Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ιδιοκτήτες που θέλουν να κάνουν του κεφαλιού τους!


panagiot

Recommended Posts

Μου ήρθε ένας πριν από κάποιο καιρό ο οποίος ήθελε να κάνει μία μεζονέτα σε ένα εκτός οικισμού οικόπεδο. Είναι κατα παρέκκλιση άρτιο και οικοδομήσιμο και πρέπει να τηρηθεί απόσταση απο τον άξονα του δρόμου 15μ (Ο.Γ.). Αφού ολοκληρώσα τα αρχιτεκτονικά μου λεει ότι επειδη το οικόπεδο έχει μεγάλη κλίση , αυτός το σπίτι θέλει να το κάνει στα 3-4 μέτρα από τον δρόμο (για να μην ''χωθεί'' το σπίτι κατω από τον δρόμο).

Είμαι νέος μηχανικός και είναι η πρώτη τέτοια περίπτωση ιδιοκτήτη που συναντάω. Με άλλους που το έχω συζητήσει μου λένε ότι θα δω πολλους τέτοιυς στην πορεία.

Προσπαθώ να του εξηγήσω οτί με αυτό που σκέπτεται όλο το κτίριο θα βγεί αυθαίρετο, η κατάσταση δεν διορθώνεται και τα πρόστιμα δεν παίζουν, αλλά δεν το καταλαβαίνει. Η απάντηση που μου δίνει είναι '' εγώ δεν έχω εχθρούς για να μου κάνουν καταγγελία'' :???: . Τι να πώ...

Βέβαια άσε που μπλέκω και γω καθώς υπογράφω για την ολοκλήρωση των εργασιών...

 

Με έχει φτάσει στο απροχώρητο... και αυτές τις μέρες (παρόλο την δουλεία που έχω κάνει εως τώρα...και μάλλον δεν θα πληρωθω...) ,

να του πω οτι τη δουλεια δεν θα την αναλλάβω.

 

Τι γνώμη έχετε ?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 24
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ακριβώς. Υπάρχουν στο δικό μου "βιβλίο" δύο κανόνες απαράβατοι για κάθε μηχανικό, που θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο:

 

1) ακριβής τήρηση σχήματος και θέσης Φ.Ο.

2) Τήρηση μέτρων ασφαλείας.

Τα άλλα έρχονται μακράν δεύτερα.

Αυτά μετά από γνώση που ήρθε με τον δύσκολο τρόπο (λάθη που πληρώνεις ακριβά).