Μετάβαση στο περιεχόμενο

Blog για τα δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ


GeorgeS

Recommended Posts

Τον αυτό διαχωρισμό έκανε και ο cna με τη διαφορά ότι εντάσσει και τις δυο κατηγορίες ΑΕΙ και ΤΕΙ στα ΑΠΕΙ.

 

Για να το κάνω ακόμα πιό λιανά:

 

ΑΕΙ -> Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα με δύο κατευθύνσεις

 

Α) Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία, χάριν συντομεύσεως ΑΠΕΙ.

Β) Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και ΑΣΠΑΙΤΕ, χάριν συντομεύσεως ΑΤΕΙ.

 

Οπότε δεν εντάσσω τα ΑΕΙ στα ΑΠΕΙ αλλά τα ΑΠΕΙ και ΑΤΕΙ στα ΑΕΙ. Τα ΑΕΙ είναι το σύνολο, ο μεγάλος κύκλος, το οποίο εμπεριέχει τα δύο υποσύνολα ΑΤΕΙ - ΑΠΕΙ, οι μικροί κύκλοι.

 

Όσον αφορά τους αποφοίτους ΚΑΤΕΕ υπάρχει ένα μπέρδεμα γιατί αυτοί είναι σε ενδιάμεση βαθμίδα (3,5 έτη σπουδών). Θα επανέλθω αργότερα σε αυτό το ζήτημα γιατί και εμένα με προβληματίζει από πολλές απόψεις.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 58
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

τα παρακάτω μαθήματα είναι αυτά που καλύπτουν σε κάποιο ΤΕΙ της χώρας μας τις κατασκευές οπλισμένου σκυροδέματος και την αντισεισμική τεχνολογία....

 

πέμπτο εξάμηνο, οπλισμένο σκυρόδεμα

έκτο εξάμηνο, αντισεισμική τεχνολογία

έβδομο εξάμηνο, Εφαρ. Οπλ. Σκυροδ. σε Τ.Ε.

 

αν πιστεύετε ότι αυτά αρκούν για να αποκτηθεί το ίδιο θεωρητικό υπόβαθρο

με αυτό που αποκτάται από τα Πολυτεχνεία καλώς.

Εγώ το θεωρώ απαράδεκτο.

 

Το ζήτημα είναι να μάχεστε και για την αναβάθμιση των ΤΕΙ και όχι μόνο για την αναβάθμιση της υπογραφής.

Link to comment
Share on other sites

Τα επαγγελματικά δικαιώματα των Ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων δεν μπορεί να διαφέρουν από αυτά που ισχύουν στις άλλες χώρες μέλη της Ε.Ε.

 

Αλήθεια, τι ισχύει στα αλλά κράτη της Ε.Ε.?

Link to comment
Share on other sites

αγαπητέ GeorgeS, δεν νομίζω ότ στις σχολές Ηλεκτρολόγων ΤΕΙ διδάσκεσαι μαθήματα θερμοδυναμικής, οπότε επέτρεψέ μου να αμφιβάλω αν οι μελέτες για ψυκτικά φορτία, θερμικά φορτία, απώλειες, συστήματα ψύξης/θέρμανσης/αερισμού θα είναι άρτιες, ακόμα και αν από τις πολεοδομίες περνάνε χωρίς παρατηρήσεις.

 

Πάντως αν θες την γνώμη μου, ορθός οι απόφοιτοι ΤΕΙ , δεν πρέπει να υπογράφουν μελέτες ανυψωτικών μηχανισμών, όπως και πολύ περισσότερο υποσταθμούς μέσης τάσης. Για τον απλούστατο λόγω, ότι το περιεχόμενο και η εμβάθυνση των μαθημάτων στα ΤΕΙ δεν είναι αντιστοιχο με αυτό των πολυτεχνείων. Συνέπεια αυτού του γεγονότος είναι ο προβληματισμός για τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ

Link to comment
Share on other sites

dargi σε ποιό ακριβώς ΑΤΕΙ; Το θεωρητικό υπόβαθρο που όπως λες αποκτάται στα ΑΠΕΙ σε ποιό βαθμό εφαρμόζεται ή είναι εφαρμοστέο; Όπως είπα δεν επιθυμώ να κτίσω τον μεγαλύτερο ουρανοξύστη στον κόσμο, επιθυμώ όμως να μπορώ να φέρω την ευθύνη για την γνώση που κατέχω. Τα ΑΤΕΙ συνεχώς υπόκεινται σε αναβάθμιση. Αργή μεν αλλά πραγματώνεται. Το πρόβλημα είναι ότι κανείς σας δεν θέλει να το παραδεχτεί όπως επίσης σας φαίνεται αδιανόητο να αναγνωρίσετε την εκπαιδευτική εξέλιξη των αποφοίτων ΑΤΕΙ (όπως πχ του συναδέλφου GeorgeS ο οποίος είναι ήδη κάτοχος master αλλά κανείς εν ελλάδι δεν του το αναγνωρίζει).

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τους αποφοίτους ΚΑΤΕΕ υπάρχει ένα μπέρδεμα γιατί αυτοί είναι σε ενδιάμεση βαθμίδα (3,5 έτη σπουδών). Θα επανέλθω αργότερα σε αυτό το ζήτημα γιατί και εμένα με προβληματίζει από πολλές απόψεις.

 

Μην σε προβληματίζει cna. Εδώ το ΤΕΕ έχει εγγράψει χιλιάδες ασχέτους που δεν ξέρουν που παν τα τέσσερα ως μέλη του από διάφορες σχολές όπου με ένα κιλό λάδι πέρνανε κάποτε πτυχίο. Οι απόφοιτοι των ΚΑΤΕΕ είναι το λιγότερο, και οι μισοί από αυτούς, έχουν βγει στη σύνταξη ή θα βγουν σε λίγα χρόνια.

 

Έκανα ένα ερώτημα στους συναδέλφους για το πως δικαιολογείται σήμερα η θέση των πολυτεχνείων και του ΤΕΕ για την αναγνώριση ως μεταπτυχιακού του διπλώματος (γιατί παλιότερα ήταν το βασικό επιχείρημα τα 5 έτη σπουδών), το ξαναέφερα και πάλι σαν ερώτημα στη συζήτηση αλλά σιωπή επι του θέματος επικρατεί. Ναι. Να δούμε τους αποφοίτους ΚΑΤΕΕ αλλά να δούμε και κάτι άλλο. Να δούμε πως :

 

 

Πολυτεχνεία

 

καποτε, 5 χρόνια + 1 = διπλωμα + μαστερ

σήμερα, 4 χρόνια + 1 = διπλωμα + μαστερ

 

το ξαναφέρνω όπως βλέπεις γιατί απόψεις οπως "ήσασταν 3,5 χρόνια, τώρα είστε 4 " είναι στην ημερησία διάταξη, αλλά κανένα σχόλια για τα αντίστοιχα αιτήματα των πολυτεχνείων που.... ναι ναι... τι ζητάνε ? να το πούμε με απλά ελληνικά. Ζητανε ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ και να ενσωματωθεί το master μέσα σε αυτόν... Τα σχόλια είναι περιττα.

Link to comment
Share on other sites

dargi σε ποιό ακριβώς ΑΤΕΙ; Το θεωρητικό υπόβαθρο που όπως λες αποκτάται στα ΑΠΕΙ σε ποιό βαθμό εφαρμόζεται ή είναι εφαρμοστέο; Όπως είπα δεν επιθυμώ να κτίσω τον μεγαλύτερο ουρανοξύστη στον κόσμο, επιθυμώ όμως να μπορώ να φέρω την ευθύνη για την γνώση που κατέχω. Τα ΑΤΕΙ συνεχώς υπόκεινται σε αναβάθμιση. Αργή μεν αλλά πραγματώνεται. Το πρόβλημα είναι ότι κανείς σας δεν θέλει να το παραδεχτεί όπως επίσης σας φαίνεται αδιανόητο να αναγνωρίσετε την εκπαιδευτική εξέλιξη των αποφοίτων ΑΤΕΙ (όπως πχ του συναδέλφου GeorgeS ο οποίος είναι ήδη κάτοχος master αλλά κανείς εν ελλάδι δεν του το αναγνωρίζει).

 

Των Αθηνών είναι το συγκεκριμένο.

Που εφαρμόζεται το θεωρητικό υπόβαθρο;!

Τι μπορείς να κάνεις χωρίς θεωρητικό υπόβαθρο;

Επίσης ταυτοχρόνως αργά αλλά σταθερά αναβαθμίζονται και τα ΑΠΕΙ.

Πάντα θα υπάρχει δηλαδή αυτό το χάσμα. Κάτι που δεν παραδέχονται επίσης οι συνάδελφοι των ΑΤΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα ότι δεν χρειάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο. Επιτέλους ας εκλείψει όλο αυτό το παιχνίδι λέξεων. Νομίζω ήμουν απόλυτα σαφής στα λεγόμενά μου. Τα ΑΠΕΙ όντως εμβαθύνουν στο αντικείμενο αλλά τελικά ποιό ποσοστό αυτής της εμβάθυνσης τους είναι πραγματικά χρήσιμο στην καριέρα τους (στο ελεύθερο επάγγελμα εννοείται). Τέλος πάντων για άλλη μια φορά άκρη δεν βγαίνει και βασικά θα σε συμβούλευα να ξανακοιτάξεις τα μαθήματα και στα λοιπά ΑΤΕΙ όπως των Σερρών καθώς σε αυτό υπάρχει και Δυναμική Κατασκευών και Ειδικά θέματα στατικής κλπ κλπ. Η αποσπασματική παράθεση τμήματος του περιεχομένου σπουδών νομίζω είναι μεμπτή. Καλό θα είναι επίσης να διαβάσεις και τα περιγράμματα των μαθημάτων.

Link to comment
Share on other sites

αγαπητέ GeorgeS, δεν νομίζω ότ στις σχολές Ηλεκτρολόγων ΤΕΙ διδάσκεσαι μαθήματα θερμοδυναμικής, οπότε επέτρεψέ μου να αμφιβάλω αν οι μελέτες για ψυκτικά φορτία, θερμικά φορτία, απώλειες, συστήματα ψύξης/θέρμανσης/αερισμού θα είναι άρτιες, ακόμα και αν από τις πολεοδομίες περνάνε χωρίς παρατηρήσεις.

 

Πάντως αν θες την γνώμη μου, ορθός οι απόφοιτοι ΤΕΙ , δεν πρέπει να υπογράφουν μελέτες ανυψωτικών μηχανισμών, όπως και πολύ περισσότερο υποσταθμούς μέσης τάσης. Για τον απλούστατο λόγω, ότι το περιεχόμενο και η εμβάθυνση των μαθημάτων στα ΤΕΙ δεν είναι αντιστοιχο με αυτό των πολυτεχνείων. Συνέπεια αυτού του γεγονότος είναι ο προβληματισμός για τα επαγγελματικά δικαιώματα των ΤΕΙ

 

Ξέρεις ποιος είναι το παράδοξο ? ότι μηχανολόγοι του πολυτεχνείου που πέρνουν κατασκευαστική ροή ή τέλος πάντων όχι ενεργειακή, και πρόσεξε, μιλάω για μηχανολόγους, όχι ηλεκτρολόγους, πολύ αμφιβάλλω αν διδάσκονται επαρκώς κλιματισμό (τουλάχιστον ότι έχω ακούσει από συναδέλφους διπλωματούχους). Για δε, ηλεκτρολογικά ούτε συζήτηση.

 

Όσο αφορά τους υποσταθμούς και τα ΤΕΙ ενδεικτικά διάλεξα μερικά μόνο μαθήματα από το ΤΕΙ Κοζάνης , τμήμα Ηλεκτρολόγων, επειδή το χρησιμοποιεί στα παραδείγματά του και το ΤΕΕ σε σχέση με το θέμα.

 

1. Παραγωγή Μεταφορά Διανομή Ηλ. Ενέργειας Ι

2. Παραγωγή Μεταφορά Διανομή Ηλ. Ενέργειας ΙΙ

3. Τεχνολογία Υψηλών Τάσεων

4. Βιομηχανικές Ηλεκτρικές Εγκαταστάσεις

5. PLC και SCADA

6. Ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα (ηλεκτρική κίνηση)

7. Ηλεκτροτεχνικές Εφαρμογές (ιδιωτικοί υποσταθμοί, γειώσεις, ειδικές εγκαταστασεις))

 

8. Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου Ι (βιομηχανία)

9. Συστήματα Αυτομάτου Ελέγχου ΙΙ ""

 

 

Δεν αρκούν λες για μελέτες υποσταθμού ? Χώρια τα μαθήματα Ηλ. μηχανές Ι, ΙΙ, Ηλ. Εγκαταστάσεις Ι, ΙΙ, Ηλεκτρονικά Ισχύος, κλπ κλπ που είναι αμιγώς ηλεκτρολογικά. εντάξυ, ας αφήσουμε τη ψύξη/θέρμανση που τουλάχιστον εγώ νομίζω ότι σε ένα σχετικά ικανοποιητικό επίπεδο για κτίρια τα γνωρίζω. Υπάρχει επίσης το μάθημα Θέρμανση-Ψύξη-Κλιματισμός (επιλογής βέβαια στο συγκεκριμένο ΤΕΙ, στο δικό μου ήταν υποχρεωτικό μαζί με άλλα μηχανολογικά όπως τα ΜΕΚ ).

Σαμπως οι ηλεκτρολόγοι του πολυτεχνείου που επιλέγουν ροές υπολογιστών ή δεν ξέρω γω τι, έχουν την παραμικρή σχέση με κλιματισμό και έχουν βέβαια όλα τα δικαιώματα και του μηχανολόγου ?

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.