Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλα τα απαιτούμενα αποδεικτικά για την έκδοση έγκρισης - άδειας δόμησης μετά το ν. 4387/2016


georgecv

Recommended Posts

 Το ΤΣΜΕΔΕ που καταργήθηκε κανείς δεν έκλαψε... αφορά τους μηχανικούς,  

 

δεν έχεις δίκιο, η εισφορά του ΤΣΜΕΔΕ δεν αφορά τους μηχανικούς...

και έκλαψε γι αυτό η keratiATTICA Bank και οι you-know-who-δανειολήπτες της

άσε που από το "1%" του ΕΜΠ το "ΤΣΜΕΔΕ" παίρνει προμήθεια για την είσπραξη σαν νταβατζής (βάσει του νόμου)

Edited by imhotep
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 66
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Και όπως λέει ο imhotep, με την κατάργηση της κράτησης ΤΣΜΕΔΕ, το παραπάνω κατά το νόμο ποσοστό από το ΕΜΠ δεν ξέρουμε ποιός το εισπράτει, η τράπεζα ή το δημόσιο ταμείο ; Το ΤΣΜΕΔΕ ή το ΕΜΠ αποκλείονται ...

Link to comment
Share on other sites

 

To ΦΕΜ θέλει ποσό συμβατικής, τα λοιπά θέλουν ποσό νόμιμης. Τα ποσά υπάρχουν και τεκμηριώνονται μόνο στην αναφορά του ΤΕΕ.

 

Το ΤΕΕ φίλε Καν δεν υπολογίζει νόμιμη (ΕΤΑ 112,5) για να είναι δυνατός ο έλεγχος των κρατήσεων αλλά τη δική του (ΕΤΑ 118). Με την κατάργηση των κρατήσεών μας δεν χρειάζεται η νόμιμη πουθενά. Όσον αφορά το ΦΕΜ θα μου επιτρέψεις να σου πω πως κατά την προσωπική μου άποψη δεν απαιτείται έλεγχος αυτού αλλά προσκόμιση του.

Link to comment
Share on other sites

Αλέξανδρε,

ο έλεγχος καταβολής του ΦΕΜ (δυστυχώς) απαιτείται σύμφωνα με το άρθρο 2, παρ.2 του ΒΔ 17.8.1955 (ΦΕΚ 218Α) σύμφωνα με ποσοστό της νόμιμης. Μετά έγινε επί της συμβατικής. Όμως αν δεν γίνει σωστά η διαδικασία της συμβατικής, η συμβατική γίνεται νόμιμη.

Η διαδικασία δήλωσης συμβατικής και υπολογισμού νόμιμης γίνεται στο ΤΕΕ και η αναφορά του ΤΕΕ αποτελεί τεκμήριο γι' αυτές. Το λάθος υπολογισμού του ΤΕΕ με την ΕΤΑ είναι άλλο θέμα ...

Η εισαγωγή των αμοιβών στο σύστημα απαιτείται και για την πιθανή κατά το νόμο υποχρέωση διεκδίκησής της από το ΤΕΕ. Ιδανικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για έλεγχο "δικαιοδοσίας μηχανικού", άλλο θέμα και αυτό ...

 

Συμπέρασμα : και όλες οι κρατήσεις αν καταργηθούν, που δεν έχει γίνει ακόμη εφικτό, πάλι ο προϋπολογισμός και η αναφορά του ΤΕΕ θα απαιτούνται κατά τους νόμους και ειδικά την  ΥΑ7533 (ΦΕΚ 251Β/2012), όπου (άρθρο 2) :

7. Μετά την υποβολή της αίτησης, ελέγχεται από εντεταλμένο υπάλληλο το ειδικό έντυπο προϋπολογισμού με βάση τον συγκεντρωτικό πίνακα του διαγράμματος δόμησης ή η ύπαρξη αναλυτικής προμέτρησης των εργασιών, από το μελετητή Μηχανικό ο προϋπολογισμός του έργου, και η πληρωμή των πάσης φύσεως οικονομικών υποχρεώσεων μελετητών και ιδιοκτητών υπέρ των διαφόρων ταμείων, όπως προκύπτουν από την εφαρμογή των εκάστοτε ισχυουσών σχετικών διατάξεων, με βάση τα στοιχεία και τα εμβαδά του εγκεκριμένου διαγράμματος δόμησης και αναγράφονται στο φύλλο ελέγχου.

Edited by kan62
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί με κάποιον "επίσημο" τρόπο (έγγραφη καταγγελία - ενημέρωση) να μάθε η τρόϊκα ότι, οι μάγκες του συγκεκριμένου υπουργείου τους δουλεύουν;;;;

δηλ;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή απέναντι σε ένα κομματικά κατειλημμένο κράτος (διαχρονικό καθεστώς) που έχει βάλει σκοπό να ρουφήξει το αίμα του κόσμου μόνο και μόνο για να βγάζει στον αφρό τα πελατάκια του

ο καθένας ψάχνει απεγνωσμένα να βρει το δίκιο του όπου μπορεί.

Αφού πιο πιθανό είναι να τον προστατέψει η τρόικα παρά αυτά τα καρναβάλια.

Link to comment
Share on other sites

η τρόικα πως προστατεύει αυτόν που δεν έχει ενημερότητα;

 

Συνάδελφε, αρνείσαι να καταλάβεις ότι πουθενά στο συγκεκριμένο έγγραφο δεν αναφέρεται η ασφαλιστική ενημερότητα.

Αν θεωρείς/είτε ότι αυτό το γραμμένο σε πλάτη έγγραφο συγκεντρώνει όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την έκδοση άδειας, σε/σας διαψεύδουν πολλοί νόμοι, αποφάσεις και εγκύκλιοι.

Μιλάει μόνο για τα απαιτούμενα από τις παρ.1γ και 2ιδ του ν.4030. Η ασφαλιστική ενημερότητα (κακώς) απαιτείται από κάποιες ΥΔΟΜ που βασίζονται σε ερμηνεία άλλων νόμων και όχι του ν.4030.

Αν σε/σας έπεισαν ότι με το έγγραφο αυτό ξεκαθαρίζεται το θέμα της ασφαλιστικής ενημερότητας, τότε λυπάμαι και οργίζομαι.

Όχι για το γεγονός καθ' αυτό, ούτε για τη δική τους πρόθεση (τη δουλειά τους έκαναν, να ξεπετάξουν εσας και το θέμα ήθελαν) αλλά για το μέλλον όλων μας ... δεν είναι πλέον άδηλο !

Link to comment
Share on other sites

Αλέξανδρε,

ο έλεγχος καταβολής του ΦΕΜ (δυστυχώς) απαιτείται σύμφωνα με το άρθρο 2, παρ.2 του ΒΔ 17.8.1955 (ΦΕΚ 218Α) σύμφωνα με ποσοστό της νόμιμης. Μετά έγινε επί της συμβατικής. Όμως αν δεν γίνει σωστά η διαδικασία της συμβατικής, η συμβατική γίνεται νόμιμη.

Η διαδικασία δήλωσης συμβατικής και υπολογισμού νόμιμης γίνεται στο ΤΕΕ και η αναφορά του ΤΕΕ αποτελεί τεκμήριο γι' αυτές. Το λάθος υπολογισμού του ΤΕΕ με την ΕΤΑ είναι άλλο θέμα ...

Η εισαγωγή των αμοιβών στο σύστημα απαιτείται και για την πιθανή κατά το νόμο υποχρέωση διεκδίκησής της από το ΤΕΕ. Ιδανικά θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για έλεγχο "δικαιοδοσίας μηχανικού", άλλο θέμα και αυτό ...

 

Συμπέρασμα : και όλες οι κρατήσεις αν καταργηθούν, που δεν έχει γίνει ακόμη εφικτό, πάλι ο προϋπολογισμός και η αναφορά του ΤΕΕ θα απαιτούνται κατά τους νόμους και ειδικά την  ΥΑ7533 (ΦΕΚ 251Β/2012), όπου (άρθρο 2) :

7. Μετά την υποβολή της αίτησης, ελέγχεται από εντεταλμένο υπάλληλο το ειδικό έντυπο προϋπολογισμού με βάση τον συγκεντρωτικό πίνακα του διαγράμματος δόμησης ή η ύπαρξη αναλυτικής προμέτρησης των εργασιών, από το μελετητή Μηχανικό ο προϋπολογισμός του έργου, και η πληρωμή των πάσης φύσεως οικονομικών υποχρεώσεων μελετητών και ιδιοκτητών υπέρ των διαφόρων ταμείων, όπως προκύπτουν από την εφαρμογή των εκάστοτε ισχυουσών σχετικών διατάξεων, με βάση τα στοιχεία και τα εμβαδά του εγκεκριμένου διαγράμματος δόμησης και αναγράφονται στο φύλλο ελέγχου.

Δε μπορεί να είναι άλλο θέμα η λάθος ΕΤΑ. Πως θα γίνει τότε ο έλεγχος; Πριν το συστημα του ΤΕΕ μια χαρά γινόταν ο έλεγχος. Τα λογισμικά των φορολογικών που έχουμε όλοι εκτυπώνουν μια χαρά τις νόμιμες.

 

To ΒΔ του 1955 καταργήθηκε και ισχύει η παρ 4 του άρθρου 52 του Ν.2238/94. Σε υατήν γίνεται αναφορά ότι καταθέτεις τη δήλωση και τίποτε άλλο:

4.Ειδικά, για τους αρχιτέκτονες και τους μηχανικούς ο προκαταβλητέος φόρος υπολογίζεται ως εξής:

α) Σε τέσσερα τοις εκατό (4%) της συμβατικής αμοιβής για εκπόνηση μελετών και σχεδίων που αναφέρονται στις περιπτώσεις β' και δ' της παραγράφου 5 του άρθρου 49.

β) Σε δέκα τοις εκατό (10%) της συμβατικής αμοιβής για εκπόνηση μελετών και σχεδίων που αφορούν οποιασδήποτε άλλης φύσης έργα και για την επίβλεψη της εκτέλεσης αυτών, καθώς και των έργων της προηγούμενης περίπτωσης και της ενέργειας πραγματογνωμοσύνης κ.λπ. για τα έργα αυτά.

Εξαιρετικά, για αμοιβές αρχιτεκτόνων και μηχανικών για την επίβλεψη της εκτέλεσης κάθε είδους τεχνικών έργων που ορίζονται στις προηγούμενες περιπτώσεις, ο προκαταβλητέος φόρος επιβάλλεται πριν από τη θεώρηση των οικείων εργασιών από την αρμόδια αρχή στο ποσό της αμοιβής επίβλεψης του δικαιούχου, και προκειμένου για εκπόνηση μελετών ή σχεδίων και επίβλεψη έργων του Δημοσίου, νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου και των κοινωφελών ή θρησκευτικών ιδρυμάτων, ο προκαταβλητέος φόρος κατά τα ποσοστά της παραγράφου αυτής υπολογίζεται στο ποσό της συμβατικής αμοιβής.

Το ποσό του φόρου, που προκύπτει κατά τα οριζόμενα στην παρούσα, αποδίδεται στη δημόσια οικονομική υπηρεσία της περιφέρειας, όπου βρίσκεται η επαγγελματική έδρα του δικαιούχου των αμοιβών αρχιτέκτονα ή μηχανικού με την υποβολή δήλωσης πριν από τη θεώρηση των σχεδίων ή μελετών ή από τη χορήγηση της σχετικής άδειας από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δημοσίου.

Η δήλωση αυτή περιλαμβάνει το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου της αμοιβής, τη διεύθυνση του, τη συμβατική αμοιβή, τον προκαταβλητέο φόρο, την αρμόδια για τη φορολογία Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία του ίδιου και εκείνου που του ανέθεσε τη σύνταξη της μελέτης ή των σχεδίων ή την επίβλεψη, πλην των περιπτώσεων που την ανάθεση έκανε το Δημόσιο.

Η υπηρεσία του Δημοσίου που είναι αρμόδια για τη θεώρηση των σχεδίων ή μελετών ή για τη χορήγηση της άδειας, απαγορεύεται να προβεί στη θεώρηση ή στη χορήγηση της άδειας, αν δεν καταβληθεί προηγουμένως στη δημόσια οικονομική υπηρεσία το οφειλόμενο ποσό του προκαταβλητέου φόρου. Η καταβολή αποδεικνύεται με την προσκόμιση του οικείου τριπλότυπου της αρμόδιας δημόσιας οικονομικής υπηρεσίας.

Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, η οποία δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζεται ο τύπος και το περιεχόμενο της δήλωσης, όπως και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παραγράφου αυτής.

 

Σε κάθε περίπτωση η "λανθασμένη" υποβολή ΦΕΜ είναι φορολογική παράβαση για την οποία αρμόδια υπηρεσία είνια η εφορία και όχι η πολεοδομία.

 

Δε θα πρέπει επίσης να ξεχνάμε πως ο έλεγχος των αμοιβών απο το ΤΕΕ καταργήθηκε από τον 3919/11.

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.