Μετάβαση στο περιεχόμενο

modigliani

Members
  • Περιεχόμενα

    6
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

881 profile views

modigliani's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. (μεταφέρθηκε στο παρόν νήμα. Pavlos 33) Καλησπέρα, Χριστός ανέστη! Θα ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις.Πρόκειται για μια διώροφη οικοδομή με πυλωτή με δύο οριζόντιες ιδιοκτησίες ένα μικρο διαμέρισμα στην πυλωτή που θα κατασκευαστεί σε δεύτερο στάδιο και μια μεζονέτα στον α και β όροφο. Η πυλωτή (90τμ) έχει μεγαλύτερη κάλυψη από τον α όροφο (74τμ) και αντίστοιχα ο α όροφος από το β όροφο (71τμ). Τα "δώματα" που προκύπτουν λόγω αυτής της ανισοσταθμίας δε προσμετρώνται στο συντελεστή δόμησης; Στο ΝΟΚ αναφέρει ότι μόνο οι μη προσβάσιμες επιφάνειες οι οποίες προκύπτουν από εσοχές στο σώμα του κτιρίου δε συμπεριλαμβάνονται στο συντελεστή δόμησης. Άρα στη συγκεκριμένη περίπτωση επειδή είναι βατά (υπάρχουν μπαλκονόπορτες και συνορεύουν με εξώστες) θα πρέπει να ληφθούν υπόψη σαν η.χ και εξώστες και να ελεγχθεί το 40%; Εξετάζεται με αυτόν τον τρόπο η συγκεκριμένη περίπτωση; Επιπλέον η οροφή του ηχ στο δεύτερο όροφο που είναι και αυτή βατή αλλά δεν είναι στεγασμένη (από πάνω έχει πέργκολα) πως πρέπει να ληφθεί υπόψη στο συντελεστή δόμησης; Επιπλέον το κλιμακοστάσιο στην πυλωτή δε λαμβάνεται υπόψη στο συντελεστή δόμησης επειδή είναι κοινόχρηστο αλλά στη συνέχεια το "κοινόχρηστο" κλιμακοστάσιο εξυπηρετεί τη μεζονέτα οπότε το τμήμα που βρίσκεται μέσα στη μεζονέτα λαμβάνεται κανονικά στο συντελεστή δόμησης. Όμως το κλιμακοστάσιο που οδηγεί στη ταράτσα μπορώ να πω ότι δε λαμβάνεται στο συντελεστή δόμησης και αν ναι με ποια δικαιολογία;
  2. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Ναι psirogianni το υπόγειο και η πυλωτή έχουν μεγαλύτερο εμβαδό σε σχέση με τους υπέργειους ορόφους. Ουσιαστικά κάνοντας το μικρότερο υπόγειο που προτείνω εγκιβωτίζεις τα τοιχία που αναλαμβάνουν το σύνολο της ροπής. Τα υποστυλώματα των η.χ. εχουν σχεδον μηδενικές ροπές αφού συνδέονται απευθείας στην πλάκα του ορόφου. Οπότε βλέπω τις εξής εναλλακτικές αλλά δε ξέρω ποια είναι η καλύτερη ή ποια συνηθίζεται πιο πολύ. Να κάνω αυτό που λες banskoboy αλλά επειδή θα βρίσκομαι στα μπάζα του υπογείου αλλά και επειδή αν θεμελιωσω επιφανειακά θα έχω ωθήσεις γαιών στα τοιχία του υπογείου λόγω του επιπλέον φορτίου από τα υποστυλώματα να κατέβω με σκυρόδεμα καθαριότητας σε τέτοια στάθμη ούτως ώστε οι επιφάνειες θεμελίωσης να έχουν γωνία μικρότερη των 30 όπως έστειλα και σε σκίτσο στο πρώτο μέιλ. Συνηθίζεται όμως κάτι τέτοιο; Ίσως θα ήταν καλύτερα να κατεβάσω τα υποστυλώματα μου μέχρι την κοιτόστρωση δηλαδή στη στάθμη -3,00 να τα θεμελιώσω με μεμονωμένα πέδιλα και να τα ενώσω με την κοιτόστρωση με συνδετήρια δοκάρια. Η πάκτωση των υποστυλωμάτων στην οροφή του υπογείου μέσω ζεύγους οριζοντίων δυνάμεων που αναπτύσσονται στην οροφή του υπογείου και στην εσωτερική εσχάρα συνδετήριων δοκών δεν είναι απαραίτητη αφού τα υποστυλώματα δε λαμβάνουν σεισμό. Θεωρείτε ότι είναι καλύτερο να συνδέσω τα υποστυλώματα και με την οροφή του υπογείου στη στάθμη 0,00 με δοκάρια; Δε θα ήθελα σε καμμιά περίπτωση να αυξήσω το εμβαδό του δαπέδου της πυλωτή και δε βλέπω να υπάρχει κάποιος λόγος στατικά να το κάνω. [pm1] H.X
  3. Η ερώτηση μου είναι αν θεμελιώνοντας στην ίδια στάθμη σημαίνει ότι πρέπει αναγκαστικά να αυξήσω την πυλωτή και το υπόγειο προκειμένου να περιλαμβάνει και τα υποστυλώματα των ημιυπαιθρίων ή υπάρχει κάποιος πιο οικονομικός τρόπος που να είναι στατικά αποδεκτός;
  4. Μπορεί μια εκτίμηση κάνω και δεν έχω πολύ εμπειρία με τις τιμές. Απλά είναι 30 τμ πυλωτής και υπογείου παραπάνω. Πόσο εκτιμάς ότι είναι το κόστος;
  5. Το σχήμα που ανέβασα και ίσως μπερδεύει είναι τι θα κάναμε σε αντίστοιχη περίπτωση στη Γερμανία. Όμως εδώ όπως καταλαβαίνω πρέπει να θεμελιωθούν όλα στο ίδιο βάθος γιατί δεν επιτρέπεται να έχεις μεμονωμένα πέδιλα χωρίς συνδετήριες δοκούς όπως στη Γερμανία. Μπορείς όμως να θεμελιώσεις τα υποστυλώματα με μεμονωμένα πέδιλα στο ίδιο βάθος με την κοιτόστρωση και μετά να ενωθούν με την κοιτόστρωση με συνδετήρια δοκάρια; Ειναι κάτι που γίνεται; Τα υποστυλώματα θα έχουν ύψος περίπου 6m, 3m μέσα στο χώμα και 3m μέχρι τον πρώτο όροφο. δεν έχω ανεβάσει την κάτοψη του β ορόφου που είναι ακόμα 74τμ και δεν έχει η.χ., μόνο μικρούς εξώστες.
  6. Καλησπέρα σε όλους, Θα ήθελα να σας παραθέσω το πρόβλημα μου . Πρόκειται για την κατασκευή μιας μεζονέτας με υπόγειο και πυλωτή. Ο 1ος και 2ος όροφος είναι μαζί με το κλιμακοστάσιο και το ασανσέρ ≈74τμ. Λόγω των μεγάλων υμιυπαιθρίων που απαιτούν υποστυλώματα ο χώρος της πυλωτής και του υπογείου έχει αυξηθεί και έχει γίνει ≈104τμ προκειμένου να θεμελιωθούν τα υποστυλώματα στην κοιτόστρωση (επισυνάπτονται τα σχέδια). Επειδή αρχικά είχαμε θεωρήσει 74τμ υπογείου και πυλωτής θα έχουμε μια αύξηση του κόστους πάνω από 20000 κάτι που θεωρώ απαγορευτικό. Είμαι νέος πολιτικός μηχανικός που έχω δουλέψει 3 χρόνια σαν δομοστατικός μηχανικός στη Γερμανία. Αυτό που θα κάναμε εκεί είναι να θεμελιώσουμε τα υποστυλώματα με πέδιλα σε βάθος 1,00-1,50 m και μετά με σκυρόδεμα καθαριότητας με διαστάσεις ίσες με αυτές του θεμελίου φτάνουμε σε τέτοιο βάθος προκειμένου τα θεμέλια να μη βρίσκονται στα μπάζα του υπογείου αλλά και να μην ασκούνται ωθήσεις στα τοιχία του υπογείου (γωνία 30˚ μεταξύ των επιφανειών θεμελίωσης). Στην Ελλάδα τα πέδιλα είναι απαραίτητο να θεμελιωθούν στο ίδιο βάθος με το υπόγειο και να ενωθούν με συνδετήρια δοκάρια με την κοιτόστρωση για αντισεισμικούς λόγους; Το κόστος σε αυτή την περίπτωση θα είναι πολύ λιγότερο αλλά είναι ασφαλές αυτό; Τα υποστυλώματα όπως καταλαβαίνω σε αυτή την περίπτωση δε θα έχουν πρόβλημα με τις ωθήσεις αφού έχουμε συμμετρική φόρτιση και το φορτίο σεισμού δε θα είναι μεγάλο αφού είναι εύκαμπτα αλλά θα έχουν μεγάλο μήκος λυγισμού. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε γιατί σκέφτομαι πολύ σοβαρά αν δε γίνεται να αλλάξουν οι διαστάσεις του υπογείου και της πυλωτής η αν το κόστος με οποιαδήποτε λύση είναι εξίσου μεγάλο να κάνουμε μικρούς εξώστες προκειμένου να μη χρειάζονται τα επιπλέον υποστυλώματα.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.