Μετάβαση στο περιεχόμενο

[Α23] Διαφορετική χωροθέτηση θέσεων στάθμευσης


Recommended Posts

χμ...

 

δεν ειναι σωστο αυτο που λες,  οτι  "δεν πραγματοποιηθηκαν οι θεσεις του 1221.."

 

Και βεβαια πραγματοποιηθηκαν

αλλά  μετα  "ζευγαρωθηκαν...",   γιατι  προφανως  ο αγοραστης  δεν θα επαιρνε μια ΘΣΑ πλατους 1,20 μ...

 

 

Με  αυτα τα δεδομενα,  εχεις διαφορετικη χωροθετηση,  στη βαση οτι απο δυο εγινε σε μια...

 

αλλά,   "μη ορθων κατα νομο θεσεων ως προς τις διαστασεις τους", γεγονος που επηρεαζει τη νομιμοτητα της αδειας..

 

Και το θεμα ειναι οτι καθε ιδιοκτητης  δεν γνωριζει οτι εχει τετοιο προβλημα..

 

μεγα  μπλεξ

 

υγ

ειναι και  αυτη η "πραξη γκαραζ" οπως την λες

 

δεν βοηθαειτο σχεδιο σου,  αν εκει εχει 33 ή 18 θεσεις...και το πλατος της καθε μιας...

 

βλεπω και μερικες εσωτερικες..."τυφλες"

 

αρα

ας μελετησεις τα χαρτια... να εξαντλησουμε ολα τα σεναρια..

 

[παει πολυ να  μην εχει ελεγχθει το πλατος των ΘΣΑ..οκ?]

 

δες τις ελαχιστες διαστασεις ΘΣΑ

 

http://www.decobook.gr/symvoules/928-2012-01-30-08-26-33
 

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

Οι θέσεις στην πράξη garage έχουν εμβαδόν 25τ.μ. η καθεμία , αλλά όπως είπες κάποιες είναι τυφλές και δεν υπάρχουν οι διάδρομοι ελιγμών. Το πρόβλημα δεν είναι οι διαστάσεις, αλλα η χωροθέτηση. Επισυνάπτω και την κάτοψη της σύστασης

post-94467-0-30804000-1433096439_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

εδω βλεπω 18 θεσεις

 

εσυ λες οτι στην δηλωση δεσμευσης ειναι 33 και οτι δειξατε  στην πολεοδομια 33.."στενες",

[αυτο ψαχνουμε...δλδ αν εισαστε ή οχι εντος των νομιμων διαστασεων...]

 

  Το  εάν  κανατε 18  για να χωρανε τα αυτοκινητα με ανεση, ενωνοντας μεταξυ τους ή τις βαλατε διαφορετικα..

 

αυτο ειναι χωροθετηση..

 

 

αρα ξαναδες τα

 

αυτες οι διαστασεις δεν πολυφαινονται...αν και εδω θα χρειασθει  η βοηθεια καποιου πιο ειδικου  απο μενα..

Link to comment
Share on other sites

Δεν τίθεται θέμα διαστάσεων. Οι θέσεις στην δήλωση είναι 33 (βλ. αρχικό σχέδιο) με διαστάσεις εντός προδιαγραφών αλλά χωρίς τις απαιτούμενες αποστάσεις για να ξεπαρκάρουν : η μία δίπλα στην άλλη και τυφλές και καταλαμβάνουν την πυλωτή και τον διάδρομο κίνησης. Γι' αυτό δημιουργήθηκαν μόνο 18 που χωράνε στην πυλωτή και μένει ο διάδρομος για τους ελιγμούς.

Edited by elka12
Link to comment
Share on other sites

Ακολουθει χαζη ερωτηση!

Πηγαινεις σε ακαλυπτο οικοδομης για να ελεγξεις ΘΣΑ παρακολουθημα ΟΙ που ανηκει σε αυτες του 1221

Βλεπεις να μην υπαρχει διαγραμμιση κατω με διακεκριμμενες θεσεις και τα αυτοκινητα να παρκαρουν τελειως αλλοπροσαλα, μη τηρωντας το προβλεπομενο σχεδιο των ΘΣΑ

Υπαρχει αυθαιρεσια?

Η δε μας απασχολει ο τροπος παρκαρισματος, αρκει να εχει μεταβιβαστει η ΘΣΑ με τις διαστασεις που προβλεπετο και στην πραματικοτητα να μην καταλαμβανεται απο αλλη σταθερη κατασκευη (πχ καποια αποθηκη η μετακινηση του κτηριου εντος του οικοπεδου)?

Link to comment
Share on other sites

Ακολουθει χαζη ερωτηση!

Πηγαινεις σε ακαλυπτο οικοδομης   για να ελεγξεις ΘΣΑ παρακολουθημα ΟΙ που ανηκει σε αυτες του 1221

Βλεπεις να μην υπαρχει διαγραμμιση κατω με διακεκριμμενες θεσεις και τα αυτοκινητα να παρκαρουν τελειως αλλοπροσαλα, μη τηρωντας το προβλεπομενο σχεδιο των ΘΣΑ

Υπαρχει αυθαιρεσια?

 

ή δεν   μας απασχολει ο τροπος παρκαρισματος, αρκει να εχει μεταβιβαστει η ΘΣΑ με τις διαστασεις που προβλεπετο και στην πραματικοτητα να μην καταλαμβανεται απο αλλη σταθερη κατασκευη (πχ καποια αποθηκη η μετακινηση του κτηριου εντος του οικοπεδου)?

 

πολυ σωστα..

.

Τα επισημα χαρτια δειχνουν -εστω- 10  ΘΣΑ  "εκει" -ειτε στον ακαλυπτο ειτε στην πυλωτη...-

και οι μεταβιβασεις εγιναν για αυτες τις θεσεις..."εκει"

 

ποτέ  δεν μας απασχολει ο τροπος που   εχουν συμφωνησει μεταξυ τους οι συνιδιοκτητες για το που θα παρκαρουν,

ακομα και αν εχουν ζωγραφισει στο δαπεδο με "πισσα" ή "κιμωλια" τις  "νεες"  ¨θεσεις...

 

 

στην περιπτωση μας, διευκρινισθηκε οτι

επροκειτο να γινουν δυο οικοδομες...μια καταστημαστων-γραφειων και μία κατοικιων  με  18 διαμερισματα και χρειαζονταν 33 ΘΣΑ

Αντι να  εξαγορασουν - μαλλον-  οσες τους ελειπαν, δημιουργησαν στην οικοδομη των κατοικιων 33 ΘΣΑ, με τις σωστες διαστασεις.....με  μερικες να  ειναι τυφλες,   καταργωντας και τους διαδρομους προσπελασης...

Νομιμο ή οχι,  ετσι εκδοθηκε η αδεια.

Στη συνεχεια, κατα τις μεταβιβασεις  των κατοικιων  εγινε μια "ατυπη" κατοψη πυλωτης και με βαση  αυτη  δημιουργηθηκαν 18 ΘΣΑ και δοθηκαν σαν παρακολουθηματα στα διαμερισματα

 

Επομενως εχουμε διαφορετικη χωροθετηση...

 

[η  αδεια εχει εκδοθει καθ΄ον τροπο  αναφεραμε..

 εξακολουθει να ισχυει και..επομενως....αυτα]

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

πολυ σωστα..

.

 

ποτέ  δεν μας απασχολει ο τροπος που   εχουν συμφωνησει μεταξυ τους οι συνιδιοκτητες για το που θα παρκαρουν,

ακομα και αν εχουν ζωγραφισει στο δαπεδο με "πισσα" ή "κιμωλια" τις  "νεες"  ¨θεσεις...

 

 

 

Πρόβλημα υπάρχει ομως (μου ετυχε προσωπικα σαν αγοραστης ) οταν ο υποψηφιος αγοραστης εντοπίσει μαζι με τον μηχανικό του, οτι στην θεση σταθμευσης που του αντιστοιχεί βαση σχεδίων, ειναι ανέφικτο να παρκαρει στην πράξη λογω πχ μιας κολώνας-λάθος υπολογισμοί χώρων ελιγμων- ,οποτε,διαπιστωθηκε οτι τα αυτοκίνητα πάρκαραν διαφορετικά απο τις προβλεπομενες θεσεις

Edited by dragontolis
Link to comment
Share on other sites

αυτα -δυστυχως- ειναι καποια...συνηθη   σφαλματα...

 

Γι αυτο αλλωστε,  ενω υπαρχει η κατοψη των ΘΣΑ που εχει επισυναφθει στην αδεια...ακριβως, λογω αδυναμιας εφαρμογης τους, γινεται  μια  νεα  κατοψη, αναλογα με την τελικη μορφη και με αυτη την κατοψη γινονται   τα   συμβολαια...

Αυτη ειναι η διαφορετικη χωροθετηση...

 

[δλδ. σιγα την παρανομια...ολο κι'  ολο για το 500σαρικο γινεται....]

 

Ομως,  αν εχουν γινει ηδη συμβολαια με τις παληες  "δυσκολες"   θεσεις, ο  κατασκευαστης εχει την εξυπναδα να ορισει τις ΘΣΑ με καποια "διαχωριστικα"  επι του δαπεδου [διαγραμμισεις, τουβλακια, μαρμαρακια....πινακιδες με ονοματα...μεγαλειο.. ...]

και "σωζεται" η κατασταση...

 

κι αν καποιος -   στην  σπανια περιπτωση -   επιμενει  σωνει και καλα, να  παρκαρει "εκει"   που ειναι το σχεδιο "του" πατωντας πανω στις διαχωριστικες γραμμες,  αντι 40-50 ποντους πιο περα..

έ,  καποιο πρωι θα το βρει ελαφρως γρατσουνισμενο,  αφου καποιον εμποδιζει....και θα  "συνελθει"

 

εδω βεβαια  δεν εχεις  διαφορετικη χωροθετηση...διοτι τυπικα οι  θεσεις ειναι στην "θεση τους"... :smile:

Τελικα,  ολα ειναι να μην σου πεσει ο στραβος και αναποδος...

απο αυτον δεν γλυτωνεις...ακομα και αν εισαι νομιμος 100%

Edited by dimitris GM
Link to comment
Share on other sites

Για να μπω λιγο στο κλιμα, γιατι οσο και να εχω διαβασει, χαθηκα.

Προ εκδοσης αδειας, κατα τη φαση της μελετης, υπολογιζονται οι απαιτουμενες ΘΣΑ απο την αδεια, εστω 2 φερ ειπειν.

Γινεται συμβολαιογραφικη πραξη δεσμευσης αυτων, βασει Ν.1221/1981, με επισυναπτομενο σχεδιο που τις δειχνει με τις προβλεπομενες διαστασεις, σε συγκεκριμενες θεσεις κλπ.

Επειτα εκδιδεται η ΟΑ, η οποια στη διαμορφωση ακαλυπτου, το διαγραμμα καλυψης ή την κατοψη pilotis δειχνει ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΘΣΑ με το σχεδιο της ανωτερω συμβολαιογραφικης πραξης. Στις ιδιες θεσεις, με τις ιδιες διαστασεις.

 

Και εμεις αυτο που ελεγχουμε πρακτικα ειναι ΑΝ η ΘΣΑ ως παρακολουθημα του διαμερισματος ειναι μια απο τις του Ν.1221/1981 και εχει μεταβιβαστει στην ιδια θεση και στις ιδιες διαστασεις με την ΟΑ και τη συμβολαιογραφικη πραξη, ενω αν δεν ειναι μια απο αυτες, αν επηρεαζει η παταει καποια απο αυτες.

 

Σωστα?

 

Υπαρχει περιπτωση το σχεδιο της συμβολαιογραφικης πραξης του Ν.1221/1981 να μη συμφωνει με το αντιστοιχο της ΟΑ? (χωρις καποια τροποποιηση εννοω)

Και υπαρχει περιπτωση το σχεδιο του κανονισμου οπου φαινονται ολες οι ΘΣΑ, υποχρεωτικες και μη, να δειχνει τις υποχρεωτικες μικροτερες η σε αλλες θεσεις απο τα δυο ανωτερω σχεδια?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.