Καλημέρα. Εγώ ήθελα να ρωτήσω για τους μηχανικούς ΤΕ που θεωρούν τις υδε στο τεε ξέρει κάποιος να μας πει πως θα γίνει η ψηφιακή θεώρηση από το τεε ;; Έως τώρα γινόταν με αυτοπρόσωπη παρουσία στο τεε .
Καλημέρα. Κάποιο εργαστήριο για καλιμπαρισμα ξέρει κανείς? Έχω ένα testboy tv455..δεν νομίζω να έχει θέμα αλλά μετά από πολλά χρόνια λέω να το στείλω για διακριβωση.
Θα ανοίξουν τελικά για το κοινό ;; Μακάρι γιατί η ΔΟΥ οπου ανήκω είναι η χειρότερη στην Ελλαδα ..Απαντάνε μετά από 2 έως 6 μήνες στα mail 😂 ακόμα και μέσα απο τα "αιτήματα μου " . Το ίδιο μάλλον συμβαίνει και με την ΑΑΔΕ ...έχω στείλει 3 email εδώ κ ένα μήνα και δεν απαντάνε . Το κράτος υπόσχεται ηλεκτρονική εξυπηρέτηση χωρίς κόπο και ταλαιπωρία στους πολίτες αλλά δυστυχώς η εξυπηρέτηση αυτή είναι χάλια ..
OK καλά τα λες αλλά εφόσον δεν βλέπω να λυθεί το πρόβλημα τι άλλο θα μπορούσα να κάνω ;; Αν δεν χαρακτηρίσω τα τιμολόγια δεν θα φαίνονται στο συνοπτικο βιβλίο άρα ούτε ο ΦΠΑ θα μπορεί να υπολογιστεί.
Επανέρχομαι στο πρόβλημα που έχω με το mydata όπου μου δείχνει σφάλμα κατά το άνοιγμα των παραστατικών με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω χαρακτηρισμό εξόδων. Οι τύποι εκεί στην aade είναι αδιορθωτοι...δεν απαντανε στα mail και στο τηλέφωνο που έχουν λένε πρέπει να περιμένω απάντηση.
Να πω ότι τα παραστατικά του τρέχοντος μήνα ανοίγουν μια χαρά ..από Φεβρουάριο και πριν τίποτα σφάλμα της εφαρμογής λέει.
Έχω 3 τιμολόγια εξόδων Φεβρουαρίου τα οποία δεν μπορώ να χαρακτηρίσω λόγω σφάλματος της εφαρμογής και δεν βλέπω κ να λυθεί το θέμα σύντομα.
Μπορώ να τα καταχωρήσω στο συνοπτικο βιβλίο με τη φόρμα καταχώρησης η θα υπάρχει θέμα??
Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε άλλους αλλά εμένα εδώ και 2 εβδομάδες στην αναζήτηση παραστατικών οταν πάω να ανοίξω ένα παραστατικό για να το χαρακτηρίσω μου βγάζει το μήνυμα σφάλματος που βλέπετε στη φωτο. Εχω στείλει email στην aade αλλά δεν απαντάνε ..Ξερει κάποιος συνάδελφος ένα τηλέφωνο να μπορώ να επικοινωνήσω ?
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.