Μετάβαση στο περιεχόμενο

Σε 4 ώρες και 10 λεπτά πλέον η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη


Engineer

Recommended Posts

Από τις 9 το πρωί ξεκίνησε η λειτουργία του τμήματος Ευαγγελισμός-Σκοτίνα στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου. Τα νέα 25 χιλιόμετρα δρόμου ο οδηγός θα βρει τις 3 νέες σήραγγες εκ των οποίων η μεσαία είναι, με 6 χιλιόμετρα, η μεγαλύτερη σήραγγα στα Βαλκάνια.

 

Να θυμίσουμε πως τα διόδια παρά τα όσα είχαν λεχθεί εδώ και καιρό δεν αλλάζουν δραματικά καθώς η διαφορά κυμαίνεται σε 30-50 λεπτά, ανάλογα το όχημα. Το σύνολο των διοδίων που καλείται να πληρώσει ο οδηγός είναι αρκετά υψηλό για τα ελληνικά δεδομένα καθώς φτάνει τα 29 ευρώ (στην απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη) και αυτό είναι και το μεγάλο πρόβλημα για τη συχνή χρήση του αυτοκινητόδρομου.

 

ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 

Η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη από σήμερα θα διανύεται σε περίπου 4 ώρες και 10 λεπτά καθώς το νέο τμήμα που άνοιξε μειώνει κατά 25 λεπτά τη διαδρομή. Ο Αυτοκινητόδρομος Αθήνα-Θεσσαλονίκη, σήμερα διαχειρίζεται από 4 διαφορετικές εταιρείες. Για τους οδηγούς να σημειώσουμε πως από τα σταθμό διοδίων των Αφιδνών στην Αθήνα μέχρι τα Σκάρφεια Φθιώτιδας πληρώνουν για την Νέα Οδό, από τα Σκάρφεια μέχρι τις Ράχες (το λεγόμενο πέταλο του Μαλιακού δηλαδή) πληρώνουν για την Κεντρική Οδό, από τις Ράχες μέχρι το Κλειδί Ημαθίας πληρώνουν για τον αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και από το Κλειδί μέχρι τα διόδια στα Μάλγαρα, πληρώνουν για την Εγνατία Οδό.

 

Σημειώνουμε για καλύτερη χρήση του δρόμου και λιγότερες αναμονές όλες οι εταιρείες διαθέτουν e-pass τα οποία φορτίζονται με χρήματα είτε από το λογαριασμό σας είτε στους σταθμούς διοδίων. Οι συχνοί χρήστες έχουν εκπτωτικά πακέτα και για να ενημερωθούν μπορούν να καλούν στην εξυπηρέτηση πελατών των 4 εταιρειών.

 

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΤΕΛΕΤΗ

 

Η χθεσινή τελετή στα Τέμπη ήταν ομολογουμένως εντυπωσιακή. Η Φιλαρμονική Κατερίνης έδινε τον τόνο, ενώ μεγάλο μέρος των εταιρειών παραχώρησης παραβρέθηκαν εκεί, ενώ είδαμε βουλευτές της περιοχής όλων των κομμάτων. Η διάρκεια της ήταν μεγάλη καθώς η προσέλευση ξεκίνησε στις 12.30 το μεσημέρι και η απόχωρηση των καλεσμένων ξεκίνησε στις 4 το απόγευμα.

 

Πηγή: http://www.ypodomes....na-thessaloniki

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

γύρω στη μισή ώρα θα μειωθεί ο χρόνος όταν καταργηθούν τα διόδια (ή έστω οι μετωπικοί σταθμοί) αλλά είναι πολύ δύσκολο να το σκεφτεί κάποιος

Edited by imhotep
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν συμφέρει γιατί θα πληρώνουμε για όσα χιλιόμετρα διανύσουμε... Πως να το κάνομεν!!!!

Link to comment
Share on other sites

γύρω στη μισή ώρα θα μειωθεί ο χρόνος όταν καταργηθούν τα διόδια (ή έστω οι μετωπικοί σταθμοί) αλλά είναι πολύ δύσκολο να το σκεφτεί κάποιος

σου έχει μιλήσει κανείς για το epass?

Link to comment
Share on other sites

εμενα μου εχουν μιλησει. 3 μηχανακια θες , ψιλοπραμματα δηλαδη. 

ειναι τις ιδιας εταιριας (για της εγνατιας δεν εχω αποψη γιατι δεν εχω) αλλα η τεχνικη πολυπλοκοτητα να χρεωνεις μια πιστωτικη καρτα πχ η εναν προπληρωμενο λογαριασμο και για τα τρια η να πιστωνεις το ποσο μεταξυ των διαχειριστων της οδου ειναι τοση που μαλλον πιο γρηγορα θα σηκωσει δορυφορο η ελληνικη διαστημικη υπηρεσια παρα θα συμβει το αυτονοητο. 

Link to comment
Share on other sites

σου έχει μιλήσει κανείς για το epass?

 

Tώρα αυτό εξυπνάδα είναι;

 

Δε μπορείς να σκεφτείς, πως εάν ΔΕΝ υπήρχε κανένας μετωπικός σταθμός θα ήταν το ταξίδι συντομότερο;  Στους αυτοκινητοδρόμους του εξωτερικου, δεν έχουν e-pass δηλαδη;

 

Και με e-pass ακόμη, απο Ορεστιάδα μέχρι Αθήνα, ή αντε να σου βάλω απο θεσ/νικη μεχρι Αθήνα, θες ένα "μηχανάκι" μόνον;

 

Με το e-pass περνάς με 120χλμ/ώρα; ΟΧΙ, κι αυτό διότι ειναι μετωπικός σταθμός, έχει όριο 20-30-40-50-πόσο έχει, οπότε πάλι επιβραδύνεις, ν'ανοίξει η μπάρα να επιχύνεις.

 

Ξοδέψαμε 500 εκ ευρώ για να μειώσουμε μιαμιση ωρίτση την διαδρομή, και ώς άλλη ουγκάντα, εχουμε διόδια μετωπικά

 

Το κόστος δε το σχολιάζω.

Link to comment
Share on other sites

Τα διόδια Αθήνας - Θεσσαλονίκης είναι 11 με κόστος σήμερα 30,65 ευρώ για ένα ΙΧ. Τα χρήματα καρπώνονται μεγαλοεργολάβοι για την ανύπαρκτη συντήρηση ενός νέου δικτύου. Τα συμπεράσματα δικά σας...

Link to comment
Share on other sites

Τα διόδια Αθήνας - Θεσσαλονίκης είναι 11 με κόστος σήμερα 30,65 ευρώ για ένα ΙΧ. Τα χρήματα καρπώνονται μεγαλοεργολάβοι για την ανύπαρκτη συντήρηση ενός νέου δικτύου. Τα συμπεράσματα δικά σας...

 

καλά "εσύ" τους θεωρούσες μαλάκες, όταν δίναν 30-40% εκπτώσεις;

 

Αφού το ψωμί είναι στη συντήρηση. Στα σκουπίδια. Στους ΑΠΕ.

 

Είχαν πρόγραμμα.

 

Υ.Γ. να βάλουμε διόδια, στις εισόδους της χώρας, το καταλαβαίνω. Γιατί πχ (οι βόρειοι καταλαβαίνουν) να μπαίνουν ΚΑΘΕ μέρα, 200 φορτηγά (ένα παράδειγμα μόνο) απο σκόπια, που πηγαινοέρχονται λιμάνι και κουβαλάνε το μετάλλευμα που περιέχει μαγγάνιο;

Εμείς δηλ να μη βγάλουμε κάτι σα κράτος;

Οταν περνάμε τη παλιοχώρα τους (απ'την άποψη οδικου δικτύου) δε μας χρεώνουν 3 φορες απο 1 ευρώ; Ουσιαστικά επιζούν απ'τα διόδια σα "κράτος".

 

ΚΑι πάει λέγοντας...

Edited by Kane
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.