Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
gp1

Hellas on Line ή ΟΤΕ;

Recommended Posts

130 UL είναι πολύ δύσκολο να τα πιάνεις, .

Κι όμως στο μtorrent τόσο είχα δει. Πάντως τις πιο πολλές φορές γύρω στο 110 πάει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gp1... δηλαδή μπορώ να έχω μία γραμμή ISDN με 3 MSN???

 

στα πινακάκια που έχει στην περιγραφή των πακέτων της η HOL γράφει π.χ. ότι έχοντας 2 τηλεφωνικές γραμμές υποστηρίζουν μέχρι και 10 msn... ισχύει κάτι τέτοιο???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nα συμπληρωσω την εμπειρια μου με τη Φορθνετ οταν ημουν φοιτητης στην Αθηνα....

 

Ειχα προπληρωσει πακετο 6μηνο για ιντερνετ...

Τοτε νομιζω γυρω στα 120Ε....

 

Τον πρωτο μηνα ολα καλα..

Απο το δευτερο μηνα ΔΕΝ ειχα ιντρενετ...

Μιλαμε για 5-6 τηλεφωνα τη μερα στη Φορθνετ και 15-20λεπτα αναμονη μεχρι να πιασω γραμμη...

Ολοι οι τηλεφωνητες μου ελεγαν ΟΚ..

Στον επομενο που μιλαγα μου ελεγε οτι δεν υπαρχει σημειωμενη καποια βλαβη στην καρτελα μου...

Το εργο συνεχιστηκε για 1.5 μηνα...

Καμια λυση στο προβλημα...

ΔΕΝ ειχα ιντερνετ...

 

Μετα λοιπον τον 1.5 μηνα, αποφασισα να φυγω..

Μιλησα παλι με καποιο τηλεφωνητη, του ειπα οτι εχω πληρωσει για

6 μηνες και ρωτησα αν θα παρω λεφτα πισω για τους μηνες που ακολουθουν μια και θα διακοψω τη συνδεση..Με διαβεβαιωσε οτι θα παρω οτι μου αναλογει...

Μου ειπε οτι δεν μπορει να κανει τη διακοπη τηλεφωνικα και να στειλω φαξ..

Στελνω φαξ με το αιτημα. Στην πρωτη σελιδα εγραφα με κεφαλαια γραμματα. "ΜΗΝ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΝΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΣΜΟΥ"..

Την επομενη μερα με παιρνουν τηλ και μου λενε οτι δεν ειμαι πλεον συνδρομητης τους και μπορω να παω σε οποιο δικτυο θελω...

Τα πηρα χοντρα...Αρχισα τις παναγιες και το τους το εκλεισα...

Με παινρει στο καπακι μια κοπελα να με ρωτησει για την περιπτωση μου..

Με λιγα λογια μου ειπε οτι επρεπε να ειχα στειλει φαξ για να τους ζητησω να κοιταξουν την αποζημιωση και οτι δεν γινοταν τηλεφωνικα και ΦΥΣΙΚΑ κατα τη γνωμη της δεν δικαιωμουν καμια αποζημιωση για προπληρωμενο πακετο...

ΦΥΣΙΚΑ ειχα στειλει φαξ και την εβαλα να το βρει και να μου το διαβασει...

Μετα την αναγνωση του φαξ...εριξα κανα πενταλεπτο καντηλια και της το εκλεισα...

Η ΕΕΤΕ με την οποια μιλησα μου ελεγε κατι ασαφειες...Να κανω αιτηση και να εχω και αποδειξεις και μολις μαζευτουν πολλα παραπονα τα στελνουν καπου...

Οποτε δεν ασχοληθηκα...

 

Φιλος και γειτονας εδω στα Χανια..

Κανει αιτηση στη Φορθνετ και απο το τοπικο καταστημα τον πληροφορουν οτι υπαρχει δικτυο...(στην αναζητηση στο ιντερνετ εδειχνε οτι δεν υπαρχει..)

Περιμενε κανα 2μηνο και τον παιρνουν τηλ να του πουν οτι τελικα δεν εχει δικτυο η εταιρεια στην περιοχη... !!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
@mikepaltri: Σχετικά με τα msn που ήδη έχω στον ΟΤΕ, ρώτησα την hol και μού έστειλαν e-mail με αυτήν την απάντηση:

 

"Αγαπητέ κύριε [...gp1...],

Σας επισυνάπτω την προσφορά για την οποία σας μίλησα τηλεφωνικά.

Όπως σας διαβεβαίωσα και τηλεφωνικώς, τα msn σας τα διατηρούμε μετά τη μεταβίβαση στην εταιρεία μας χωρίς κανένα επιπλέον κόστος..."

 

Ρώτησε τον τι τερματικό ISDN δίνουν (σαν το netmod του ΟΤΕ εννοώ). Εκεί θα αναγκαστεί να σου "ξεράσει" την αλήθεια. Σου ξαναλέω: κανένας πάροχος πλην ΟΤΕ (και Wind υπό προϋποθέσεις) δεν είναι σε θέση να δώσει ISDN. Ο τύπος εννοεί απλή φορητότητα στη HOL και στη συνέχεια μόνιμη προώθηση των αριθμών msn που εχεις και θα διατηρήσεις, στη μια και μοναδική (φυσική) γραμμή που θα σου δώσει η HOL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mikepaltri, δεν έχω προχωρήσει ακόμη σε αλλαγή (και μάλλον δεν πρόκειται με αυτά που διαβάζω στο thread που άνοιξα), αλλά "άκου" καλύτερα τη γνώμη του tpanag για το θέμα, στο αμέσως προηγούμενο post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ρώτησε τον τι τερματικό ISDN δίνουν (σαν το netmod του ΟΤΕ εννοώ). Εκεί θα αναγκαστεί να σου "ξεράσει" την αλήθεια. Σου ξαναλέω: κανένας πάροχος πλην ΟΤΕ (και Wind υπό προϋποθέσεις) δεν είναι σε θέση να δώσει ISDN. Ο τύπος εννοεί απλή φορητότητα στη HOL και στη συνέχεια μόνιμη προώθηση των αριθμών msn που εχεις και θα διατηρήσεις, στη μια και μοναδική (φυσική) γραμμή που θα σου δώσει η HOL.

 

το οποίο σημαίνει ότι θα πληρώνω ένα πάγιο???

στη μία γραμμή που θα μου δώσει, ενώ θα μπορώ να έχω και τρεις msn?

ή κατάλαβα κάτι λάθος???

ουσιαστικά αυτό που με ενδιαφέρει είναι να μειώσω το λογαριασμό του ΟΤΕ που έρχεται κάνα 300άρι το δίμηνο για τις 4 γραμμές και ψάχνω για τη βέλτιστη λύση... δεν είναι εποχές για τέτοια έξοδα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
το οποίο σημαίνει ότι θα πληρώνω ένα πάγιο???

στη μία γραμμή που θα μου δώσει, ενώ θα μπορώ να έχω και τρεις msn?

ή κατάλαβα κάτι λάθος???

 

Ναι αυτό σημαίνει. Δεν είμαι σίγουρος μήπως και έχει μια μικρή επιβάρυνση αλλά γενικά αυτό είναι. Αυτό σημαίνει ότι θα έχεις μια γραμμή σου ξαναλέω. Απλά όποιος καλεί οποιοδήποτε από τα msn που έχεις αυτή τη στιγμή, θα προωθείται η κλήση και θα χτυπάει η γραμμή της hol. Μόνο για εισερχόμενες. Εξερχόμενες κλήσεις θα μπορείς να κάνεις μια κάθε φορά εφόσον μια γραμμή θα έχεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nα συμπληρωσω την εμπειρια μου με τη Φορθνετ οταν ημουν φοιτητης στην Αθηνα....

 

 

Δεν μας λες, όμως, πόσα χρόνια πριν έγινε το περιστατικό που περιγράφεις.

 

Είναι προφανές ότι, καθένας έχει μια ιστορία να πει για κάθε πάροχο. Έχω και εγώ πολλές παρόμοιες ιστορίες για τα πέτρινα χρόνια μέχρι το 2009. Αλλά τότε έχουν αλλάξει πολλά, σε όλους τους τομείς (υποδομές, τεχνική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση, λογιστήριο κλπ). Όπως είπα και σε προηγούμενο post, εκτός από τις 3 δικές μου συνδέσεις, μεγάλος αριθμός φίλων, σε διαφορετικές περιοχές της Αττικής, έχουν συνδεθεί με τη 4νετ τα 2 τελευταία χρόνια και είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιλαω για περιπου το 2005 αν θυμαμαι σωστα...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μιλαω για περιπου το 2005 αν θυμαμαι σωστα...

 

Τότε συνδέθηκα και εγώ με τη 4νετ μόνο για internet και θυμάμαι ότι, έπρεπε να περιμένω 2-4 το πρωί, για να πιάσω τηλεφωνική γραμμή τεχνικής υποστήριξης. Είχα και εγώ τότε προβλήματα με το λογιστήριο αλλά πάντοτε, με καθυστέρηση 1-2 μηνών τακτοποιούσαν τις διαφορές.

 

Σε διαβεβαιώ ότι, από το 2009, που πέρασε σε άλλα χέρια, άλλαξε τελείως η κατάσταση σε όλα τα τμήματα, ή τουλάχιστον, αυτό διαπιστώνω εγώ καθημερινά και οι πολλοί φίλοι και γνωστοί μου, που πέρασαν στη 4νετ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.