Μετάβαση στο περιεχόμενο

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Γιατί είχα έναν πλακά που για να περάσει τα σοβατεπιά τσάκιζε τους σωλήνες! Σε μια οικοδομή άλλαξα σχεδόν τους μισούς -ολοκαίνουργιους- σωλήνες!

(πάλι καλά που δεν ήταν χαλκοσωλήνας, θα έλεγε ο... συνήγορος του διαβόλου :P)

 

Επίσης άλλαξα ένα Φ20x2,5 12m με δύο κλειστά σπασίματα και ένα ανοιχτό με τα ίδια μου τα χεράκια (εντάξει, βοήθησαν άλλα δύο ζευγάρια χέρια :)) επειδή τον είχα κόψει μικρό (επίσης με τα ίδια μου τα χεράκια... :mrgreen:

Δημοσιεύτηκε

Και ένας άλλος θα έλεγε , ότι εκτός από τους πλακάδες , υπάρχουν και οι πατωματζήδες που έχουν την κακή συνήθεια να τους καρφώνουν .:rolleyes:

  • 3 weeks later...
Δημοσιεύτηκε
Η μηχανή τσιμεντοκονίας είναι αυτή:

03_tb200-01_NEW.jpg?2010

 

Η μηχανή του σοβατζή είναι αυτή:

05_s38-01NEW.jpg?2010

 

και είναι ακατάλληλη για κονιάματα πατωμάτων.

Ποιος το λεει οτι ειναι ακαταληλη???

Εγω εχω ριξει τσιμεντοκονιες και με τις δυο μηχανες

η πρωτη μου αλαξε τα φωτα γιατι αδειαζε μαζεμενο ολο το υλικο και μεχρι να το στρωσω ητανε ετοιμο το αλλο. φανταστητε ενα ολοκληρο χαρμανι περιπου 4 καροτσια της οικοδομης σε ενα σωρο να πρεπει να το στρωσω σε δεκα λεπτα!!!!!!Ασε που χτυπουσαν τα λαστιχα απο τον πεπιεσμενο αερα και μου τα κανανε μανταρα χαλαγανε τα τακακια <<οδηγοι>> που πατουσαν πανω οι στραντζες.

Με την μηχανη του σοβατζη κανενα προβλημα ουτε χτυπηματα ουτε ενα σωρο η λασπη κρατουσε ενας το λαστιχο και οπου του ελεγα εριχνε

ετσι οσο κι αν φενεται παραξενο βγηκε ποιο πολυ και ποιο ποιοτικη δουλεια γιατι ειχα το χρονο να την <<ψιρισω>>.

Με τη πρωτη μηχανη μια μερα 140 Μ2 ενω με την αλλη μια μερα 160 Μ2 και τι 2 μερες ημασταν 4 ατομα 2 στη μηχανη και 2 στο στρωσιμο της λασπης.

Δημοσιεύτηκε

καλημερα marmaras,

όταν γράφεις 2 στην μηχανή και 2 στο στρωσιμο ενοεις ότι τα 2 στην μηχανή στην πράξη είναι ένας στην μηχανή και ένας στο λάστιχο-πιστόλι.σωστα?

 

σχετικά με την απάντηση σου, με το αν κάνει ή όχι η μηχανή σωβατίσματος και ο σωβατζής μου μου είπε ότι το έχει ξανακάνει αλλά και ο πλακάς μου ότι έχει ξαναδουλέψει με τον ίδιο τρόπο.ο πλακάς μου είπε ότι αλφαδιές και οδηγούς είχε βάλει από την προηγουμένη για να μην χάνει χρόνο.;)

 

νομίζω πως θα δοκιμάσω την λύση της πρέσσας του σωβατζή, (και δεδομένου ότι οι τσιμεντοκονίες των δαπέδων χρονικά ειναι πολυ κοντά με την αποπεράτωση των σωβατισμάτων, δυνεται η δυνατότητα η πρεσσα του σωβατζή να μην φύγεθ από το έργο)

 

χάρης

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.