Μετάβαση στο περιεχόμενο

Οικονομία 2,5 εκατ. ευρώ. Εκπόνηση μελέτης επέκτασης του μετρό από την Αττικό Μετρό


ckiriako

Recommended Posts

Παντως πολυ θα ηθελα να δω τους μηχανικους της Αττικο Μετρο να σχεδιαζουν εργα μετρο με τις αμοιβες με τις οποιες αμοιβονται τα γραφεια που κανουν τωρα τις μελετες (π.χ. για το μετρο θεσσαλονικης).

Οταν θελεις 3 μηνες για να ελεγξεις ενα σταθμο μετρο (με πληρη τευχη και σχεδια) τοτε ποσο θα χρειαστουν για να κανουν την μελετη? 2 χρονια? 3 μηπως? Με αυτο σαν δεδομενο η αμοιβη δεν θα φτανει ουτε για τη μισθοδοσια ενος ατομου....

 

Ποσο αστεια ειναι ολα αυτα για οσους εχουν κανει αναλογες μελετες και ποσο ανοητοι οσοι κανουν τετοιες εξαγγελιες μονο και μονο για να εντυπωσιασουν.Επιτελους ποτε θα απαλλαγει ο τεχνικος κοσμος απο υπερφιαλους ασχετους τενεκεδες?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το να γίνονται οι μελέτες από ιδιώτες έχει νόημα γιατί υπάρχει ανταγωνισμός και δεν βάζει ο καθένας ότι θέλει. Έχω ακούσει για στατικές μελέτες συγκεκριμένης δημόσιας υπηρεσίας όπου η υπερδιαστασιολόγιση ήταν τρελή. Οι αιτίες? Αδιαφορία υπαλλήλων, ευθυνοφοβία και αδιαφορία του αρμόδιου τμηματάρχη. Δηλαδή ο μηχανικός ( δημόσια υπηρεσία στην περίπτωση αυτή ) έβαζε όσα υλικά ήθελε με τα λεφτά του δημοσίου! Εάν υπήρχε ένας σχετικός ανταγωνισμός θα συνέβαινε αυτό? Όχι ότι δεν συμβαίνει αλλά πιστεύω σε πολύ μικρότερο βαθμό.

 

Εν πάση περιπτώσει αυτό που θέλω να πω είναι ποιος θα ελέγχει το τι γίνεται στις μελέτες του δημοσίου αφού ο ελεγκτής όπως σωστά ειπώθηκε είναι ο ελεγχόμενος!

Link to comment
Share on other sites

Το επιπεδο των μηχανικών του Δημοσίου και των μηχανικων που δουλευει είναι πολυ χαμηλό για να εκπονήσει τετοιού ειδους Μελετες. Ο κ. Ρεππας καλυτερα να παει να ασχοληθει με τα εσωτερικά του ΠΑΣΟΚ. Το κατασκευστικο κοστος θα πολλαπλασιαστει, το αποτελεσμα ειναι να γινουν 2-3 φορες οι αντιστοιχες μελετες. Κυριοι της κυβερνησης καληνυχτα σας

 

Παρατήρηση: Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας.

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής!

Ευχαριστώ, ilias

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

τσ τσ τσ Τι τρόπους βρίσκουν οι αλήτες οι πολιτικοί για να μην προχωρήσει ένα έργο. Ο ρέππας θα φύγει η μελέτη θα καθυστερήσει, γιατί δεν θελουν να δώσουν χρήματα, δεν θα τελειώσει, θα αγοραστούν προγράμματα , θα πληρωθούν με αδιαφάνεια experts και πολυτεχεία (το αλητότσουρμο των καθηγητών δηλαδή) και μετά επειδή θα τελειώνει το ΕΣΠΑ για να μην χαθεί η χρηματοδότηση θα γινουν απευθείας αναθέσεις σε συμβούλους -πάλι αμερικάνους άραγε? κάτι ξέρει η ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ - η στους εργολάβους και όλα θα ξεχαστούν. Το δούλεμα παει σύννεφο.

Link to comment
Share on other sites

Το επιπεδο των μηχανικών του Δημοσίου και των μηχανικων που δουλευει είναι πολυ χαμηλό για να εκπονήσει τετοιού ειδους Μελετες.

 

Γενικά δεν ισχύει για την Αττικό Μετρό...

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.