Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το... θανάσιμο λάθος της Beat


basgoud

Recommended Posts

Η παροχή υπηρεσιών με έκπτωση, δηλαδή με διαφορετικό τιμολόγιο από αυτό που έχει αποφασίσει ο ρυθμιστής, ήταν εκτός νόμου, υποστηρίζουν νομικοί κύκλοι. Οι ίδιοι θεωρούν όμως πως και το νέο θεσμικό πλαίσιο παραβιάζει το κοινοτικό δίκαιο.

Η διαφορά στον τρόπο λειτουργίας μεταξύ της Booking, μιας εφαρμογής για κρατήσεις ξενοδοχείων, και της Beat (πρώην Taxibeat) που χρησιμοποιείται για να βρει κάποιος ταξί, ήταν αυτή που επέτρεψε στο υπουργείο Υποδομών να παρέμβει, με άγαρμπο τρόπο, στην αγορά, υποστηρίζουν νομικοί κύκλοι που παρακολουθούν την υπόθεση.

 

Οπως εξηγούν, «δεν είναι η πρώτη φορά που δημιουργείται σύγχυση στη αγορά και στην Πολιτεία, περί του νομικού χαρακτηρισμού μίας υπηρεσίας». Η Beat «βασίστηκε κατά κάποιο τρόπο στο μοντέλο της Booking.com. Λειτουργούσε άριστα ως απλός μεσολαβητής της μίσθωσης ταξί, σαν να «σηκώνεις μέσω κινητού το χέρι και να καλείς ψηφιακά το ταξί». Επίσης, λειτούργησε άριστα και νόμιμα ως διαχειριστής πληρωμών για λογαριασμό τρίτων (των ταξιτζήδων). Εισπράττει το τίμημα για τη μεταφορά βάσει του ταξίμετρου με ηλεκτρονικούς τρόπους πληρωμής και το αποδίδει στους ταξιτζήδες». Δεν λειτουργεί, βέβαια, ούτε ως ηλεκτρονικός κατάλογος, ούτε ως διαφημιστική όπως για παράδειγμα κάνει η Booking.

 

Οπως λέει ο δικηγόρος Γιώργος Σακελλαριάδης, «η εταιρεία συμβαλλόταν μόνο με επαγγελματίες οδηγούς ταξί, δηλαδή όσους έχουν άδεια από το κράτος, με αντικείμενο την αλλαγή του μέσου της ελεύθερης μίσθωσης (εκτός πιάτσας): αντί να σηκώνεις μέσα στη βροχή ή στο λιοπύρι το χέρι σου και να περιμένεις, πατάς ένα κουμπί σε έξυπνη συσκευή και περιμένεις... ηλεκτρονικά! Άρα ο εκσυγχρονισμός του μέσου πρότασης προς μίσθωση (καταναλωτής -> ταξί) δεν πλήττει τον χαρακτήρα της κύριας σύμβασης, αφού τα μέρη έχουν και την ελευθερία ακύρωσης, άρνησης κ.ο.κ.».

 

Το ίδιο συμβαίνει (ή πρέπει να συμβαίνει με βάση τη σύμβαση) και στο Booking, που δεν είναι ξενοδόχος, ούτε επιδιώκει να γίνει. Διευκολύνει την κράτηση και αν ζητηθεί και την είσπραξη, έναντι αμοιβής φυσικά, ενώ λειτουργεί και υπηρεσία καταλόγου και διαφήμισης, απολύτως νόμιμα.

 

Ποιο ήταν το θανάσιμο λάθος της Beat, που επέτρεψε στο υπουργείο Υποδομών να παρέμβει με τη νομοθετική ρύθμιση που θα κατατεθεί σύντομα στη Βουλή; «Οι προσφορές» λέει ο κ. Σακελλαριάδης. «Όταν παύεις να λειτουργείς ως facilitator και εισπράκτορας τρίτου, αλλά κανονίζεις ως ιδιώτης ελεύθερα το κόμιστρο, γίνεσαι πλέον εσύ ο μεταφορέας, ο έχων την οικονομική πολιτική της αξίας της μεταφοράς, άρα δημιουργείς αθέμιτες πρακτικές για τους εκτός Βeat οδηγούς ταξί και το κυριότερο, τροποποιείς αυτό που δεν τροποποιείται: Δεν επιτρέπεται ένας οδηγός ταξί να μας κάνει "έκπτωση" στο ταξίμετρο, αν το λειτουργεί σωστά (βάσει ισχύοντος καθεστώτος, ομολογουμένως διεθνώς)».

 

Το κόμιστρο των ταξί στην Αθήνα πρέπει να είναι ίδιο, με βάση τον νόμο. Οποιος προσφέρει διαφορετικό τιμολόγιο παρανομεί. Συνεπώς, λένε νομικοί κύκλοι, το υπουργείο Υποδομών έπρεπε να παρέμβει και να επιβάλει πρόστιμο στην beat γιατί μέσω των προσφορών παραβιάζει τον νόμο του ενιαίου κομίστρου. Στο υπουργείο προτίμησαν, βέβαια, τη νομοθετική παρέμβαση που -αν επιβεβαιωθούν όσα έχουν διαρρεύσει για το περιεχόμενό της- θα «καταπέσει με την πρώτη προσφυγή στην Ε.Ε.» όπως εξηγούν οι νομικοί.

 

Είναι λοιπόν προφανές, ότι «η Βeat παρασύρθηκε από τον ενθουσιασμό της και της επιτυχία της και μπήκε σε χωρικά ύδατα άγνωστα, απρόσεκτα, επιτρέποντας στο υπουργείο να "επέμβει". Ποια είναι η διαφορά με την Βooking; "Τις προσφορές τις ανεβάζουν οι ξενοδόχοι, γιατί απλά δικαιούνται να το κάνουν... Όχι η Βooking! Ούτε στο τέλος του μήνα "καταβάλλει" η booking τη διαφορά από τις προσφορές - εκπτώσεις στους ξενοδόχους».

 

Αυτή η συχνή πρακτική της Beat, κατά τη γνώμη του κ. Σακελλαριάδη, «ήταν ένα τεράστιο αυτογκόλ σε νομικό επίπεδο, αφού τελικά κατέβαλε εκείνη το κόμιστρο στον κάθε οδηγό ταξί (τη διαφορά ανάμεσα στην έκπτωση και το νομικά καθορισμένο τιμολόγιο), με αποτέλεσμα να καθίσταται de facto μεταπωλητής υπηρεσίας μεταφοράς, άρα και επιχείρηση παροχής μεταφορικού έργου». Έτσι προσέφερε και νομικό οπλοστάσιο στους εχθρούς της υπηρεσίας, η οποία εξυπηρετεί σήμερα χιλιάδες Αθηναίους.

 

Τη δική του ερμηνεία δίνει και ο δικηγόρος Βασίλης Σωτηρόπουλος σε σχετικό άρθρο που δημοσιεύθηκε χθες.

 

Ο ιδρυτής και επικεφαλής της Beat Νίκος Δρανδράκης υπεραμύνεται της λειτουργίας της υπηρεσίας και τις τελευταίες ημέρες έχει ξεκινήσει και διαδικτυακή καμπάνια για την ανατροπή του σχεδίου νόμου. Το τελευταίο περιέχει διατάξεις που στην ουσία καταργούν τη δυνατότητα των χρηστών της εφαρμογής να επιλέξουν το ταξί που θα καλέσουν! Στο υπουργείο Υποδομών απάντησαν χθες πως οι νόμιμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και εφαρμογές δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Μένει, βέβαια, να δούμε και επισήμως το περιεχόμενο του σχεδίου νόμου.

 

Η «είσπραξη έναντι τρίτων»

Ενα δεύτερο ζήτημα που θίγουν κάποιοι από τους νομικούς που παρακολουθούν τη συζήτηση των τελευταίων ημερών συνδέεται με το γεγονός πως η Beat «εισπράττει έναντι τρίτων», κάτι το οποίο μπορεί να κάνει «μόνο ένα Ιδρυμα Πληρωμών ή Ηλεκτρονικού Χρήματος ή Πιστώσεων».

 

Οπως εξηγούν, την «είσπραξη έναντι τρίτων την απαγορεύει ο νόμος 3862/2010, που είναι προσαρμογή της πρώτης κοινοτικής οδηγίας για τις πληρωμές (PSD 1)». Αντίστοιχη πρόβλεψη, επισημαίνουν, υπάρχει και με τον ελληνικό νόμο περί ηλεκτρονικών πληρωμών 4446/2016, σύμφωνα με τον οποίο κανένας δεν μπορεί να εισπράττει έναντι τρίτων πλην των αδειοδοτημένων ιδρυμάτων/φορέων.

 

Ο λόγος είναι απλός: Αφού η πιστωτική κάρτα του καταναλωτή χρεώνεται π.χ. όταν χρησιμοποιεί την υπηρεσία Beat μέσω Paypal, τότε πρέπει η Beat να παράσχει και την απόδειξη είσπραξης. Σήμερα, η τελευταία εισπράττει το ποσό, αλλά την απόδειξη είσπραξης την εκδίδει (σπανίως όπως γνωρίζουν οι τακτικοί πελάτες των ταξί...) ο οδηγός ταξί.

 

Γιατί πρέπει να δώσει απόδειξη η Beat; Μα για να δικαιολογήσει το έσοδο στο τέλος του χρόνου, αν γίνει διασταύρωση στοιχείων από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Μέχρι σήμερα, με βάση και την υπουργική απόφαση 1033/2013, δεδομένα συναλλαγών στην ΑΑΔΕ δίνουν μόνο τα ελληνικά ιδρύματα (τράπεζες κ.λπ.), οπότε δεν υπάρχει διασταύρωση στοιχείων με Paypal κ.λπ.

 

Παρά το γεγονός πως η σύγκριση με το Booking δεν είναι η καλύτερη, γιατί το τελευταίο λειτουργεί σε μια αγορά όπου οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα, οι νομικοί επισημαίνουν τα εξής: Το Booking δεν χρεώνει ποτέ την κάρτα του πελάτη, δηλαδή δεν εισπράττει έναντι τρίτων, ούτε μεταπωλεί κάποια υπηρεσία για να είναι αναγκασμένο να εκδώσει απόδειξη.

 

Οι ίδιοι προσθέτουν πως το πρόβλημα για εταιρείες όπως η Beat θα γίνει ακόμα μεγαλύτερο με την εφαρμογή της νέας κοινοτικής οδηγίας για τις πληρωμές (PSD 2), η οποία προβλέπει καθολική απαγόρευση των εισπράξεων έναντι τρίτων (με την εξαίρεση των ιδρυμάτων πληρωμών, των ιδρυμάτων ηλεκτρονικού χρήματος και των πιστωτικών ιδρυμάτων).

 

Τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο με τη νέα οδηγία για το ξέπλυμα χρήματος, η οποία απαιτεί ταυτοποίηση όσων εμπλέκονται σε μια συναλλαγή από το πρώτο ευρώ! Τα κράτη-μέλη και η Κομισιόν έχουν σαφή κατεύθυνση για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και γι' αυτό θέλουν ολοένα και περισσότερες συναλλαγές να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά, να γνωρίζουν ποιος πληρώνει και ποιος πληρώνεται, με ό,τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τους πολίτες και εταιρείες όπως η Beat.

 

Πηγή Euro2day.gr

 

Click here to view the είδηση

Link to comment
Share on other sites

δυο  μετρα  και  δυο  σταθμα  κρατικο  τιμολογια  για  ένα  σωρο επαγγελματα 

που  προφανως  εχουν  προσβαση  στην εξουσια  με  εκβιασμούς  και  ψηφους

ελευθερη  διαπραγματεση  για  μηχανικους  που  είναι  επιστημονικος  κλαδος

και υποτίθεται προασπιζει  την  ασφαλεια των  πολιτων (  κατασκευες  )  και  την καλη  λειτουργεια

των  νομων  και  του  κρατους  

γλεντια   τρελα και  ντροπη για  την  χωρα 

κρατικα  προστατευμενα  τιμολογια  για  τους  πελατες που  μεσω  συνδικαλισμου  προασπιζουν  τα  συμφεροντα  τους

ελευθερη  αγορα  και  φιλελευθερισμος  για  τα  κοροιδα

ετοιμαζουν  και  νέο  ανοιγμα  τους  επαγγέλματος  του  μηχανικου  .

από  τα  προαπαιτουμενα  της  3  αξιολόγησης 

κάθε  φορα  που θελει  μια  κυβερνηση  να  εμφανιστε  στην τροικα  φιλελευθερη 

κανει  ένα  νέο  ανοιγμα  στο  επαγγελμα  των  μηχανικων

γιναμε  πειραματόζωα

Link to comment
Share on other sites

Στο χωριό μου το λένε: κύλησε ο τέτζερης (Λυμπρόπουλος) και βρήκε το καπάκι (αριστερά+ακροδεξιά).

 

Η ζωή συνεχίζεται, υγεία, ευεξία και μην ξεχνάτε να πληρώνετε έγκαιρα στον ΕΦΚΑ συνάδελφοι μηχανικοί. 

 

Κατά τα άλλα, βρέθηκαν και αρχαία αεροπλάνα στο Ελληνικό. Άνοιξαν οι δουλειές οι μηχανικοί γυρνάνε μαζικά από την Αραπιά να προλάβουν.

Link to comment
Share on other sites

H αλήθεια κάπου στη μέση μάλλον είναι. 

Συμφωνώ με την κριτική για θέματα όπως το υποχρεωτικό κόμιστρο , όπως επίσης κι αυτό με τις 3ετείς συμβάσεις είναι απαράδεκτο  αλλά από την άλλη  όμως δεν βλέπω να σχολιάζονται τα παρακάτω :

 

 "είσπραξη έναντι τρίτων την απαγορεύει ο νόμος 3862/2010, που είναι προσαρμογή της πρώτης κοινοτικής οδηγίας για τις πληρωμές (PSD 1)"
 

 "Αφού η πιστωτική κάρτα του καταναλωτή χρεώνεται π.χ. όταν χρησιμοποιεί την υπηρεσία Beat μέσω Paypal, τότε πρέπει η Beat να παράσχει και την απόδειξη είσπραξης. Σήμερα, η τελευταία εισπράττει το ποσό, αλλά την απόδειξη είσπραξης την εκδίδει (σπανίως όπως γνωρίζουν οι τακτικοί πελάτες των ταξί...) ο οδηγός ταξί".

 

Δηλαδή , κάνω κατάθεση αμοιβής στον λογαριασμό του loser αλλά ΑΠΥ μου κόβει ο Dio_the_Theo. 

Κάπου πάσχει αυτό έτσι δεν είναι ?

Edited by avgoust
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω χρησιμοποιήσει Beat, αλλά είναι δυνατόν να δίνει ο οδηγός ταξί απόδειξη για χρήματα που δεν πήρε ο ίδιος; Χρησιμοποιεί το ταξίμετρο για να χρεώσει τη διαδρομή και στέλνει πληροφορίες για το κόστος στη Beat ή υπολογίζει η Beat το κόστος με άλλο τρόπο;

Link to comment
Share on other sites

το κοστος υπολογιζεται και απο το beat αλλα ισχυει αυτο του ταξιμετρου.

ο οδηγος ενημερωνει την εφαρμογη επιτοπου και σου ερχεται ειδοποιηση στο email σοθ.

αποδειξη εκδιδουν ΠΑΝΤΑ οι οδηγοι του beat και η χρεωση ειναι η αναμενωμενη και οχι η "πειραιωτικη" γιατι με την αποτυπωση της διαδρομης και τον χρονο που εκανε δεν μπορει να σε κλεψει (πολυ).

 

πχ το beat για μια διαδρομη , τη στιγμη που καλεις το ταξι και δωσεις και διευθυνση προορισμου (δεν ειναι υποχρεωτικο) σου δειχνει οτι το εκτιμωμενο κοστος ειναι 14-18 ευρω αναλογως της κινησης (βαση χλμ και ωρας αναμονης) προφανως αν σε χρεωσει 20+ μπορεις να τον καταγγειλεις για πλακα με ολα αυτα τα στοιχεια αποθηκευμενα.

 

το beat δεν ειναι για λαμογια, δεν ειναι για γκρινιαρηδες δεν ειναι για αυτους που οδηγουν με το τηλεφωνο στο χερι δεν ειναι για αυτους που γκρινιαζουν αν φορεσεις ζωνη. 

Link to comment
Share on other sites

Έχω χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και είναι πολύ καλή. Στο πεντάλεπτο με περίμενε οδηγός, πλήρωσα μετρητά και μου έδωσε απόδειξη.. Τώρα τι γίνεται με την εταιρεία και τους οδηγούς της ιδέα δεν έχω ούτε με απασχολεί τη στιγμή που λαμβάνω άψογη υπηρεσία

 

 

Sent from my iPhone 6s Plus using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

οι οδηγοι μου εχουν πει οτι η χρεωση ειναι αστεια

0.01 ευρω η κλιση. 

η επισης μοναδικη υπηρεσια ειναι το boxi 

μακραν ο ταχυτερος τροπος να στειλεις οτιδηποτε (χωραει σε ενα ταξι) μεσα στο λεκανοπεδιο και αρκετα οικονομικος (δεδομενης της ταχυτητας αλλα και το οτι δεν συνδεεται η χρεωση με το βαρος).

 

εισαι πχ σε συνεργειο στο χαλανδρι και θελεις να στειλεις πραγματα σε ενα μηχανουργειο που ειναι στον βοτανικο. η μια επιλογη στελνεις τον "μικρο" με το μηχανακι (και τον ξεχνας για κανα 2ωρο και βαλε) 

η αλλη το στελνεις ταξι με το boxi κατω και οταν ετοιμαστει το ξαναμαζευεις 

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσατε να πληρώσετε με την κάρτα σας?

Αντιγράφω από το site της taxibeat

 

 

3. Χρεώσεις

Οι υπηρεσίας μας στους επιβάτες είναι δωρεάν. Σε αντίθεση με πολλά άλλα μέρη, εμείς δεν θα σας χρεώνουμε για τις υπηρεσίες μας ούτε θα προσθέτουμε άλλα επιπρόσθετα τέλη για την κράτηση της διαδρομής σας. Δεν θα σας χρεώνουμε, αφού εσείς θα πληρώνετε απευθείας τον οδηγό για τη διαδρομή σας. Αν επιλέξετε να πληρώσετε μέσω πιστωτικής κάρτας, το Taxibeat/Beat θα σας χρεώσει για την υπηρεσία μεταφοράς που θα σας παρέχει ο οδηγός για λογαριασμό του οδηγού. Συμφωνείτε ότι θα πληρώσετε όλες τις υπηρεσίες μεταφοράς που αγοράζετε από τον οδηγό, και ότι το Taxibeat/Beat μπορεί να χρεώσει τον λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας που εσείς παρείχατε κατά την εγγραφή σας στο Taxibeat/Beat συμπεριλαμβανομένων των φόρων και όψιμων τελών, όπως ισχύουν, που είναι πληρωτέα από ή σχετικά με τον λογαριασμό σας. Είστε υπεύθυνος για την έγκυρη πληρωμή όλων των τελών και για την παροχή σε εμάς ενός σε ισχύ λογαριασμού πιστωτικής κάρτας για πληρωμή όλων των τελών για όλες τις φορές. Κάθε πληρωμή που πραγματοποιείτε δεν επιστρέφεται.

Το Taxibeat/Beat χρησιμοποιεί ένα τρίτο μέρος που εκτελεί την πληρωμή (ο «Εκτελών την πληρωμή») ώστε να συνδέσει το λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας με την εφαρμογή μας και τις υπηρεσίες μας. Η διαδικασία των πληρωμών ή πιστώσεων, όπως ισχύουν, αναφορικά με τη χρήση του λογισμικού θα υπόκειται στους όρους, προϋποθέσεις και τήρηση απορρήτου του Εκτελούντος την πληρωμή και του εκδότη της πιστωτικής σας κάρτας επιπροσθέτως των παρόντων όρων. Το Taxibeat/Beat δεν είναι υπεύθυνο για λάθη που γίνονται από τον Εκτελούντα την πληρωμή. Όσον αφορά τη χρήση του λογισμικού, εμείς θα λαμβάνουμε τις σχετικές λεπτομέρειες συναλλαγής, τις οποίες θα χρησιμοποιούμε αποκλειστικά σύμφωνα με τους όρους δήλωσης απορρήτου και cookie.

............

  • Ο οδηγός αναγνωρίζει και αποδέχεται τα ακόλουθα: α) ότι η Taxibeat με εντολή του οδηγού, εισπράττει δια μέσου της εφαρμογής της (application) το κόμιστρο που πληρώνει ο πελάτης για την μεταφορά του για λογαριασμό του οδηγού (είσπραξη για λογαριασμό τρίτου) και β) Το δικαίωμα της Taxibeat για συμψηφισμό της προμήθειας που οφείλει στην Taxibeat ο οδηγός για την υπηρεσία της, με το σύνολο των κομίστρων που εισπράττει για λογαριασμό του η Taxibeat και οφείλει να του καταβάλλει κατά τα κατωτέρω. Το παρόν λογίζεται ως δήλωση συμψηφισμού προς τον οδηγό και επιφέρει απόσβεση των αμοιβαίων απαιτήσεων από τότε που θα συνυπάρξουν. Η εκκαθάριση των ποσών που εισπράχθηκαν υπέρ του οδηγού και ο συμψηφισμός (παρακράτηση) της προμήθειας που δικαιούται η Taxibeat (στο εξής το «οφειλόμενο ποσό») και κατόπιν η απόδοσή του στον οδηγό με κατάθεση στον δηλωθέντα τραπεζικό λογαριασμό γίνεται κάθε όποτε ο ίδιος το επιθυμεί.
  • Τα στοιχεία του τραπεζικού λογαριασμού που δηλώνει ο οδηγός στη Taxibeat για την κατάθεση του οφειλόμενου ποσού (ο «δηλωθείς λογαριασμός») είναι αληθή, ορθά και αφορούν λογαριασμό στον οποίο είτε ο ίδιος ο οδηγός είναι δικαιούχος (ή συνδικαιούχος), είτε αφορά σε πρόσωπο το οποίο σχετίζεται με τον οδηγό με σχέση εργοδοσίας ή/και φέρει εν γένει την υποχρέωση καταβολής ή άλλη νόμιμη σχέση με τον οδηγό (κατ’ επιλογή του οδηγού). Επίσης ο οδηγός δηλώνει ότι διαθέτει ειδική εντολή από το τυχόν τρίτο πρόσωπο τόσο προς χρήση των υπηρεσιών του Taxibeat/Beat όσο και προς καταβολή του οφειλόμενου ποσού στον εν λόγω λογαριασμό. Η παρούσα δήλωση ισοδυναμεί με έγκριση του δανειστή (οδηγού ταξί) προς καταβολή σε τρίτο. Η Εταιρεία δεν ελέγχει τα στοιχεία που δηλώνουν οι οδηγοί και βασίζεται στις ως άνω δηλώσεις τους για την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της.
  • Σε κάθε περίπτωση, ο οδηγός αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι η Εταιρεία απαλλάσσεται από οποιαδήποτε υποχρέωση απόδοσης του οφειλόμενου ποσού προς τον οδηγό (απόσβεση ενοχής) εφόσον έχει καταβάλλει το οφειλόμενο ποσό σε λογαριασμό που έχει δηλώσει κατά τα ανωτέρω ο οδηγός.
  • Έκαστος οδηγός φέρει ο ίδιος την ευθύνη  για την τήρηση των φορολογικών του υποχρεώσεων καθώς και για την έκδοση των νομίμων παραστατικών (τόσο προς τον πελάτη που κατέβαλλε το κόμιστρο όσο και προς την Taxibeat για την είσπραξη του οφειλόμενου ποσού).  Επίσης οφείλει να δηλώσει αληθή και ακριβή στοιχεία προς την Taxibeat για την έκδοση του νομίμου παραστατικού της για την προμήθεια που εισπράττει. Ο οδηγός δηλώνει ρητώς ότι ο αναφερόμενος ως λήπτης του τιμολογίου της Taxibeat είναι το πρόσωπο που φέρει την υποχρέωση καταβολής της προμήθειας προς την Taxibeat. Σε κάθε περίπτωση το Taxibeat/Beat υποχρεούται εφόσον τούτο της ζητηθεί από αρμόδια Αρχή να παράσχει κάθε πληροφορία που νομίμως απαιτείται και προβλέπεται σε σχέση με τις συναλλαγές των μελών της στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της χωρίς προηγούμενη ενημέρωση ή συγκατάθεση του υποκειμένου των δεδομένων όπως ορίζει ρητώς το άρθρο 82 παρ. 2 του ΚΦΕ (ν.2238/1994 ΦΕΚ: Α 151 19940916)

Άρα εισπράττει και όπως ανέφερε παραπάνω ο avgoust, είσπραξη αντί τρίτου δεν επιτρέπεται να την κάνει ο καθένας!!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.