dim10 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Νομίζω ότι το πακέτο μέτρων των 11+ δις, όπως υποτίθεται ότι το έχει επεξεργασθεί ο αντωνάκης, είναι αμφιλεγόμενο αν θα περάσει τουλάχιστον από την δημαρ και από ορισμένους βουλευτές τους πασοκ. Αν όμως περάσει αυτό, τότε το αφορολόγητο των εε και το 30% κλπ, που θα έρθουν αμέσως μετά, θα περάσουν μια χαρά και κανείς δεν θα ασχοληθεί με αυτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssouanis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Αν και το παράδειγμα είναι ενδεικτικό, οι κρατήσεις που αναφέρεις είναι επί των ακαθάριστων. Ο φόρος επιβάλλεται επί του καθαρού (φορολογητέου) εισοδήματος. (το 25000€ x 30% = 7500€) Ο ήρωας του παραδείγματος εμφανίζει ακαθάριστα έσοδα π.χ. 28000€. Από εκεί αφαιρούμε ΤΕΕ, ΤΣΜΕΔΕ , βενζίνες, στυλό και Φ/Α. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κάτια Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Οι βενζινες ειναι στο 70% χωρις οριο επι των κερδων. Σόρυ που θα κάνω ίσως χαζή ερώτηση, αλλά τι σημαίνει πρακτικά αυτό? Επίσης, αυτό το "ΤΣΜΕΔΕ 5000 ετησίως", από πού προκύπτει? Ανω 15ετίας διάβασα ότι θα είναι περ. 650 το μήνα, άρα 7800 το χρόνο. Δεν ισχύει αυτό? (Ή όλοι είστε στην πρώτη 3ετία? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssouanis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Από 01.07.2011 θα μπούμε όλοι στην 2η κατηγορία (οι του νέου ασφαλιστικού). Από εκεί και πέρα ανά 3ετία θα πηγαίνουμε όλοι μαζί προς τα πάνω. Για τις βενζίνες, ότι κόβεις δικαιολογείται ως έξοδο το 70%, χωρίς να έχεις όριο βάσει του τζίρου (κάτι που ίσχυε παλιότερα). Θα κόψεις συνολικά 1000€ βενζίνη; Τα 700 θα τα αναγνωρίσεις ως έξοδο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clemenza Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Παιδια αποκλειεται να βαλουν φορο 30% χωρις κλιμακα. Το ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ που μπορει να συμβει ειναι καταργηση του αφορολογητου και διαφοροποιηση των συντελεστων της κλιμακας (προς το χειροτερο για μας εννοειται...). Link to comment Share on other sites More sharing options...
gedrag Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Το 30% που λέμε (ή το 25% ή και γω δεν ξέρω πόσο θα τους καρφώσει να βάλουν...) που θα πηγαίνει συνάδελφοι τελικά? Μιλάμε για ενιαίο συντελεστή χωρίς κλίμακες? Και θα εφαρμόζεται θέλω να πιστεύω στη διαφορά εσόδων - εξόδων? Και όπου έξοδα τι? Τα επαγγελματικά έξοδα όπως τα ξέρουμε σήμερα? Γιατί έχει ακουστεί και φορολόγικό σύστημα ''αλά america'' με έσοδα-έξοδα, όπου όμως έξοδα: τα πάντα όλα! Έχει καταλάβει κανείς? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fear1976 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 (edited) @κατια @ssouanis γενικά δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας, επισκευής, κυκλοφορίας, αυτοκινήτων εκπίπτουν κατά ποσοστό 70% από το ακαθάριστο εισόδημα για αυτοκίνητα έως 1600 κυβικά και 35% για τα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού. Edited Σεπτέμβριος 26 , 2012 by fear1976 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssouanis Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Ναι σωστά... Απλά εγώ έχω 1400cc οπότε μου έχει γίνει συνήθεια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
fear1976 Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 το post το εκανα κυριως για τις δαπανες που εκπιπτουν (περαν των καυσιμων) οι οποιες μπορει να ειναι κ περισσοτερες απο τα καυσιμα (εξαρταται τη χρηση βεβαια) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkamp Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 26 , 2012 <<Εισόδημα : 25.000 ευρώ>> Αχχ!!! συνάδελφε, τι μου θύμησες!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts