Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επιθεωρητής ανελκυστήρων


Recommended Posts

Είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕ και εργάζομαι αρκετά χρόνια σε τεχνικό γραφείο ανελκυστήρων, πριν ακόμα την απόκτηση πτυχίου (1997) και έχω άδεια συντηρητού ανελκυστήρων. Για επιθεωρητής ανελκυστήρων γνωρίζει κάποιος την διαδικασία; (παρακολούθηση σεμιναρίου σε κάποιον φορέα πιστοποίησης, εξετάσεις, προυπηρεσία κτλ.). Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Γιιατί δεν ρωτάς στην διεύθυνση βιομηχανίας της νομαρχίας που σου έχει δώσει και

την άδεια. Πρέπει να ξέρουν.

 

Όπως επίσης και η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας του ΥΠΑΝ, που έχει και την ευθύνη.

Link to comment
Share on other sites

Οι Διπλωματούχοι Ηλεκτρολόγοι Μηχανικοί χρειάζονται κάποια πιστοποίηση-άδεια για να γίνουν επιθεωρητές ανελκυστήρων ή αρκεί το δίπλωμα;

Link to comment
Share on other sites

Άδεια θα χρειαστείς, όπως και για κάθε άλλη πιστοποίηση. Το πώς την παίρνεις δεν θυμάμαι, αν και έχω διαβάσει.

Η λύση είναι να ρωτήσεις στην ΓΓΒ του ΥΠΑΝ.

Link to comment
Share on other sites

Για να γίνεις επιθεωρητής πρέπει να απευθυνθείς κάποια εταιρεία πιστοποίησης ανελκυστήρων. Από ότι θυμάμαι δεν ξεκινάς κατ ευθείαν σαν επιθεωρητής. Υπάρχουν διάφορα στάδια (νομίζω βοηθός επιθεωρητή, επιθεωρητής, αρχιεπιθεωρητής)

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, και θα πρέπει να παρακολουθήσεις αριθμό επιθεωρήσεων τόσο σε μηχανικό, όσο και σε υδραυλικό ανελκυστήρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Για να γίνεις επιθεωρητής πρέπει να απευθυνθείς κάποια εταιρεία πιστοποίησης ανελκυστήρων. Από ότι θυμάμαι δεν ξεκινάς κατ ευθείαν σαν επιθεωρητής. Υπάρχουν διάφορα στάδια (νομίζω βοηθός επιθεωρητή, επιθεωρητής, αρχιεπιθεωρητής)

 

Σωστά, και θα πρέπει να παρακολουθήσεις αριθμό επιθεωρήσεων τόσο σε μηχανικό, όσο και σε υδραυλικό ανελκυστήρα.