Μετάβαση στο περιεχόμενο

To σχέδιο της κυβέρνησης για το "Νέο Πανεπιστήμιο"


iovo

Recommended Posts

BAS

 

Πολύ ωραίο άρθρο και με προτάσεις που με βρίσκουν σύμφωνο. Σαν Ελληνας όμως εχω κάποιες αμφιβολίες.

 

Π2. Δεν πειράζει θα πάω στην Βουλγαρία, Ρουμανία να κάνω επενδύσεις (βλέπε Εγνατία). Βλέπε ιωνια οδο που σταμάτησε το εργοτάξιο.

 

Π3. Ειδικά δικαστήρια. ποιος θα ορίζει το σώμα?

 

Π4. Εαν γίνει αυτό τότε τα επιτόκια τραπεζών θα φτάσουν το 30% (οι δημόσιοι υπάλληλοι θεωρούνται ασφαλείς πελάτες).

 

Π5. Τα 40 δισ που θα τα βρούμε?

 

Π6. Καταλήψεις για πάντα. Το Π7 ακυρώνεται αυτόματα.

 

Π10 το 63% των 400Ε πόσο είναι?

 

Π12 Και για αυτά που χρωστάει το κράτος?

 

Π13. Αρα το Λαικό θα κλείσει?

 

Π14. Και την διαφορά θα την πάρουμε δάνειο?

 

Ο Νομπελιστας τα λέει μία χαρά. Εχει και μία Αγγλική νοοτροπία που τον κάνει να θεωρεί οτι τα κράτη έχουν μηχανισμούς. Εαν δεν έχεις τι γίνεται? Τώρα για την Ακρόπολη τα 10 εκ παραπάνω θα λύσουν το πρόβλημα? η μήπως τα 10 δίς. Τωρα το 1843 δεν υπήρχαν πιστωτικές κάρτες, δάνεια ακινήτων και το κόστος ζωής ήταν χαμηλό. Πληθωριστικό χρήμα άπειρο αλλα δεν χρώσταγα. Βγήκε και ο κινέζος και είπε για το λάδι. Λέει λοιπόν εχω τα λιμάνια και πρέπει να έχουν δουλεία. Φορτώνω λάδι για την Κίνα. πολύ σωστός. Κάποτε είχα ενα φοιτητή στην Αγγλία που για να βγάλει κοπέλα έλεγε οτι είναι Oil Producer (oil=πετρέλαιο) γινότανε χαμός. Βέβαια ειχε ελιές. Για να σοβαρευτούμε. Τα ευρώ θα πρέπει να μείνει χαμηλά για να μπορούν τα κράτη να εξάγουν. θα πρέπει να μείνει χαμηλά μήπως και κτυπήσει το δολάριο. Για να μείνει χαμηλά θα πρέπει να έχει πρόβλημα (Ελλάδα, Γαλλία, Πορτογαλία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ισπανία). Το παιχνίδι της ΕΕ έχει καταρρεύσει και το γνωρίζουν απο παλιά. Γιατί η Αγγλία δεν μπήκε στο Ευρώ (3 μεγαλύτερη οικονομία), γιατί οι εξαγωγές της Γερμανίας αυξήθηκαν και θα αυξάνονται και άλλο. κοίτα να δείς τι κοστίζει μια BMW στις ΗΠΑ και τι στην Ελλάδα. Λοιπόν να κάνω και εγώ μια πρόταση ΠΧΧ= Αυριο σταματάμε να πληρώνουμε φροντιστήρια, τι κερδίζουμε 40,000 παιδιά χ 500 τον μήνα = 2 δίς χ 9μήνες = 18 δίς. Αρα χωρίς να είμαι οικονομολόγος και νομπελίστας αλλά μηχανικός σου λύνω το Π10. Σταματάω να δίνω φακελάκι στην υγεία πχ 150,000 ασθενείς χ 1000Ε φακελάκι= 15 δις το χρόνο. λύνω και το Π4. Πάμε τώρα. Φτιάχνω και μια Λαική τράπεζα με 10Εκ μέλη και δανείζω με 7% τις επιχειρήσεις της Γερμανίας. Θα δείς σε δύο χρόνια οταν θα κάνουμε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου τι θα γίνει. Αυτό που λέω είναι οτι ωραία αυτά αλλα γιατί δεν βάζουμε και ενα Π10000 που να λέει δεν πληρώνω τα παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα λέτε , αλλά δεν σημαίνει ότι όλες οι προτάσεις είναι ανεφάρμοστες .

Και τελικά πρέπει σαν πολίτες να αποκτήσουμε την νέα Μεγάλη Ιδέα που θα μας βγάλει από το τέλμα , που θα μας ξαναθυμίσει ότι είμασταν λαός εμπόρων και ναυτικών και όχι δημοσίων υπαλλήλων .

 

Ισως βέβαια γιά να ξαναγίνει αυτό πρέπει να απαξιωθεί πλήρως ο δημόσιος υπάλληλος .

Είναι όμως παρήγορο ότι γιά την εισαγωγή στις ΑΕΝ με απολυτήριο που μπορεί να το ζητήσεις μετά το μηχανογραφικό , υπήρξαν γιά 200 θέσεις 2500 αιτήσεις .

Ετσι το γεγονός να χρειάζεσαι 20άρια γιά να γίνεις αστυφύλακας και με 6άρια να μπαίνεις γιά καπετάνιος , ίσως γίνει παελθόν .

Link to comment
Share on other sites

σχετικα με το τελευταιο σχολιο : αφου το ονειρο των περισσοτερων ελληνων ειναι να ειναι δημοσιοι υπαλληλοι (παγκοσμια πρωτοτυπια) τοτε να μαθουνε να ζουνε σαν δημοσιοι υπαλληλοι, δηλαδη φτωχικα, χωρις SUV, σπιτι + εξοχικο, 2 ή 3 αμαξια, καφε 2 φορες την εβδομαδα με 4 ευρω το φλυτανι και 12 ευρω το ποτο.

 

γιατι και εθνος δημοσιων υπαλληλων (δηλαδη η αγορα στα τετοια μας γραμμενη) αλλα και ζωη χαρισαμενη δεν γινεται, γιατι τη κοτα που γενναει χρημα δεν την εχουμε βρει στην ελλαδα. Και οταν το ονειρο ειναι να διοριστουν ολοι στα σιγουρα, να καταλαβουν οτι καταδικαζουν τους εαυτους τους να ειναι μελη μιας ταξης κοινωνικης υποβαθμισμενης. και λεφτα για να σπουδασουν τα παιδια τους να καταλαβουν οτι δεν θα εχουν (εκτος αν τα παιδια τους παρουν υποτροφιες).

 

υπαρχει βεβαια και η επιλογη του να αποφασιζαν να δουλεψουν λιγο πχ οι νεοτεροι, αλλα τοτε θα βλεπαμε οτι οι μισοι ειναι παντελως ανικανοι ή αχρηστοι αρα παλι αδιεξοδο.

 

το δημοσιο πανεπιστημιο εγω το βλεπω αποτυχημενο. η πλακα ειναι οτι απο τα δυο παραδειγματα του κ. Ροδοπουλου γινεται σαφες οτι "λεφτα υπαρχουν" οντως (απιστευτο!) αλλα δεν υπαρχουν ουτε cojones ουτε μυαλο.

 

δημοσια δωρεαν παιδεια και δημοσια δωρεαν υγεια - αυτες τις επιλογες εχουμε κανει και τωρα που τα λουζομαστε παραπονιομαστε - στην τελικη πληρωνουμε περισσοτερα και υποχρεωτικα σε μια μαυρη τρυπα για να επιλεγουμε στο τελος ιδιωτικο νοσοκομειο και φροντιστηριο ή ιδιωτικο σχολειο.

Link to comment
Share on other sites

Τούβλο να είσαι θα την βγάλεις την σχολή. Δεν είναι όπως έξω όπου για παράδειγμα αν δεν περάσεις μάθημα με την 2η σε διώχνουν.

 

Ας εξετάσουμε και το αντίθετο παράδειγμα του "αξιοκρατικού" ΑΣΕΠ.

Ένα διπλωματούχος ΕΜΠ ή ΑΠΘ που για να μπει έγραψε άριστα στις πανελλήνιες και ένας εισαγόμενος ευρωβαλκανικός μηχανικός που πάτωσε, γιατί να αξιολογούνται στην ίδια βάση;

Τις περισσότερες φορές ο 2ος έχει και μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου ήτοι περισσότερα μόρια (+1 ξενη γλώσσα παραπάνω), οπότε προτεραιότητα!

Άσε που πλέον τα πολυτεχνεία έχουν γεμίσει από "αποτυχημένους" γιατρούς, άλλα αυτό είναι άλλο θέμα.

 

Archytas εάν εφαρμοζόταν στην Ελλάδα το πρότυπο μεγάλων ξένων σχολών, θα είχαμε 2 αρνητικά αποτελέσματα:

1) Πλούσιους καθηγητές από μίζες

2) Λίστα αναμονής για ξένα πανεπιστήμια και κολέγια.

Link to comment
Share on other sites

Archytas εάν εφαρμοζόταν στην Ελλάδα το πρότυπο μεγάλων ξένων σχολών, θα είχαμε 2 αρνητικά αποτελέσματα:

1) Πλούσιους καθηγητές από μίζες

2) Λίστα αναμονής για ξένα πανεπιστήμια και κολέγια.

 

Για τον λόγο αυτόν (και όχι μόνο, βλέπε παρατάξεις, μηδενική έρευνα, μη-συμμετοχή βιομηχανίας/βιοτεχνίας για έρευνα, εργαστήρια απαρχαιωμένα ή με μηδενικό εξοπλισμό, καθηγητές διορισμένοι με μέσο, καταλήψεις κ.ο.κ.) τα ελληνικά ιδρύματα, είναι και θα είναι από τα τελευταία και μη υπολογίσιμα.

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ.

Μπορεί οι συνθήκες φοίτησης να μην είναι ευνοϊκές όμως το επίπεδο των Ελληνικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων κρατιέται ψηλά εξαιτίας του απαιτητικού εισαγωγικού συστήματος.

Γι'αυτό στο ελεύθερο επάγγελμα προτιμώνται απόφοιτοι επώνυμων Ελληνικών ιδρυμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Χαριτωμένο.

Προσωπικά αν είχα εταιρεία για μηχανικούς και είχα απόφοιτους από Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία, Γαλλία και από την άλλη μηχανικούς από Ελλάδα...δεν υπήρχε περίπτωση να έπαιρνα κάποιον από την Ελλάδα ας είχε και μεταπτυχιακό.

Διότι εδώ στην Ελλάδα μπορεί να τους προτιμάνε, έξω όμως δεν έχουν την παραμικρή ελπίδα σε σχέση με άλλους μηχανικούς. Διότι έξω δεν χτίζουν πολυκατοικίες...

Link to comment
Share on other sites

Οι intellectuals θα έχουν λακίσει όπως έχουν κάνει ήδη και επανάσταση απο τους φτωχούς και χρεωμένους ιστορικά δεν υφίσταται.

 

Μεγάλη αλήθεια.... Με ένα σχόλιο μόνο... Οτι εξεγέρσεις μπορεί να γίνουν και από αυτούς, ποτέ όμως αληθινή επανάσταση με μελλοντικούς ηγέτες...

Θα είναι μια εξέγερση χωρίς πρόταση για το μέλλον, με στόχο απλώς τη καταστροφή του καθεστώτος και την αντικατάστασή του με αναρχία... Οπου πάλι θα βγούν κάποιοι στην επιφάνεια...με στόχο την αρπαγή... και ξέρετε ότι γενικώς επιπλέουν οι φελλοί και τα...

 

Μήπως μοιάζει με πρόσφατη Αλβανία; Σας θυμίζει κάτι;

Link to comment
Share on other sites

Συνάδελφοι

 

διαφωνώ. Τα Ελληνικά πανεπιστήμια είναι καλά και προσπαθούν. Δεν είναι το σύστημα εισαγωγής που τα σώζει αλλά τα χρήματα για φροντιστήρια. Το σύστημα εισαγωγής το μόνο που κάνει είναι να καταστρέφει μαθητές. Εχουμε φτάσει να ζητάμε μαθηματικά 1ου έτους απο παιδιά λυκείου. 2 ξένες γλώσσες για να δουλέψουμε στις πολυεθνικές.

 

Βεβαια με τα ΜΜΕ στην Ελλάδα οι φελλοί γίνονται ηγέτες. Ειναι μάρκετινγκ λαών. Το τραγικό είναι τα φροντιστήρια για τα πανεπιστήμια. Αντε να πεις έξω γι αυτό. Α ρε παιδια. Δεν θέλω τίποτα παραπάνω απο το να δώ κάποιον να πεί την πραγματικότητα. Κρυβόμαστε σαν λαός. Βάζουμε τον φερετζέ του κυριλέ και της αρχαιότητας και πουλάμε μούρη. Μιλάμε για τους θαυμάσιους γιατρούς μας αλλά δεν λέμε οτι δεν εχουμε χαρτι τουαλέτας στα σχολεία. Κάνουμε Ολυμπιακούς αγώνες αλλά δεν έχουμε χαρτι για φωτοτυπια στα πανεπιστήμια. Χρωστάμε παντού αλλα θα βάλουμε φωτοβολταϊκά με δάνειο. Ενας φερετζές χαρταετού που όμως οταν βρέξει πέφτει.

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει βεβαια και η επιλογη του να αποφασιζαν να δουλεψουν λιγο πχ οι νεοτεροι, αλλα τοτε θα βλεπαμε οτι οι μισοι ειναι παντελως ανικανοι ή αχρηστοι αρα παλι αδιεξοδο.

 

γιατι τοση απαξιωση? :sad:

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.