Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού


maggiora

Recommended Posts

Καλησπέρα 

 

Είμαι καινούριος στο forum και ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Έχω τελειώσει τον Β κύκλο στο ΤΕΕ Σιβιτανιδίου σαν μηχανικός αυτοκινήτων και θελω να ταξιδέψω. Υπαρχει περίπτωση αυτο το χαρτί να μου χρησιμέψει κάπου η όχι?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Απαντήσεις 140
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

γεια σας ,εγω εχω τελειωσει οχηματων τει θεσσαλονικης και στα δικαιωματα του υπουργκου διαταγματος φιανεται οτι μπορω να ασχοληθω ,θελω να ρωτησω το εξης και οποιος εχει την καλοσυνη ας απαντησει:

1.υπαρχει περιπτωση να δουλευεις στολιμανι ως μηχανικος και οταν τελειωσει το ωραριο σου να πας σπιτακι σου.

2.μπορεις να γινεις δοκιμος και να υλοποιησεις τη 12μηνη πρρακτικη ασκηση με τον παραπανο τροπο που περιεγραψα?

ευχαριστω!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοι φίλοι,

Εσεις που ρωτάτε αν μπορητε να εργαστιτε σαν μηχανικοι Ε.Ν. Γ ταξης καντε ενα κοπο και διαβαστε το θεμα απο την αρχη.

Για οσους ενδιαφερει η ζωη επι πλοιο εχω να πω τα εξεις, παιζει πολυ μεγαλο ρολο το πληρωμα και τα ταξιδια του πλοιου οπως και ο τυπος του , ειναι αλλο πραγμα να εισαι σε ενα 250αρι γκαζαδικο και να κανεις ταξιδια Περισκο κολπο - Πασκαγκουλα , Αλαμπαμα ΗΠΑ και αλλο να εισαι σε ενα 45αρι φορτιγο και να κανεις ταξιδι Ριο Βραζιλια - Σαν Λορενζο Αρεγεντινι. Οπως και να εχει ομως αυτα που πρεπει να θυμαται ο ενδιαφερομενος ειναι 1. Η δουλια του ναυτικου δεν ειναι δουλεια για ολους. 2. Εισαι αναγγασμενος να ζεις και να συναναστρεφεσαι επι μακρων με ανθρωπους που μπορει να μη γουσταρεις. 3. Εισαι αναγγασμενος να ζεις σε περιορισμενο χωρο , πανω ουρανος και κατω θαλασσα. 4. Και βασικοτερο , δεν εχεις ΤV , ιντερνετ , ραδιοφωνο , η διαφορα ωρας δε σου επιτρεπει την τηλεφωνικη επικοινωνια παντα.

 

Αυτα εν ολιγοις.

ο καθενας εχει δικο του δωματιο?η μενετε πολλοι μαζι ?στα ακτοπλο'ι'ικα ταξιδια  π,χ εγω μενω ηρακλειο και υπαρχει το helenic seaways που κανει δρομολογιο

  • ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΘΗΡΑ - ΙΟΣ - ΠΑΡΟΣ - ΜΥΚΟΝΟΣ,ειδα σε προηγουμενο μνμ σου να γραφεις οτι ο δοκιμος εργαζεται απο 8 εως 5 ,σε αυτες τις περιπτωσεις τι γινεται μενει στο πλοιο και εχει οφφ μια μερα ?αν εχεις την καλοσυνη απαντησε μου σε παρακαλω ,γτ οντως ενδιαφερομε.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εως ακατόρθωτο.

 

και γνωστό να έχεις πρέπει να σου χρωστάει λεφτά/χάρη/τη ζώη του κλπ για να μπείς στην ακτοπλοϊα.

 

συνήθως για αυτές τις θέσεις απαιτείται σοβαρή προμήθεια στο παλικάρι που ασχολείται με πληρώματα.

 

οι συνθήκες διαβίωσης ακολουθούν πλέον τους κανονισμούς κατά MLC και υπάρχουν υποχρεωτικές ελάχιστες απαιτήσεις για την καλή διαβίωση του ναυτικού. 

 

ο δόκιμος ενδέχεται να μοιράζεται την καμπίνα με άλλον έναν στη χειρότερη. δεν μένεις δόκιμος για μια ζωή οπότε μικρό το κακό.

 

επίσης η γραμμές αυτές δεν έχουν ανάγκη για πολυμελές πλήρωμα στη μηχανή αφού τα ταξίδια είναι μικρά και το πλοίο είναι στη χειρότερη κάθε δεύτερη μέρα στον πειραιά όπου αν σου τύχει κάτι στέλνεις το συνεργείο και καθαρίζεις. άρα πιθανολογώ ότι μάλλον δεν ψάχνουν για δόκιμους.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Είμαι τεταρτοετής της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών της Πάτρας. Θα ήθελα, αποφοιτώντας, να πάω στα καράβια σαν μηχανικός. Η νομοθεσία από όσο ξέρω επιτρέπει μηχανικός απόφοιτος πολυτεχνείου να ακολουθήσει ανάλογη σταδιοδρομία. Οπότε ποιες πρέπει να είναι οι κινήσεις μου από εδώ και στο εξής; Μόνο το ναυτικό φυλλάδιο στον Ασπρόπυργο; Αυτό μπορώ να το βγάλω αυτό το καλοκαίρι ή το άλλο, δύο εβδομάδες είναι εξάλλου. Απλά με προβληματίζει το γεγονός ότι εμείς δεν επιδοτούμαστε και πρέπει να μας πληρώνει η ίδια η εταιρεία σαν δόκιμους, οπότε δεν την συμφέρει. Δηλαδή με ένα καλό βιογραφικό και με δύο αξιόλογες συστατικές δεν θα μπορούσα να μπω σε κάποια εταιρεία να μπαρκάρω; Παίρνουν μόνο της σχολής εμποροπλοιάρχων; Επίσης, υπάρχει κάποια διαφορά όσον αφορά τα προνόμια; Δηλαδή παλιότερα από ό,τι διάβασα οι μηχανικοί πολυτεχνείου γίνονταν Γ' με μόνο 6 και όχι 12 μήνες θαλάσσιας πορείας, όπως είθισται. Θα μπορούσε ένας πολυτεχνίτης να απασχοληθεί σε διαφορετικά πόστα ή είναι όλοι στο ίδιο τσουβάλι; Σημειώνω ότι επ' ουδενί δεν θέλω να θίξω την σχολή Πλοιάρχων, την οποία εκτιμώ και σέβομαι.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και ευχόμαστε το καλό το πτυχίο.

Δες και εδώ: http://www.michanikos.gr/topic/25489-%CE%9C%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%97%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B2%CE%B9%CE%B1/

 

Γενικά έχει αλλάξει κατάτι η διαδικασία (απαιτείται φοίτηση σε ΑΕΝ για να περάσεις μαθήματα μηχανολογικού κλάδου ώστε να μπορείς να προχωρήσεις) και ενδέχεται να ξαναλλάξει. Ακόμα στο ψάξιμο είμαστε.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι τεταρτοετής της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών της Πάτρας. Θα ήθελα, αποφοιτώντας, να πάω στα καράβια σαν μηχανικός. Η νομοθεσία από όσο ξέρω επιτρέπει μηχανικός απόφοιτος πολυτεχνείου να ακολουθήσει ανάλογη σταδιοδρομία. Οπότε ποιες πρέπει να είναι οι κινήσεις μου από εδώ και στο εξής; Μόνο το ναυτικό φυλλάδιο στον Ασπρόπυργο; Αυτό μπορώ να το βγάλω αυτό το καλοκαίρι ή το άλλο, δύο εβδομάδες είναι εξάλλου. Απλά με προβληματίζει το γεγονός ότι εμείς δεν επιδοτούμαστε και πρέπει να μας πληρώνει η ίδια η εταιρεία σαν δόκιμους, οπότε δεν την συμφέρει. Δηλαδή με ένα καλό βιογραφικό και με δύο αξιόλογες συστατικές δεν θα μπορούσα να μπω σε κάποια εταιρεία να μπαρκάρω; Παίρνουν μόνο της σχολής εμποροπλοιάρχων; Επίσης, υπάρχει κάποια διαφορά όσον αφορά τα προνόμια; Δηλαδή παλιότερα από ό,τι διάβασα οι μηχανικοί πολυτεχνείου γίνονταν Γ' με μόνο 6 και όχι 12 μήνες θαλάσσιας πορείας, όπως είθισται. Θα μπορούσε ένας πολυτεχνίτης να απασχοληθεί σε διαφορετικά πόστα ή είναι όλοι στο ίδιο τσουβάλι; Σημειώνω ότι επ' ουδενί δεν θέλω να θίξω την σχολή Πλοιάρχων, την οποία εκτιμώ και σέβομαι.[/quote

Πριν τον Νοέμβριο του 2014 όταν και άλλαξε ο νόμος ένας απόφοιτος του Πολυτεχνειου έκανε θαλάσσια υπηρεσία 6 μήνες και έπαιρνε το δίπλωμα του 3ου μηχανικού. Μηχανολογος βέβαια και όχι ηλεκτρολόγος. Ένας από τει ήθελε 12 μήνες. Αυτό άλλαξε τώρα και οι 2 ΑΕΙ/ΤΕΙ χρειάζονται 12 μήνες. Απλά από τα τει θα δίνουν και μερικά μαθήματα στην αεν για να πάρουν το δίπλωμα. Αυτά μου είπαν από την πεμεν. Το προεδρικό διάταγμα για αυτά που σας λέω προβλέπεται ν'αλλαξει μέχρι τα μέσα Μαΐου. Οι ηλεκτρολογοι μου είπαν δεν θα έχουν το δικαίωμα να γίνουν μηχανικοί. Δηλαδή μένουν όπως ήταν. Μπορείτε να μπαρκαρεται ως ηλεκτρολογοι. Ο μισθός του ηλεκτρολογου είναι όσος του 3ου μηχανικού και μένει εκεί. Βέβαια πρέπει να κάνετε και εσείς ένα χρόνο δοκιμοι. Τα τελευταία μου τα έχει πει φίλος ηλεκτρολόγος στα καράβια. Ο νόμος 141 σας έδινε το δικαίωμα να γίνεται 3οι μηχανικοί και να φτάσετε ως 1οι.Βεβαια ο νόμος είχε πολλές ασαφειες. Γιαυτό και αλλάζουνε τώρα ΟΧΙ το νόμο αλλά ένα άρθρο. Βέβαια στην επιτροπή που συστήθηκε σας αφαίρεσε το δικαίωμα του να γίνετε 3οι μηχανικοί, αυτό που προς στιγμή σας είχε δώσει ο 141.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε για μηχανικός είναι ρευστά ακόμα τα πράγματα. Για Ηλεκτρολόγος Ε.Ν. τί παίζει ξέρει κανείς; Αξίζει;

Στο site που παραθέτω παρακάτω έχει όλες τις προϋποθέσεις για την απόκτηση διπλώματος Ηλεκτρολόγου Ε.Ν.:

 

http://www.yen.gr/wide/yen.chtm?prnbr=23949&page=2&from=&to=

 

Στην πρώτη κουκκίδα λέει να έχεις βγάλει ναυτικό φυλλάδιο εντός της τελευταίας τετραετίας και να έχεις τουλάχιστον οχτώ μήνες θαλάσσια υπηρεσία. Σε αυτούς τους οχτώ μήνες σαν τί παω δηλαδή; Δόκιμος ηλεκτρολόγος; Το εικοστό έτος της ηλικίας μου το έχω συμπληρώσει, στρατολογικά όμως δεν είμαι ακόμα εντάξει. Οπότε αποφοιτώντας χρειάζεται να πάω στρατό. Δεν έχω καταδικαστεί, είμαι σωματικά και πνευματικά υγιής. Και μετά έχει τρεις κουκκίδες διαζευγμένες με "ή". Εγώ ανήκω στην δεύτερη, που λέει για διπλωματούχους μηχανικούς.

Στην κουκκίδα αυτή λέει:

"Τουλάχιστον 6 μηνών θαλάσσια υπηρεσία από τη συνολικά απαιτούμενη, θα αποτελεί
κατευθυνόμενη εκπαίδευση, η οποία θα πραγματοποιείται υπό την επίβλεψη προσοντούχου αξιωματικού και θα τηρείται
από τον υποψήφιο εγχειρίδιο το οποίο θα ελέγχεται για την κανονική συμπλήρωσή του από Δημόσια Σχολή Εμπορικού
Ναυτικού, που θα του χορηγεί σχετική βεβαίωση."

Τί ακριβώς εννοεί με αυτό, έχω μπερδευτεί λιγάκι. Όποιος έχει το κουράγιο ας το διαβάσει λίγο και να μας πει.

Edited by Green Lantern
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.