Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μετατροπή αυτοκινήτου για να καίει υγραέριο


Recommended Posts

Καλημέρα, έχω ένα πελάτη ο οποίος έχει κάνει μετατροπή το αυτοκίνητο του έτσι ώστε να καίει υγραέριο. Τη μετατροπή αυτή την έκανε στη Βουλγαρία. Στο μηχανολογικό μου λένε απλά και ξέρά οτι είναι παράνομο και δεν μπορει να πάρει έγκιση. Εγω τους ρωτάω γιατι και δεν ξέρουν, απλά απαντούν οτι είναι παράνομο. Τα εξαρτηματα που χρησιμοποιησε για τη μετατροπη είναι ακριβως τα ιδια Ιταλικά που χρησιμοποιουν και στην Ελλαδα οι εγκαταστατες με τη διαφορα οτι του κόστισε τα μισα χρηματα. Υπαρχει κάποιος τρόπος για να καταφερει να το νομιμοποιησει??

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 82
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Θελουν το κατιτις τους τα παιδια. Δεν ρωτας στο αρμοδιο τμημα του υπουργειου να δεις τι θα σου πουν?

Που ρωτησες και σου ειπαν τα παραπανω?

Link to comment
Share on other sites

Σε μηχανολογικό της περιοχής μου και έκανα και ένα τηλ στο υπουργείο αλλα λόγο απεργειών δεν έβγαλα άκρη αν και από εκεί μου είπαν οτι ειναι παρανομο.

Ξέριε κάποιος να με διαφωτίσει???

Link to comment
Share on other sites

Στη θεση σου θα πηγαινα απο μια εταιρια εγκαταστασης τετοιων συστηματων εδω Ελλαδα, θα ελεγα οτι ενδιαφερομαι να βαλω, αλλα και οτι εχω αμφιβολιες με τη νομιμοτητα μιας τετοιας μετατροπης, οποτε θα ρωταγα να με κατατοπισουν σχετικα και με τη νομιμοτητα και τη διαδικασια κτλ

Κατι αλλο δεν ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Η ιστορία που έχω ακούσει εγώ για τη Θεσσαλονίκη είναι η εξής:

Υπάρχει εδώ στην περιοχή μόλις ένας που κάνει την εγκατάσταση με κόστος γύρω στα 1600€. Πιστοποιημένος κτλ δεν έχεις πρόβλημα στο μηχανολογικό.

 

Στη Βουλγαρία το κόστος είναι το μισό και τα εξαρτήματα είναι εξ Ιταλίας.

Το πιστοποιητικό σε αυτή την περίπτωση δίνεται με το γνωστό τρόπο των 2 καφέ.

 

Τώρα, αρβύλα είναι, αυτό που ισχύει είναι... Δεν έχω δική μου εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites

Οι μετατροπες απο Ελλαδα ειναι νομιμες και δεν εχεις κανενα προβλημα εφόσων βέβαια γινει σε πιστοποιημενο εγκαταστατη με πιστοποιημενα εξαρτηματα συνοδευόμενα απο εγγυησεις εργοστασιου.

Δηλαδή η νομινοποιηση απο μετατροπη εκ Βουλγαριας μονο με λάδωμα επιτυγχάνεται????

Η απορία μου εμενα ειναι οτι εφόσων η Βουλγαρία ειναι πλεον μέλος της Ε.Ε. που είναι το πρόβλημα??? Ιδίως οταν προκειται για τα ιδια εξαρτηματα του ιδιου Ιταλικου εργοστασιου με τις ιδιες εγγυησεις. Θα καταλάβαινα εαν λεγανε οτι θα πρεπει να πληρωσεις κατι παραπάνω, σαν φορο δηλαδη, οταν προκειται για αγορασμενα απο το εξωτερικο εξαρτηματα, και οχι να σου λενε ξερα οτι ειναι παρανομο και δεν γινεται τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Για χαρά σε ολους.με την ευκαιρια μου να πω ότι ραντεβού στην ΘΕΣ/ΝΙΚΗ = με 3 μήνες -3μηνες για μένα =450ευρο*3=1350 βενζίνη ,οπότε τι να κάνω να περιμένω, η να πάω Βουλγαρία με άμεση τοποθέτηση και μου είπαν θα μου δώσουν και πιστοποίηση για το κτεο το κόστος είναι 600-700 ευρώ .

Link to comment
Share on other sites

Πότε θα μάθουμε να "ρωτάμε" και να ζητάμε "απαντήσεις" εγγράφως?

 

Το "παράνομο" πρέπει να αιτιολογηθεί με την ισχύουσα νομοθεσία. Και να έχει συγκεκριμένη υπογραφή από συγκεκριμένη υπηρεσία. Άντε, είμαστε και μεγάλα παιδιά...

Link to comment
Share on other sites

Κάνε το ερώτημα με αίτηση και πάρε αριθμό πρωτοκόλου.

Στην απάντηση υποχρεωτικά θα σου παραθέσουν και την σχετική νομοθεσία.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.