akaliak Posted September 21, 2016 at 03:25 PM Posted September 21, 2016 at 03:25 PM (edited) Συνάδελφοι καλησπέρα, Θα ήθελα, αν κάποιος συνάδλεφος γνωρίζει, κάποια στοιχεία για τους εν λόγω σωλήνες, προκείμένου να τους χρησιμοποιήσω σε μελέτη φ. αερίου. Έχω βρεί το εγχειρίδιο της gastite, όμως ο σωλήνας είναι σπιράλ και δεν ξέρω ποια εσ. διάμετρος είναι σωστή ώστε να χρησιμοποιηθεί στους υπολογισμούς (υποθέτω η ισοδύναμη υδραυλική διάμετρος). Επίσης τι τραχύτητα έχουν αυτοί οι σωλήνες; να χρησιμοποιήσω τα 500μm του κοινού χάλυβα; Χρησιμοποιώ το πρόγραμμα της 4Μ και την μεθοδολογία υπολογισμών του ΦΕΚ, οπότε οι πίνακες στο εγχειρίδιο της gastite δεν με βολεύουν. Edited September 21, 2016 at 03:25 PM by akaliak
alto2 Posted September 21, 2016 at 10:24 PM Posted September 21, 2016 at 10:24 PM Μήπως σε βοηθήσει αυτό downloads1.html
akaliak Posted September 22, 2016 at 08:44 AM Author Posted September 22, 2016 at 08:44 AM Επανέχρομαι προς ενημέρωση και των υπολοιπων συναδέλφων Σε επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο DIMCO, πληροφορήθηκα ότι υπάρχει το κατάλληλο λογισμικό στο www.softlab.gr. Οι υπολογισμοί γίνονται για τυρβώδη ροή εξαιτίας της διατομής τύπου σπιράλ.
deathlok Posted October 21, 2016 at 10:44 AM Posted October 21, 2016 at 10:44 AM akaliak περιμένω εντυπώσεις από την εγκατάσταση....το έχω σκεφτεί αρκετές φορές σε κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις αλλά λίγο η τιμή λίγο ότι δεν είναι και το πιο διαδεδομένο προϊόν το αποφεύγω.
akaliak Posted October 26, 2016 at 06:28 AM Author Posted October 26, 2016 at 06:28 AM @deathlok Τελικά έφτιαξα την υπόγεια όδευση περίπου 4m με gastite, μέσα σε πλαστικό σωλήνα. Έχει δικό του ρακόρ με σπείρωμα στην άλλη πλευρά για σύνδεση με τον σιδηροσωλήνα. Το είδε και η αυτοψία και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Με βόλεψε γιατί, αν και συνήθως βάζω PE στις υπόγειες οδεύσεις, το συγκεκριμένο συνεργείο δεν μπορούσε να κάνει ηλεκτροσύντηξη. 1
deathlok Posted October 26, 2016 at 08:25 AM Posted October 26, 2016 at 08:25 AM εγώ για τέτοια μήκη (μικρά) τα φτιάχνει ο μάστορας στην αποθήκη του (κολλητά σιδηροσωλήνα) και τα πάμε επί τόπου και τα τοποθετούμαι. Πάντως από ότι κατάλαβα πρώτη σου επιλογή PE και μετά το gastite Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση.
akaliak Posted October 26, 2016 at 03:09 PM Author Posted October 26, 2016 at 03:09 PM Δεν θέλω να έχω κολλήσεις εντός εδάφους... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
tzitzikas Posted November 20, 2020 at 03:34 PM Posted November 20, 2020 at 03:34 PM On 26/10/2016 at 9:28 ΠΜ, akaliak said: @deathlok Τελικά έφτιαξα την υπόγεια όδευση περίπου 4m με gastite, μέσα σε πλαστικό σωλήνα. Έχει δικό του ρακόρ με σπείρωμα στην άλλη πλευρά για σύνδεση με τον σιδηροσωλήνα. Το είδε και η αυτοψία και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Με βόλεψε γιατί, αν και συνήθως βάζω PE στις υπόγειες οδεύσεις, το συγκεκριμένο συνεργείο δεν μπορούσε να κάνει ηλεκτροσύντηξη. καλησπέρα. Επεδή μου προέκυψε και εμένα τέτοια περίπτωση θα ήθελα να ρωτήσω: 1) για τον υπολογισμό πτώσης πίεσης του αγωγού τη τιμή χρησιμοποίησες για την τραχύτητα? 2) σου ζήτησαν απο την ΕΔΑ κάποιο πιστοποιητικό οτι έχει ο εγκαταστάτης πιστοποίηση για συνδέσεις αυτού του σωλήνα, όπως αναφέρει στην σελ. 16972 (παράγραφος Π9.3.1.6)? ευχαριστώ!
gnusselt Posted May 24, 2022 at 11:49 AM Posted May 24, 2022 at 11:49 AM ❓ Ποιός κανονισμός ισχύει στα δίκτυα σωλήνων για διέλευση βιοαερίου; Τα εξαρτήματα (ανοξείδωτα / HDPE) πρέπει να έχουν κάποιες ιδιαίτερες ιδιότητες;
mecheng_ Posted May 31, 2022 at 10:27 AM Posted May 31, 2022 at 10:27 AM On 5/24/2022 at 2:49 PM, gnusselt said: ❓ Ποιός κανονισμός ισχύει στα δίκτυα σωλήνων για διέλευση βιοαερίου; Τα εξαρτήματα (ανοξείδωτα / HDPE) πρέπει να έχουν κάποιες ιδιαίτερες ιδιότητες; https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:20675:ed-1:v1:en Τι θες να κάνεις; Γνωρίζεις την σύσταη του αερίου; Αφορά νέα προς κατασκευή μονάδα;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now