Jump to content
  • Revit - Μαθήματα BIM
Kane

Mπαταρίες για total station

Recommended Posts

Επιτέλους δεν πρέπει να κάνουμε όλοι ότι τα ξέρουμε όλα. Δεν είναι όλες οι μπαταρίες όλων των οργάνων οι ίδιες, ούτε κάνουν τα ίδια χρήματα. Τώρα σχετικά με το συγκεκριμένο post σχετικά με το NPL 350, η πατάρια έιναι Φιξ και δεν αλλάξει ούτε σε Γερμανό ούτε σε ηλεκτρονικό ούτε σε κανένα. Για να φτάσεις στα στοιχεία της μπαταρίας πρέπει να σπάσεις το πλαστικό κέλυφος της μπαταρίας, πράγμα που σημαίνει ότι και να το κανείς δεν πρόκειται ποτέ ξανά να κλείσει σωστά μετά ξανά. Επιπλέον τα στοιχεία που βάζουν συνήθως οι κατασκευαστές στις μπαταρίες τους δεν γράφουν από έξω τα χαρακτηριστικά τους, πράγμα που σημαίνει ότι και να τα αλλάξεις πολύ πιθανόν να μην βάλεις τα σωστά μετά την αλλαγή (αν θα ειναι αργής η γρήγορης φόρτισης, τα σωστά mAh κλπ το μέγεθος δεν ειναι το μόνο κριτήριο). Υπάρχουν και κινεζικές φθηνές στο internet από 100 διαφορετικούς οίκους αλλά οι περισσότερες δεν πρόκειται να κρατήσουν όσο οι εργοστασιακές και έχουν καταγράφει και περιπτώσεις με καμένες motherboard σε όργανα. Οπότε πολύ απλά σέβεσαι το όργανο σου και παίρνεις την γνήσια μπαταρία και έχεις και εγγύηση και έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο.

Edited by TopoRS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kαλά μας έπεισες εσύ.

 

Οι ίδιοι τεχνικοί των οίκων προτείνουν αλλαγή στοιχείων. Εσύ μάλλον τα ξέρεις όλα...

 

Και στη τελική, δε πληρώνω ΡΕ, για μια μπαταρία που καινούργια είχε 270+ΦΠΑ πριν 4 χρόνια, σήμερα 450+ΦΠΑ; Απο που προκύπτει αυτή η ανατίμηση; ακρίβηναν τα χημικά; Η μήπως ή κάθε απατεωνοεταιρεία ανεβάζεις τις τιμές στα αναλώσιμα για να πάμε σε καινούργια όργανα;

Και γιατί η μπαταρία του νίβο (οργανο των 5000ε καινουργιο) έχει 120 ή μία;

 

Μαλάκες πιανόμασταν χρόνια. Πέρασαν αυτά...Η μάλλον μαλάκες πιανόμασταν πάντα, απλά πιάναμε και μείς κάποιους και μας περίσσευαν τα λεφτά.

 

Εν κατακλείδι, προτιμώ να αγοράσω 4 απ'το ιμπει, διότι οσο σαβούρα και να'ναι, θα κρατήσουν όσο μια "επώνυμη"...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιοι τεχνικοί ποιων οίκων προτείνουν αλλαγή στοιχείων? Σε πληροφορώ ότι οι οίκοι δεν συνιστούν αλλαγές στοιχείων ειδικά στα όργανα των τελευταίων 10 ετών διότι τα όργανα έχουν πλέον και προδιαγραφές στεγανοτητας. Δεν μπορείς λοιπόν να συγκρίνεις την τιμη της αλλαγής των στοιχείων μιας μπαταρίας 20ετιας με μια ολόκληρη μπαταρία οργάνου. Όσο για την μπαταρία του nivo επειδή προφανώς δεν τα ξέρεις καλά καταρχάς δεν ειναι σαν του NPL διότι μπαίνει μέσα στο όργανο άρα δεν χρειάζεται να ειναι στεγανή και κατα δεύτερο λόγο δεν ειναι μπαταρία της Nikon. Ειναι μπαταρία της TDS που χρησιμοποιέιται στα Nomad τα κατα γραφικά και μετά από την εξαγορά της από την Trimble και με την συνεργασία της με την Nikon την χρησιμοποίησαν και για τα Nivo και για τα focus 6 και για τα Trimble Μ3 και για διάφορα άλλα που δεν γνωρίζεις και για αυτό το κόστος ειναι και διαφορετικό. Με τον ίδιο τροπο και το Nivo ειναι ποιο φθηνό τώρα απο όταν εσύ αγοραστές το NPL πριν απο 10 χρόνια.

Edited by TopoRS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως θές όνομα και διεύθυνση; Για να στο λέω ισχύει...

 

Μια χαρά τα ξέρω, την έχω δεί τη μπαταρία του νίβο. Για την ακρίβεια τις 2 μπαταρίες του νίβο. Γιατί η μπαταρία του NPL είναι της ίδιας της νίκον; Το κάλυμμα ναι, τα στοιχεία όμως όχι.

 

Το νίβο μάστορα είναι πιο φθηνό επειδή πλέον ΟΛΑ τα όργανα είναι πιο φθηνά. Πεστο κόστος κατασκευής, πεστο ανταγωνισμός, πες το όπως θες. Το νίβο σήμερα κάνει 5500 και το νπλ έκανε 10.000.

 

Οπως σήμερα ένα λεικα ΤΣΟ6 κάνει 6800 και στην εποχή του νπλ το φθηνότερο λεικα έκανε 15000 και πάει λέγοντας. Ενα base rover σήμερα κοστίζει 15000, πριν 5 χρόνια κόστιζε 30.000. Και πάει λέγοντας.

 

Οτι και να λές, ούτε μαγαζί να έχεις (που σε κόβω να'χεις) ΔΕ ΠΑΙΖΕΙ να δώσει ΚΑΝΕΙΣ για ένα οργανο δεκαετίας 450ε + ΦΠΑ για μια μπαταρία. ΟΤαν το όργανο αυτό κοστίζει μεταχειρισμένο 2000ε πάνω κάτω. Γι'αυτό και δε τα δίνουμε ούτε εμείς.

Και πίστεψε με την επόμενη φορά, που θα χαλάσει η μπαταρία, ούτε στοιχεία αλλάζω ούτε τίποτε. Θα πάρω ένα leica και τέλος.

Διότι αυτό που με εκνεύρισε δεν είναι οτι κοστίζει πολλά η μπαταρία. Είναι που "ανέβηκε" 200ε έτσι απλά λες και είναι στραγάλια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kane θα συμφωνήσω μαζί σου, δυστυχώς όμως και στην leica τα ίδια κάνουν. Πρέπει να καταλάβουν οι αντιπροσωπείες ότι οι καιροί είναι δύσκολοι και ο ανταγωνισμός μεγάλος, θα πρέπει να προσαρμόσουν τις τιμές τους και να μειώσουν το κέρδος τους και επειδή δυσκολεύονται, αναγκαστικά καταφεύγουμε και εμείς σε τέτοιες λύσεις πιο οικονομικές και θελκτικές....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειδικά όταν (περί Leica μιλώντας) αφού οι μπαταρίες "ρετάραν" απότομα και υπήρξε άμεση αναγκη αντικατάστασης, η φθηνή (και αποτελεσματικότατη ως τώρα) λύση ήταν η αλλαγή στοιχείων στην μία μπαταρία η οποία κόστισε 28 ευρώ και η χρήση μπαταρίας κάμερας για δεύτερη, με κόστος αγοράς 20 ευρώ και κανένα πρόβλημα στην λειτουργία του οργάνου και την φόρτιση...

Δυστυχώς επίσημα παρελκόμενα τέτοιου κόστους δεν μπορώ προσωπικά να υποστηρίξω όπως φαντάζομαι πολλοί από τους συναδέλφους...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την γενικότερη εμπειρία μου με τις μπαταρίες θα σας πως πως δεν συνιστάται η αντικατάσταση των στοιχείων αν θέλετε να κοιμόσαστε ήσυχοι.

 

Θεωρητικά, η αντικατάσταση των στοιχείων είναι εύκολη διαδικασία θεωρητικά αλλά στην πράξη εγκυμονεί πολλούς κινδύνους:

 

1. Θα πρέπει να στοιχεία να είναι ίδιας τεχνολογίας. Ενδεικτικά μερικές τεχνολογίες είναι: LiPO, Li-ion, Li-FE, NiMH.

2. Θα πρέπει τα στοιχεία να έχουν το ίδιο μέγεθος. Αν τα στοιχεία αντικατασταθούν με διαφορετικού μεγέθους ενδέχεται να μην χωράνε ή να πιέζονται στο κέλυφος. Ιδιαίτερα τα στοιχεία Lipo μπορεί να καταστραφούν ή να εκραγούν αν δέχονται μηχανική πίεση σε συνδυασμό με άλλες συνθήκες.

3. Θα πρέπει να μην έχει η μπαταρία security chip με εντοπισμό εξαντλημένων στοιχείων. Αν έχει και έχει ανιχνεύσει κατεστραμμένα στοιχεία ενδέχεται να μην μπορεί πλέον να λειτουργήσει ξανά.

4. Θα πρέπει να μην έχει έξυπνο charge controller. Οι controllers αυτοί προγραμματίζονται με πολλές παραμέτρους από το εργοστάσιο για τα συγκεκριμένα στοιχεία. Αν τα στοιχεία αντικατασταθούν με άλλων προδιαγραφών τότε στην καλύτερη θα τα υποφορτίζει και στην χειρότερη θα υπερθερμανθούν και θα εκραγούν/αναφλεγούν τα στοιχεία.

5. Πολλά στοιχεία είναι κολλημένα. Η κόλληση δεν είναι απλή υπόθεση. Αν δεν θερμανθεί αρκετά το σημείο κόλλησης (ψυχρή κόλληση) θα έχει μειωμένη έως και μηδενική απόδοση η μπαταρία. Αν θερμανθεί λίγο παραπάνω θα καταστραφεί (έκρηξη/ανάφλεξη) η μπαταρία ή θα μειωθεί ο χρόνος ζωής της.

 

Συνοπτικά: Αν ο εισαγωγέας σας πει πως έχουν δοκιμάσει πολλοί πελάτες να αντικαταστήσουν τα στοιχεία με άλλα τότε μπορείτε να προχωρήσετε με προσοχή στην αντικατάστασή τους, διαφορετικά προτιμήστε καινούργιες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εννοείται ότι όταν θέλουμε να αλλάξουμε τα στοιχεία μιας μπαταρίας και δεν έχουμε τις γνώσεις πληρώνουμε κάποιον που τις έχει να το κάνει και το εγγυάται δηλαδή μαγαζί που πουλά και κατασκευάζει μπαταρίες οπότε δεν θα αλλάξει την τεχνολογία/μέγεθος/χωρητικότητα/πολικότητα/τρόπο φόρτισης της μπαταρίας και των στοιχείων. Οι μπαταρίες δεν κατασκευάζονται με κόλληση αλλά συγκόλληση

Share this post


Link to post
Share on other sites

sdim, δεν αντιλέγω...

 

Γι'αυτό όταν ρώτησα τον ειδικό εάν ενδείκνυται η αλλαγή στοιχείων ή οχι. Εφόσον μου απάντησε καταφατικά, προχώρησα στην αλλαγή. Εννοείται πως δε θα κάτσω να ρισκάρω εγώ και να αλλάξω στοιχεία. Επειδή εφτιαξα 10-20 σμαρτ κιτ, δε με κάνει ούτε ηλεκτρολόγο ούτε ηλεκτρονικό.

Διότι εδώ πρόκειται για εργαλείο δουλειάς. Συνεπως, ο ειδικός θα ασχοληθεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.batteries.gr/?gclid=CIzHnMn1tbwCFSsCwwodXiUA5A

 

Συνάδελφοι για ένα topcon 602 εδώ άλλαξα στοιχεία.(κόστος 42 ευρώ).

 

Καθυστερεί λίγο στην παράδοση αλλά η μπαταρία μου τώρα κρατάει περισσότερο από πριν (μέχρι στιγμής τη έχω δουλέψει 5ωρο και δεν έχει καν κατέβει η στάθμη της ενέργειάς της)....

Απλά πρώτη φόρτιση 8ωρο (ανάλογα βέβαια και τι θα σας πει ο τεχνικός εκεί).Απλά αν αλλάξετε εκεί θα απαιτήσετε να σας βάλει ίδιας χωρητικότητας μπαταρία και άνω και καλό είναι να του δείξετε και το φορτιστή σας.

Ελπίζω να βοήθησα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.