myri Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 9 , 2010 Τι σημασία έχει πόσους μισθούς παίρνει η οποιαδήποτε κατηγορία εργαζομένων και το κάνουμε θέμα; 46 ας παίρνουν! σύμφωνοι αποτελεί όμως μια ένδειξη προνομιακής μεταχείρησης των κολλητών τους επίσης εικάζω πως επειδή υπήρχε κάποιο νομικό κωλυμα ωστε οι συγκεκριμένες ομάδες να έχουν τις συγκεριμενες ετησιες απολαβές βρήκαν το κόλπο να αυξήσουν τον αριθμό των μισθών τους Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAKAP Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 10 , 2010 Τι σημασία έχει πόσους μισθούς παίρνει η οποιαδήποτε κατηγορία εργαζομένων και το κάνουμε θέμα; 46 ας παίρνουν! Έχει σημασία δηλαδή σε πόσες "δόσεις" μοιράζονται οι αποδοχές τους; Το συνολικό ετήσιο εισόδημα είναι που έχει σημασία. Δεν εξετάζω το αν οι αποδοχές είναι υψηλές ή όχι, απλά μην πέφτουμε στην παγίδα αυτών που πάνε να μας πείσουν και για τους χαμηλόμισθους "έλα μωρέ τι έγινε, μείωση του δώρου Πάσχα κάναμε". Εκεί που έπρεπε να γίνει αύξηση μισθών στην Ελλάδα κατά 50% άμεσα, κάνατε μείωση αυτών! Το σκεπτικό σου θα ήταν σωστό αν αναφερόταν σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα. Αντίθετα, στο δημόσιο τομέα εφαρμόζεται ενιαίο μισθολόγιο, από το 1985, το οποίο, λόγω των περιορισμών του, άρχισε να στρεβλώνεται, από το 1989, με τα επιδόματα που κάθε ομάδα εργαζομένων κατάφερνε να κερδίσει είτε μετά από απεργία είτε με απλή απειλή απεργίας (όπως οι εφοριακοί). Το φαινόμενο των επιδομάτων, που χορηγούνται στο δημόσιο τομέα, έχει φτάσει σε τέτοιο (ανεξέλεγκτο) επίπεδο που αμφιβάλλω αν οι αρμόδιοι του ΓΛΚ μπορούν να παρακολουθήσουν. Όλοι θεωρούν τους υπαλλήλους του Υπ. Οικονομικών, ως τους πιο πλουσιοπάροχα αμειβόμενους, από πλευράς επιδομάτων. Ελάχιστοι γνωρίζουν, όμως, ότι οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας (δημόσιοι υπάλληλοι) αμείβονται με επίδομα 3500-4500€, μηνιαίως, το οποίο, λέγεται ότι, καταβάλλεται από την ΕΕ και όχι από το Κράτος. Αυτό, όμως, είναι είναι θέμα που αποσιωπάται προσεκτικά. Αυτές οι ανισότητες μεταξύ υπαλλήλων του δημόσιου τομέα δεν είναι εύκολο να αντιμετωπιστούν σήμερα, με ένα "ενιαίο μισθολόγιο". Καταλαβαίνω ότι, στο σύνολο των ΔΥ, πρέπει να υπάρξουν (λίγες) ειδικές κατηγορίες για μερικές ομάδες εργαζομένων, των οποίων η εργασία έχει μια διαφορετικότητα, αλλά αυτό πρέπει να ξεκαθαρίσει με αυστηρά κριτήρια και να τηρηθεί αυστηρά. Εν πάση περιπτώσει, ξεφύγαμε από το θέμα της φορολόγησης των ελεύθερων επαγγελματιών, αλλά καλό είναι να γνωρίζουμε και τι συμβαίνει γύρω μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dchatz Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 11 , 2010 αναφερόμενος στο θέμα των τιμολογίων βενζίνης, θα ήθελα να πω οτι εφόσον το κρατος θεωρεί οτι εγω χρησιμοποιώ το 25% των τιμολογίων για επαγγελματική χρήση και το υπόλοιπο 75% για βόλτες, θα έπρεπε να με αφήνει να χρησιμοποιήσω κανονικότατα αυτο το 75% για το χτίσιμο του αφορολόγητου. Δεν θα έπρεπε; ασχετα αν εχω τιμολόγιο ως επαγγελματίας, αφού γι αυτο με αφήνει να βαλλω μόνο το 25%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zefuros Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 12 , 2010 καλά, αυτό εννοείται οπως θα πρέπει να ισχύσει. Πρέπει αν το ρωτήσουμε αυτό Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris-x Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2010 Συνάδελφοι, Ακούγεται (για μια ακόμα φορά) στις ειδήσεις σήμερα ότι "Αρχιτέκτονες και Μηχανικοί" θα υπαχθούμε στο καθεστώς τεκμαρτού φορολογούμενου εισοδήματος, στο ίδιο τσουβάλι με ταξιτζήδες, περίπτερα κλπ. Υποθέτω ότι θα συναρτάται με τα χρόνια που είμαστε γραμμένοι στο ΤΣΜΕΔΕ, τα τετραγωνικά του γραφείου μας κλπ. Δηλαδή, αν κάποιος είναι γραμμένος 5 ή 10 χρόνια στο ΤΣΜΕΔΕ θα φορολογείται ωσάν να είχε εισόδημα, ανεξάρτητα από το αν έχει δουλειά ή είναι άνεργος. Δεν φτάνει που η ανεργία των Μηχανικών (και ιδιαίτερα των νέων) δεν εμφανίζεται πουθενά επισήμως; Δεν φτάνει που υπάρχουν οι νόμιμες αμοιβές για τις οποίες κόβονται αποδείξεις; Δεν φτάνει η κατακόρυφη πτώση της οικοδομικής δραστηριότητας; Από πού και ως πού είμαστε στην ίδια κατηγορία με "επιχειρήσεις" (με την ευρεία έννοια του όρου) που μπορούν να υποχρεωθούν να βάλουν ταμειακές μηχανές, όπως τα ταξί και τα περίπτερα; Φτάνω στο σημείο να αναρωτιέμαι: Μόνο εγώ και λίγοι ακόμα προβληματιζόμαστε πάνω στο θέμα ή μήπως πρέπει να αρχίσουμε να φωνάζουμε όλοι μαζί στο ΤΕΕ να κουνηθεί λίγο από την καρέκλα του και να μας προστατεύσει από τις αδικίες του νέου φορολογικού νόμου; Link to comment Share on other sites More sharing options...
parist43 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 17 , 2010 εχω την εντύπωση οτι καταλαβες λαθος.σε καθε περιπτωση το θεμα συζητιεται αναλυτικα εδω http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=10200&page=30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα