miltos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 4 , 2010 Έχετε δοκιμάσει κάτι σαν αυτό? http://www.scangauge2.co.uk/features/scantool.shtml Διαβάζει κωδικούς βλαβών από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, απεικονίζει διάφορα μεγέθη όπως θερμοκρασία νερού, θέση γκαζιού και έχει καταγραφικά ταξιδιού (αποθηκεύει μέγιστες στροφές, μέγιστες θερμοκρασίες κλπ) Θα ήθελα τις εμπειρίες σας και τυχόν προτάσεις για παρόμοιες συσκευές. Κυρίως με ενδιαφέρει να διαβάζει τις βλάβες (έχω ένα προβληματάκι) και να απεικονίζει θερμοκρασίες νερού και λαδιού (από τη μια έχω περιέργεια και από την άλλη δεν θέλω να πάω βγαίνω στην εθνική και να μην ξέρω αν έχω ζεστά λάδια). Link to comment Share on other sites More sharing options...
kathighths Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2010 Εάν έχεις αυτοκίνητο του ομίλου VAG (Skoda, Seat, Audi,VW) τότε με ένα απλό καλώδιο Vag-com και με ένα laptop μπορείς να κάνεις πολύ περισσότερα από ότι θα κάνεις με το παραπάνω μηχάνημα. Εδώ μπορείς να δεις κάποιες από τις δυνατότητες του καλωδίου αυτού: http://www.ross-tech.com/vcds/tour/main_screen.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
sdim Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 7 , 2010 Τι μάρκα αυτοκίνητο έχεις και ποιας χρονολογίας; Ενδεικτικά για ένα audi παλιό είχα πάρει το καλώδιο με <20€ και υπήρχαν δωρεάν προγράμματα, ενώ για mercedes που έψαξα κάνει πάνω από 600€ (όχι το επίσημο) συν το πρόγραμμα. Επίσημα κάνει 18000€ + συνδρομή. Για την θερμοκρασία λαδιού υπάρχει ήδη ένδειξη στο καντράν του αυτοκινήτου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gousgounis Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Το συγκεκριμένο μηχανάκι το είχε παραγγείλει ένας φίλος για το ford focus του, επειδή δεν είχε trip computer. Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητό λειτουργούσε σωστά και μάλιστα δίνει καλύτερα αποτελέσματα σε θέματα κατανάλωσης γιατί τα δεδομένα του ρεζερβουάρ τα εισάγει ο οδηγός. Η "παγίδα" είναι πως χρειάζεται έξοδο OBD II. Όταν το έβαλα στην xsara που είχα (μοντ 99) που προφανώς είχε έξοδο OBD I λειτουργούσε μεν όμως δεν έδινε όλες τις πληροφορίες. (έβγαζε μόνο error codes, στροφές, θερμοκρασία νερού και 1~2 ακόμη) Ουσιαστικά άχρηστο. Προσωπικά πιστεύω ότι τα 100+€ δεν τα αξίζει. Θα σου πρότεινα να αγοράσεις έναν OBD -> Bluetooth αντάπτορα απο το EBAY με 15~20€, να αγοράσεις ένα windows mobile smartphone (εαν δεν έχεις ήδη) που θα σου μείνει και να κατεβάσεις το προγραμματάκι OBD Gauge Link to comment Share on other sites More sharing options...
kathighths Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Με το καλώδιο που αναφέρω, μπορείς να κάνεις μέχρι και δυναμομέτρηση στο αμάξι σου! +αρχείο μετρήσεων από όλους τους αισθητήρες του αυτοκινήτου +ρυθμίσεις επάνω στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου +πάρα πολλά άλλα ακόμη! Και αυτό που λέω δουλεύει με την θύρα OBD II (εάν έχει τέτοια το αμάξι σου) και τιμή γύρω στα 50ευρώ (δεν ειναι γνήσιο, το γνήσιο ξέχνα το) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpanag Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 OBD II θύρα νομίζω έχουν όλα τα αυτοκίνητα μετά το 2000 και κάποια από το 1996. Με τα καλώδια της τάξης των 50Ε (ELM327 είναι συνήθως) ρυθμίσεις δε γίνονται. "Generic" διαγνωστικά είναι αυτά. Διαβάζουν κάποιους αισθητήρες και δίνουν τις τιμές απλά. Για δυνατότητα ρυθμίσεων πρέπει να πάμε σε τουλάχιστον "κλώνους" των εργοστασιακών εργαλείων (όπως του CLIP της Renault) με κόστος πολύ μεγαλύτερο. Έχω αγοράσει ένα τέτοιο (ELM327) με περίπου 25 ευρώ από ebay, το οποίο δείχνει θερμοκρασίες, θέση γκαζιού με ποσοστό %, στροφές κινητήρα, αβάνς, τάση μπαταρίας και κάτι ψιλά ακόμα, αλλά να πειράξω σε Renault που τό έχω δοκιμάσει ούτε για πλάκα. Το μόνο που μπορεί να κάνει, είναι να σβήνει το MIL (λαμπάκι "check engine"). Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltos Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Συγγραφέας Share Δημοσιεύτηκε Οκτώβριος 8 , 2010 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Πέσαν μαζεμένες και θα τις επεξεργαστώ όταν λασκάρω λίγο. Με ενδιαφέρει για BMW 116, το οποίο έχει θύρα OBDII. To scangauge δεν δείχνει θερμοκρασίες λαδιού, και όσο αφορά τη θερμοκρασία νερού διαβάζει μόνο τον έναν από τους 2 ασιθητήρες που έχει το αυτοκίνητο. Στο καντράν δεν φαίνεται καμιά θερμοκρασία, ούτε καν του νερού. Κυρίως όμως με ενδιαφέρει να βλέπω τις βλάβες (όχι απλά να σβήνω το λαμπάκι) διότι είχα ένα πρόβλημα. Αλλάξαμε μπεκ, πολλαπλασιαστή και μπουζί, και το πρόβλημα εμφανίστηκε ξανά (κάποιες φορές δριμύτερο). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα