Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εργοταξιάρχης


gio

Recommended Posts

τα πάντα όλα

ρίξε μιά ματιά η διάβασε ανάλογα πόσο σε ενδιαφέρει την σχετική νομοθεσία και σε θέματα οργάνωσης εργοταξίου

για περισσότερο ειδικά ερωτήματα

τα ξαναλέμε

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα παιδιά, είμαι νέος πολιτικός μηχανικός και μόλις έπιασα δουλειά σε εργοτάξιο. Το πρόβλημα είναι ότι ο αρχιμηχανικός μου ζητάει κάποιο πρόγραμμα ελέγχου εισροών - εκροών εργοταξίου ώστε να ελέγχουμε ποσότητες , παραστατικά , εργασία, κόστη , προμηθευτές κ.τ.λ. Δηλαδή μου ζητάει λογιστικό πρόγραμμα. Αυτό μου φαίνεται περισσότερο για δουλειά λογιστή παρά μηχανικού. Εσείς τί λέτε , υπάρχει κάποια πρόταση ή τουλάχιστον κάποια φιλική συμβουλή , ή κάποιο αρχικό αρχείο να κατεβάσω ή κάποιο έστω προγραμματάκι , οτιδήποτε , γιατί ψάχνω πραγματικά αρκετό καιρό και δεν μπορώ να βρω τίποτα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Δεν ξέρω αν έγραψα το μήνυμα στην σωστή κατηγορία , αλλά υπέθεσα πως ήταν γενικά στα εργοτάξια.

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε είχα φτιάξει σε excel μία φόρμα με μακροεντολές.

Είχα ξεκινήσει από μιά απλή μορφή ώστε να έχω καλύτερη εποπτία και έλεγχο των οικονομικών στοιχείων του κάθε έργου (καθημερινές παραλλαβές υλικών, παραστατικά, πιστώσεις προμηθευτών, μεροκάματα, τμηματικές εξωφλήσεις, πληρωμές επιταγών κλπ) και σιγά σιγά το εμπλουτίζω.

 

Υπάρχουν στην αγορά έτοιμες λύσεις με 1.500 - 2.000 ευρώ που κάνουν παπάδες!

Είναι καθαρά αρμοδιότητα του μηχανικού που ασχολείται με την οργάνωση και διοίκηση του εργοταξίου. Ένας λογιστής δύσκολα θα ανταποκριθεί κατά 100% γιατί δεν έχει τις ειδικές γνώσεις και καθημερινή εικόνα του έργου.

Link to comment
Share on other sites

Βολεύομαι με το excel που έχω φτιάξει και δεν έχω δοκιμάσει κάτι άλλο.

Σε μία έκθεση μου είχαν κάνει επίδειξη στον "εργολογισμό" (http://www.orbit.gr) και εντυπωσιάστηκα, αλλά δεν εγγυούμαι γιατί δεν το έχω χρησιμοποιήσει στη πράξη.

Link to comment
Share on other sites