Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΟΣΕ: Έφτιαξαν τις γραμμές αλλά... σταμάτησαν τα δρομολόγια


Engineer

Recommended Posts

Δεν μιλάμε για τα οικονομικά δεδομένα του 1800. Μιλάμε για σύγχρονα. Τότε το μοναδικό μέσον μεταφοράς μεγάλων όγκων εμπορευμάτων ήταν ο σιδηρόδρομος. Σήμερα;

 

1) Tα περισσότερα εμπορεύματα ημερήσιου ανεφοδιασμού με τι διακινούνται με σιδηρόδρομο ή με νταλίκα;;;;

2) Μπορεί να με πείσει κάποιος ότι θα βάλει την οικογένειά του στο τραίνο και θα πάνε διακοπές;;;;

 

Καλός και ασφαλής ο σιδηρόδρομος αλλά πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Δεν τον προτιμούμε. Πως λοιπόν θα αποσβεστούν οι επενδύσεις;  

Σαν στρατιώτης ποτέ δεν πήρα τραίνο. Ή σχεδόν ποτέ. Μια φορά πήρα όλη κι όλη και το μετάνιωσα. Σαν φοιτητής στην Πάτρα ποτέ, ποτέ, ποτέ. Και δεν το μετάνιωσα. Δεν ήταν μόνο οι καθυστερήσεις, ήταν και τα κουλά σημεία που είναι οι σταθμοί.

Σαν ελεύθερος επαγγελματίας χρησιμοποίησα το τραίνο πολλές φορές για να πάω Θεσσαλονίκη και να γυρίσω. Εκεί μάλιστα το ευχαριστήθηκα.

Να μιλάμε απλά.      

Edited by Konstantinos IB
Link to comment
Share on other sites

Σαν φοιτητής έπαιρνα συνέχεια τρένο . Είχε τον χαβαλέ του . ἐκανε περίπου όσο και το ΚΤΕΛ σε ώρα , αλλά ήταν πολύ φτηνότερο .

 

Ασε που το πάσο σε πήγαινε από την σχολή σου γιά παντού και από παντού γιά την σχολή σου , ενώ στο ΚΤΕΛ ζήταγαν ταυτότητα .

 

Από την άλλη αν είσαι σχεδόν 2 μέτρα όπως είμαι εγώ , έστω και τότε πολλάααα κιλά πιό αδύνατος , το ΚΤΕΛ είναι ένα στενό μαρτύριο .

 

Ετσι το αγάπησα το τρένο , με τον χαβαλέ του , το εστιατόριο του , τις βλάβες του και τις καθυστερήσεις του .

 

Και γιά να πω μιά ιστορία γιά τους παλιούς .

 

Γύριζα συνήθως Αθήνα είτε με το Εβρος  στις 10.40 , είτε με μιά αυτοκινητάμαξα στις 13.30 .

 

Πάω μιά φορά στον σταθμό γύρω στις 10 και λέω στον τύπο στα εκδοτήρια ;

 

Τι ώρα έρχεται το Εβρος , έχει καθυστέρηση ?

 

Δύο ώρες μου λέει .

 

Την κάτσαμε λέω .

 

Μην ανησυχείς μου λέει , γιατί στις 11.00 , θα έρθει των 9.00 :mrgreen:

 

Το Ελλάς Εξπρές , από Γερμανία . Το δεύτερο ημερήσιο τρένο γιά Γερμανία , μαζί με το Ακρόπολις που το προτιμούσα γιά την άνοδο στις σχολή , μιά και έφευγε περί τις 11.00 από Αθήνα και είχε και τουριστικό κόσμο την Ανοιξη και το καλοκαίρι 8-)

 

 

Μετά το οφ τόπικ , επανερχόμενος στο θέμα επιμένω ότι πλέον το τρένο είναι συμφερότερο από το αμάξι σε πολλές περιπτώσεις , ιδιαίτερα όταν θέλεις να ταξιδέψεις σε μεγάλη πόλη και το πρόβλημα παρκαρίσματος είναι έντονο , ενώ από την άλλη τα 200 € γιά ένα ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη με επιστροφή με το αμάξι , είναι πολλά λεφτά .

Link to comment
Share on other sites

Επ, περίμενε

Στην κυβέρνηση παραδέχονται ότι πρόκειται για ένα έργο ακριβό σε σχέση με εάν εντασσόταν στην παραχώρηση, ωστόσο όπως υποστηρίζουν από την στιγμή που έχει κυρωθεί με νόμο η εξαίρεσή του, η δημοπράτηση δεν θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικό τρόπο. Τώρα, στο υπουργείο Υποδομών ελπίζουν σε μία καλή έκπτωση από την πλευρά των εργολάβων ώστε να μετριαστεί το κόστος, που αρχικά είχε εξαγγελθεί ότι θα φτάσει τα 340 εκ. ευρώ χωρίς το ΦΠΑ αλλά και χωρίς τις απρόβλεπτες δαπάνες που εκτιμώνται σε 40 εκ. ευρώ.

Δεν είναι λοιπόν ακριβώς έτσι...

Edited by Konstantinos IB
Link to comment
Share on other sites

Πως θα τον βγάλεις στο σφυρί , χωρίς αρχικά ενα σοβαρό δίκτυο ;
οπότε... ρίχνουμε έργα εκατομμυρίων ... χρέος στον Ελληνα , και μετα ακολουθεί το ''χάρισμα'' του σε επενδυτές (όπως θέλουν με την ΔΕΗ) και πλήρωνε μ@..... Ελληνα ...

παλιό το κολπο ..
βλέπε Ολυμπιακή .... δώσανε πρόωρες συντάξεις στο μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού , φορτώσανε δηλαδή το βάρος στον Ελληνα , και μετά την δώσανε ''ξαλαφρωμένη'' του Βγαινοπουλου ...
Ετσι πουλάει αυτό το ''κράτος'' ... ρίχνει στις πλάτες του Ελληνα ότι βαραίνει τον εκάστοτε αγοραστή .
Στα τραίνα ... το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν το δίκτυο , τωρα που αναβαθμίστηκε λιγο ... ΩΡΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ .  μακάρι να βγω ψεύτης.

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Γιατί πρέπει ο Πάτρα - Πύργος να γίνει Α/Δ και όχι οδός ταχείας κυκλοφορίας με 2+2 λωρίδες , αλλά με αγροτικό παράπλευρο δίκτυο ?

Link to comment
Share on other sites

παλιό το κολπο ..

βλέπε Ολυμπιακή .... δώσανε πρόωρες συντάξεις στο μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού , φορτώσανε δηλαδή το βάρος στον Ελληνα , και μετά την δώσανε ''ξαλαφρωμένη'' του Βγαινοπουλου ...

Ετσι πουλάει αυτό το ''κράτος'' ... ρίχνει στις πλάτες του Ελληνα ότι βαραίνει τον εκάστοτε αγοραστή .

Στα τραίνα ... το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν το δίκτυο , τωρα που αναβαθμίστηκε λιγο ... ΩΡΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ .  μακάρι να βγω ψεύτης.

Exactly! (+1)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.