Μετάβαση στο περιεχόμενο

Απόφαση ΣτΕ 1828/2008 περί τυφλών οικοπέδων


Recommended Posts

Μπορεί λόγω της απεργίας να μην μπήκε στο δελτίο τύπου - εξάλλου το δελτίο τύπου δεν συμπεριλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες του προέδρου, τι θα έλεγε "ο πρόεδρος έστειλε στα περιφερειακά τμήματα την τάδε ενημερωτική επιστολή";

Εγώ παρατηρώ ότι και η νέα εγκύκλιος και η επιστολή είναι αποτέλεσμα αυτών των αιτημάτων - σίγουρα και άλλων. Και αμφιβάλλω για την αποτελεσματικότητα αντιμετώπισης του προβλήματος και με τη νέα εγκύκλιο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 306
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Κατά την γνώμη μου η παρέμβαση του ΤΕΕ μπερδεύει ακόμα περισσότερο τα πράγματα.

 

Και αυτό γιατί δεν είναι απόλυτα σαφές αν αυτή η υπόθεση αφορά μόνο τα οικόπεδα χωρίς πρόσωπο ή όλα τα οικόπεδα που έχουν προκύψει από μια κατάτμηση βάσει του ΠΔ ΦΕΚ Δ181.

 

Από τις κατατμήσεις προέκυψαν τρεις κατηγορίες οικοπέδων:

 

1. Οικόπεδα που είχαν πρόσωπο σε υφιστάμενο δρόμο και πριν γίνει η κατάτμηση και συνεχίζουν να έχουν και μετά ΧΩΡΙΣ να έχει γίνει παραχώρηση τμήματός τους σε κοινή χρήση.

2. Οικόπεδα που είχαν πρόσωπο σε υφιστάμενο δρόμο και πριν γίνει η κατάτμηση και συνεχίζουν να έχουν και μετά το ίδιο πρόσωπο, αλλά κάποιο τμήμα τους έχει παραχωρηθεί για να δημιουργηθεί δρόμος που εξυπηρετεί γειτονικά οικόπεδα χωρίς πρόσωπο. Για παράδειγμα οικόπεδο γωνιακό, στο οποίο εκ των δρόμων που σχηματίζουν την γωνία ο ένας είναι προϋφίστάμενος και ο άλλος παραχωρούμενος.

3.Οικόπεδα χωρίς πρόσωπο τα οποία καθίστανται άρτια και οικοδομίσιμα μετά την παραχώρηση έκτασης σε κοινή χρήση, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσωπο.

 

Τόσο η παράγραφος 12 του σκεπτικού της απόφασης 1828/2008 του ΣτΕ, όσο και η εγκύκλιος 1/2010 κάνουν συγκεκριμένη αναφορά μόνο στα οικόπεδα της κατηγορίας 3. Αυτό σημαίνει ότι η έκδοση οικοδομικών αδειών στα οικόπεδα των κατηγοριών 1 και 2 μπορεί να συνεχιστεί κανονικά. ( ;;; )

 

Η επιστολή του ΤΕΕ μιλάει για υφιστάμενες κατατμήσεις επεκτείνοντας το πρόβλημα και στις κατηγορίες 1 και 2.

 

Επίσης οι "γρήγορες" πολεοδομικές ρυθμίσεις, πόσο γρήγορες θα είναι στην πραγματικότητα, όταν για παράδειγμα επιβάλλεται η επί τρίμηνο ανάρτησή τους μην τυχόν και γίνει καμιά ένσταση; Και η "τακτοποίηση" του θέματος μέσω επιβολής τέτοιων ρυθμίσεων και στις περιπτώσεις κατατμήσεων που έχουν γίνει πριν την απόφαση του ΣτΕ εξακολουθεί να είναι νομικά διάτρητη και ευάλωτη στις διεκδικήσεις οποιουδήποτε θιγόμενου. Γιατί αυτό που παρουσιάζει ως διέξοδο μπορεί στην πράξη να αποτελεί το ανυπέρβλητο εκείνο εμπόδιο που δεν μου επιτρέπει να απολαύσω την περιουσία που απέκτησα σύμφωνα με τον αρχικό της προορισμό, ο οποίος προέκυπτε από νομοθετικές πράξεις του Κράτους που ήταν σε ισχύ την στιγμή της απόκτησης της περιουσίας. Εγώ θέλω να χτίσω εξοχικό τώρα που τα παιδιά μου είναι μικρά και θα το χαρούν και αυτά και εγώ μαζί τους. Αν είναι να περιμένω πότε θα κουνηθεί ο κάθε βλαχοδήμαρχος για να ολοκληρώσει την "γρήγορη" ρύθμιση και τα παιδιά μου φτάσουν στην εφηβεία και δεν θέλουν να αποχωρίζονται την παρέα τους στις διακοπές, τότε δεν θα έχω λόγο να χτίσω εξοχικό. Άρα το Κράτος με εξαπάτησε και συνεχίζει να φέρεται με τρόπο μαφιόζικο. Τα ακούς κυρία Μπιρμπίλη που μας έκανες και μαθήματα κοινωνικής ευαισθησίας λέγοντάς μας πως μετέφερες την επιβάρυνση των τελών κυκλοφορίας από τα παλιά αυτοκίνητα με μικρούς κινητήρες σε αυτά με πιο μεγάλους κινητήρες; Από που και ως που βρε ΑΣΧΕΤΗ το μέγεθος του κινητήρα έχει σχέση με την αξία ενός αυτοκινήτου και την οικονομική κατάσταση του κατόχου του; Τα 200 κυβικά εκατοστά (η διαφορά από τα 1400 στα 1600) είναι όσο ένα ποτήρι του νερού. Και αν κάποιος το βρήκε από τον παππού του και το κρατάει γιατί δεν μπορεί να αγοράσει άλλο; Και που είναι τώρα η ευαισθησία που επικαλέστηκες τότε απέναντι στην ίδια τάξη ανθρώπων, την στιγμή που με εγκυκλίους απαξιώνεις χιλιάδες μικρές περιουσίες που αποκτήθηκαν με πολύ κόπο και πολλά όνειρα;

 

Δεν υπάρχει τίποτε πιο επικίνδυνο από μια εμπαθή κουλτουριάρα που αρνείται να μελετήσει σε βάθος και από όλες τις πλευρές τα προβλήματα που καλείται να χειριστεί από θέση ευθύνης, και επιβάλλει με ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΚΟ τρόπο αποφάσεις καθοδηγούμενες από τα απωθημένα της.

 

Και μάλιστα δεν είναι εκλεγμένη (όχι ότι αν ήταν στην θέση της κάποιος εκλεγμένος θα ήταν καλύτερα, αλλά το γεγονός ότι δεν είναι θα έπρεπε να την κάνει πιο προσεκτική). Αυτός που της εμπιστεύιηκε την θέση ευθύνης πρέπει να την στείλει πίσω από εκεί που ήρθε και μάλιστα νύχτα.

Link to comment
Share on other sites

Πες μας τόση ώρα ότι φαγώθηκες για το εξοχικό σου!

 

Να καταπατούμε το σύνταγμα για να κτίσει ο κύριος τη βιλίτσα του να παίζουν τα παιδάκια του!

Link to comment
Share on other sites

Το έχει πει από την αρχή.

 

Η καταπάτηση του Συντάγματος έχει γίνει από την ίδια την πολιτεία εκδίδοντας το 181 Δ.Αυτός δεν ευθύνεται,όταν αγόρασε ίσχυε η οικοδομησιμότητα του ακινήτου.

 

kasvan,μία ευθύνη που δεν είναι δική μας δεν χρειάζεται να τη ρίχνουμε ο ένας στον άλλο.Η μοναδική μας ευθύνη στο συγκεκριμένο θέμα είναι η ψήφος μας ,που δεν καταλαβαίνουμε πού τη ρίχνουμε.

 

Εγώ σου θέτω κ πιό γενικά πλαίσια καταπάτησης του Συντάγματος:

 

1.εκτός σχεδίου δόμηση (συνταγματική ή όχι?)

2.Ένταξη περιοχών με αυθαίρετα σε Σ.Π. (συνταγματική ή όχι?Θυμήσου ότι η παρέκκλιση πρέπει να είναι η ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ κ όχι η πλειοψηφία στην αρτιότητα......αλλιώς ο θεσμός της παρέκκλισης είναι αντισυνταγματικός εξ' ορισμού-κανόνες ισονομίας:δεν μπορεί ο μεσίτης που έχει γνωστό το Νομάρχη άρα κ το μελετητή να ξέρει εκ των προτέρω τα όρια και να κόβει γη στην παρέκκλιση κ ο ανυποψίαστος πολίτης να πηγαίνει στον κανόνα.....)

3.Ρευματοδότηση κ υδροδότηση αυθαιρέτων χάριν πολιτικής προστασίας

4.Παράλιοι οικισμοί εντός αιγιαλού (συνταγματική η υπάρχουσα κατάσταση ή όχι?Κυκλάδες-Σποράδες-Δωδεκάνησα όλοι οι οικισμοί είναι πάνω στο κύμα).Άρα εν απουσία θεσμικών πλαισίων το 1900 όλοι έκτιζαν όπου γούσταραν κ τώρα αυτοί θεωρούνται οκ.....

5.Οριοθέτηση οικισμών (με τον παλιό τρόπο,τηρεί τις προδιαγραφές της ισονομίας κ ισοπολιτείας ή όχι?)

6.Αποχαρακτηρισμός δασικών εκτάσεων σε συνδυασμό με εσκεμμένη άρνηση επικύρωσης δασολογίου το οποίο επαναλαμβάνω έχει ήδη ολοκληρωθεί εδώ κ μία δεκαετία

7.Αλλαγή της Χάραξης αξόνων εθνικών οδών με βάση τα συμφέροντα οικισμών (πάμε μία βολτίτσα προς Νομό Ιωαννίνων κ Θεσπρωτίας να δεις πόσες σήραγγες ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ για την Εγνατία έχουν καταργηθεί με την αλλαγή της χάραξης,εγώ έχω μετρήσει 2,χρησιμεύουν μόνο ως μαντριά)Αλλαγή της χάραξης είναι σύμφωνα με τους κανόνες της ισοπολιτείας εις βάρος ΟΛΩΝ των φορολογούμενων πολιτών?Εγώ λέω ότι είναι αρκεί να πληρώνουν ΜΟΝΟ όσοι ωφελούνται από νέα χάραξη,κ για να την πετύχουν ασκούν πολιτικές πιέσεις......

8.προσθέτεις τα παραπάνω συν ό,τι επιθυμείς

9.Αντιλαμβάνεσαι σύμφωνα με τα παραπάνω πόσο μικρή κουκίδα στην ''αντισυνταγματικότητα'' είναι τα τυφλά οικόπεδα........

 

Δεν αξίζει να χαλάμε τις καρδιές μας για τέτοια θέματα.Οι ιδιοκτήτες τυφλών οικοπέδων δεν είναι ιδοκτήτες αυθαιρέτων,δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται έτσι,έχουν πληρώσει τις εισφορές τους κ δεν τους αξίζει τέτοια αντιμετώπιση.Είναι ξεκάθαρα ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΚΑΦΑ του Υπουργείου και όχι κουτοπονηριά των ιδιοκτητών.Αν πρέπει να αποδοθούν ευθύνες σε πολίτες αυτοί είναι οι μεσίτες.Αλλά κ πάλι διαφωνώ με τη στάση σου kasvan....

Link to comment
Share on other sites

Πες μας τόση ώρα ότι φαγώθηκες για το εξοχικό σου!

Να καταπατούμε το σύνταγμα για να κτίσει ο κύριος τη βιλίτσα του να παίζουν τα παιδάκια του!

 

Ε, αυτό είναι το κοινωνικό πρόβλημα που αναδεικνύεται από αυτήν την υπόθεση. Το εξοχικό το δικό μου, η πρώτη κατοικία του διπλανού που αποφάσισε να χτίσει μόνος του σε ένα οικονομικό οικόπεδο και να μην αγοράσει διαμέρισμα από εσένα κ.οκ. Όλοι αυτοί όταν αγόραζαν αυτά τα οικόπεδα, πίστευαν ότι μπορούσαν να χτίσουν. Το κράτος τους εξαπάτησε και τους παγίδευσε.

 

Και καλά λέει o zavi, από την αρχή είπα ότι δεν ασχολούμαι επαγγελματικά με την οικοδομή και ότι για το εξοχικό μου κόπτομαι επειδή έσκασα σαν βλάκας 50000 σε κάποιον (που θα φάει και την πρώτη αγωγή για αναστροφή πώλησης επειδή στο συμβόλαιο υποσχέθηκε ότι το οικόπεδο είναι "ελεύθερο ρυμοτομίας και άλλων νομικών ελαττωμάτων" - και άλλο κοινωνικό πρόβλημα) επειδή το ΚΡΑΤΟΣ-ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ την στιγμή που το αγόραζα έλεγε ότι μπορώ να χτίσω.

 

Άκου τώρα άλλο ένα παράδειγμα απάτης αυτού του κράτους από άσχετο χώρο, αλλά διδακτικό για το πως μεταχειρίζεται το ΚΡΑΤΟΣ-ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ τους υπηκόους του.

 

Κυβέρνηση Σημίτη λέει ότι το πρώτο αυτοκίνητο μέχρι 2000 κ.εκ. δεν αποτελεί τεκμήριο.

Μετά από λίγο καιρό λέει ότι και πάνω από 2000 να είναι δεν αποτελεί τεκμήριο αν η εργοστασιακή αξία είναι <50000.

Σήμερα η κυβέρνση του ίδιου κόματος έρχεται και επιβάλλει τεκμήρια στα πάντα.

Πολύς κόσμος έχει παγιδευτεί από αυτό (κι εγώ, για να προλάβω και άλλο κακεντρεχές σχόλιο σου, ΔΕΝ είμαι από αυτούς που τσίμπησαν σε αυτήν την περίπτωση). Δεν έχει τα εισοδήματα που να δικαιολογούν τα τεκμήρια και δεν μπορεί να ξεφορτωθεί αυτά τα αυτοκίνητα και να αγοράσει άλλα, γιατί δεν υπάρχει πλέον κανείς που να θέλει να τα αγοράσει.

 

Δεν εξαπατήθηκαν όλοι αυτοί; Δεν παγιδεύτηκαν από το ίδιο το κράτος που υποτίθεται ότι πρέπει να εμπιστεύονται; Δεν απαξιώθηκαν οι περιουσίες τους; Δεν καλούνται, για να τις διατηρήσουν, να πληρώσουν και άλλα, όπως και οι ιδιοκτήτες των οικοπέδων από κατάτμηση για τις τμηματικές μελέτες;

 

Αφού λες ότι γνωρίζεις τόσο καλά το Σύνταγμα γιατί δεν μας λες τι λέει και σε τέτοιες περιπτώσεις εξαπάτησης των πολιτών από την διοίκηση;

Link to comment
Share on other sites

Αν εφαρμόσουμε το σύνταγμα οι περισσότεροι έλληνες θα πρέπει να λογοδοτήσουν ενώπιον της δικαιοσύνης.

Όποτε δεν έχει νόημα να επικαλούμαστε το σύνταγμα όταν αυτό μας βολεύει.

 

 

Η συνέχεια τωρα της εγκυκλίου 1/2010:

 

 

ΘΕΜΑ : Διευκρινίσεις για την εφαρμογή της Εγκυκλίου 1/2010 και οδηγίες για το σχεδιασμό της τμηματικής πολεοδομικής μελέτης κατά τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 19 του ν. 2508/1997(ΦΕΚ 128 Α΄)

 

Σχετ. α) Η Εγκύκλιος 1/ 2010 ( υπ. αρ.3678 /28.1.2010 Υπουργού ΠΕΚΑ)

 

 

Σε συνέχεια της (α) σχετικής και μετά από ερωτήματα Υπηρεσιών, προτάσεις Περιφερειακών Τμημάτων του ΤΕΕ και αιτήματα πολιτών σχετικά με τη δυνατότητα δόμησης ορισμένων ιδιοκτησιών οι οποίες έχουν δημιουργηθεί κατ’ εφαρμογή των διατάξεων των παρ. 2 και 3 του άρθρου 6 του Π.Δ/τος 24/4 - 3/5 / 1985 (ΦΕΚ 181Δ΄), μετά την έκδοση της υπ. αρ. 1828/2008 Απόφασης του ΣτΕ, σύμφωνα με την οποία κρίθηκαν ανίσχυρες οι παραπάνω διατάξεις, σας πληροφορούμε ότι το ΥΠΕΚΑ θα προωθήσει νομοθετική ρύθμιση για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που ανέκυψαν.

 

Μέχρι την ισχύ της παραπάνω νομοθετικής ρύθμισης, για λόγους χρηστής διοίκησης και επειδή η διαμορφωθείσα από μακρού χρόνου πραγματική και νομική κατάσταση (έκδοση οικοδομικών αδειών, δημιουργία εμπραγμάτων δικαιωμάτων σε τρίτους κλπ) επιβάλλει να μη θιγούν κεκτημένα δικαιώματα πολιτών που στηρίχθηκαν καλόπιστα στις πράξεις της διοίκησης, διευκρινίζονται τα εξής:

 

Α.1. Οικοδομικές άδειες που έχουν εκδοθεί κατ’ εφαρμογή των παραπάνω κριθέντων ως ανίσχυρων διατάξεων είναι νομίμως εκδοθείσες. Οι άδειες αυτές μπορούν ν’ αναθεωρούνται κατά τις σχετικές ισχύουσες διατάξεις εφόσον ο ιδιοκτήτης υποβάλει υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986, με την οποία θα δηλώνει ότι είναι σε γνώση του ότι οι διατάξεις των παρ. 2 και 3 του άρθρου 6 του Π.Δ/τος 24/4-3.5.1985 (ΦΕΚ 181Δ΄) έχουν κριθεί ως ανίσχυρες από το ΣτΕ.

 

2. Κατά τον ίδιο τρόπο, με την υποβολή της παραπάνω δήλωσης του ιδιοκτήτη, μπορεί να εκδίδονται (και να αναθεωρούνται) οικοδομικές άδειες, για την έκδοση των οποίων είχαν υποβληθεί πλήρεις φάκελοι κατά την ημερομηνία έκδοσης της (α) σχετικής, κατ’ εφαρμογή των παραπάνω κριθέντων ως ανίσχυρων διατάξεων.

3. Για τα ακίνητα που είχαν δημιουργηθεί βάσει των παραπάνω διατάξεων, στα οποία δεν είχε ζητηθεί η έκδοση οικοδομικής άδειας, είναι δυνατή η κατά περίπτωση αντιμετώπισή τους μετά τον τμηματικό σχεδιασμό στον οικισμό, με την τήρηση των διαδικασιών των επόμενων Β και Γ παραγράφων.

 

Β. Στην περίπτωση που ακολουθηθεί η εκπόνηση τμηματικών πολεοδομικών μελετών, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγρ.3 του άρθρου 19 του ν. 2508/1997 (ΦΕΚ 128 Α΄) για την αναγνώριση και έγκριση του υφισταμένου – δημιουργηθέντος ιστού-δικτύου κοινοχρήστων χώρων του οικισμού ή τμημάτων αυτού κατά περίπτωση, λαμβάνονται υπόψη τα εξής:

 

α) τα όρια των οικισμών, όπως αυτά έχουν καθοριστεί και ισχύουν (σχετική διοικητική πράξη κατηγοριοποίησης, οριοθέτησης με το τυχόν συνεκτικό τμήμα του οικισμού, τυχόν γραμμές δόμησης, τμήματα με εγκεκριμένο σχέδιο κ.α),

 

β) οι συμβολαιογραφικές πράξεις που έχουν κατατεθεί στον οικείο δήμο, με τις οποίες έχουν παραχωρηθεί και τεθεί σε κοινή χρήση εδαφικές λωρίδες κατ’ εφαρμογή των σχετικών διατάξεων του Π.Δ/τος 24/4.3/5. 1985(ΦΕΚ 181Δ),

 

γ) για τη χάραξη του κοινοχρήστου δικτύου πρέπει να εξετάζεται η δυνατότητα αφ΄ενός διεύρυνσης των τεθέντων σε κοινή χρήση εδαφικών λωρίδων – διόδων καθώς και η επιβολή προκηπίων ή ελάχιστης απόστασης για την τοποθέτηση των κτηρίων,

 

δ) στοιχεία των Τεχνικών Προδιαγραφών εκπόνησης πολεοδομικών μελετών (ΦΕΚ329/Β/2000 & 803/Β/2000) και συγκεκριμένα :

Αντικείμενο : Η πολεοδομική μελέτη μπορεί να αναφέρεται σε τμήματα πολεοδομικών ενοτήτων και περιπτώσεων πολεοδομικών ρυθμίσεων σε οικισμούς μέχρι 2000 κατ. χωρίς εγκεκριμένο σχέδιο.

1. Αναγνώριση περιοχής (χάρτης κλ. 1:2000 ή 1:5000), ο οποίος αναφέρεται στα εξής :

 Οδικό δίκτυο και λοιπά δίκτυα μεταφορών(κατάσταση – δομές- ροές)

 Δίκτυο ελεύθερων κοινοχρήστων χώρων και δίκτυο πεζοδρόμων(κατάσταση – ροές)

 Ειδική καταγραφή αξιόλογων πολεοδομικών στοιχείων (ιστός).Κτιριακό απόθεμα ή άλλα στοιχεία του δομημένου περιβάλλοντος ή στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος, σε παραδοσιακούς οικισμούς ή σε αξιόλογα τμήματα των οικισμών.

2. Κείμενο : Διοικητική, δημογραφική και κοινωνικοοικονομική κατάσταση της περιοχής, προβλέψεις και υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο. Κοινόχρηστα και κοινωφελή, δομημένο περιβάλλον, φυσικό περιβάλλον κλπ. Αξιόλογα στοιχεία του πολεοδομικού ιστού ή των στοιχείων του φυσικού περιβάλλοντος» (όπως ρέματα κ.α.).

3. Σχέδιο Πολεοδομικής Οργάνωσης σε κλ. 1:2000 ή 1:1000

Το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει :

 Γενική διάταξη κοινοχρήστων χώρων και τις κινήσεις πεζών (πλατείες, οδούς, πεζοδρόμους κλπ.).

 Γενική διάταξη για οδικά δίκτυα(δομές-ροή) και λοιπών μέσων μεταφορών κατά περίπτωση.

 Κείμενο αιτιολόγησης της πρότασης. Μέτρα για την προστασία τυχόν ευαίσθητων στοιχείων του φυσικού και ιστορικού-πολιτιστικού περιβάλλοντος

 Υποστηρικτική έκθεση των συμμετοχικών διαδικασιών.

 

ε) ως υπόβαθρα για τη σύνταξη των παραπάνω μελετών μπορεί να χρησιμοποιούνται τοπογραφικά διαγράμματα ή ορθοφωτοχάρτες,

 

στ) για την αμοιβή των παραπάνω τμηματικών πολεοδομικών μελετών εφαρμόζονται ανάλογα οι διατάξεις των Τεχνικών Προδιαγραφών εκπόνησης πολεοδομικών μελετών (ΦΕΚ 329/Β/2000 & 803/Β/2000).

 

Γ. Ανεξάρτητα από την παραπάνω διαδικασία των τμηματικών πολεοδομικών μελετών για τον καθορισμό του συνόλου ή τμημάτων του κοινοχρήστου δικτύου (αναγνώριση και έγκριση υφισταμένου ιστού του οικισμού)είναι δυνατόν, εάν κρίνεται πολεοδομικά σκόπιμο από τις αρμόδιες υπηρεσίες της οικείας Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης ( π.χ σε αδόμητες περιοχές - τμήματα των οικισμών), να ακολουθείται η διαδικασία της εκπόνησης πλήρους πολεοδομικής μελέτης για τα τμήματα αυτά.

 

 

 

Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Κ.ΜΠΙΡΜΠΙΛΗ

Link to comment
Share on other sites

Ωραία τα όσα λέτε αλλά δεν αναιρούν την ορθότητα του ισχυρισμού μου.

 

Λύση μπορεί να επέλθει μόνον μετά από μελέτες πολεοδόμησης και με κανέναν άλλο τρόπο. Αν ενδιαφερόμαστε για αυτό. Αν θέλουμε μόνο να κράξουμε για το κακό μας το χάλι (για το οποίο ευθυνόμαστε οι ίδιοι) έχει καλώς.

Link to comment
Share on other sites

Για όσους ενδιαφέρονται να κατεβάσουν την εγκύκλιο 3/2010, είναι αναρτημένη ΕΔΩ.

 

Και τώρα οι (πρώτες) ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

 

1. Έκαναν πάλι χοντρό λάθος, θεωρώντας ότι η εγκ. 1/2010 αποτελεί ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ρύθμιση (!!!), και ξεκινάνε από την ημερομηνία έκδοσής της για να καταλήξουν (;;) ποιες άδειες θεωρούνται ως νομίμως εκδοθείσες και ποιες όχι. Εκτός του ότι η εγκύκλιος ΔΕΝ είναι νομοθετική ρύθμιση, δημιουργείται μεγάλο πρόβλημα με τις άδειες που εκδόθηκαν από την 28.1.2010 μέχρις ότου παρέλαβαν οι πολεοδομίες την εγκύκλιο.

 

2. Ρίχνουν το μπαλάκι (ΕΥΘΥΝΗ) στον πολίτη, με την (εκβιαστική) υπογραφή της δήλωσης για να πάρει την άδεια.

 

3. Το υπόλοιπο κείμενο της εγκυκλίου δεν βοηθάει τους μη οικοδομήσαντες μέχρι σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα αγαπητέ kasvan δεν είναι ο λόγος για τον οποίο "φαγώθηκε" ο PShomologation. Το θέμα είναι πολύ μεγαλύτερο και βαθύτερο, όπως γράφει ο [email protected] και άλλοι πολλοί. Είναι το ΘΕΜΑ της διαρκούς ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ του κράτους απέναντι στους πολίτες, που τους μεταχειρίζεται ως ΔΟΥΛΟΠΑΡΙΚΟΥΣ.

 

Άλλωστε, το πρόβλημα που προέκυψε με την 1828/08 και κατόπιν με την 1/2010 (όπως διατυπώθηκε) θίγει όλο το φάσμα της οικοδομής, των μεταφορών, των ασφαλιστικών εισφορών, των Δημόσιων Εσόδων, τις τοπικές και περιφερειακές οικονομίες, την καταλήστευση των οικογενειακών οικονομιών χρόνων (με την απαξίωση της περιουσίας τους), αποκλείει κάθε πιθανή προσέλκυση ευρωπαίων πολιτών να επενδύσουν τις οικονομίες τους στην οικοδόμηση κατοικίας στην Ελλάδα (και που να 'ξερες τι λένε έπ’ αυτού στις χώρες τους για το κράτος της απάτης...).

 

Δημιουργεί τεράστια νομικά προβλήματα, αν οι θιγόμενοι στραφούν δικαστικά κατά των πολεοδομιών που τους εκδώσαν βεβαίωση οικοδομησιμότητας. Των συμβολαιογράφων που συνέταξαν τα συμβόλαια αγοράς, στα οποία αναφέρεται πως αγόρασαν "άρτιο και οικοδομήσιμο". Των μεταγραφοφυλάκων που τα μετέγραψαν τα "άρτια και οικοδομήσιμα". Των τοπογράφων που "χάραξαν" τα παραχωρούμενα σε κοινή χρήση. Των ΟΤΑ που τα αποδέχτηκαν. Των κατά τόπους ΣΧΟΠ που ενέκριναν. Των μηχανικών που έκαναν τις μελέτες. Των πολεοδομιών που εξέδωσαν Ο.Α. και μετά τις ανακάλεσαν. Του υπουργείου οικονομικών για τους φόρους που απαίτησε. Του ΥΠΕΧΩΚΑ (συγχώνευση ΥΠΕΧΩΔΕ & ΥΠΕΚΑ...) που δεν σέβεται την απόφαση του ΣτΕ όπως οφείλει βάση του Συντάγματος και του Νόμου...

 

Εντείνει το πρόβλημα της κρατικής παρανομίας. Πολλαπλασιάζει τα φαινόμενα διαφθοράς. Δημιουργεί προϋποθέσεις για πολλαπλασιασμό των αυθαιρέτων (που είναι εδώ το ΣτΕ και η προστασία του περιβάλλοντος???). Καταλύει κάθε έννοια "της βεβαιωμένης εμπιστοσύνης του πολίτη προς τη Διοίκηση".

 

Το ότι το θέμα αφορά ΚΑΙ το εξοχικό του PShomologation, δεν χάνει τη ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, αφορά δε άμεσα ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.

Οι οικονομικές και κοινωνικές προεκτάσεις του είναι ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ και βαρύνουν αποκλειστικά τους υπεύθυνους του ΥΠΕΧΩΚΑ που δε νομοθετούν, δεν πολεοδομούν, παρά εκδίδουν φιρμάνια νομικίστικων ακροβατισμών με κόστος που βαραίνει ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ. Και ΕΣΕΝΑ!

Link to comment
Share on other sites

Λύση μπορεί να επέλθει μόνον μετά από μελέτες πολεοδόμησης και με κανέναν άλλο τρόπο. Αν ενδιαφερόμαστε για αυτό.

 

Φίλε kasvan δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε με αποτέλεσμα η κουβέντα να κάνει κύκλους........

 

Εγώ φίλε σε ρωτάω το εξής κ αν θες δώσε ΜΟΝΟ σε αυτό απάντηση:

 

ΓΙΑΤΙ να είμαστε όλοι οι φορολογούμενοι υπόλογοι αποζημιώσεων των θιγόμενων ιδιοκτητών τυφλών οικοπέδων?

 

Άσε στην άκρη απολεσθέντα κέρδη του Δημοσίου από 30.000 οικοδομές στη χώρα που δεν μπορούν να κτιστούν χάρη της προστασίας του περιβάλλοντος κ αν θες απάντησε αποκλειστικά στην ερώτησή μου.Διότι, φίλε,εγώ είμαι διατεθειμένος να εισπράξει λιγότερα το κράτος μου για να σωθεί το περιβάλλον,αλλά δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ διατεθειμένος να πληρώσω από την τσέπη μου τις ΜΑΪΜΟΥΔΙΕΣ μίας ανίκανης διοίκησης προς όφελος μιας ''Συνταγματικότητας Διατάξεων'' που ΞΕΡΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩ σαν συνειδητοποιημένος πολίτης που είμαι ότι αυτά ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ εφόσον τόσα χρόνια η ίδια η Συνταγματικότητα είχε ανοίξει τις πόρτες κ κανείς δεν φαινόταν να έχει πρόβλημα.........

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.