Jump to content

IXE

Members
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Ουδέτερη

About IXE

  • Rank
    Νέο Μέλος

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Recent Profile Visitors

156 profile views
  1. Άρθρο 43 παρ. 2 του Ν. 4495/17: 2. Κατ’ εξαίρεση, οι άδειες κατεδάφισης των κτιρίων δεν εκτελούνται πριν συμπληρωθούν είκοσι (20) ημέρες από την ανάρτησή τους στο διαδίκτυο, που συνοδεύεται από φωτογραφίες του προς κατεδάφιση κτιρίου και συνοπτική περιγραφή αυτού. Το στέλεχος αναρτάται αυτόματα στη Διαύγεια και τα υπόλοιπα στοιχεία (τεχνική περιγραφή και φωτογραφίες) στη σελίδα αναζήτησης του e-adeies.
  2. Αν κατάλαβα έχετε κάνει αναθεώρηση παλιάς έντυπης άδειας Κατ. 3 για αλλαγή επιβλέποντα, έχει εκδοθεί αυτόματα από το σύστημα και έγινε αυτόματο αίτημα (από το σύστημα) για μεταγενέστερο έλεγχο φορολογικών. Σε αυτή την περίπτωση ελέγχονται από την Υ.Δομ. οι αμοιβές επίβλεψης του παλιού επιβλέποντα σύμφωνα με την ΥΑ ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/31.7.2018 άρθρο 5α παρ. 1γ.. Δε μπορώ να καταλάβω κάτι άλλο.
  3. Μήπως από την Υ.Δομ. εννοούν να τσεκάρετε το κουτάκι "Αλλαγή Επιβλέποντος" στην καρτέλα "Επιμέρους Περιπτώσεις" ώστε να ανεβάσετε όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά;
  4. Η προηγούμενη δικαστική απόφαση μάλλον είναι η 84/2015 του Διοικητικού Εφετείου Πατρών (στο συνημμένο αρχείο σελ. 76-79). ΑΧΑΪΚΗ Δ. ΝΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΤΟΥΣ 2015_2.pdf Και η προηγούμενη είναι το 26/2015 Βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Πατρών, κ.ο.κ.
  5. Από τη σελίδα του ΤΕΕ για το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης αδειών (15/04/2019) Ενσωματώθηκαν στις 13/04/2019 στο πληροφοριακό σύστημα e-Άδειες τα έντυπα των διοικητικών πράξεων του άρθρου 28 του Ν. 4495/17, όπως καθορίστηκαν με την ΥΑ ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/88894/12666 (ΦΕΚ 5716 Β /19.12.2018), όσον αφορά στο περιεχόμενο και την μορφή τους. Οι διοικητικές πράξεις εκδίδονται πλέον με βάση τα ενημερωμένα έντυπα. Για τον λόγο αυτό συμπληρώνονται από τον διαχειριστή της αίτησης επιπλέον πεδία, ανάλογα με το τι προβλέπεται για την έκδοση της εκάστοτε πράξης. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην προσαρμογή του συστήματος στις αιτήσεις για Έγγραφη βεβαίωση όρων δόμησης-απαιτούμενων εγκρίσεων και για Προέγκριση οικοδομικής αδείας. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
  6. Την ξέρω την καρτέλα Δόμηση/Χρήσης αλλά είναι λίγο παράλογο σε αυτή τη φάση (όροι δόμησης) να συμπληρώσεις ακριβώς τα τ.μ. που θα δομήσεις ή τους ΑΗΧ που θα έχεις κτλ.. Κατά τη γνώμη μου αυτή η καρτέλα δεν είναι απαραίτητο να συμπληρωθεί αλλά να προσδιοριστούν περιγραφικά τα απαραίτητα πεδία ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΝΕΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ, ΧΡΗΣΗ, ΕΙΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ με τους τρόπους που προανέφερα. π.χ. Στον τίτλο της αίτησης "Νέο κτίριο με επικρατούσα χρήση κατοικίας με επιφάνεια <2.000 τ.μ.".
  7. Στα απαιτούμενα έγγραφα όντως δεν αναφέρεται η "Βεβαίωση όρων δόμησης και απαιτούμενων εγκρίσεων" γιατί δεν αναφέρεται πουθενά στην Υ.Α. ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/23-7-2018 (ΦΕΚ Β’ 3136/31.07.2018) που διέπει τη λειτουργία του συστήματος, και ειδικότερα στο άρθρο 2 παρ. 4 περί διαδικασίας έκδοσης οικοδομικής άδειας κατ. 3 με βεβαίωση όρων δόμησης. Τα στοιχεία που αναφέρονται στα πεδία ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΝΕΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ, ΧΡΗΣΗ, ΕΙΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ που συμπληρώνονται από το διαχειριστή της αίτησης; Ζητείται να οριστούν τα παραπάνω πεδία για να επιβεβαιωθεί ότι το έργο ανήκει στην κατ. 3 οικοδομικών αδειών. Προσωπικά να διευκρινίσω ότι είμαι υπέρ των ηλεκτρονικών συστημάτων, αλλά το συγκεκριμένο έχει τεράστιες αδυναμίες και ελλείψεις, οι οποίες μόνο σε ένα πραγματικά (και όχι εικονικά) δοκιμαστικό στάδιο έπρεπε να διορθωθούν και στη συνέχεια να ξεκινήσει η λειτουργία του.
  8. Για να τα βάλουμε σε μια σειρά και να μη δημιουργούνται παρανοήσεις. Στις 15/10/2018 ξεκίνησε το ηλεκτρονικό σύστημα e-adeies. Οι φωστήρες του ΥΠΕΝ αλλά και του ΤΕΕ δεν είχαν προνοήσει να καθορίσουν τους τύπους των εγγράφων που θα αποτελούν τις διοικητικές πράξεις (προέγκριση οικοδομικής άδειας, οικοδομική άδεια, ΕΕΔΜΚ κτλ) αλλά και τον τύπο του εγγράφου "βεβαίωση όρων δόμησης και απαιτούμενων εγκρίσεων". Έτσι χρησιμοποιούνταν κάποια "πρότυπα" μεταβατικά και μη θεσμοθετημένα. Συγκεκριμένα η παλιά "βεβαίωση όρων δόμησης και απαιτούμενων εγκρίσεων" περιελάμβανε τη θέση του έργου (η οποία ήταν γνωστή στην Υ.Δομ. γιατί ο διαχειριστής της αίτησης την εισάγει στο σύστημα) και τους όρους δόμησης που φυσικά τους γνώριζε η Υ.ΔΟμ.. Με την απόφαση ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/88894/12666/5-12-2018 (ΦΕΚ Β’ 5716/19.12.2018) καθορίστηκαν επιτέλους από το ΥΠΕΝ πρότυπα έντυπα, στα οποία όμως ακόμα δεν έχει προσαρμοστεί το ηλεκτρονικό σύστημα, πλην της νέας "βεβαίωσης όρων δόμησης και απαιτούμενων εγκρίσεων" η οποία αναρτήθηκε ως πρότυπο στο site του ΤΕΕ όπως αναφέρει ο συνάδελφος themoiko παραπάνω. Η διαφορά είναι ότι στη νέα αυτή βεβαίωση ζητούνται περισσότερα στοιχεία για το υπό κατασκευή έργο τα οποία δεν τα έχει στη διάθεσή της η εκάστοτε Υ.Δομ.. Συγκεκριμένα τα πεδία ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΝΕΑΣ ΔΟΜΗΣΗΣ, ΧΡΗΣΗ, ΕΙΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ δεν είναι δυνατόν να τα γνωρίζει η Υ.Δομ. και είναι διαφορετικά για κάθε αίτηση. Συνεπώς αυτά τα στοιχεία πρέπει να ανεβούν με κάποιο τρόπο στο σύστημα, είτε στον τίτλο της αίτησης, είτε μέσω ενός ξεχωριστού pdf τύπου αιτιολογικής έκθεσης που θα ανεβάσει ο διαχειριστής, είτε ανεβάζοντας ο διαχειριστής της αίτησης το πρότυπο αρχείο "βεβαίωση όρων δόμησης και απαιτούμενων εγκρίσεων" συμπληρωμένο ως προς τα παραπάνω πεδία.
  9. Αν πας με προέγκριση, δεν απαιτείται αίτηση για χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων. Οι ΟΑ Κατ. 3 εκδίδονται με 2 τρόπους: Α διαδικασία Α.1 Αίτηση για χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων Α.2 Χορήγηση όρων δόμησης και εγκρίσεων από Υ.Δομ. Α.3 Υποβολή αιτήματος για έκδοση ΟΑ Κατ. 3 με βεβαίωση όρων δόμησης (από το πεδίο Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής) και έκδοσή της αυτόματα από το σύστημα χωρίς έλεγχο τοπογραφικού και διαγράμματος κάλυψης από Υ.ΔΟμ. Β. Διαδικασία Β1. Αίτηση για προέγκριση ΟΑ (δεν επιλέγεται ακόμα κατηγορία) Β2. Έλεγχος τοπογραφικού και διαγράμματος κάλυψης από Υ.ΔΟμ. Β3. Αίτηση για ΟΑ Κατ. 3 με προέγκριση (από το πεδίο Εισαγωγή πράξης σε συνέχεια προγενέστερης ηλεκτρονικής) και αυτόματη έκδοσή της από το σύστημα.
  10. https://diavgeia.gov.gr/decision/view/638Μ4653Π8-ΖΒΔ Η απόφαση για την ιδιοκτήτρια. Στη Διαύγεια του ΥΠΕΝ υπάρχουν και οι υπόλοιπες αποφάσεις.
  11. Συνάδελφε sarcs , μπορείς να μας πεις και το πλάτος της οδού για να έχουμε πιο σαφή εικόνα;
  12. Μια που αναφέρθηκαν και οι ελεγκτές δόμησης να σου θέσω και το παρακάτω ερώτημα. Στη δεύτερη περίπτωση που ανέφερα με διαφορετικό περίγραμμα από της αδείας συμφωνούμε και οι δύο ότι ο ελεγκτής το κατατάσσει στην περίπτωση δ. των πορισμάτων και επιβάλλεται πρόστιμο. Στη πρώτη περίπτωση (κλείσιμο ΑΗΧ, πιθανή προσθήκη καθ' ύψος) εγώ θεωρώ ότι πάλι είναι στην περίπτωση δ. ενώ εσύ υποστηρίζεις ότι ο ελεγκτής δόμησης θα πρέπει στα τ.μ. της αδείας να προσθέσει και τα αυθαίρετα τ.μ. και να τα συγκρίνει με την επιτρεπόμενη δόμηση του οικοπέδου, να υπολογίσει τον όγκο της αυθαίρετης κατασκευής και να τον συγκρίνει με τον επιτρεπόμενο του οικοπέδου (να μπει δηλαδή στην ουσία του εγκεκριμένου διαγράμματος δόμησης) και να κρίνει αν θα κατατάξει την αυθαιρεσία στην κατηγορία γ. (χωρίς πρόστιμο) ή στην κατηγορία δ. Θεωρώ λοιπόν ότι η παραπάνω διαδικασία της πρώτης περίπτωσης δεν προκύπτει από την Απόφαση 299/14. Δεν είναι ο ρόλος του ελεγκτή δηλαδή να ελέγχει ουσιαστικά την άδεια παρά μόνο να ελέγχει αν εφαρμόστηκε ορθά. Όσο για την διαφορετική διαρρύθμιση εξαρτάται αν είναι αυθαιρεσία ή όχι. Το ότι στο άρθρο 23 παρ. 9 αναφέρει ότι απαλλάσσεται της υποχρέωσης υπαγωγής στις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου η διαφορετική διαρρύθμιση διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας δε σημαίνει ότι δεν είναι γενικά αυθαιρεσία. Συγκεκριμένα παραθέτω τις δύο τελευταίες παραγράφους του εγγράφου 18556/16-6-15 της ΔΑΟΚΑ : "Ενδεικτικά αναφέρουμε την περίπτωση διαφορετικής διαρρύθμισης διακεκριμένης, αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας, που πραγματοποιήθηκε προ της 28-7-11 και σύμφωνα με την παρ.9 του Άρθρου 23 του Ν-4178/13 δεν συνιστά αυθαίρετη κατασκευή και απαλλάσσεται της υποχρέωσης υπαγωγής στις ρυθμίσεις του νόμου, δύναται να πραγματοποιείται ανάλογη ενημέρωση του φακέλου της οικοδομικής άδειας. Εάν οι εσωτερικές διαρρυθμίσεις πραγματοποιήθηκαν μετά την 28-7-11, τότε απαιτείται νομιμοποίηση των εργασιών αυτών, σύμφωνα με την παρ.6 του Άρθρου 4 του Ν-4067/12 όπως τροποποιήθηκε με την παρ.8 του Άρθρου 20 του Ν-4258/14 (ΦΕΚ-94/Α/14-4-14). Μετά την έκδοση της απαιτούμενης πράξης νομιμοποίησης, ο φάκελος της αρχικής οικοδομικής αδείας δύναται να ενημερωθεί ως προς τη νομιμοποίηση των εργασιών αυτών."
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.