΕ υπερίσχυε του (πρώην) ΟΑΕΕ, ασχέτως που και τα δύο ήταν στο (πρώην) ΕΤΑΑ, και που ασχέτως το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματος προερχόταν από τις εργολαβικές εργασίες. Σκέφτομαι για την ασφάλιση/υγεία/σύνταξη, αντί να γραφτώ στον ΕΦΚΑ - τομέα μηχανικών, να γραφτώ στον ΕΦΚΑ - ΟΑΕΕ, μιας και δεν θα έχει (?) κάποια επίπτωση στο ΤΕΕ, τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο εταιρείας (δηλαδή συνεχίζω να έχω τους κωδικούς μου στην πλατφόρμα, να πληρώνω τις συνδομές μου τόσο ως φυσικό όσο και νομικό πρόσωπο και να έχω αντίστοιχα και το δικαίωμα υπογραφής) , και να γλυτώσω αναδρομικές ή/και μελλοντικές εισφορές εφ' άπαξ, επικουρικό κλπ, δηλαδή να παραμείνω στο 27.95% και όχι στο σχεδόν 38% (όποτε τελικά εφαρμοστεί αυτό). Γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω επί του θέματος?
  14. Η αναθεωρημένη παράγραφος 7, αναφέρει ότι για να γίνει μονομερής τροποποίηση της πράξης σύστασης οριζοντίων, θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά καί οι δύο περιπτώσεις α και β της παραγράφου 5. Εφ' όσον η επέκταση είναι προς τον κοινόχρηστο και εκ κατασκευής, μπορείς μεν να το τακτοποιήσεις (βάσει διαζευτικού "ή" στην παράγραφο 5α) δίχως την συναίνεση των υπολοίπων, αλλά δεν θα μπορέσει ο ιδιοκτήτης να κάνει μονομερή τροποποίηση για να το μεταβιβάσει - εκτός αν όλοι συνιδιοκτήτες στην πολυκατοικία συναινέσουν στην (ολική) τροποποίηση της σύστασης.
  15. Καλησπέρα! Σε τριώροφο κτίριο με υπόγειο, έχει γίνει υπέρβαση ύψους σε σχέση με την άδεια κατά 15 εκ σε ΚΑΘΕ όροφο. Η άδεια βγήκε βάσει διατάξεων αρθ. 14 - Ν.2831/2000 για χαμηλά κτίρια (μέγιστο ύψος 8.5μ). Ιδιοκτήτες σε όλο το κτίριο είναι ένα ανδρόγυνο κατά 50% πλήρης κυριότητα έκαστος, σε ΚΑΘΕ ιδιοκτησία - έχει γίνει σύσταση οριζοντίων. 1) Θα πρέπει να αντιμετωπιστεί κάθε ιδιοκτησία (+1 για τα κοινόχρηστα) ως ξεχωριστή δήλωση με ΥΥ? (σ.σ. στο Παράρτημα Α του 4495, αναφέρεται "Στις περιπτώσεις υπέρβασης ύψους κτιρίου το οποίο εκ κατασκευής έχει κατανεμηθεί σε ορόφους, οι ιδιοκτήτες κάθε ορόφου είναι υπόχρεοι και αναφέρουν το τμήμα που τους αναλογεί" 2) Θα πρέπει να αντιμετωπιστεί ο τελευταίος όροφος μόνο με ΥΥ (άρα ιδιοκτησίες τελευταίου ορόφου + 1 κοινόχρηστο) και οι υπόλοιποι με αναλυτικό? 3) Ομοίως με το 2, με την διαφορά ότι δεν αγγίζουμε τους υπόλοιπους ορόφους με αναλυτικό (ούτε ΥΥ) καθώς "περιέχονται" μέσα στα 8.5 μ? Δηλαδή θεωρούμε ότι ο τελευταίος όροφος είναι ο υπαίτιος που ξεπερνάει τα 8.5μ , όλοι οι υπόλοιποι είναι εντός. 4) Να εξεταστεί το κτίριο στο σύνολό του ως μία (κάθετη) ιδιοκτησία και να βάλω ΥΥ στην "κάλυψη" του κτιρίου, όπου με αυτόν τον τρόπο ελαχιστοποιείται το πρόστιμο?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.