Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΣΠΜΕ : Απολογισμός του προεδρείου


iovo

Recommended Posts

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ποιότητα της εργασίας μας, προτείνω να κλείσουν τα τμήματα πολιτικών μηχανικών και μεις να είμαστε οι τελευταία γενιά που βγήκε. Οι επόμενοι ας λέγονται όπως θέλουν, ας μην έχουν κανένα δικαίωμα, ας κόψουν το λαιμό τους. Αλλά καθένας πρέπει να παίρνει το πτυχίο που ίσχυε τη στιγμή που πέρασε. Αναδρομικές αλλαγές είναι άδικες και παράνομες.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 27
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ποιότητα της εργασίας μας, προτείνω να κλείσουν τα τμήματα πολιτικών μηχανικών και μεις να είμαστε οι τελευταία γενιά που βγήκε. Οι επόμενοι ας λέγονται όπως θέλουν, ας μην έχουν κανένα δικαίωμα, ας κόψουν το λαιμό τους. Αλλά καθένας πρέπει να παίρνει το πτυχίο που ίσχυε τη στιγμή που πέρασε. Αναδρομικές αλλαγές είναι άδικες και παράνομες.

Κρεμάστε τον αδερφό μου γιατί εγώ αντραλίζομαι!

 

 

 


Παρατήρηση: Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ.

 

Μην κάνετε παράθεση ολόκληρου του αμέσως προηγούμενου μηνύματος για λόγους οικονομίας του forum. Παράθεση κάνετε όταν θέλετε να κάνετε αναφορά σετμήμα μιας δημοσίευσης ή να απαντήσετε σε δημοσίευση παλιότερη από την αμέσως προηγούμενη. Αντί για κλικ στη λέξη "παράθεση" κάντε κλικ στη λέξη "απάντηση" στο τέλος της ιστοσελίδας. 

Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum.

Ευχαριστώ, Didonis.

Edited by Didonis
  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Εδω δεν αλλαξαν τα κακως (ή καλως αναλογα πως το βλεπει κανεις) κειμενα σε περιοδους παχιων αγελαδων που το χρημα ερρεε για καποιους σαν ρυακι και ενας εξορθολογισμος καποιων θεματων θα περνουσε καπως πιο ανωδυνα , θα αλλαξουν τωρα  που δεν κινειται τιποτε και ο καθενας κοιταει πως θα πεθανει η κατσικα του διπλανου του ????

Edited by lefe
Link to comment
Share on other sites

1)Συμφωνω γενικά , αλλά γιά τους γεωλόγους γιατί τρελλαίνεσαι ? Δεν πρέπει να έχουν δικαιώματα αυτοί στην ειδικότητα τους ?

 

2) Να σου πει ο Γιώργος που έχει σπουδάσει και τις δύο πόσο μπερδεύετε η Γεωργική Μηχανική με τους Υδραυλικούς Μηχανικούς .

 

3) Γενικά πρέπει να κατανοήσουμε ότι οι επιστήμες μπερδεύονται και ότι ένα εξαμηνιαίο μάθημα , δεν μας δίνει την δυνατότητα να ασχοληθούμε με το αντικείμενο αυτό , αλλά μόνο να μπορούμε να συνεννοούμαστε με τους ειδικούς και να λύνουμε απλά θέματα .

 

1) Μα δε τα έχουν; δεν έχουν τη δυνατότητα διδασκαλίας γεωλογίας και άλλων θετικών επιστημών στα σχολεία? τη δυνατότητα διδασκαλίας γεωλογίας στα πανεπιστήμια, τα πολυτεχνεία και τις γεωπονικές? δε βγαίνουν θέσεις για γεωλόγους στα ερευνητικά ινστιτούτα? δεν έχουν την αποκλειστικότητα των μελετών της κατηγορίας 20?

 

Σίγουρα η γεωλογία είναι η βάση πολλών τεχνολογικών επιστημών και θα δεχόμουν ευχαρίστως την κατοχή ενός πτυχίου γεωλογίας σαν προϋπόθεση για την εισαγωγή στα τμήματα πολιτικών μηχανικών, μεταλλειολόγων, γεωπόνων κλπ. Αυτό υποτίθεται ότι επιτυγχάνεται στα πρώτα χρόνια σπουδών  όπου θεωρητικά τουλάχιστον διδάσκονται σχεδόν τα πάντα από τις θετικές επιστήμες και συχνά οι πολυτεχνίτες τα ξέρουν καλύτερα κι από τους ίδιους τους θετικάριους. Αν κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, τότε απλά χρειάζεται λίγο σφίξιμο στα πολυτεχνεία για να ανέβει το επίπεδο, όχι κατάργηση αντικειμένων για να κατέβει κι άλλο. 

 

 

2) Όντως, το γεωπονικό πανεπιστήμιο έχει ολόκληρο τομέα υδραυλικής όπου διδάσκονται όλα όσα διδάσκονται και στο πολυτεχνείο (εκτός από λιμενικά έργα). Τα επαγγελματικά δικαιώματα αυτών των γνώσεων είναι οι κατηγορίες μελετών 23 και 25, που είναι μονοπώλιο των γεωπόνων και δεν υπάρχει εμπλοκή με τους πολυτεχνίτες διότι άλλο είναι ο σχεδιασμός ενός εγγειοβελτιωτικού έργου (που καθορίζεται από το είδος της καλλιέργειας) και άλλο ο τελικός σχεδιασμός των επιμέρους στοιχείων του που ορθώς γίνεται από τους αρμοδίους της κατηγορίας 13, μιας και στη γεωπονική δε διδάσκονται οι κατασκευαστικές λεπτομέρειες (εκσκαφές, θεμελιώσεις, σκυροδέτηση κλπ).

 

3) Αυτό το επιχείρημα ενισχύει τα τμήματα πολιτικών μηχανικών έναντι των υπολοίπων διότι δε δίνουν κανένα επαγγελματικό δικαίωμα διδάσκοντας μόνο ένα εξαμηνιαίο μάθημα (όπως κάνουν άλλοι). Για κάθε κατηγορία έργου υπάρχει ολόκληρος τομέας με αρκετά μαθήματα. Νομίζω πως ο χρόνος είναι επαρκέστατος για να καλυφθούν όλα. Όποιος λέει ότι εξειδικεύεται μόνο σε ένα από αυτά δε μπορώ να καταλάβω με τι επιπλέον μαθήματα γεμίζει τα έτη σπουδών. Ακόμα και οι τοπογράφοι και οι αρχιτέκτονες δε περιορίζονται μόνο στα τοπογραφικά και τα αρχιτεκτονικά. Οι πρώτοι κάνουν επίσης υδραυλικά, συγκοινωνιακά, πολεοδομικά, χωροταξικά και οι δεύτεροι πολεοδομικά και χωροταξικά. Κι αυτό γιατί το να μη κατέχεις το σύνολο της γνώσης των κατασκευαστικών έργων σε κάνει ανεπαρκή και για αυτά στα οποία εξειδικεύεσαι διότι πρόκειται περί αδιάσπαστου συστήματος. Ίσως φταίει αυτός που όρισε χωριστές υπογραφές για τα διάφορα έργα του πολιτικού μηχανικού και τα έκανε να φαίνονται πολλά. Αν υπήρχε μια κατηγορία "έργων υποδομής" όπως λέμε "ηλεκτρομηχανολογικά" ίσως και να περνούσε απαρατήρητο το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Η τεχνολογία Γιώργο εξελίσσεται ραγδαία . Στο λέω εγώ που το βλέπω γνωρίζοντας πόσο άλλαξε τα τελευταία 30 χρόνια που ασκώ το επάγγελμα . 

 

Ετσι θεωρώ ότι όσο μεγαλώνει η Γνώση , η ειδίκευση είναι αναγκαία . Αλλά ο ειδικός δεν μπορεί να είναι και γενικός ταυτόχρονα , εκτός ίσως μικρών και συνήθων έργων .

 

Τώρα ότι διδάσκεσαι τα πάντα , ίσως και καλύτερα από τους θετικούς , δεν με πείθει . Αλλά δεν μπορώ να έχω θέση , αφού δεν γνωρίζω το θέμα , μόνο αμφιβολία , που εδράζεται στην λογική , ότι 4 χρόνια σπουδών σε ειδική επιστήμη , δεν μπορούν να καλυφθούν από τα μαθήματα του γενικού τομέα .

Link to comment
Share on other sites

Κατ αρχάς δε ζήτησαν οι πολυτεχνίτες να φάνε τη δουλειά των θετικάριων σαν καθηγητές πχ μαθηματικών στα σχολεία..

 

Τα μαθήματα του γενικού τομέα στο πολυτεχνείο διαρκούν 2 έτη και η ύλη που καλύπτεται είναι πολύ μεγάλη και συμπυκνωμένη, οι εξετάσεις αρκετά δύσκολες και συνήθως λαμβάνεται υπόψη ότι οι φοιτητές κατέχουν άριστα τουλάχιστον τη σχολική γνώση και διαβάζουν κι από μόνοι τους πριν έρθουν στην τάξη να ακούσουν το μάθημα. Πολλά κεφάλαια της ύλης οι θετικάριοι τα διδάσκονται στο μεταπτυχιακό (κι αν). Εξ άλλου το επίπεδο της τεχνολογίας έχει ανέβει τόσο ώστε οι μηχανικοί να παράγουν και δικά τους μαθηματικά, φυσικές, χημείες χωρίς οι θετικάριοι να είναι ενήμεροι για τις εξελίξεις. Ιδίως σε σχολές ηλεκτρολόγων μηχανικών το επίπεδο είναι άπιαστο και αρκετοί ασχολούνται στη συνέχεια με τα μαθηματικά αντί για την ηλεκτρολογία.

Link to comment
Share on other sites

Υπερβάλλεις και υποτιμάς τις θετικές σχολές . Εχει και εκεί πολλούς κολλημένους που θα ήταν πρώτη σε όποιο πολυτεχνικό τμήμα με βαθμούς πάνω από 19500 .

Edited by BAS
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπερβάλλω, μπορώ να δώσω στοιχεία για όλα αυτά. Οι θετικές επιστήμες πλατιάζουν σε γενικότητα πολύ περισσότερο από τις πολυτεχνικές. Συνεπώς είναι δύσκολο να προλάβουν να φτάσουν σε επίπεδο εφαρμογής διότι δεν έχουν και το υπόβαθρο των μαθημάτων που ασχολούνται με την επίλυση τεχνικών προβλημάτων. Εξ άλλου η δουλειά τους είναι το pure science κι όχι η επίλυση τεχνικών προβλημάτων.

Edited by georgiosmadonanakis
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.