Μετάβαση στο περιεχόμενο

(DRAFT REPORT) Προσομοίωση Υδραυλικού ελκυστήρα


Recommended Posts

 

Kostassid ... 

Και για να κάνεις τη πατέντα σου ανταγωνιστική και να προβληθεί πες μας τεχνοοικονομικά λοιπόν τι ισχύει για τα παρακάτω:
1) Κοστος Μελέτης 2) Κόστος εφαρμογής 3) Κόστος αποκατάστασης αστοχίας της εφαρμογής 4) Δαπάνη σε περίπτωση βλάβης από σεισμό σε κτίρια ανευ της πατέντας και σε κτίρια με τη πατέντα 5) Συμπεριφορά κτιρίου σε περίπτωση αστοχίας  6) Μεθοδος κατασκευής 7) Μέθοδος ελέγχου.

 O κύριος ομότιμος καθηγητής της αντισεισμικής τεχνολογίας των κατασκευών κύριος Παναγιώτης Καρύδης είναι αυτός που κάνει την μελέτη με τις προδιαγραφές της ευρεσιτεχνίας. Έχει ετοιμάσει  τις προδιαγραφές της μεθόδου σε πίνακες για κατασκευές εμβαδού 100 και 400 m2 και έχει κάνει την μελέτη από έναν μέχρι και έξη ορόφους. Θέλουμε να συνεργασθούμε με όλους τους μηχανικούς. Σαν τεχνικό σύμβουλο όλοι οι μηχανικοί θα έχουν τον κύριο Π. Καρύδη. Για το κόστος θα σας πω γενικώς γιατί κάθε κατασκευή έχει και διαφορετικό κόστος. Όσο πιο πολλούς ορόφους έχουμε τόσο ποιο φθηνό γίνεται το κόστος.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν. α) Γεωτρήσεις β) Τοποθέτηση και αρχική προένταση μεταξύ ύψους θεμελίωσης και μηχανισμού τοποθετημένου στο βάθος της γεώτρησης. γ) Πλήρωση της γεώτρησης με ένεμα. δ) Τοποθέτηση τένοντα μέσα από σωλήνα μέχρι το δώμα. ε) περίσφιξη στο δώμα του κοχλία πάκτωσης.

Ενδεχόμενες αλλαγές της μεθόδου. α) σε μαλακά εδάφη απαραίτητη είναι η βελτίωση των πρανών της γεώτρησης χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας για την αποφυγή τυχόν ελαστικής συμπεριφοράς των μαλακών εδαφών. β) Για την αποφυγή της συνάφειας  μεταξύ του σκυροδέματος και του τένοντα ο τένοντας περνά μέσα από πλαστική σωλήνα. Ενδέχεται αντί σωλήνας ο τένοντας να περιβάλλεται από ένα παχύ μαλακό ελαστικό.

Θα εξετάσουμε ενδεικτικά  το κόστος ενός εμβαδού 400 m2

Αν ή κατασκευή μας έχει 25 υποστυλώματα και θεμελιωθεί πάνω σε μαλακό βράχο θα χρειαστούμε 25 γεωτρήσεις  βάθους 5 m και διαμέτρου 0,20 cm. Αν τα περιφερειακά  υποστυλώματα είναι επιμήκη και γωνιακά ενδέχεται να χρειαστούμε άλλες 10 με 15 γεωτρήσεις ώστε τα επιμήκη και γωνιακά υποστυλώματα να πακτοθούν σε όλα τα άκρα τους ώστε να δουλεύουν αμφίπλευρα προς όλες τις κατευθύνσεις μετατόπισης.   

Ας πούμε σύνολον 40 γεωτρήσεις των 5 μέτρων = 200 μ 

Αν το κόστος ανά μέτρο κοστίζει 30 ευρώ τότε το κόστος των γεωτρήσεων θα είναι 6000 ευρώ.

Διάβασε για το κόστος εδώ. http://www.geotriseis.com/kostos-geotrisis.php

Μηχανισμοί 40 Χ 500 ευρώ ο ένας = 2000 ευρώ.

Ένεμα και εργασία πλήρωσης 3000 ευρώ Γενικό σύνολο για πάκτωση στο έδαφος 11000 ευρώ. Μελέτη χονδρικά 5000 ευρώ βίδες στο δώμα 1000 ευρώ ΣΎΝΟΛΟΝ = 17000 ΕΥΡΏ.

Αυτό είναι το κόστος μόνο για την πάκτωση στο έδαφος και το δώμα.

Μένει τώρα να υπολογίσουμε το κόστος των τενόντων και το κόστος τοποθέτησης ανά όροφο.

Αν ο κάθε τένοντας Φ/ 40 κοστίζει 10 ευρώ το μέτρο και για κάθε μία κολόνα ορόφου χρειαζόμαστε 3,5 μ τότε για τους 40 τένοντες χρειαζόμαστε  40 Χ 3,5 = 140 Χ 10 = 1400 ευρώ + 1100 ευρώ εργασία = 2500 ευρώ.

Γενικά για εμβαδόν 400 m2 ισογείου με πρόβλεψη για  6 ορόφους το κόστος είναι περίπου 20.000 ευρώ

Για 2 ορόφους 22.500 ευρώ

Για 3 ορόφους 25000 ευρώ

Για 4 ορόφους 27500

Για 5 ορόφους 30.000 ευρώ

Για 6 ορόφους 32500 ευρώ + ΦΠΑ + ασφάλιση = περίπου ενδεικτικά 40.000 ευρώ. για εμβαδόν 2400 m2 

Συνεχίζετε. ..... 

Edited by seismic_is_back
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 50
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

και πόσα μπετά θα γλιτώσεις? μάλλον θα ρίξεις περισσότερα γιατί αφού αυξάνεις το θλιπτικό φορτίο χρειάζεσαι μεγαλύτερη διατομή και κατά συνέπεια περισσότερο οπλισμό. 

Σε ένα κτίριο 400 τμ όπως το περιγράφεις χωρίς υπόγειο θα χρειαστείς περίπου 1200 -1250 κμ σκυρόδεμα, εσύ πόσο θα χρειαστείς?

Link to comment
Share on other sites

και πόσα μπετά θα γλιτώσεις? μάλλον θα ρίξεις περισσότερα γιατί αφού αυξάνεις το θλιπτικό φορτίο χρειάζεσαι μεγαλύτερη διατομή και κατά συνέπεια περισσότερο οπλισμό. 

Σε ένα κτίριο 400 τμ όπως το περιγράφεις χωρίς υπόγειο θα χρειαστείς περίπου 1200 -1250 κμ σκυρόδεμα, εσύ πόσο θα χρειαστείς?

Βασικά αρχικά ούτε θα προσθέσουμε ούτε θα αφαιρέσουμε κυβικά ή οπλισμό διότι θα παραβούμε τους κανονισμούς. Αυτή η μέθοδο αρχικά την προσφέρουμε σαν μία έξτρα απόκριση προς τις σεισμικές φορτίσεις βοηθώντας έτσι σαν μια έχτρα μέθοδο την μέθοδο που υπάρχει. Βασικά με αυτήν την μέθοδο σταματάμε και ελέγχουμε τον φέροντα ώστε αυτός να μην περάσει ποτέ σε ανελαστικές μετατοπίσεις. DSC01365.jpg

Δεν αυξάνεται κανένα θλιπτικό φορτίο με την μέθοδο αυτή, οπότε δεν χρειαζόμαστε μεγαλύτερη διαστασιολόγηση του σκυροδέματος για να παραλάβουμε περισσότερες θλιπτικές τάσεις. Αντίθετα μπορούμε να μειώσουμε τις διαστάσεις του πέλματος των βάσεων λόγο του ότι συν των άλλων το έδαφος θεμελίωσης γίνεται πιο ισχυρό με την μέθοδο που προτείνω, διότι πάκτωση σημαίνει ικανότητα παραλαβής ανοδικών και καθοδικών τάσεων. 

 

 

( Τα προεντεταμενα στοιχεια δεν εχουν πλαστιμοτητα, αρα δεν μπορουν να απορροφησουν ενεργεια, αρα σπανε ψαθυρα,αρα -->κατάρρευση. ) Πολύ σωστά.... Τι κάνω για να αποφύγω το πρόβλημα αυτό? Απλά δεν εφαρμόζω προένταση μεταξύ  δώματος και γεώτρησης. Καταρχήν..

Εφαρμόζω προένταση μεταξύ του ύψους της βάσης θεμελίωσης ( έδαφος ) και του μηχανισμού της άγκυρας που είναι στα βάθη της γεώτρησης. Η προένταση αυτή είναι η διπλάσια από ότι είναι τα αξονικά φορτία που θέλω να αντέχει. ( συντελεστής ασφαλείας )

Η αρχική προένταση μεταξύ εδάφους και του μηχανισμού της άγκυρας που είναι στα βάθη της γεώτρησης, γίνετε για να υπάρξει πολύ ισχυρή πρόσφυση  ( πάκτωση ) της άγκυρας στα πρανή της γεώτρησης.

 Μετά αφού εφαρμόσουμε την πάκτωση της άγκυρας ισχυρά στο έδαφος, γεμίζουμε με ένεμα την γεώτρηση Μετά  ενώνουμε τον τένοντα που εξέχει με ένα περικόχλιο για να επιμηκυνθεί μέχρι το δώμα σταδιακά.

Φροντίζουμε ο τένοντας να περάσει μέσα από σωλήνα ελεύθερος ώστε να αποφύγουμε την σινάφια αυτού με το σκυρόδεμα.  Πάνω στο δώμα παρεμβάλλουμε μεταξύ του τένοντα και του δώματος ένα ελατήριο το οποίο απλά σφίγγουμε με έναν κοχλία. Δεν εφαρμόζουμε καμία άλλη δεύτερη προένταση.

 Το ελατήριο στο δώμα αφήνει τον φέροντα οργανισμό να ταλαντωθεί μέσα στο ελαστικό φάσμα, εφαρμόζοντας συγχρόνως σεισμική απόσβεση διότι παρεμποδίζει την παραμόρφωση του δώματος. Δεν αφήνει όμως τον φέροντα να περάσει στην πλαστική περιοχή αστοχίας.

 Βασικά είναι ένας μηχανισμός και μία μέθοδος που ρυθμίζει την ταλάντωση του φέροντα οργανισμού, ώστε αυτή να ευρίσκεται πάντα μέσα στην ελαστική φάση, παρεμποδίζοντας όμως αυτόν να περάσει στην πλαστική περιοχή. Ταυτόχρονα έχεις και πιο γερή θεμελίωση.

Βέβαια υπάρχει μία θλίψη στο δώμα διότι παρεμποδίζεται η άνοδος του δώματος. Δεν υπάρχει όμως θέμα θλίψης στο δώμα λόγο του ότι αυτές οι τάσεις είναι ανοδικές και δεν καταπονούν το υποστύλωμα με πρόσθετα καθοδικά φορτία. 

 

Μπορούμε να απαλλάξουμε τελείως τα υποστυλώματα από τα θλιπτικά στατικά φορτία αν ξεχωρίσουμε με αυτόν τον τρόπο τα θλιβόμενα υποστυλώματα, τοποθετώντας σεισμικό αρμό.

Βασικά αυτή η μέθοδος είναι δύο διαφορετικά συστήματα δόμησης. Ο μεν μηχανισμός της οριζόντιας σεισμικής μόνωσης αποτελείται από έναν ελαστικό φέροντα με μικρής διατομής υποστυλώματα και μερική σεισμική απομόνωση του εδάφους από τον φέροντα οργανισμό, και μέσα σε αυτόν τοποθετείτε ένας άλλος ανεξάρτητος άκαμπτος φέροντας ( ή και περισσότεροι ) πακτωμένος στα άκρα του δώματός του με το έδαφος που σκοπό έχει να ελέγξει δυναμικά και να συγκρατήσει μέσα στα όρια του ελαστικού φάσματος ταλάντωσης τον άλλο μηχανισμό της οριζόντιας σεισμικής μόνωσης καθώς και να ελέγχει την διαφορά φάσης των καθ ύψος πλακών του.  

post-72124-0-03382900-1462811276.jpg

Edited by seismic_is_back
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

και γιατί να κάνει όλα αυτά και να μην βάλεις απλά ελατήρια απορρόφησης ενέργειας ή να φτιάξεις ένα dumper υπολογίζοντας τις περιόδους αποκρισης;

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Tuned_mass_damper

 

ή να βάλεις τα υποστυλώματα σε εφέδρανα απλά;

Link to comment
Share on other sites

Απο στατικα δεν ξερω αλλα στα μαθηματικα ειμαι καλος..

40 μηχανισμοι *500κοστος κανει 20.000€ και οχι 2000.

Οποτε αν σου ειναι ευκολο δες ξανα την τεχνικοοικονομικη μελετη....

Link to comment
Share on other sites

Απο στατικα δεν ξερω αλλα στα μαθηματικα ειμαι καλος..

40 μηχανισμοι *500κοστος κανει 20.000€ και οχι 2000.

Οποτε αν σου ειναι ευκολο δες ξανα την τεχνικοοικονομικη μελετη....

Ναι σε ευχαριστώ πολύ για την διόρθωση. Δεν μπορώ να το διορθώσω γιατί πέρασε ο χρόνος επεξεργασίας της ανάρτησης. 

Link to comment
Share on other sites

και γιατί να κάνει όλα αυτά και να μην βάλεις απλά ελατήρια απορρόφησης ενέργειας ή να φτιάξεις ένα dumper υπολογίζοντας τις περιόδους αποκρισης;

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Tuned_mass_damper

 

ή να βάλεις τα υποστυλώματα σε εφέδρανα απλά;

Ας τα πάρουμε ένα ένα. Αυτά που κάνει η μέθοδος που προτείνω δεν τα κάνει καμία άλλη μέθοδος ... είναι σαν αυτό που λέμε για τα σαμπουάν τρία σε ένα.

α) Ελέγχει την ταλάντωση του φέροντα όπως τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ.Θέλεις να ταλαντεύεται πολύ, λίγο, καθόλου... μπορείς από το δώμα να ρυθμίσεις το εύρος πλάτους ταλάντωσης. Τόσο μεγάλο έλεγχο του συντονισμού κανένα σύστημα στον κόσμο δεν το κατορθώνει. 

β) Με το ίδιο σύστημα έχεις πασσαλώσεις ανωτέρας ποιότητας διότι είναι έχτρα ισχυροί λόγο συμπίεσης των πρανών. Οπότε ισχυρή θεμελίωση.

γ) Σε ασύμμετρες κατασκευές είναι το μόνο σύστημα που μπορεί να ελέγξει τις στρεπτομεταφορικές παραμορφώσεις καθώς και όλους τους μηχανισμούς ( μαλακούς ορόφους ) διαφορά φάσης εδάφους κτιρίου και πλακών.

δ) Είναι το μόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε υφιστάμενες κατασκευές, και το μόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε σεισμόπληκτες κατασκευές άμεσα. 

ε) Είναι το μόνο που μπορεί να σταματήσει Αναπηδήσεις κτιρίων λόγο  κατακόρυφων συνιστωσών και κατακόρυφων σεισμικών μετατοπίσεων

Αντίθετα με τα άλλα συστήματα τόσο οι αναπηδήσεις όσο και οι δυνατοί άνεμοι τους δημιουργούν προβλήματα. 

περισσότερα προτερήματα στην ανάρτηση 21 http://www.michanikos.gr/topic/28111-draft-report-%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%A5%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B5%CE%BB%CE%BA%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1/page-3

ζ) Δεν είναι ανάγκη να είναι πανταχόθεν ελεύθερο. Μπορεί να τοποθετηθεί και δε κατασκευές που η μία εφάπτεται πάνω στην άλλη. 

Βασικά όσες εργασίες μπορείς να κάνεις με τις βίδες, άλλες τόσες εφαρμογές μπορείς να κάνεις με την μέθοδο αυτή.

Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου θα είχε τον μισό προυπολογισμό με την μέθοδο αυτή.

Οι ανεμογεννήτριες οι γέφυρες και γενικά τα μεγάλα έργα θα είχαν μικρές βάσεις κατά το 1/4 του σημερινού όγκου τους. .... κλπ. 

Το βασικό όμως πλεονέκτημα από όλα τα άλλα συστήματα είναι ότι δεν ανεβάζει αλλά κατεβάζει το κόστος των κατασκευών.

Αν μπορείς να κάνεις μικρές βάσεις ( εκσκαφές + σκυρόδεμα = - )

Αν σου καταργεί την στροφή των κορμών των φερόντων στοιχείων - ροπές = πρέπει να ξαναγραφτεί η σεισμική μηχανική.  

Edited by seismic_is_back
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Μάστορα η προένταση είναι η επιβολή θλιπτικού φορτίου. Οπότε ή δεν κάνεις προένταση ή  σε δουλεύουν οι τηλεαστέρες.

 

Ακόμα το ελατήριο τι αντίδραση έχει, δεν μεταφέρει αξονικό φορτίο στον στύλο?

 

Για ποιο λόγο να πληρώσει κάποιος 100-150 χιλ παραπάνω για κάνει πειράματα με την περιουσία του?

 

Εάν μπορούσες να κατεβάσεις το κόστος με αυτή την μέθοδο 30-60% θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε, εσύ όμως αυξάνεις το κόστος κατασκευής του φέροντα οργανισμού κατά 30-50%.

 

Κατά συνέπεια οι σοβαροί επιστήμονες δεν πρόκειται να ασχοληθούν εκτός από αυτούς που θεωρούν ότι βρήκαν κοτόπουλο για μάδημα

Edited by georgecv
  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

 

georgecv... 

Μάστορα η προένταση είναι η επιβολή θλιπτικού φορτίου. Οπότε ή δεν κάνεις προένταση ή  σε δουλεύουν οι τηλεαστέρες.

Ξέρω τι είναι προένταση και τι είναι πάκτωση. Προένταση πάνω στα υποστυλώματα δεν εφαρμόζω. Για να υπάρχει πάκτωση μεταξύ δύο μερών π.χ δοκού και υποστυλώματος εφαρμόζουμε την μέθοδο του μηχανισμού της συνάφειας μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα.

Υπάρχουν όμως και άλλοι μηχανισμοί πάκτωσης οι οποίοι είναι πολύ πιο αποτελεσματικοί διότι διορθώνουν προβλήματα που παρουσιάζει ο μηχανισμός της συνάφειας.

Η μέθοδος που σας λέω δεν επιβάλει θλιπτικά φορτία στα υποστυλώματα απλά αλλάζει τον μηχανισμό πάκτωσης των δύο άκρων του τένοντα.

Στο ένα άκρο του δώματος πακτώνουμε με την βίδα και στο άλλο άκρο του τένοντα πακτώνουμε με τον μηχανισμό της άγκυρας.

Πάνω στο έδαφος θεμελίωσης εφαρμόζουμε την προένταση ( όχι πάνω στα υποστυλώματα. ) προτού κατασκευάσουμε τα υποστυλώματα.

Αυτή η προένταση εφαρμόζετε  στο ένα άκρο του τένοντα πάνω στον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας για να γίνει η πάκτωση του ενός άκρου με το έδαφος. Οπότε έχουμε δύο πακτώσεις η μία στο δώμα με τον κοχλία και η άλλη στο έδαφος με τον μηχανισμό. Ουδεμία προένταση πάνω στο υποστύλωμα.

 

 

Ακόμα το ελατήριο τι αντίδραση έχει, δεν μεταφέρει αξονικό φορτίο στον στύλο?

Ναι μεταφέρει αξονικό φορτίο στο υποστύλωμα αλλά.... Πρέπει να εξετάσουμε πολλά βασικά στοιχεία. 

 α) Αν το σκυρόδεμα έχει τις προδιαγραφές να το παραλάβει χωρίς να αυξήσουμε τις διαστάσεις. β) Από ποιές διατομές αφαιρεί τα φορτία αυτά και σε πιες διατομές τα εκτρέπει.  Ακόμα πρέπει να εξετάσουμε και να συγκρίνουμε τα + και τα - μεταξύ του μηχανισμού τις συνάφειας και των δύο άλλων μηχανισμών πάκτωσης που εφαρμόζω. 

 

Συνεχίζεται.. 

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης....

Αν μεταφέρει αξονικά φορτία.

Η ροπή ανατροπής αναγκάζει το υποστύλωμα να χάσει την κατακόρυφο. Η ελαστικότητα των καθ ύψος υποστυλωμάτων βοηθά να ενταθεί αυτό το πρόβλημα. Αυτή την στιγμή που χάνει την κατακόρυφο η βάση ανασηκώνετε λίγο και το δώμα περισσότερο λόγο της προσθετικής ελαστικότητας των καθ ύψος υποστυλωμάτων. Η αντίδραση της ανόδου στο δώμα σταματά με τον μηχανισμό του τένοντα.

Ο λυγισμός των κορμών των υποστυλωμάτων σταματά με τον μηχανισμό του τένοντα. 

Η αντίδραση στο δώμα είναι η μία αντίδραση. Η άλλη αντίδραση προς την ροπή του υποστυλώματος εφαρμόζετε στο κάτω αντικριστώ ( Π ) της βάσης.

Και οι δύο αυτές αντιδράσεις τόσο στο δώμα όσο και στην βάση εφαρμόζουν θλιπτικές τάσεις στο υποστύλωμα αντίθετης κατεύθυνσης.

Την θλίψη στο δώμα το υποστύλωμα την αντέχει αφού είναι αρνητικής κατεύθυνσης με αρνητικό πρόσημο από ότι είναι τα στατικά φορτία.

Η θλίψη στο ( Π ) της βάσης αυξάνεται λίγο αλλά όχι τόσο που να χρειάζεται μεγαλύτερη διαστασιολόγηση. 

Τα επιμήκη υποστυλώματα δουλεύουν καλύτερα από τα τετράγωνα διότι πακτώνονται αμφίπλευρα στα άκρα του.

Αργότερα θα δείτε ότι με αυτή την μέθοδο ο τένοντας εξαντλεί 100% τις εφελκυστικές του ικανότητες προτού αστοχήσει.

Ο οπλισμός με τον μηχανισμό της συνάφειας αστοχεί πολύ πριν εξαντλήσει τις εφελκυστικές του ιδιότητες διότι οι μηχανισμοί αναγκάζουν το σκυρόδεμα να αστοχήσει πρώτο ακυρώνοντας τις εφελκυστικές ικανότητες του χάλυβα.  Αυτό λέγετε σπατάλη οπλισμού που ανεβάζει το κόστος των κατασκευών.

 

georgecv....Για ποιο λόγο να πληρώσει κάποιος 100-150 χιλ παραπάνω για κάνει πειράματα με την περιουσία του?

 

Εάν μπορούσες να κατεβάσεις το κόστος με αυτή την μέθοδο 30-60% θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε, εσύ όμως αυξάνεις το κόστος κατασκευής του φέροντα οργανισμού κατά 30-50%.

 

Κατά συνέπεια οι σοβαροί επιστήμονες δεν πρόκειται να ασχοληθούν εκτός από αυτούς που θεωρούν ότι βρήκαν κοτόπουλο για μάδημα

 

Πρώτο δεν είναι πειράματα όλα ή είναι ή πρέπει να μελετηθούν. Το κόστος θα το δεις σφαιρικά για όλη την μελέτη και όχι συγκεκριμένα στο κόστος του μηχανισμού. Ένα παράδειγμα. Μία ανεμογεννήτρια μεγάλη χρειάζεται 500 κυβικά Ο.Σ + εκσκαφές

Κόστος 200000 ευρώ. Με 4 αγκυρώσεις  κόστους 10.000 ευρώ γλιτώνεις 400 κυβικά σκυρόδεμα + τις πολλές εκσκαφές Το ίδιο συμβαίνει για τις βάσεις όλων των μεγάλων έργων. ( φράγματα, γέφυρες κ.λ.π ) 

Στην γέφυρα Ρίου Αντιρρίου και σε κάθε γέφυρα για να παραλάβουν την ταλάντωση που προκαλεί ο άνεμος στο οδόστρωμα τοποθετούν υδραυλικά συστήματα που σπάνε όταν γίνεται σεισμός. Αντί αυτού αν μέσα από τους πεζόδρομους πέρναγαν 4 - 5 προτεταμένοι τένοντες της μεθόδου που λέω πακτωμένοι στα άκρα του εδάφους της γέφυρας  κανένα πρόβλημα με λίγα χρήματα. 

Πως χαμηλώνει το κόστος. Αν οι υπολογισμοί δείξουν μικρά αξονικά φορτία, τότε πακτώνεις μόνο τα γωνιακά και περιφερειακά υποστυλώματα κατεβάζοντας το κόστος στο μισό. 

Αυτό που χρειάζεται είναι να μιλήσουμε όλοι μαζί. Εγώ ο Π. Καρύδης και εσείς. Δεν θα πιστεύεται τι θα πούμε. 

Edited by seismic_is_back
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.