OTTO_engine Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 04:47 μμ Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 04:47 μμ Αυτό είναι σίγουρο;;; μπρικια κολλαμε?
kostas_super_3 Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 04:52 μμ Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 04:52 μμ (edited) Παιδιά η Λεπτοκαρυά Πιερίας (edit Η Κατερίνη ήθελα να πω ) τι κλιματικά δεδομένα έχει; Συγνώμη που ρωτάω εδώ απλά δεν ήθελα να ανοίξω άλλο θέμα για ένα τόσο απλό θέμα. Edited January 31, 2013 at 05:33 μμ by kostas_super_3
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 05:32 μμ Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 05:32 μμ Αυτό είναι σίγουρο;;; το χω ξαναβαλει αυτο 2
Inzaghi Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 06:31 μμ Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 06:31 μμ Παιδιά η Λεπτοκαρυά Πιερίας (edit Η Κατερίνη ήθελα να πω ) τι κλιματικά δεδομένα έχει; Συγνώμη που ρωτάω εδώ απλά δεν ήθελα να ανοίξω άλλο θέμα για ένα τόσο απλό θέμα. Ειναι 120χλμ απο Θεσσαλονικη και καμια 60αρια απο Λαρισα η Λεπτοκαρυα. Θα το εβαζα Λαρισα εγω, αλλα οπως και να χει, Γ εισαι
panos-vicious Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 08:24 μμ Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 08:24 μμ @OTTO_engine Για πιο λόγο στον οδηγό επιλεξιμότητας για τις Α/Θ αέρα/νερού, στη μια περίπτωση κάνει λόγο για θερμοκρασία ξηρού βολβού (DB) και στην άλλη για υγρού βολβού (WB) στην είσοδο του κυκλώματος του ψυκτικού μέσου; Δίνουν οι κατασκευαστές αυτές τις θερμοκρασίες λειτουργίας; Κι επιπλέον ο πίνακας κάνει λόγο για "εσωτερική" και "εξωτερική" μονάδα, δηλαδή για διαιρούμενου τύπου συστήματα. Δηλαδή οι monoblock Α/Θ δεν συμπεριλαμβάνονται;
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 10:47 μμ Δημοσιεύτηκε January 31, 2013 at 10:47 μμ (edited) @Πανο κοιτα γενικα εχει πολυ κουβεντα το προτυπο θεωρω πως το τεστ γινεται με ξηρο υγρο βολβο γι ατις υψηλων ΚΑΙ ξηρο υγρο βολβο για τις χαμηλων αυτο ειναι το προτυπο του 2007 εψαξα του 11 αλλα ειμαι και κομματια τετοια ωρα ριχτου μια ματια κ μιλαμε παρε κ αυτο http://prntscr.com/r49iz οσο για τις μονομπλοκ μαλλον οι νταικιν lg μιτσουμπο σαμσουνγκ ( ελλας ) δε στοκαραν πολλα κομματια και δε τις ενοιαξε χαχαχχαχαχχαχα δε ξερω φιλε αληθεια EN 14511 2007.pdf Edited January 31, 2013 at 11:07 μμ by OTTO_engine 1
vag72 Δημοσιεύτηκε February 1, 2013 at 07:28 πμ Δημοσιεύτηκε February 1, 2013 at 07:28 πμ Καλημέρα μου ανατέθηκε να κάνω την 2η επιθεώρηση για εξ οικονομώ, το πρόβλημα είναι ότι η 1η επιθεώρηση είναι λάθος. Η ανάκληση από ποιον μπορεί να γίνει γιατί ο συνάδελφος έχει εξαφανιστεί μάλλον γιατί δεν πήρε την κατασκευή (τα λεφτά τα πήρε).
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε February 1, 2013 at 08:02 πμ Δημοσιεύτηκε February 1, 2013 at 08:02 πμ τα σεναρια του 1ου πεα δε βγαινουν σαν υπαρχουσα τωρα δλδ? αν θες βρησκεις απο μητρωα, 11880, 118888 δνσεις και πας στο γραφειο του για σπασιμο νευρων
OTTO_engine Δημοσιεύτηκε February 1, 2013 at 08:13 πμ Δημοσιεύτηκε February 1, 2013 at 08:13 πμ @OTTO_engine Για πιο λόγο στον οδηγό επιλεξιμότητας για τις Α/Θ αέρα/νερού, στη μια περίπτωση κάνει λόγο για θερμοκρασία ξηρού βολβού (DB) και στην άλλη για υγρού βολβού (WB) στην είσοδο του κυκλώματος του ψυκτικού μέσου; Δίνουν οι κατασκευαστές αυτές τις θερμοκρασίες λειτουργίας; Κι επιπλέον ο πίνακας κάνει λόγο για "εσωτερική" και "εξωτερική" μονάδα, δηλαδή για διαιρούμενου τύπου συστήματα. Δηλαδή οι monoblock Α/Θ δεν συμπεριλαμβάνονται; αφου κοιμηθηκα καλα σκεφτηκα πως το τεστ γινεται με θκρασια υγρου ΚΑΙ ξηρου βολβου ταδε για ψηλων ΚΑΙ θκρασια υγρου ΚΑΙ ξηρου για τις χαμηλες.... διαβασε την ταμπελα του προτυπου 1 κ 2
vag72 Δημοσιεύτηκε February 1, 2013 at 08:21 πμ Δημοσιεύτηκε February 1, 2013 at 08:21 πμ Δεν έχω καμία διάθεση να μπω σε αντιπαράθεση με τον συνάδελφο. Δύσκολο γιατί αλλάζει το κτίριο αναφοράς και το υπάρχον κτίριο το έχει βγάλει πολύ καλύτερο. Μόνο ο 1ος επιθεωρητής μπορεί να κάνει ανάκληση;
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα