Jump to content

Recommended Posts

Posted

Γνωριζει καποιος αν για τη μελετη ανελκυστηρα χωρις μηχανοστασιο (MRL) μπορει να υπαρξει καποιο προβλημα με την Πολεοδομια κατα τον ελεγχο; Υπαρχει περιπτωση να μη γινει δεκτη;

  • Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Γνωρίζω ότι η Mitsubishi έχει βγάλει ένα τέτοιο τύπο ανελκυστήρα που θέλει όλο-όλο μια ντουλάπα. Αλλά η ντουλάπα αυτή δεν πρέπει να είναι κάτω από σκάλα. Για περισσότερα, πάρε ένα φίλο μου, πιστοποιημένο επιθεωρητή ανελκυστήρων, κ. Βασιλειάδη τηλ. 6945-293050 για να σου το επιβεβαιώσει.

Posted

όλες οι εταιρίες έχουν τέτοιους ανελκυστήρες (μηχανικούς όχι υδραυλικούς), προσωπικά έχω περάσει τέτοιο ανελκυστήρα σε άδεια. Αλλά δυστυχώς είναι λίγο ζήτημα σε ποιόν μηχανολόγο θα πέσεις...

Posted

Υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μη γίνει δεκτή. Σιγουρέψου πριν προχωρήσεις......

Posted

Αν βρείς μηχανολόγο που να το δέχεται...........Πολεοδομία που να δέχεται μελέτες όπου περνά ο ανελκυστήρας με χωρίς μηχανοστάσιο τύπου αυτούς που έχουν το μηχανισμό στο ταβάνι να μας το πεις και εμάς να ξέρουμε...............

Posted

πριν 2 χρόνια η πολεοδομία του δήμου Αθηναίων το δέχτηκε χωρίς πρόβλημα...για κτίριο γραφείων στην Πειραιώς....5 υπόγεια και 7 όροφοι...

Posted

Εγώ έχω περάσει στα Ιωάννινα τέτοιες μελέτες. Αρκεί να είναι τεκμηριωμένες, και το μηχανοστάσιο να είναι τοποθετημένο σε χώρο ο οποίος να μην είναι πως να το πώ, όδευσης (πχ δίπλα απο το κλιμακοστάσιο κλπ). Οσον αφορά τους MRL, καλό είναι να συνεννοηθείς, εαν είναι εύκολο, και να τεκμηριώσεις την μελέτη σου με πλήρη σχέδια και προδιαγραφές.

Οσον αφορά τους επιθεωρητές ανελκυστήρων (επειδή είμαι και τέτοιος!!!!!) δεν μπορούμε να κανουμε τους συναδέρφους στην πολεοδομία να σκέφτονται λιγάκι με την εποχή τους!!!

Τεσπα...Καλή επιτυχία!

  • 3 weeks later...
Posted

Δύο φορές έχω περάσει MRL σε Πολεοδομία. Εφόσον έχει πιστοποίηση CE και τους δώσεις το πιστοποιητικό το δέχονται. Ένα τηλέφωνο όμως πριν γίνει η μελέτη δε βλάπτει..

Posted

ε με τους λαλάκες! Ο κτιριοδομικός λέει ότι το άνοιγμα της πόρτας πρέπει να βρίσκεται στην στενή πλευρά του φρέαρ και η πλατιά πλευρά προς τα πίσω. Και οι λαλάκες δεν το δέχονται, τώρα πλέον όπου το έμβολο μπορεί να μπεί και πλά"ι................

 

Εξέτασε άλλη μια περίπτωση. Το ύψος της τελευταίας σου πλάκας να είναι κάτω απο 9 μ όπότε η μελέτη (ανελκυστήρα) δεν είναι υποχρεωτική.

 

Cmkapos, εγώ είχα περίπτωση μη υποχρεωτικού ανελκυστήρα όπου η πολεοδομία φυσικά δεν ζήτησε μελέτη και ο εγκαταστάτης τον έβαλε κάτω απο τη σκάλα (το μηχανοστάσιο) και ουδέν πρόβλημα. Τσικ τσικ.

 

Αλλη μια ερώτηση...............έχω ένα ανελκυστήρα μεζονέτας 2ου 3ου ορόφου και στην πλάκα του δευτέρου δεν έχει αφεθεί "φρεαρ" (βάθος) ώστε να πάει το μηχάνημα πιο κάτω. Πως θα τον κατασκευάσω ώστε στην πλάκα του 2ου να μην μου κάνει σκαλοπάτι?

  • 2 months later...
Posted

Έχει την καλωσύνη κάποιος μηχανικός που έχει περάσει ανελκυστήρα χωρις μηχανοστάσιο σε Πολεοδομία να του στείλω σχέδια (κατόψεις και τομές) για να μου πεί αν θα έχω πρόβλημα με τον έλεγχο της μελέτης απο την Πολεοδομία ?

Και μια που είπα μελέτη, έχω το πρόγραμμα της γνωστής εταιρείας που χρησιμοποιούμε οι περισσότεροι για Η/Μ μελέτες, αλλά για τον Ανελκυστήρα δεν έχει επιλογή για τη μη ύπαρξη μηχανοστασίου..Τι κάνουμε εκεί ?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.