Μετάβαση στο περιεχόμενο

Επέκταση καθ' ύψος σε κατοικία


 

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους σας :)

 

Είμαι ο Νίκος και δεν είμαι πολιτικός μηχανικός ή όποιας φύσης μηχανικός, απλά αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα και αφού ξόδεψα αρκετή ώρα στο φόρουμ μαθαίνοντας κάποιες πληροφορίες, είπα να καταθέσω το πρόβλημά μου και όποιος έχει την ευχαρίστηση να δώσει τις συμβουλές του τον ευχαριστώ θερμά a priori..

 

Όποιος πάλι πιστεύει οτι δεν είστε σύμβουλοι και οι πληροφορίες-συμβουλές πρέπει να πληρώνονται τότε δε πειράζει, καλή καρδιά, και θα καταλάβω. Πρός θεού δε θέλω να παρεξηγηθώ, δεν είμαι εδω για αντιπαράθεση, απλά ζητάω μια βοήθεια... :D

 

Προκαταβολικά συγγνώμη για το αν δεν υπάρχει συνεχόμενη σκέψη στο γράψιμο

Για να βγεί κάποιο συμπέρασμα ίσως χρειαστεί να μακρυγορήσω...

 

Το σπίτι μου είναι μια κατοικία 3ώροφη , θεωρείται το κατάστημα του Ισογείου όροφος?, της οποίας είμαστε(οικογένειά μου) ιδιοκτήτες μόνο του 2ου ορόφου ΚΑΙ του αέρα πάνω απο αυτόν. Γνωρίζω οτι βάσει συμβολαίου έχω δικαίωμα να χτίσω μέχρι 3 ορόφους, ευσεβείς πόθοι λέω εγω , και μιας και είμαι στο ξεκίνημα της δικής μου οικογένειας είπα να το εκμεταλλευτώ...βάσει σχεδίων όμως και μελετών τα πράγματα μπλέκουν...