Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Συνάδελφοι καλησπέρα,

 

Θα ήθελα, αν κάποιος συνάδλεφος γνωρίζει, κάποια στοιχεία για τους εν λόγω σωλήνες, προκείμένου να τους χρησιμοποιήσω σε μελέτη φ. αερίου.

 

Έχω βρεί το εγχειρίδιο της gastite, όμως ο σωλήνας είναι σπιράλ και δεν ξέρω ποια εσ. διάμετρος είναι σωστή ώστε να χρησιμοποιηθεί στους υπολογισμούς (υποθέτω η ισοδύναμη υδραυλική διάμετρος). Επίσης τι τραχύτητα έχουν αυτοί οι σωλήνες; να χρησιμοποιήσω τα 500μm του κοινού χάλυβα;

 

Χρησιμοποιώ το πρόγραμμα της 4Μ και  την μεθοδολογία υπολογισμών του ΦΕΚ, οπότε οι πίνακες στο εγχειρίδιο της gastite δεν με βολεύουν.

post-26037-0-62878200-1474471481_thumb.jpg

Edited by akaliak
Posted

Επανέχρομαι προς ενημέρωση και των υπολοιπων συναδέλφων

 

Σε επικοινωνία με τον αντιπρόσωπο DIMCO, πληροφορήθηκα ότι υπάρχει το κατάλληλο λογισμικό στο www.softlab.gr.

 

Οι υπολογισμοί γίνονται για τυρβώδη ροή εξαιτίας της διατομής τύπου σπιράλ.

  • 5 weeks later...
Posted

akaliak περιμένω εντυπώσεις από την εγκατάσταση....το έχω σκεφτεί αρκετές φορές σε κάποιες ιδιαίτερες περιπτώσεις αλλά λίγο η τιμή λίγο ότι δεν είναι και το πιο διαδεδομένο προϊόν το αποφεύγω.

Posted

@deathlok

 

Τελικά έφτιαξα την υπόγεια όδευση περίπου 4m με gastite, μέσα σε πλαστικό σωλήνα. Έχει δικό του ρακόρ με σπείρωμα στην άλλη πλευρά για σύνδεση με τον σιδηροσωλήνα. Το είδε και η αυτοψία και δεν είχα κανένα πρόβλημα.

 

Με βόλεψε γιατί, αν και συνήθως βάζω PE στις υπόγειες οδεύσεις, το συγκεκριμένο συνεργείο δεν μπορούσε να κάνει ηλεκτροσύντηξη.

  • Upvote 1
Posted

εγώ για τέτοια μήκη (μικρά) τα φτιάχνει ο μάστορας στην αποθήκη του (κολλητά σιδηροσωλήνα) και τα πάμε επί τόπου και τα τοποθετούμαι.

 

Πάντως από ότι κατάλαβα πρώτη σου επιλογή PE και μετά το gastite :)

 

Σε ευχαριστώ για την ενημέρωση.

Posted

Δεν θέλω να έχω κολλήσεις εντός εδάφους...

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

  • 4 years later...
Posted
On 26/10/2016 at 9:28 ΠΜ, akaliak said:

@deathlok

 

Τελικά έφτιαξα την υπόγεια όδευση περίπου 4m με gastite, μέσα σε πλαστικό σωλήνα. Έχει δικό του ρακόρ με σπείρωμα στην άλλη πλευρά για σύνδεση με τον σιδηροσωλήνα. Το είδε και η αυτοψία και δεν είχα κανένα πρόβλημα.

 

Με βόλεψε γιατί, αν και συνήθως βάζω PE στις υπόγειες οδεύσεις, το συγκεκριμένο συνεργείο δεν μπορούσε να κάνει ηλεκτροσύντηξη.

καλησπέρα. Επεδή μου προέκυψε και εμένα τέτοια περίπτωση θα ήθελα να ρωτήσω:

1) για τον υπολογισμό πτώσης πίεσης του αγωγού τη τιμή χρησιμοποίησες για την τραχύτητα?

2) σου ζήτησαν απο την ΕΔΑ κάποιο πιστοποιητικό οτι έχει ο εγκαταστάτης πιστοποίηση για συνδέσεις αυτού του σωλήνα, όπως αναφέρει στην σελ. 16972 (παράγραφος Π9.3.1.6)? 

ευχαριστώ!

  • 1 year later...
Posted

  Ποιός κανονισμός ισχύει στα δίκτυα σωλήνων για διέλευση βιοαερίου;    

      Τα εξαρτήματα (ανοξείδωτα / HDPE) πρέπει να έχουν κάποιες ιδιαίτερες ιδιότητες;

 

 

Posted
On 5/24/2022 at 2:49 PM, gnusselt said:

  Ποιός κανονισμός ισχύει στα δίκτυα σωλήνων για διέλευση βιοαερίου;    

      Τα εξαρτήματα (ανοξείδωτα / HDPE) πρέπει να έχουν κάποιες ιδιαίτερες ιδιότητες;

 

 

https://www.iso.org/obp/ui/#iso:std:iso:20675:ed-1:v1:en

Τι θες να κάνεις; Γνωρίζεις την σύσταη του αερίου; Αφορά νέα προς κατασκευή μονάδα; 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.