Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συσκευές παραγωγής υδρογόνου για κίνηση αυτοκινήτου


leonidas1981

Recommended Posts

Συνάδελφοι τα φώτα σας.

 

Έχω ακούσει για συσκευές υδρογονοκίνησης αυτοκινήτων. Είναι συνήθως ηλεκτρολυτικές και παράγουν (λένε) 1lt Hg/min.

Τι συνέπειες έχει αυτό το καύσιμο για τον κινητήρα του αυτ/του;

Μπορεί κανείς να με διαφωτίσει;

Ευχεριστω εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Κάπου έχει ξανασυζητηθεί το θέμα...

 

Η απάντηση είναι προφανής:

Αφού η ενέργεια (ηλεκτρική) για την ηλεκτρόλυση προέρχεται από τον κινητήρα του οχήματος (και αφού ο συντελεστής απόδοσης θα είναι υποχρεωτικά <1) προφανώς υπάρχει καθαρή απώλεια ενέργειας.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια σε αμερικάνικα σάιτ, συσκευή που βάζοντας νερό. κάνει ηλεκτρόλυση και το υδρογόνο που βγαίνει καίγεται στη μηχανή και αυξάνει την απόδοσή της!!!

Άλλη μία συσκευή που παράγει ενέργεια από το πουθενά!

Αρκεί κανείς να σκεφτεί ότι βάζουμε 1 κιλό (λίτρο) κρύου νερού και στο τέλος, μετά από ηλεκτρόλυση - καύση υδρογόνου, έχουμε 1 κιλό υδρατμού στα καυσαέρια. Άρα το νερό απορρόφησε κάποια ενέργεια και ατμοποιήθηκε. Δηλαδή όχι μόνο δεν έδωσε ενέργεια αλλά πήρε προφανώς από την καύση της βενζίνης.

Πώς έγινε λοιπόν και κέρδησε απόδοση η μηχανή?????

Προφανώς ο μόνος που κερδίζει είναι αυτός που πουλάει την "μαγική" συσκευή :???:

 

Υ.Γ. Αλέξη προφανώς γράφαμε μαζί ακριβώς τα ίδια!

Edited by antloukidis
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για το άμεσο ενδιαφέρον.

Κάποιος κατασκευαστής δίνει αυτή τη συσκευή ως συμπληρωματική με την βενζινοκίνηση. Δηλαδή το υδρογόνο απλώς εμπλουτίζει το μίγμα της καύσης. Και αποφαίνεται ότι με αυτόν τον τρόπο το αυτοκίνητο έχει τρομερή οικονομία.

Πρόσεξε να δείς την απορία μου:

Εγώ δεν έχω τρόπο να ελέγξω τον ισχυρισμό του. Σκέπτομαι όμως ότι ένα lt αποσταγμένου νερού κοστίζει περίπου ένα ευρώ (95 cents το βρίσκω). Άρα είναι ήδη πανάκριβο και αυτό. Επομένως που είναι η οικονομία;

Είμαι σωστός ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει με το κόστος του νερού. Αν διαβάσεις αυτά που έγραψα παραπάνω νομίζω θα καταλάβεις.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Σωστά είναι. Ακριβώς έτσι. Η καύση του υδρογόνου αφαιρεί ενέργεια από τα καυσαέρια.Αντί να ανεβάσει τη θερμοκρασία και την πίεση των καυσαερίων...την κατεβάζει. Αλλά πως τολμάει κάποιος και εμπορεύεται αυτό το προϊόν υποσχόμενος οικονομία; Δεν υπάρχει επιτέλους ένας έλεγχος κρατικού φορέα για όλους αυτούς;

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά ότι θέλουμε λέμε. Μέχρι και laptop με Φ/Α σκέφτηκαν να κατασκευάσουν για περισσότερη αυτονομία.

 

Πάντως στην Ιταλία το υδρογόνο ήδη χρησιμοποιείται για την κίνηση ορισμένων αστικών λεωφορείων. Στο τέλος της ημέρας έχουν και 500 kg νερό από την καύση. Και οι δικοί μας νεαροί επιστήμονες κατάφεραν να κατασκευάσουν ένα μηχανάκι που κινείται με κυψέλες υδρογόνου!!!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια σε αμερικάνικα σάιτ, συσκευή που βάζοντας νερό. κάνει ηλεκτρόλυση και το υδρογόνο που βγαίνει καίγεται στη μηχανή και αυξάνει την απόδοσή της!!!

Άλλη μία συσκευή που παράγει ενέργεια από το πουθενά!

Αρκεί κανείς να σκεφτεί ότι βάζουμε 1 κιλό (λίτρο) κρύου νερού και στο τέλος, μετά από ηλεκτρόλυση - καύση υδρογόνου, έχουμε 1 κιλό υδρατμού στα καυσαέρια. Άρα το νερό απορρόφησε κάποια ενέργεια και ατμοποιήθηκε. Δηλαδή όχι μόνο δεν έδωσε ενέργεια αλλά πήρε προφανώς από την καύση της βενζίνης.

Πώς έγινε λοιπόν και κέρδησε απόδοση η μηχανή?????

Προφανώς ο μόνος που κερδίζει είναι αυτός που πουλάει την "μαγική" συσκευή :???:

 

Υ.Γ. Αλέξη προφανώς γράφαμε μαζί ακριβώς τα ίδια!

 

Εκτός αυτού, για να παραχθεί το υδρογόνο χρειάζεται ενέργεια, η ενέργεια στο αυτοκίνητο έρχεται από το δυναμό, για να γίνει η ηλεκτρόλυση θα χρειαστεί περισσότερο ρεύμα. Επομένως παραπάνω καταπόνηση του κινητήρα, άρα μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης.

 

Αυτοί που εμπορεύονται τέτοιου ίδους συστήματα, καλό είναι, στην Ελλάδα να γίνεται έλεγχος από το τμήμα ελέγχων, αν θυμάμαι καλά είναι αυτό που δίνει τις εγκρίσεις τύπου, σε οχήματα που κυκλοφορούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα και βρίσκεται στο ΚΤΕΟ Ελληνικού. Και μετά να δημοσιεύουν τις όποιες μετρήσεις τόσο των καταναλώσεων όσο και των εκπομπών καυσαερίων.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα έχουν ειπωθεί από άποψη θερμοδυναμικής. Δεν μπορεί να φτιάξεις ενέργεια από το τίποτε! Όμως το αυτοκίνητο εξορισμού είναι από τις χειρότερες μηχανές στην αξιοποίηση της ενέργειας (χημική ενέργεια μετατρέπεται σε μηχανική με ένα σκασμό απώλειες και εν τέλει η μηχανική μετατρέπεται σε θερμική λόγω τριβών και φρένων... (γιαυτό εγώ δεν το πατάω το φρένο... 8-) )

 

Δεν έχω ιδέα πώς ακριβώς δουλεύουν αυτές οι συσκευές, υπάρχει περίπτωση να παράγεται η ενέργεια για την ηλεκτρόλυση από κάποια χασούρα που έχουμε ούτως ή άλλως? (δύσκολο το βλέπω γιατί οι χασούρες είναι συνήθως χαμηλής ποιότητας θερμική ενέργεια)

 

Τέλος, μια διευκρίνηση αν ξέρει κάποιος λεπτομέρειες σε σχέση με τη λειτουργία του δυναμο: όταν η κατανάλωση ηλ ενέργειας είναι μικρή (πχ ημέρα, χωρίς ανεμιστήρες, παράθυρα να ανοιγοκλείνουν, κλπ) υπάρχει περίπτωση να έχουμε απώλειες στο δυναμό που θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε και να παράξουμε ηλ ενέργεια που θα χρησιμοποιούσαμε για την ηλεκτρόλυση?

Link to comment
Share on other sites

Guest
Αυτό το θέμα πλέον έχει κλείσει για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.