Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αγορά Αυτοκινήτου


Mitsos Ribopaido

Recommended Posts

Για το θέμα οικογένεια παιδιά δεν υπάρχει πρόβλημα ήδη , απλα δεν θέλω συνέχεια να πέρνω την μαούνα το πασσαΤ

Diesel δεν πάω , για πολλούς λόγους..Γι'αυτό το ξεκαθαρισα στην αρχή

 

Οτι πληρωνεις παιρνεις. Αν μιλαμε για υβριδικο θα κανεις αποσβεση. Τι παει να πει πολλα τα 18χιλ για γιαρις?!

Σκέψου οτι με τις διαδρομές και τις ταχύτητες π πάω και λόγω ώρας στην δουλειά το υβριδικό ειναι σουπερ..

 

Το υβριδικό είναι θεωρητικό . Υπάρχουν ωραιότερα αυτοκίνητα όπως το C3 και με καλύτερο εξοπλισμό και περπάτημα , ενώ δεν μπλέκεις με μπαταρίες τώρα που ακόμα είναι στην θεωρία . Σε 10-15 χρόνια που θα έχουν εξελιχθεί θα προσφέρονται από όλες τις εταιρείες και δεν θα κάνουν 3-4000 για να τις αλλάξεις .

Για τις μπαταρίες το δέχομαι bas αλλα γαλλικό (φαντάζομαι λόγω παραδείγματος) επειδή δούλευα σε μηχανικό εως και το 2ο έτος της σχολής , με την καμία..

Link to comment
Share on other sites

Δεν δούλευες σε μηχανικό , αλλά σε "μηχανικό"  , καθότι εγώ μετά από 8 γαλλικά , 2 γερμανικά και 1 αμερικάνικο , μόνο γαλλικά ...

Link to comment
Share on other sites

Αναλόγως το μοντέλο.

 

Αν στα γερμανικά έχεις φτάσει μέχρι VW και συγκρίνεις γκολφ με κορολα ή πολο με C3 τότε ναι μπορεί να μην σου αρέσουν τα γερμανικά.

 

Αν πάρεις όμως AUDI τότε δεν υπάρχει γυρισμός.

 

Και εγώ προσωπικά οδηγώ γαλλικό χρόνια.

 

Γενικά στα αμάξια είναι ό,τι πληρώνεις παίρνεις. 

Edited by nik
Link to comment
Share on other sites

Δεν δούλευες σε μηχανικό , αλλά σε "μηχανικό"  , καθότι εγώ μετά από 8 γαλλικά , 2 γερμανικά και 1 αμερικάνικο , μόνο γαλλικά ...

Μόνο γαλλικά ? Και οι διαρροές στα ηλεκτρικά ή το να ανάβουνε τα αλαρμ μαζι με τα φρένα στα 10-15τιας σενταν ειδικά ? είναι λογικό

Δεν μιλάμε για c1 ΚΑΙ αυτα που είναι ουσιαστικα toyota.. Δεν διαφωνώ οτι τα τελευταία όμως έχουνε φτιάξει αρκετά.

Τι εννοείς σε ''μηχανικό''?

 

 

Αναλόγως το μοντέλο.

 

Αν στα γερμανικά έχεις φτάσει μέχρι VW και συγκρίνεις γκολφ με κορολα ή πολο με C3 τότε ναι μπορεί να μην σου αρέσουν τα γερμανικά.

 

Αν πάρεις όμως AUDI τότε δεν υπάρχει γυρισμός.

 

Και εγώ προσωπικά οδηγώ γαλλικό χρόνια.

 

Γενικά στα αμάξια είναι ό,τι πληρώνεις παίρνεις. 

Συμφωνώ απόλυτα , αλλα τα audi εμένα προσωπικά δεν μ αρέσουν γνωρίζοντας βέβαια οτι ειναι top

Ti αμάξι οδηγείς αν επιτρέπεται

Edited by Mitsos Ribopaido
Link to comment
Share on other sites

Αφού έχεις μεγάλο αυτοκίνητο για την οικογένεια γιατί δεν παίρνεις ένα Aygo στα 9.000 που το έχει και προσφορά τώρα η Toyota; 

Link to comment
Share on other sites

Citroen C4. Καλό είναι για τα λεφτά του αλλά ζημιάρικο. Παλιό έχω με βενζίνη. 

Αυτα μου φαίνεται βγάλαν την κακη φήμη για τα γαλλικά , τώρα νομίζω ψιλοφτιάξαν . Αλλα ακόμα δεν τα πλησιάζω , κολλημένος γαρ

 

Αφού έχεις μεγάλο αυτοκίνητο για την οικογένεια γιατί δεν παίρνεις ένα Aygo στα 9.000 που το έχει και προσφορά τώρα η Toyota; 

Δεν θέλω μικρό, μόνο μικρομεσαίο τύπου yaris (Δεν θυμάμαι αν όντως είναι τέτοια κατηγορία ) , Όταν λέω μεγάλο υπάρχει εννοω ενα saab 9-3 2000 Turbo..Θα το κρατήσει ο πατέρας και θα έχω εγώ το yaris γιατι το δικό του τα παίζει και μου το παιζε λάτσης τότε με τις καλές εποχές και τις εργολαβίες στα ιδρύματα..Σαν επιλογές πάντως τοπ έχω τις 3 που είεδς

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται και το κάθε μοντέλο πάντως. Προσωπικά με γκολφ καραπηραγμενο Gti δεν είχα ποτέ θεματα πέρα από τα σύνηθες σέρβις. Αντίθετα η αδελφή μου με BMW συχνά πυκνά της βγάζει θέματα.. Άσε που και τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Επίσης με το πρώτο Yaris που είχε βγει αμάξι σκυλί το είχε Θειος μου έκανε 200Κ χλμ χωρίς θέματα. Για τη δουλειά μου έχουν δώσει ένα i20 μόνο λαδακι κάθε 20Κ χλμ και μια χαρά, diesel κατανάλωση κάπου στα 4.8 δεν καταλαβαίνει τίποτα. Στη θέση σου θα κοιτούσα και diesel για να μην μπλέξω με υβριδικό

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κακή φήμη για τα γαλλικά έβγαλαν κάτι "μάστορες" που έκαναν σέρβις με σφυρί και κάβουρα όταν είδαν για πρώτη φορά την DS . 8-)

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται και το κάθε μοντέλο πάντως. Προσωπικά με γκολφ καραπηραγμενο Gti δεν είχα ποτέ θεματα πέρα από τα σύνηθες σέρβις. Αντίθετα η αδελφή μου με BMW συχνά πυκνά της βγάζει θέματα.. Άσε που και τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα. Επίσης με το πρώτο Yaris που είχε βγει αμάξι σκυλί το είχε Θειος μου έκανε 200Κ χλμ χωρίς θέματα. Για τη δουλειά μου έχουν δώσει ένα i20 μόνο λαδακι κάθε 20Κ χλμ και μια χαρά, diesel κατανάλωση κάπου στα 4.8 δεν καταλαβαίνει τίποτα. Στη θέση σου θα κοιτούσα και diesel για να μην μπλέξω με υβριδικό

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Ωωω ναι το καθένα ειναι διαφορετικό ακόμα και ίδιο μοντέλο να ναι..Είναι τι θα σου τύχει.. Όλοι λένε για diesel τόσο που με κάνει να το σκέφτομαι.. Θα κάνω αλλη μια ψακτική σήμερα μετα την δουλειά...

 

Κακή φήμη για τα γαλλικά έβγαλαν κάτι "μάστορες" που έκαναν σέρβις με σφυρί και κάβουρα όταν είδαν για πρώτη φορά την DS . 8-)

Καλα ''μάστορες'' άπειροι σε κάθε δουλεια.. Εγω έτυχα σε γατόνι και έμαθα πολλά... 8-) 8) Και γέλαγα πολύ με ''προβλήματα'' αυτοκινήτων απο τραγική διαχείριση

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.