Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού


maggiora

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ...ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ Ε.Ν....ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΒΑΠΟΡΙΣΙΟΥΣ...ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

 

καλησπερα και παλι πολλα διαβασα και πραγματικα γελασα οι φιλλιπινοι παιδια του πολυτεχνειου και ολων των σχολων μιλανε καλυτερα αγγλικα απο τους ελληνες δυστυχως λυπαμαι που το λεω επισης δεν υπαρχει εμβολο διαμετρου 1.5 μετρου μηχανη με ιπποδυναμμη 84000κιλοβαττ υπαρχει ας κανονισουμε μια συναντηση ενα καφε και να μιλησουμε πιο διεξοδικα!!!!!!

 

δεν ξερω διαβασα για καποιο συναδελφο psynoa που υπαρχει εδω μεσα οτι οταν γινεσαι Α μηχανικος ειναι καλυτερη η ζωη στο πλοιο εκεει γελαω πιο πολυ ειλικρινα συγνωμη θα ηθελα να ρωτησω ποσα χρονια ταξιδευεις και τι ειδικοτητα εχεις

 

Παρατήρηση: Μην κάνετε διαδοχικές δημοσιεύσεις. Για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε αλλαγή στο περιεχόμενο του κειμένου ή για να συμπληρώσετε το μήνυμα που δημοσιεύσατε, χρησιμοποιείστε την εντολή "επεξεργασία".

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, petsagouris

ΦΙΛΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣΛΥΚΟΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΒΑΠΟΡΙΣΙΟΣ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΣΑΙ Α ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ...Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΚΑΙ Ο Α ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΝΕ ΠΡΩΤΟΙ ΦΥΛΑΚΗ....

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 140
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

πολλοι μηχανικοι πολυτεχνειου σκεφτονται να παμε στα καραβια..δυσκολο επαγγελμα ομως..καλα τα λεφτα αλλα δεν εχεις ζωη..

Link to comment
Share on other sites

πολλοι μηχανικοι πολυτεχνειου σκεφτονται να παμε στα καραβια..δυσκολο επαγγελμα ομως..καλα τα λεφτα αλλα δεν εχεις ζωη..

ΑΝΕΜΟΝΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΤΑΡΧΑΣ....ΕΧΕΙΣ ΔΗΚΙΟ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΑΡΚΕΤΑ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΓΚΑΖΑΔΕΣ[ΕΞΩ]....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΖΩΗ ΟΥΤΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΥΤΕ ΦΙΛΟΥΣ ΣΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ ΤΑ ΞΕΧΝΑΣ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΑ ΒΑΠΟΡΙΑ

 

 

Καλώς ήλθες στο φόρουμ αγαπητέ φίλε. έχε υπόψη σου ότι τα κεφαλαία απαγορεύονται.

Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής.

AlexisPap

Link to comment
Share on other sites

Ο μηχανικός του εμπορικού ναυτικού έχει την ευθύνη για την καλή λειτουργία των μηχανών του πλοίου. Πρόκειται για ένα πόστο καίριο και υπεύθυνο.

Οι συνθήκες εργασίας για τους μηχανικούς πλοίων είναι ιδιαίτερα δύσκολες. Εκτός από τα επικίνδυνα ταξίδια στη θάλασσα και τις όποιες στερήσεις συνεπάγεται η ζωή πάνω στο πλοίο, οι επαγγελματίες αυτοί ασκούν μια κοπιαστική και ανθυγιεινή εργασία μέσα στον πιο «σκληρό» χώρο του πλοίου: στο μηχανοστάσιο, όπου οι θερμοκρασίες που επικρατούν είναι υψηλές και ο αέρας κακής ποιότητας.

Το επάγγελμα του μηχανικού του εμπορικού ναυτικού εγγυάται υψηλές αποδοχές και οι προοπτικές απασχόλησης για όποιον επιλέγει να το ακολουθήσει είναι καλές. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι στην εποχή μας λίγοι νέοι αποφασίζουν να επιλέξουν μια τόσο σκληρή και κοπιαστική εργασία.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Για την πρόσληψη δόκιμου μηχανών και στη συνέχεια Γ' Μηχανικού στην ακτοπλοική ναυτιλία, είναι απαραίτητη η κατοχή πτυχίου Αγγλικών (πχ Lower) ; Απαιτείται ή είναι προαιρετικό ;

Link to comment
Share on other sites

MPower προσληψη απο αεν εννοεις΄Να εχεις βγαλει αεν ετσι;Βασικα ναι πρεπει να ξερεις αγγλικα και να κατεχεις καποιο τιτλο σπουδων στα αγγλικα.Αυτο θα ειναι και για εσενα καλο για να μπορεις να διαβαζεις τεχνικα manual κτλπ πανω στην δουλεια σου.Τωρα θα μου πεις ρε φιλε καπιοι παλιοι μηχανικοι[10 και 15 χρονια πριν]ηξεραν αγγλικα;Οι περισσοτεροι οχι δεν γνωριζαν[λιγοι ηταν αυτοι που ηξεραν]Τωρα πρεπει να γνωριζεις αγγλικα γιατι τα βαπορια εγιναν ποιο συνθετα[ηλεκτρονικα συστηματα κτλπ]παλια ηταν ποιο απλα τα πραγματα και παλιοι μηχανικοι ηξεραν τι πρεπει να κανουν με κλειστα τα ματια.Τωρα λογο συνθετων ηλεκτρονικων συστηματων ειναι λιγο ποιο περιπλοκα...Θα σου πω οτι ειχα εναν β μηχανικο κεφαλλονιτη που δεν ηξερε αγγλικα[παλιος μηχανικος]αλλα οταν ακουγε της μηχανες η βοηθητικα μηχανηματα να δουλευουν κατω ηξερε αν δουλευουν σωστα η οχι.Ηξερε καθε μηχανημα και καθε μηχανη να λυσει και να δεσει με κλειστα ματια.

 

pot4vb7.jpg

Ρε θα τσιμπήσει κάνας της γέφυρας να γίνει λίγο πλάκα

Link to comment
Share on other sites

Starting main engine (16.400 HP/12.060 kW)

 

Start of two main engines, V-16 NKK-SEMT-Pielstick PC-2.5,

 

Δεν νομίζω να υπάρχει ομορφότερη στιγμή για έναν μηχανικό, που μετά από μια επισκευή, βάζει μπροστά την μηχανή του ,και άκουει αυτόν το ήχο .

Link to comment
Share on other sites

ΜΑΣΤΡΟ ΓΙΩΡΓΟΣ σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Βέβαια εγώ είμαι φοιτητής μηχανολογίας από ΤΕΙ. Έχω το δικαίωμα μόλις τελειώσω να κάνω αίτηση πρόσληψης για δόκιμος μηχανικός σε κάποια ναυτιλιακή εταιρία (ακτοπλοικά) ή πρεπεί να έχω τελειώσει απαραίτητα ΑΕΝ ;

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.