jimtdm Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2013 Το ίδιο ακριβώς πράγμα είναι συνάδελφε. Το 28,44% του 116 είναι 149. Άρα δε γίνεται. Μπορείς μέχρι 116 + 116*25% =145 kw Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiliosa Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 4 , 2013 (edited) Αυτό που βρίσκεις με το 116 + 116*25% = 145 kw δεν είναι ποσοστιαία διαφορά παλιού και νέου κινητήρα, είναι απλά το ποσό του 116 * 25%. Με το ίδιο σκεπτικό σου θα έπρεπε και 145-145*25% = 116 που δεν ισχύει!!! Δηλαδή ένας κινητήρας απο 116 kw μπορεί να αντικατασταθεί με έναν κινητήρα κατά μέγιστο 145 kw, ενώ ο 145 kw μπορεί να υποκυβιστεί με έναν κινητήρα 108,75 kw? Απλά το ρωτάω γιατί η νομοθεσία αναφέρει ότι ο νέος κινητήρας δεν πρέπει να διαφέρει περισσότερο από 25% από τον παλαιό. Οπότε ρωτάω αναφέρεται σε ποσοστιαία διαφορά ή απλά υπολογίζεις το ποσοστό 25% του κινητήρα σου (είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω) και τελιώνεις? Edited Απρίλιος 4 , 2013 by spiliosa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimtdm Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2013 Δεν διαφωνώ μ'αυτό που λές, αλλά ισως δεν έχω διατυπώσει σωστά το ερωτημά μου ώστε να μπείς στο πνεύμα της ερώτηση. π.χ. αν ο παλιό κινητήρας είναι 116 kw και ο νέος κινητήρας 149 kw η ποσοστιαία διαφορά δε έιναι (116-149)/116 *100 = 28,44 % (απόλυτη τιμή) και ένα άλλο π.χ. αν ο νέος κινητήρας είναι 1998 cc και ο νέος 1596 cc η ποσοστιαία διαφορά δεν είναι (1998-1596)/1998*100 = 20,12 % ??? Ρε φίλε αφού σου εξηγώ πως είναι το ίδιο πράγμα: 116 + 116*28,44% = 149 και 1998 - 1998*20,12% = 1596 και με βάση το παράδειγμα σου! Και επιπλέον δεν είναι απόλυτη τιμή αλλά ποσοστιαία διαφορά όπως λες. Το ότι το 25% του 1500 π.χ. είναι 375 δεν σημαίνει και ότι το 25% του 1875 είναι πάλι 375. Απλή αριθμητική είναι. Παίρνεις λοιπόν τον παλιό κινητήρα, προσθαφαιρείς από αυτόν 25% από κυλινδρισμό και ισχύ και έχεις τα περιθώρια μέσα στα οποία μπορεί να είναι ο νέος κινητήρας. Στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε βοήθεια. Φιλικά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimtdm Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2013 Δηλαδή ένας κινητήρας απο 116 kw μπορεί να αντικατασταθεί με έναν κινητήρα κατά μέγιστο 145 kw, ενώ ο 145 kw μπορεί να υποκυβιστεί με έναν κινητήρα 108,75 kw? Ναι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiliosa Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2013 (edited) Ευχαριστώ φίλε μου για τις απαντήσεις, το ξέρω λέμε το ίδιο πράγμα και το αντιλαμβάνομαι... απλά μέσα απο τις ερωτήσεις μου ήθελα να σιγουρευτώ, γιατί όπως είπα και σε παλαιότερο post πάνε να με τρελλάνουν στην Διεύθυνση Μεταφορών. Edited Απρίλιος 5 , 2013 by spiliosa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 5 , 2013 Τελικά γιά εμάς που δεν είμαστε μηχανολόγοι , πόσο εύκολα μπορεί ένας κινητήρας 2000 κ.εκ , να γίνει 1920 κ.εκ , .ωστε να γλυτώσει από τους κοπρίτες υπηρεσιακούς παράγοντες ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiliosa Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2013 Πολύ εύκολα!!! Δεν νομίζω να πάρει πάνω απο 2 μέρες σ'ενα καλο συνεργείο αυτοκινήτου να σου αλλάξει τον κινητήρα και να σου βάλει κάποιον μικρότερο απο 1920 κ.εκ.! Απευθύνσου σε κάποιον φίλο Μηχανολόγο και θα σε κατατοπίσει! Υ.Γ. Αυτά που έκανα παλιά κάποιοι, μπορεί ακόμα και σήμερα, ν' αλλάζουν στα χαρτιά του κινητήρες καλό είναι να το ξεχάσουν γιατί παίζουν την δουλειά σου κορώνα-γράμματα!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BAS Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 6 , 2013 Η χωρητικότητα του κινητήρα , είναι διάμετρος επί διαδρομή , νομίζω ? Πόσο εύκολα μπορούν αυτά να αλλάξουν πραγματικά , ώστε να έχουμε μείωση 4-5 % της χωρητικότητας ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimtdm Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2013 Αυτά που έκανα παλιά κάποιοι, μπορεί ακόμα και σήμερα, ν' αλλάζουν στα χαρτιά του κινητήρες καλό είναι να το ξεχάσουν γιατί παίζουν την δουλειά σου κορώνα-γράμματα!!! Έχεις δίκιο αλλά το πάτημά τους είναι πως και αληθινή αλλαγή κινητήρα να κάνει ο ιδιοκτήτης του οχήματος, μπορεί την επόμενη μέρα να τον αλλάξει χωρίς να τον ελέγξει κανείς. Τι ευθύνη φέρει τότε ο μηχανολόγος και το συνεργείο? Αφού για την αλλαγή κινητήρα δεν απαιτείται έλεγχος του οχήματος από το Μεταφορών ή το ΚΤΕΟ είναι σίγουρα πάρα πολλοί αυτοί που κάνουν εικονικές αλλαγές... Η χωρητικότητα του κινητήρα , είναι διάμετρος επί διαδρομή , νομίζω ? Πόσο εύκολα μπορούν αυτά να αλλάξουν πραγματικά , ώστε να έχουμε μείωση 4-5 % της χωρητικότητας ? Είναι διάμετρος επί διαδρομή επί αριθμό κυλίνδρων. Μείωση της χωρητικότητας 4-5% είναι δύσκολο και μάλλον δεν αξίζει τον κόπο και τα χρήματα. Πιο απλό είναι να βάλεις άλλο κινητήρα μικρότερο κατά 200 κ.εκ. ας πούμε... Αντιθέτως αύξηση της χωρητικότητας 4-5% είναι πολύ πιο εύκολο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
antloukidis Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 8 , 2013 Η χωρητικότητα του κινητήρα δεν είναι διάμετρος x διαδρομή x αρ. κυλίνδρων αλλά εμβαδόν βάσης εμβόλου (π x d 2/ 4 ) x διαδρομή x αρ. κυλίνδρων. (Να θυμηθούμε λίγο και γεωμετρία γυμνασίου ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα