Jump to content

cv01302

Core Members
  • Posts

    214
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    /usr/src
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cv01302's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

67

Reputation

  1. Θα πρέπει να ανατρέξεις στον αντίστοιχο πίνακα excel και να δεις αν αναφέρεται συγκεκριμένη δημοτική η κοινοτική ενότητα. Αν όχι, τότε αναφέρεται στο σύνολο του Δήμου. Και ναι, με την πληρωμή του παραβόλου γίνεται η υπαγωγή
  2. Καλημέρα Δημήτρη, ναι καί σε αυτό αναφέρομαι αλλά το Ντράφι επλήγει το 2019 (άρα το άρθρο 90 στο 4915 δεν περιλαμβάνει -θεωρητικά- τις περιοχές για το έτος αυτό καθώς γράφει ξεκάθαρα για περιοχές που κηρύχθηκαν το 2020 και 2021). Βεβαίως, υπάρχει και το έγγραφο ΥΠΕΝ/ΓΡΓΓΧΣΑΠ/29467/1074 με ημερομηνία 29/03/2021, προγενέστερο του 4915/24-3-2022, στο οποίο "..εμπεριέχεται το σύνολο των περιοχών που βρισκόταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κατά το έτος 2020, καθώς ο σκοπός του νομοθέτη ήταν να περιλάβει το σύνολο αυτών στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης και όχι μόνο αυτών των οποίων η πράξη κήρυξης σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πραγματοποιήθηκε εντός του έτους 2020 ". Οκ, σκοπός του νομοθέτη ήταν αυτός τότε, εξ'ού και το έγγραφο (που δεν είναι νόμος παρά μια ενημέρωση..). Γιατί στις 24-03-2022, δεν συμπεριέλαβε και το 2019? Άλλαξε ο σκοπός του? Το ξέχασε? Ισχύει τελικά και για το 2019? Η "ενημέρωση" είναι πιο ισχυρή από το νόμο? 1) Αν ναι: Χρήση 4915/24-03-22 (Άρθρο 90) -> Οριζόντια παράταση για ΟΛΕΣ τις πληγείσες περιοχές από 2019 έως 2021 -> 24/03/2023 2) Αν όχι: Χρήση ΦΕΚ 251Α/2021 (Άρθρο 73) -> Παράταση ημερομηνία λήξης βάσει περιοχής, όπου για το Ντράφι έληγε 26/07/2021 -> 26/07/2022 Ποια είναι η νομική σου γνώμη?
  3. Έπιασα γραμμή τελικά στο ΤΕΕ, δεν με ικανοποίησαν οι απαντήσεις τους όμως καθώς μου είπαν ότι ΟΛΕΣ οι περιοχές έχουν πάρει παράταση μέχρι τέλος Δεκεμβρίου 2022. Δεν ξέρω σε ποιο νόμο το στηρίζουν, ο πιο πρόσφατος πάντως (ΦΕΚ 63Α/24-03-2022, άρθρο 90, παρ 1ε), δίνει οριζόντια παράταση 1 έτος από την ημερομηνία έκδοσης άρα 24-03-2023 (προφανώς πέραν του Δεκεμβρίου 2022). Επίσης δεν απάντησαν γιατί στην τελευταία στήλη στο πιο πρόσφατο excel (πληγείσες περιοχές κηρυγμένες το 2021), εμφανίζονται όλες οι περιοχές με λήξη 2022, μη κάνοντας χρήση του παραπάνω ΦΕΚ όπου θα έπρεπε να εμφανίζεται η ως άνω οριζόντια ημερομηνία με έτος 2023. ΜΠΑΧΑΛΟ και που προφανώς δεν φταίει το ΤΕΕ καθώς αυτοί οι πίνακες βρίσκονται στο ΥΠΕΝ. Προσωπικά θα το ξεκινήσω τώρα καθώς σε 3 βδομάδες λήγει -θεωρητικά- .
  4. Είναι προφανώς κρυφή γνώση , ή μάλλον καλύτερα, επτασφράγιστο μυστικό. Προσφάτως ανέβασε το ΤΕΕ νέο αρχείο excel στο οποίο -εκτός του ότι απουσιάζουν εντελώς οι πληγείσες περιοχές 2019 και 2020- , η τελευταία στήλη για την ημερομηνία λήξης δεν είναι ενημερωμένη και δεν αναγράφεται πουθενά το έτος 2023. Τί να πρωτοπείς.. Έχω στείλει και email αλλά δεν έχω πάρει απάντηση ακόμα. Αν δω ότι δεν, μάλλον θα πάρω ΥΔ από τον ιδιοκτήτη για αποποίηση δικιάς μου ευθύνης ώστε να το εντάξουμε στις επόμενες 3 βδομάδες στο σύστημα. Πιστεύω όμως ότι ακόμα και λάθος να ήταν, δηλαδή να μην προβλεπόταν η ένταξη ακόμα και σήμερα, όταν με το καλό ενεργοποιηθεί ξανά η κατ 5, δεν θα πάνε χαμένα τα λεφτά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πληρώσουν περισσότερα καθώς χάνουν την ευνοϊκή έκπτωση (μάλλον, μη-αύξηση λόγω εξαμήνων) + όλο και κάποιο τυράκι επιπλέον θα βάλουν για να μην τσινίσει το ΣΤΕ
  5. Το γνωρίζω, έκανα τον ιδιοκτήτη/διαχειριστή πολυκατοικίας, εξ' ου και τα εισαγωγικά Επίσης, μίλησα με το support του προγράμματος και μου είπαν ότι λόγω άρνησης ελεγκτών δόμησης (γιατί άραγε??), υπάρχουν βλέψεις το 400αρι να επεκταθεί και στους υπόλοιπους ιδιώτες μηχανικούς
  6. Καλή τύχη στους συναδέλφους που θέλουν να ασχοληθούν με το πρόγραμμα και θα πρέπει να ειδοποιήσουν τους ιδιοκτήτες ότι θα πρέπει να ελέγξουν πρώτα ΟΛΟ το κτίριο (άρα όλες τις οριζόντιες + κοινόχρηστα) για τυχόν αυθαιρεσίες οι οποίες θα πρέπει πρώτα να τακτοποιηθούν, για να μπορέσει να ξεκινήσει η διαδικασία έκδοσης ΕΕΔΜΚ.. + "Μα εγώ άκουσα αμοιβή μηχανικού 400 για την όλη διαδικασία"
  7. Ναι σωστά, 900 το είχα αρχικώς υπολογίσει αλλά είχα και μια υπόνοια για 1200. Ευχαριστώ!
  8. Καλημέρα και πάλι! Πήρα την διαπιστωτική πράξη από τον Δήμο Χαλανδρίου, αναφέρει ότι η έκταση των περιοχών για τις οποίες οι ΤΖ υπερβαίνουν τα 2200 είναι μικρότερη του 10%. Αυτό με οδηγεί στα 900 επομένως. Υπόψιν παράλληλα ζήτησα το εκκαθαριστικό ΕΝΦΙΑ του 2016 από τον ιδιοκτήτη, βλέπω ότι χρησιμοποιήθηκε 1200 για τον υπολογισμό αλλά αυτό είναι λογικά αποκλειστικά για τον ΕΝΦΙΑ και τον τρόπο υπολογισμού. Εγώ θα κινηθώ με 900 για τον 4495, έχοντας ως αποδεικτικό την διαπιστωτική πράξη, σωστά?
  9. Καλημέρα! Μια επιβεβαίωση της ΤΖ (για χρήση στον 4495). Εκτός σχεδίου, Χαλάνδρι, οδός Γαρυττού, επομένως €900 / τμ ? 483526.003 , 4207134.372
  10. Καλησπέρα συνάδελφοι! Έχω δύο περιπτώσεις κτισμάτων με αυθαίρετα κατηγορίας 5. Το πρώτο είναι στα Καλύβια Θορικού (Δήμος Σαρωνικού), όπου υπάγεται στις κηρύξεις 2020 (ημερομηνία λήξης 09/03/21, βάσει πρώτου πίνακα αναρτημένου στο ΤΕΕ). Το δεύτερο είναι στο Ντράφι (Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου) όπου υπάγεται στις κυρύξεις προηγούμενων ετών, ενεργές το 2020 (ημερομηνία λήξης 26/07/21, βάσει δευτέρου πίνακα). Με το ΦΕΚ 251Α/2021 (Άρθρο 73), πήραν παράταση και τα δύο για ένα χρόνο (άρα αντίστοιχα 09/03/22 και 26/07/22). Με το ΦΕΚ 63Α/2022 (Άρθρο 90), πήραν παράταση οι περιοχές οι οποίες όμως κηρύχθηκαν εντός των ετών 2020 και 2021 σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, για 1 έτος όλες (από την δημοσιέυση του παρόντος, ήτοι μέχρι 24/03/2023). Πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει χρήση του εγγράφου του ΥΠΕΝ (29/03/2021), το οποίο είναι προγενέστερο του ΦΕΚ 63Α/2022 για το οποίο δυστυχώς δεν υπάρχει μνεία προς το έγγραφο ΥΠΕΝ, όπου το έγγραφο αυτό αναφέρει: "..εμπεριέχεται το σύνολο των περιοχών που βρισκόταν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης κατά το έτος 2020, καθώς ο σκοπός του νομοθέτη ήταν να περιλάβει το σύνολο αυτών στο πεδίο εφαρμογής της διάταξης και όχι μόνο αυτών των οποίων η πράξη κήρυξης σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης πραγματοποιήθηκε εντός του έτους 2020" ώστε για την 2η περίπτωση να μην ισχύσει η ημερομηνία 26/07/22 (έτος κήρυξης 2019 αλλά ενεργή το 2020) και να παραταθεί όπως και η 1η μέχρι τις 24/03/23? Υπάρχει οικονομική δυσκολία για να γινόταν ένταξη αυθαιρέτου το αργότερο μέχρι τους δύο επόμενους μήνες Edit: Τώρα που το σκέφτομαι θα μπορούσα να μην αναφέρω καν την 1η περίπτωση, την αφήνω όμως δίχως να την σβήσω ώστε να υπάρχουν και οι δύο περιπτώσεις, συγκεντρωμένες
  11. Ναι, αυτή τη στιγμή μεταβιβάσεις μόνο με ΗΤΚ. Έχει ανακοινωθεί παράταση για την βεβαίωση μηχανικού (με ημερομηνία αυτοψίας μέχρι 31/01/2021) αλλά δεν έχει βγει ακόμα σε κάποιο ΦΕΚ. Αν κρίνω από το αντίστοιχο μοτίβο τον Ιούλιο, θα βγει σε 1 έως 2 βδομάδες. Αν δεν μπορείς να περιμένεις μέχρι τότε, αναγκαστικά ΗΤΚ..
  12. Τελικώς επικοινωνία με την αντίστοιχη ΥΔΟΜ ανέφερε ότι χρειάζεται απαραιτήτως οικοδομική άδεια. Μου είπαν για κατηγορία 3, αν και εκ των υστέρων βλέπω ότι δεν υπάρχει η αντίστοιχη περίπτωση στην κατηγορία αυτή. Όμως στην κατηγορία 1 αναφέρει και για "οποιαδήποτε περίπτωση που δεν ανήκει στις κατηγορίες 2 και 3". Επομένως αναγκαστικά και μόνο μέσω οικοδομικής άδειας..
  13. Υπήρξε τακτοποίηση αλλαγής χρήσης (στην οποία δεν εξετάζεται η απαίτηση σε θέσεις στάθμευσης, όπως ακριβώς δεν εξετάζεται η εκ νέου απαίτηση σε οποιαδήποτε υπέρβαση δόμησης ακόμα και για τις πιο απλές περιπτώσεις οριζόντιας ή κατακόρυφης επέκτασης που τακτοποιείται). Δεν κάνω εκ νέου αλλαγή χρήσης (μέσω οικοδομικής άδειας ή ΕΕΔΜΚ) για να μπω στην διαδικασία ελέγχου απαίτησης θέσεων στάθμευσης. Όπως και να'χει, το σκεπτικό σου ισχύει, σε ευχαριστώ Δημήτρη (για άλλη μια φορά!).
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.